Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 520 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 515
Uživatelů: 5
Celkem: 520

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2009
Příspěvků: 37 | Témat: 2

29.09 2009 22:43


Tak už někdo má nějaké zkušenosti s tímto?

Přestavba dieselových automobilů
na přírodní rostlinný olej s
dvounádržovým systémem ATG!

Výhody

• Umožňuje provoz dieselových automobilů s čistým rostlinným olejem
• Výhodnější jízda v souladu s životním prostředí
• Šetrnější startování motoru pomocí dvounádržového systému
• Přímé zahřívání paliva na optimální teplotu
- vysoká účinnost
- nižší spotřeba pohonných hmot
- ekonomické, šetrné k motoru
- lepší obraz sazí a stav výfukových plynů
• Kontrola TÜV (Spolku pro technický dozor), předehřívač pohonných hmot se schválením technické způsobilosti
• Vhodný pro téměř všechny dieselové automobily a motory:
osobní vozidla, dodávky, nákladní vozidla, mikrobusy, autobusy, traktory, tahače, zemědělské stroje, stavební stroje, agregáty s dieselovým motorem atd.
• Lze opětovně použít při změně vozidla
• Nadále možný dieselový provoz

http://www.spedition-24.com/nafta.html
nahoru

sponzor





29.09 2009 22:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.09 2009 22:51


neprestavoval .. rovnou michal do nadrze ...

pres leto to slo ... ted bych musel delat nejaky to hogo fogo a to sem linej ...
nahoru

Anonymní





29.09 2009 22:57


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Anonymní





29.09 2009 22:57


Citace:
Tak co, jezdíte na rostlinný olej ???

Jasně, a topinky si smažím na naftě..
Naposledy upravil Union dne 29.09 2009 23:06, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.09 2009 22:59


na nabidku seru ... pouzivam standartne asi 10 smajlu uz pres deset let .. fakt se nebudu ucit neco novyho )
nahoru

Anonymní





29.09 2009 23:05


2Pix:
na nabidku seru ... pouzivam standartne asi 10 smajlu uz pres deset let .. fakt se nebudu ucit neco novyho )

..čili od svych 4? To's maximalně někde lepil nálepky od žvejkaček..
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

29.09 2009 23:13


jezisi unyjone ty ses tak ftipnej az sem se z toho pochcal ...

retarde ...

zpatky k tematice:

na olej to slo bez problemu, jen obcas to trucovalo, ale jakmile se zahralo palivo slo vsechno ok ...

takze dalsi generace bude startovat na naftu - az se to ohreje na nejakou rozumnou teplotu, tak to prepne na olej... je potreba nejaky nizkotlaky podavaci cerpadlo (nejlepsi by bylo asi polomrtvy K-Jet cerpadlo - kdyz to bude tlacit 2 bary pohoda, k tomu dodat tlakovej ventil na 1bar) a po ceste ten olej ohrejvat .... takze mne napadlo podel vejfuku medenou trubku z takovy ty "mekky medi" a obalit to nejakou izolaci - pravdepodobne par metru toho ohrejvadla svodu ...

myslim si ze to bude levnejsi nez nabizena sada za 10 tacu ci kolik ...

jo a jestli muzu doporucit, tak primichavat do oleje nejaky aditivum - staci bezaromatik redidlo (fakt trochu) a nejakej petrolej - mozna ze troska specialu nebo naturalu by taky pomohla ...
nahoru

Anonymní





29.09 2009 23:22


2Pix:
jezisi unyjone ty ses tak ftipnej az sem se z toho pochcal ...

..se přebal vole.
nahoru

sponzor





29.09 2009 23:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

29.09 2009 23:28


Proč dnes jezdit na olej,když je dražší než nafta?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2009
Příspěvků: 37 | Témat: 2

29.09 2009 23:34


Nějak nechápu, proč sem píšete věci, co sem nepatří...

Normálně jsem se ptal na něco, co mě celkem zaujalo a ne na věci, co s daným tématem vůbec nesouvisí.

Si založte téma třeba "Pojdmě si zanadávat jeden druhýmu..." nebo "Věci, co nemají s ničím nic společnýho..." a tam se můžou psát OT postřehy...


