Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 328
Uživatelů: 6
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Tempomat - A6 C5
tagy: wiki: Tempomat...
Anonymní





07.10 2006 13:24




Řešení A - koupit
http://www.molpir.cz/CZ/NOVINKY/tempomaty.htm

Řešení B - udělat to nějak levněji

Samotna packa nova v autokelly stoji necelych 1500,- vc. dph.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=833

Ano, su rovnake pre O1 a SB co sa tyka mechanickych rozmerov, aj elektrickeho zapojenia a konektoru. Plati to aj pre Passat B5/B5.5 a G4.
Najlacnejsia ma katalogove cislo 3U0 953 513 D 01C - je to zo Superbu - novy druh s koliskovym spinacom Set /Res.
V Bratislave v Skoda service (Porsche Interauto)si zan minuly tyzden vypytali 1080,- Sk s DPH
Neviem, ako A6.
Ak by si niekto chcel kabel vyrabat sam, na strane tempomatovej packy potrebuje konektor 8L0 972 980, na strane riadiacej jednotky piny, ktore su rozne pre rozne vozidla. Pre B5/B5.5 a Superb potrebujete piny do konektora 15a, obj. cislo 000 979 012 ( potrebujete 2 ks, je to cca 60 cm kablik, na kazdej strane zakonceny nakrimpovanym pinom = = 4 piny s kuskom kablika)
Potrebna dlzka kabla je asi 80 cm ( t.j 5 zil po 80cm), prierez 0.65 mm2
4 vodice do konektora 15a + isteny privod napajania 12V

------------------------------------------------------

páčka stojí 830kč, konektor 200kč a kablík po 50kč

Zapojenie zavisi od typu auta, motoru a rocnika. Zapojit treba 4 signaly, plus napajanie 12V.
Niektore auta to maju predkablovane na 100%, t.j. ked odkrytujes stlpik volantu, pri lavej packe zbadas volny konektor, a kabel vedie az do RJ.
Ine auta ( konkretna skusenost B5) maju kabelaz ciastocne osadenu, t,j, kable z RJ idu na jeden (15a) alebo viacej konektorov (10x) vo vodotesnej krabici v motorovom priestore, kde je umioestnena RJ, a ty musis dokablovat od tohoto konektoru k packe. Niektore auta nemaju kabelaz tempomatu vobec, a kabel z packy treba priviest az priamo na konektor RJ. tu je tiez velky problem, lebo konektory roznych RJ maju rozny pocet pinov.
Odporucam zaobstarat si schemu elektrickeho zapojenia tvojho konkretneho auta ( typ, rocnik, typ motora), inak to nezapojis. V mojom pripade sedelo vsetko do najmensieho detailu,(cisla kontaktov,konektory,farby kablov), fungovalo to na prvy raz. Metoda pokus omyl je podla mna vylucena, nakolko pred kazdym odskusanim to musis vzdy zlozit, zapojit Airbag*, aby ti to nezapisalo chybu airbagu do pamati RJ ( to sa da vymazat iba V...g co....m, alebo v servise)
Co sa tyka Passatov 1996-2000, najlepsi prehlad elektrickych schem najdes na:

http://mitglied.lycos.de/passatpage/

Navod pre montaz tempomatu do O1:
http://home.eplus-online.de/olbe/pdfs/Montagebeilage_Octavia.pdf

Navod pre montaz tempomatu pre B5:
http://passat3b.de/tips/19.html

Zaujimavy je aj link v anglictine:
http://www.christiantena.pwp.blueyonder.co.uk/motor/vag/TDI*/ccs.html

Este nakoniec upozornim, ze funkciu Tempomat* treba vo vacsine RJ povolit ( V....g c...m), tu je popis:
http://www.a4-freunde.de/pdf/gra_b5_diesel.pdf

Dufam, ze na zaciatok je to dost informacii. Inak, vsetko je na webe.

---------------------------------------------

Article from someone that got ccs working on an Audi A6:-

Hi All

'98 Audi A6 2.5 TDI* in the UK

I'm happy to say it's all working now. With a little preparation it took me a little under two hours from start to finish. I may do a step by step guide in the future, but for now here are some part numbers and pin assignments that were used:

Cruise control stalk for my car is 8L0 953 513 J0 1C
10 pin connector housing that mates with above stalk is 8L0 972 980
new spline head bolt for steering wheel (to be safe!) is 907 991 01

I did not order any wiring, as I didn't know what to get - but I've now found that the flat connectors that you could use are from single wires part number 000 979 003 - you will need 3 wires for a total of 6 connectors. However I just soldered the wires straight in with no problems.

You need to run a total of 5 wires - 4 to the e-box in the plenum chamber, and 1 to +12v - i used terminal 30 under the dash. The wiring diagrams from Audi call for Terminal 15 but I don't know where that is. I don't imagine it's a problem having this line high all the time, but to be safe you can just turn CC off.

