Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 427 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 422
Uživatelů: 5
Celkem: 427

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

11.10 2009 13:34


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Co vy na to? jaka muze byt u takove kombinace spotreba.


edit: SCORPION ( neporovnavaj tu motory! )
nahoru

sponzor





11.10 2009 13:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

11.10 2009 13:48


osobne myslim ze kilaky budou nesmysl,spotreba bude pocitej kolem 12,tehle motor spis v 6,na 4 bych rek bude tezkej a tahat ze zatacek...motoru bych se nebal,spis ten tiptronic co uz ma za sebou...A cena mi prijde zbytecne vysoko...
nahoru

Anonymní





11.10 2009 13:51


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

11.10 2009 14:01


arc: No koukam uz i po 8E, mozna budu mit na auto vic nez jsem pocital tak koukam i po drazsich variantach.

mike: Rozhodne chci tiptronic, uz jsem jednoho mel a uz nikdy nic jineho. Kilometry, no reknem ze sehnat auto se skutecnejma km je utopie, spotrebu jsem tak odhadoval, ale ja jezdim streky tak me to zas tak nepali. Cena ti prijde vysoka? Ona se da tahle A4 s timhle motorem v quattru a automatem sehnal i za min? ja nevidel pod 180k a kdyz jo tak to byl mrtvoly uz od pohledu.
Naposledy upravil Vlca dne 11.10 2009 14:03, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

11.10 2009 14:01


no tak ja auto s automatem mam a at chces nebo ne tak kolem ctvrtmile uz ti realne hrozi ze se v tom neco vysype.a kdyz nevis jaky to ma kilometry je to loterie.Ja netvrdim ze tiptronic je spatna prevodovka,ale je citliva na udrzbu a zachazeni...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.10 2009 14:10


Vy řešíte 123tkm na třílitru s tiptronicem? Vážně? To auto ještě ani není zajetý.

Vlca Svez se v tom, pokud tt bude řadit hladce a jemně vůbec se toho neboj, bude v pořádku a tak ho stačí jen v pořádku udržovat.

edit: Reálná spotřeba kolem 10ti.
Naposledy upravil root dne 11.10 2009 14:10, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

11.10 2009 14:10


Jo to mas pravdu, manual je v tomto pripade asi bezpecnejsi. Nicmene me asi nezbyva jina moznost nez to risknout. Ono sehnat dnes auto v opravdu 100% slusnem stavu neni moc realne.

Mozna kouknu po necem venku, ale tam mam zase problem s dopravou. Nikdy jsem to nedelal a nemam cas na to jezdit nekde po nemecku a hledat
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

11.10 2009 14:16


Mam to pres celou republiku. Ale pokud nejak extra rychle nezmizi tak na ni zajedu kouknout.
nahoru

sponzor





11.10 2009 14:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.10 2009 14:23


radsi doporucuji A4 8E, rekl bych, ze co se tyka jizdnich vlastnosti je to lepsi jak u C5 mnohem, i elektronika je vyspelejsi...pravdou je, ze ubytek mista je citelne znat...takze vsechno ma sve pro a proti
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

11.10 2009 14:26


Ja jezdim sam a v rodine mam jeste Octavku v kombajnu... misto neresim, jen svuj vlastni luxus a vzhledem k tomu ze ja sam vazim 70kg tak nepotrebuju A8 abych se uvelebil
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.10 2009 14:27


Lumpiq:
No já jel jen ve Flexově B6 a jezdil jsem B5tku a jízdní vlastnosti jsou v A4 podle mého názoru o několik pater a světelných let horší

Teda záleží na tom co preferuješ, s těžkou C5 se moc opiček udělat nedá, je to přece jen takovej malej parníček
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.10 2009 14:29


Vlca: clovece tak to ti staci aj A3 miesto pre vodica sa tam najde, ked pohodlie tak A6 a pre max. pohodlie A8 , tu nejde len o to ci tam vlezies s nohami root: tiez si myslim ze C5 bude lepsie na tom hlavne s tak tazkym motorom
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.10 2009 14:34


ja mel B5, nemuzu si na stezovat v nejmensim...ale vlca se ptal na novejsiho neco jestli jsem to dobre pochopil....nemyslim si, ze B6 ma horsi podovzek a vlastnosti jak B5....

co se tyka C5, nejde jen o opicky, na to auto proste neni vzdy spoleh s tim tezkym predkem a podvozkem/karoserii...ani v Q bohuzel:(
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

11.10 2009 14:35


SCORPION: a s 2.5TDi A4 tezka neni? Neblbnete chlapi. Ta A4 s 3.0 musi byt super. Ja mam 2.8 tezke to na A4 urcite neni. A ve srovnani s 1.8T je to co se tyce kultivovanosti uplne nekde jinde
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

11.10 2009 14:38


SCORPION: No A3 s tiptronikem a quattrem jen tak nenajdes a kyz tak je dost maly vyber. A6 nechci, zbytecne velke a navic (neukamenujte me) se mi nelibi, A8 bude v budoucnu... preci jen jsem na ni jeste mlady
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.10 2009 14:42


ja mam uz jasno, bud B7 nebo C6...a ta B7 me fakt laka...
nahoru

sponzor





11.10 2009 14:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.10 2009 14:48


sTeblo: tu islo o tvrdenie ze A4 je s jazdnymi vlastnostami lepsia co ja tazko pochybujem, jazdil som aj s A3 aj s A4 a A3 je ako skrupinka od orecha, prudsie do zakruty a mal som plne gate, A4 bude taky stred
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

11.10 2009 14:49


Jsme zase u toho, že někdo prostě holky a jinej vdolky. Takže podle vkusu každého soudruha

Projeď si ten 3ílitr a podle mě budeš unešenej.

Já se včera definitivně rozhod, že další auto bude A8 kvůli podvozku, na těch našich silnicích je to s S-Linem za trest.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

11.10 2009 14:54


SCORPION: sorry, ale C5 bez s-line podvozku? To mam nasrano v gatich v kazde zatacce. A nemuzes srovnavat A3 a A4....A3 vzivote nebyla a ani nechtela byt luxusni limuzina. A4 ano
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.2. 2009
Příspěvků: 266 | Témat: 13

11.10 2009 15:16


root: Ja mel 8E 2.5 Q, T, a maximalni spokojenost, az na znicenou zamkovku u garaze kvuli netesnostem a unikajicimu oleji. Volim 3.0 benzin kvuli cene a protoze mi byla doporucena primo v audi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

11.10 2009 17:14


Vlca: Jeste se zeptej, jestli je to uz po tom velkem servisnim intervalu ve 120tkm (rozvody a svicky). Jestli ne, tak si pripocti jeste cca necelych 20k.
Jeste bych k tomu doporucil S-line podvozek a dobry je i tempomat, protoze se s nim lip udrzuje padesatka v obci

edit: Ten 3.0 je hlinikovy agregat a neni o moc tezsi nez 1.8T
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email