Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 507 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 504
Uživatelů: 3
Celkem: 507

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
Anonymní





02.10 2009 18:13


Master Sport - sada komplet 12dilu, 4800Kc
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému





Náhled, klikni pro zvětšení.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


HART - sada komplet 12dilu, 3700Kc
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


KRAFT - sada komplet 12dilu, 3650Kc
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Koupil jsme dnes MS, ale videl jsem pred sebou MS a HART a rekl bych ze zadny viditelny rozdil, krom MS znaku na udajnem Germany. Zaruka 24mes./80tkm...
Samozrejme ujisteni, ze je to nejlepsi, lepsi nez Lemförder.

MIV ma uz delsi dobu na aute tu HART sadu, takze uvidime.

Roste to na aukru nebo primo v Tesine Motex


Náhled, klikni pro zvětšení.
Naposledy upravil FrantaCech dne 02.10 2009 18:48, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





02.10 2009 18:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.10 2009 18:15


mate odvahu, to se musi nechat:)
nahoru

Anonymní





02.10 2009 18:18


Lumpiq:
mate odvahu, to se musi nechat:)


jo a ptal jsem se na loziska do prednich kol, nemel skladem, ale OPTIMAL za 500Kc sada na jedno kolo...
homokinetak KAMOKA 560Kc...

pokud jsou cepy ok, muzes silenbloky prelisovat, normalne skladem v elitu i kelly

MIV ma odtama tu HART na aute uz par mesicu...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

02.10 2009 19:25


jj odvaha je velká

nejlepší v textu je: "lepší než Lemförder"
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

02.10 2009 19:37


no taaak chlapi, nesuďte hned podle ceny. ne vše levné musí být nekvalitní.

kdyby tu samou sadu někdo nabízel jinde třeba za 12.000 tak si ji nějakej trouba koupí, protože je dražší, tím pádem kvalitnější
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

02.10 2009 19:49


myslím, že lidi co rozumí aspoň trochu dílům soudí podle značky a ne ceny

jinak máš pravdu...ne vše levné je nekvalitní
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 15

02.10 2009 20:54


mam ms na autě 30tisic ,a musim řict ,že jsou po smrti,hlavně silembloky v kterých jsou tlumiče dole...misto ve středu silembloku ,jsou uplně mimo osu ,,a kdo nevěří dodam klidně foto ...budu měnit manžetu na řízení, tak tovyblejsknu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

02.10 2009 22:03


tak to je spatny
nahoru

sponzor





02.10 2009 22:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

02.10 2009 22:10


asi skoncim u megiho kolko vlastne teraz u teba vyjde sada ramen
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 219 | Témat: 19

02.10 2009 22:18


R5: tak 30 tisic to není špatný za ty prachy, viz. případ LMI (prvovýroba) co vydrží sotva pár tisíc...
viz.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

03.10 2009 0:49


30 tisic je hrozne malo.
Vem jsi ze by jsi kazdej rok delal celou napravu a geometiri atp. Hrozna to predstava.
Kdyz jsi spocitas kolik DAS* za praci a za geometrii, kterou ti nemuze udelat uz jen tak nekdo, kdyz mas ESP*.
Tak ty vymenis minimalne 3x celou napravu nez ja 1x znacku napr: SWAG. Takze v zaveru na tom budu o mnoho lepe
Jedina tvoje vyhoda bude v tom, ze ti nestihnou ani z oxidovat ty ramena
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

03.10 2009 7:33


Knightey-:
30 tisic je hrozne malo.
Vem jsi ze by jsi kazdej rok delal celou napravu a geometiri atp. Hrozna to predstava.
Kdyz jsi spocitas kolik DAS* za praci a za geometrii, kterou ti nemuze udelat uz jen tak nekdo, kdyz mas ESP*.
Tak ty vymenis minimalne 3x celou napravu nez ja 1x znacku napr: SWAG. Takze v zaveru na tom budu o mnoho lepe
Jedina tvoje vyhoda bude v tom, ze ti nestihnou ani z oxidovat ty ramena
a jsi si jistý,že ten Swag vydrží 90 000km?Co tak čtu na netu,tak bych to netvrdil
nahoru

Anonymní





03.10 2009 8:58


Macek71:
a jsi si jistý,že ten Swag vydrží 90 000km?Co tak čtu na netu,tak bych to netvrdil


problem je ze se hodnoti subjektivne neco, co nikdo nemuze objektivne posoudit. Podobne jako pneu. Nekomu vydrzi 60t jinemu 10t. Zalezi na mnostvi faktoru a hlavne na tom jak jezdi.

U ramen navic zalezi kde jezdi, Praha s kococoma hlavama bude jina nez jizda po nemeckych dalnicich.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 219 | Témat: 19

03.10 2009 9:45


Knightey-:
30 tisic je hrozne malo.
Vem jsi ze by jsi kazdej rok delal celou napravu a geometiri atp. Hrozna to predstava.