In the e-box there is a big white connector that comprises two connectors, a 3 pin and a 15 pin. If you unplug this you will see that there are 4 wires going from the ECU* that don't have pins on the other side, and thus are not connected. These are the CC lines. Pull them out of the housing and plug the connectors back in, so you have 4 wires free. The colours are:

blue
red/yellow
black/white
red/grey

Now, the pin assignments at the cruise control stalk end:

2: blue wire in e-box
3: red/yellow wire in e-box
4: black/white wire in e-box
5: red/grey wire in e-box
6: terminal 15 (+12v)
7: black/white wire in e-box

As you can see both pin 4 and pin 7 are connected to the black/white wire. I just looped a small wire from 4 to 7 and just connected 7 to the black/white wire in the e-box.

When I'd wired it all up, I used VAG-COM* to log in with 11463 to enable CC, then I went to measuring block 6 (I think - I'll need to check this) to monitor the bin bits for CC. I got 0's changing to 1's in all the right places when I operated the new switches. Success!

Put everything back together, and went for a road test - again, no problems, all functions seem to work.

Now I will go and put my air-bag back on, and see if I can retrieve my screwdriver from the engine bay, but I fear it is gone forever!

http://forum.skodahome.cz/index.php?act=Attach&type=post&id=134770
http://forum.skodahome.cz/index.php?act=Attach&type=post&id=134773
http://forum.skodahome.cz/index.php?act=Attach&type=post&id=134772
nahoru

sponzor





07.10 2006 13:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

07.10 2006 13:27


Tohle mě zajímá už delší dobu: kde se dá ta páčka sehnat za 830?
nahoru

Anonymní





07.10 2006 13:36


A6Petr:
Tohle mě zajímá už delší dobu: kde se dá ta páčka sehnat za 830?


3U0 953 513 D 01C - ve skodovce ze Superbu
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

07.10 2006 16:27


franto a co auta bez elektronickyho plynu... tam je potreba bazmek na pedal
nahoru

Anonymní





07.10 2006 17:03


Kriznik:
franto a co auta bez elektronickyho plynu... tam je potreba bazmek na pedal


HCM na starem choru psal ze na to neco je, ale je to dost drahe. Bych to tam nasel, kdyby to slo...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

07.10 2006 17:17


na to se vykasli, nebo se tam zhrouti databaze, teda pokud se nezhroutis driv ty zkousenim dotazu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 418 | Témat: 20

07.10 2006 20:25


Taky by se hodil!!! Ale včera jsem byl na rozvodech a ještě mně čekají komplet brzdy, takže to budu muset vydržet!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

22.10 2006 12:30


nebyl by někdo u Plzně kdo by mi jí dodělal?
nahoru

sponzor





22.10 2006 12:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 372 | Témat: 19

15.11 2006 20:55


to Meggy: kup si páčku a kabeláž na Superba nebo origo.Posilam ti navod s obrázky. Nevim jestli sedí na 2,8. Estli jo, tak to zahoďku společně dáme dokupy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

16.11 2006 17:13


Právě jsem to kontroloval a vyadá to že to podle čísel sedí přesně. Počkám na HCM jestli bude mít časa a když ne tak do toho jdem
Každopádně děkuju...ty čísla tam mi hodně pomohli.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.11. 2006
Příspěvků: 20 | Témat: 9

07.12 2006 7:40


A co tak packa tempomatu na Audi A4 (B5) 1996 ??? byla by? Za kolik? Jake ma cislo?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

07.12 2006 16:06


no to číslo si musíš najít sám
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.10. 2007
Příspěvků: 24 | Témat: 0

08.02 2008 12:53


Nebyl by někdo u Ostravy kdo by mi namontoval Tempomat* na Audi A6 2,4 V6 rv.98 Packu mam...Prosim ZS nebo na ICQ
Moc dik predem...
nahoru

Anonymní





08.02 2008 13:12


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

15.02 2008 10:37


Čavte, chcem nahodiť Tempomat*, páčka bude, len neviem či tam už je pripravená kabeláž. Máte niekto kody do RJ ?? Čo som tu našiel ten postun tak to je na A4. Ide mi hlavne o tie kody a načo treba dať pozor...
Dopredu ďakujem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

21.03 2008 10:05


Páčku mám, s kolískovým prepínačom. Ale asi bude problém s kabelážou (nevidím tam žiaden konektor), prikladám fotky zapojenia páčky bez tempomatu...viznáte sa niekto v tom? Kde zoženiem ten konektor na Tempomat*?Dalšia foto je páčka tempomatu kde je konektor na 6 pinov (4+2).
nahoru

sponzor





21.03 2008 10:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

17.09 2008 9:58


toot me taky zajima nicmene mam C4ku a muzu mit packu z octavky.kabelaz se musi vest do RJ nebo do ojistkovky u tohoto modelu?vi to nekdo?diky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