Srovnával jsem tyto za bůra co vydržejli 30 tisíc km a LMI - prvovýroba,udajne lepsi nez swag za desítku které vydrželi sotva 15tkm...
Tak
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.10 2009 10:00


myslim, ze dost podstatne je, jak se ramena montuji, utahuji (zda-li na svesene naprave, nebo na zatizene) atd...pokud se to udela blbe, odejde klidne po 10 tisicich...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

03.10 2009 10:32


Lumpiq:
myslim, ze dost podstatne je, jak se ramena montuji, utahuji (zda-li na svesene naprave, nebo na zatizene) atd...pokud se to udela blbe, odejde klidne po 10 tisicich...
Přesně tak!Natom záleží totiž uplně nejvíc,ramena se musej na zvednutem aute utahnout předepsanym momentem tim dosanete toho že po sundání na zem se ramena v karoseriii protočí do své nenamáhající se polohy.A co se týče všech techto značek od 4 do 6 tisíc tak je to v maximu na 25 tisíc km ne jednomu autu sem to trhal i po 15 ven komplet na sračky.
nahoru

sponzor





03.10 2009 10:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

03.10 2009 10:35


morituning: sada na starou nápravu stojí zatím pořád 9200,-

jinak jak píše Lump, je to hodně o montáži a kvalitní mechanici na stromech nerostou

k tomu LMI: pár tisíc je nesmysl, je to to nejlepší na trhu co se dá sehnat, pokud někomu nevydrželi, což jak vidím "udajně a jedna paní povídala" tak lže nebo je montoval lempl

Dědek_Příhoda: bylo by lepší psát vlastní zkušenost než psát něco co se někde, někdy, možná asi stalo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

03.10 2009 10:48


Meggy:
morituning: sada na starou nápravu stojí zatím pořád 9200,-

jinak jak píše Lump, je to hodně o montáži a kvalitní mechanici na stromech nerostou

k tomu LMI: pár tisíc je nesmysl, je to to nejlepší na trhu co se dá sehnat, pokud někomu nevydrželi, což jak vidím "udajně a jedna paní povídala" tak lže nebo je montoval lempl

Dědek_Příhoda: bylo by lepší psát vlastní zkušenost než psát něco co se někde, někdy, možná asi stalo
Jiřiku je to furt dokola,prostě kdo trochu ví jak to v dílech je tak ví že nejpoužitelnejší sady jsou TRW,LMI,SWAG.Já mam na autě Swaga namontoval sem si ho před rokem a pul tak jak se má a nemam problem.
nahoru

Anonymní





08.10 2009 21:31


Zjistil jsem docela sokujici vec, ze zjevne neni jasne jak se to ma spravne delat, co hlava to nazor.

Vzhledem k cene ramen a sokujicim rozdilum zivotnosti dokonce i stejnych znacek by bylo asi dobre si to vyjasnit.... vypada to zjevne, ze polovina problemu s zivotnosti je postupu montaze.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

08.10 2009 22:22


tak teď jsi mě dostal.Hned zítra se mechoše zeptám.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

08.10 2009 22:42


Hmm zajimavy
Ale auto kdyz stoji, nesmi byt prepruzene zadne rameno, ci stabilizacka ne?
Cili u me za A.
nahoru

Anonymní





17.10 2009 17:58


Ramena dnes vymenene. Trvalo to cely den. Dopoledne leva strana, po obede prava. cca 2h kazda strana. Slo to vcelku v pohode az na sroub hornich ramena. Autogen to vyresil.

meli jsme trochu hokej ve sroubech, ale nakonec to vsechno sedlo, akorat v sade chybeli srouby na cecka.

Cely tlumyc ven, vymenit horni ramena a ustavit dle elsy do montazni polohy a zpet.

Jezdi to, netluce to, zatim dobry
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

17.10 2009 18:12


Knightey-:
Hmm zajimavy
Ale auto kdyz stoji, nesmi byt prepruzene zadne rameno, ci stabilizacka ne?
Cili u me za A.


Pripojim sa k vasemu rozjimaniu .
Kupil som v nemecku sadu ramien MEYLE (Budem rad aj za vas nazor na znacku a kupu )
Nic to nemeni na tom, ze na ramenach boli velke nalepky s velkymi vykricnikmi: Nie in unbelastener Position festziehen!!! (Nikdy neutahovat pri nezatazenej naprave) a v navode to iste zdoraznene este niekolkokrat.
nahoru

Anonymní





18.10 2009 14:04


hemic:


Pripojim sa k vasemu rozjimaniu .
Kupil som v nemecku sadu ramien MEYLE (Budem rad aj za vas nazor na znacku a kupu )
Nic to nemeni na tom, ze na ramenach boli velke nalepky s velkymi vykricnikmi: Nie in unbelastener Position festziehen!!! (Nikdy neutahovat pri nezatazenej naprave) a v navode to iste zdoraznene este niekolkokrat.


Horni ramena jinak nez nezatizene pozici neudelas.
Musis vyndat cely tlumic, tzn. vyndat sroub z uchyceni tlumice na dolnim prednim ramenu, uvolnit horni ramena a uvolnit 3 srouby zhora a vyndat tlumic.