17.09 2008 11:42


KaCzaba:
toot me taky zajima nicmene mam C4ku a muzu mit packu z octavky.kabelaz se musi vest do RJ nebo do ojistkovky u tohoto modelu?vi to nekdo?diky


páčka z ochcávky ti bude na C4 k ničemu, protože by ti tam chybělo zapínaní světel, ty (stejně jako já) potřebuješ páčku co je dole na obrázku.
Jinak kabeláž vede od páčky k řídící jednotce
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

17.09 2008 11:45


Zdravim, kdy uz jsme u toho. Slo by namontovat Tempomat* na A4 B5, r.v. 95? Nebo to neni predpripravene na to? Predem moc dekuji

PS. jaky ma kod na dvojita packa, na ktere je i zapinani svetel nebo kde ji sezenu? V autokelly ji nejak nemuzu najit
Naposledy upravil sTeblo dne 17.09 2008 11:55, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

17.09 2008 11:49


sTeblo:
Zdravim, kdy uz jsme u toho. Slo by namontovat Tempomat* na A4 B5, r.v. 95? Nebo to neni predpripravene na to? Predem moc dekuji


je to úplně stejný, jako u A6 C4, taky potřebuješ páčky (viz. obrázek nahoře) a dodělat kabeláž mezi páčkama a řídící jednotkou - je to jen jeden konektor na straně páček, cca. 6 káblíků a jakési piny na staně jednotky. Pak jen stačí aktivace tempomatu přes VAG a už se jezdí

EDIT: chytrá ETKA říká že číslo páček pro A4 rv.95 s tempomatem je 4D0 953 513 A a nebo 4D0 953 513 C
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

17.09 2008 14:02


chicon:


páčka z ochcávky ti bude na C4 k ničemu, protože by ti tam chybělo zapínaní světel, ty (stejně jako já) potřebuješ páčku co je dole na obrázku.
Jinak kabeláž vede od páčky k řídící jednotce



fain alespon ze nekdo vi jak na to.diky

a cenu tech nasich pacek jsi zkistoval?ty uz mas Tempomat* udelany ve svy C4ce?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

17.09 2008 15:06


KaCzaba:



fain alespon ze nekdo vi jak na to.diky

a cenu tech nasich pacek jsi zkistoval?ty uz mas Tempomat* udelany ve svy C4ce?


teprve se chystám na montáž, ale už mám páčky (cca 1000kč), konektor (cca 90kč), teď už jen káblíky a zapojit to

jinak nový páčky se dají sehnat snad jen originál u Audi (podle ETKY - 2800kč) a nebo od někoho použitý, ty se prodávají kolem 1000kč, ale je jich málo a špatně se shání.

jak to budu dávat do auta, tak schválně udělám nějaký foto-návod a pak ho sem hodím


EDIT: možná budu mít jedny páčky na prodej - jak jsem je usilovně sháněl, tak jsem to trošku přehnal
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

17.09 2008 16:41


tak mozna nebo mas?ja bych je vzal hned,pokud mas dva pary nabo i vic
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

17.09 2008 17:09


no zatím mám jen jedny, ale do konce týdne by mi měly přijít ještě jedny - pak ti napíšu
nahoru

sponzor





17.09 2008 17:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

17.09 2008 17:26


tak je muzes pak hend obratem poslat.budu je stopro chtit a tedy nebudu jiny shanet.diky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

17.09 2008 18:51


nevie niekto budem musiet tahat kable na mojej A6 chcel by som ten Tempomat* doplnit
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.12. 2007
Příspěvků: 69 | Témat: 3

18.09 2008 16:56


Kabelaz budes muset natahnout od packy do ridici jednotky, ale neni to nijak zvlast narocne
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.7. 2008
Příspěvků: 26 | Témat: 6

22.01 2009 18:01


Ahoj všem
Narazil jsem při montáži tempomatu na jeden zásadní problém. A to:
Mechanik rozdělal volant, kryty pod volantem, zjistili jsme, že nemám kabel od řídící jednotky, rozdělal vodotěsnou krabici v motoru a tam na nás koukala řídící jednotka a asi 4 svorkovnice vzadu směrem k volantu, podle návodu, který jsem obdržel spolu s originálním tempomatem a kabeláží, jsme zjistili, že je vše úplně jinak. Potřeboval bych poradit kam se uchytí ty 4 kabely od tempomatu a kam ten páty, čtyři jsou osazeny piny a pátý je zvlášť. Do jaké svorkovnice? jaká to je barva a také v jakém pořadí se umísťují.
Jestli má někdo tip. Jinak kabel je protažen do vodotěsné krabice.

Díky Ivoš
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

22.01 2009 22:47


v tej vodotesne j karbici je pod riadiackou biely konektor vytiahnoi ho rozober napoli a sa mi zd na pozicie 7 8 9 10 treba tie 4zapojit a ten piaty je plus
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email