Pak zmeris pro zajimavost polohu povodnich ramen a vymenis za nove nastavis podle uhelniku spravny uhel, utahnes a DAS* zpet.


Náhled, klikni pro zvětšení.




– Položte přímou dosedací plochu -2-, např:: pravítko na stojan ložiska podle znázornění na obrázku.
Rozměr -A- = 65 mm ± 2 mm.
Rozměr -B- = 49,5 mm ± 2 mm.
Měřte od přímé dosedací plochy k nejvyššímu bodu na ramenu nápravy.
– Šrouby a matice vždy vyměňte.
– Utáhněte šrouby se šestihrannou hlavou -1- obou ramen nápravy momentem 50 Nm a pak utáhněte dále o 90°.
nahoru

sponzor





18.10 2009 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

18.10 2009 17:47


FrantaCech:
Horni ramena jinak nez nezatizene pozici neudelas.
Musis vyndat cely tlumic, tzn. vyndat sroub z uchyceni tlumice na dolnim prednim ramenu, uvolnit horni ramena a uvolnit 3 srouby zhora a vyndat tlumic.

Pak zmeris pro zajimavost polohu povodnich ramen a vymenis za nove nastavis podle uhelniku spravny uhel, utahnes a DAS* zpet.


No tak to potom neviem ako som ich tam dal .

Teda vlastne viem

Rozobral som celu napravu a vybral aj s tlmicom.
na tlmic nahodil nove ramena, ale matky nedotiahol, len som prestrcil sroby a matky nasroboval navolno rukou.
Usadil som cely tlmic spat do Karoserie* (obe strany) vratane nahodenia stabilizacky.
Napravu som zatazil, aby bola v polohe ako ked je auto v klude a sroby som dotiahol.

Stare ramena boli v tak dezolatnom stave, ze merat ich polohu bolo uplne bezvyznamne. (vybruseny hlinik o konstrukciu uchytenia tlmica)
O navode so vzdialenostou od rovnej plochy som nevedel
Skontrolujem to teraz cez najblizsi vikend na zdvihaku, snad to nebude znicene.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

21.10 2009 15:37


No ako som sa tu dočítal, tak horné ramená sa montujú podla obrázkou vyššie, čiže: Montáž na nezataženej náprave, upravenie polohy ramien podla pravítka (aby sedeli vzdialenosti uvedené na obrázkoch, vyššie) a dotiahnute na predpísaný moment plus dotiahnutie 6 hran.šrobu o 90 stupnov. To by bolo Fajn, a ako je to zo spodnými ramenami???? Už som čítal kopu odkazov, a tiež som z toho magor, čo nazor, to iný?
Spodné ramená sa tiež utahujú na predpisany monment v nezataženej polohe (čiže na zdvihaku napríklad)
Alebo sa utahujú na prespísaný moment v zataženej polohe, čiže auto je už vlastnou váhou na zemi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

21.10 2009 15:46


-Mike-:
no taaak chlapi, nesuďte hned podle ceny. ne vše levné musí být nekvalitní.

kdyby tu samou sadu někdo nabízel jinde třeba za 12.000 tak si ji nějakej trouba koupí, protože je dražší, tím pádem kvalitnější


presne tak, výrobce drazsich znacek jenom zneuzivaji vasi elasticitu potpavky.
nahoru

Anonymní





21.10 2009 20:39


Mippi:
No ako som sa tu dočítal, tak horné ramená sa montujú podla obrázkou vyššie, čiže: Montáž na nezataženej náprave, upravenie polohy ramien podla pravítka (aby sedeli vzdialenosti uvedené na obrázkoch, vyššie) a dotiahnute na predpísaný moment plus dotiahnutie 6 hran.šrobu o 90 stupnov. To by bolo Fajn, a ako je to zo spodnými ramenami???? Už som čítal kopu odkazov, a tiež som z toho magor, čo nazor, to iný?
Spodné ramená sa tiež utahujú na predpisany monment v nezataženej polohe (čiže na zdvihaku napríklad)
Alebo sa utahujú na prespísaný moment v zataženej polohe, čiže auto je už vlastnou váhou na zemi.


Ale ty horni delej tak, ze vyndas cely tlumic ven, ne na aute. 3 srouby v torpedu a vydas to cele ven, pak muzes nasadit to pravitko.
Ja jsem spodni utahoval az to stalo na kolech bez zvedaku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

21.10 2009 21:09


FrantaCech:


Ale ty horni delej tak, ze vyndas cely tlumic ven, ne na aute. 3 srouby v torpedu a vydas to cele ven, pak muzes nasadit to pravitko.
Ja jsem spodni utahoval az to stalo na kolech bez zvedaku.


To ano, tak som to myslel (z vybratím), len na ten spodok( spodné ramená) som počul viacej verzíí... Takže ten spodok je potrebné dotahovat na prespísaný moment až ked stojí auto na kolesach? Pretože som počul viacej možností, a tiež niekto spomínal, že pre tie spodne ramena nie je nikde napísane v akej polohe ich utahovat...či v zataženej polohe, alebo v nezataženej polohe.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email