Si dělám trochu pr*el, ale zbytečnosti jsou fakt zbytečný.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

29.09 2009 23:39


PepinoK: kontaktuj usera A6_2000,ten ma s temahle experimentama dost zkusenosti,jinak ja mam benzin takze volej tam necpu
nahoru

Anonymní





29.09 2009 23:46


PepinoK: Fajn, oml.se.
Můžu se jenom ze zvědavosti zeptat, jaké auto nebo stroj máš v úmyslu na tohle předělat?
nahoru

Anonymní





30.09 2009 0:01


Union:
PepinoK: Fajn, oml.se.
Můžu se jenom ze zvědavosti zeptat, jaké auto nebo stroj máš v úmyslu na tohle předělat?


nic predelavat nemusis...

koupis v kauflandu rostlinak, kdyz je dost levny a nalejes ho do nadrze tdi. to je cele. predelavat je co jen kdyz chces luxus achces jezdit nejen v lete kdy je teplo. kdo ma zdroj oilu z vyvarovny jezdi zadarmo.

start je PR
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.09 2009 0:10


ja nevim jak teda takovej Kovi, ale ja kupuju rostlinak za 14.50 litr ... asi je nafta levnejsi a jestli jo tak kde ...

ale jinak kupuju "vyjetej" za 250 korun 50 litru ... to je uz na docela dlouho co se tyce spotreby ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.09 2009 6:44


FrantaCech:
koupis v kauflandu rostlinak, kdyz je dost levny a nalejes ho do nadrze TDI. to je cele

Franto ono to nie je take jednoduche. S naftou sa to nespoji a na cisty rostlinak su citlive Lucasy. Spoji sa to iba po dokladnom premiesani.
Chodil som na cisty/miesany rostlinak (boal akcia za 13Sk). Cisty mi pri nizsej teplote zadrel Lucasa. Dal som Bosh-ku, zmiesal s naftou 1:1 a nebol problem. Dokonca auto slo lepsie.
Nie je to nic nove a poznatky: rozoziera to tesnenia.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.9. 2009
Příspěvků: 37 | Témat: 2

30.09 2009 9:29


Union:
PepinoK: Fajn, oml.se.
Můžu se jenom ze zvědavosti zeptat, jaké auto nebo stroj máš v úmyslu na tohle předělat?


Pohoda, já nic předělávat nechci, maximálně že bych to lil do traktoru, se kterým jezdím do lesa...

Ale občas mě něco zaujme, každej se v dnešní době snaží ušetřit nějakou tu korunu, když z člověka se ti burani nahoře snaží vytáhnout co to jen jde.
A jelikož nejsem technik, tak se s dotazem na objasnění či zkušenostma s danou věcím raději obrátím na hlavy v tomto směru erudovaný...Od toho to tady přeci je, no ne?
nahoru

sponzor





30.09 2009 9:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.09 2009 9:55


U nas sa to zacalo brat vo velkom. Ked sa na to prislo, nemas nikde olej < ako liter nafty.
Mat zdroj na prepaleny olej, alebo vyrazne lecnejsi ako naftu, riesim. Inak je to "mimo misy".
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.09 2009 10:36


rozezira to tesneni ... a jaky? ...

michani to je problem ...

kolikrat sem musel s autem verglat ze strany na stranu a nesmel sem jezdit s vic jak 20l v nadrzi ...

ted mne neco napadlo ...

che che ... ale to si necham pro sebe nez to spacham )))
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.09 2009 10:44


2Pix:
rozezira to tesneni ...

mnauko si vygoogli
Ja som to miesal v kanistri a ze som sa daco natrepal. V DE sa tomu venovali vcelku viacej dake odstredivky ci co na upravu cisteho oleja.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.09 2009 10:53


to byla recnicka otazka ....

za 3tkm michanyho provozu se mi zadny tesneni nerozezralo ... a to tipuju ze tam sou od roku 0 ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.09 2009 10:55


2Pix:
za 3tkm michanyho provozu se mi zadny tesneni nerozezralo ...

ad 1 - 3t je dost malo
ad 2 - ako vies?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.09 2009 10:58


3t u auta co ma 1.3M je vlastne hovno to ti davam za pravdu ... ale zase na druhou stranu servisni prace to videlo asi tak pred 100tkm

mno nevsiml sem si ze by odnekud zacala crcet smes/nafta a nebo ze se spotreba nejak zvetsila ...

ale je mi to stejne sumak .. nejak cekam kdy tenhle motor udela papa do vecnejch lovist ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.09 2009 11:05


To je na zalozenie sutaze kto ma najviac nalietanych km.
Inak niekde na nete lietal rozpocet pre jazdenie na olej. Po vymene tesnenia pod hlavou to vyslo + 10 Cz pre olej.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.09 2009 11:08


ale k tomu michani ...

to je docela problem, ta smes ma hodne rychlou tendenci se znova usazovat ... a hlavne desne dlouho se vohrejva ...

takze staci teploty pod 20 stupnu a uz je to tuhy a nechce se tomu poradne ...

ja mel namichany 5L kanystry v kufru .... vzdycky kdyz dochazelo palivo tak sem promichal a dolil ...

melo to jeden drawback ... po kazdejch cca 100km sem dolejval ...
nahoru

sponzor





30.09 2009 11:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.09 2009 11:10


to mi chces rict ze to ma sezrat tesneni pod hlavou? ...

to by mne zajimalo proc motorovej olej to nedela a rostlinej jo ....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.09 2009 11:27


2Pix:
to by mne zajimalo proc motorovej olej to nedela a rostlinej jo Smile ....

mnaaau
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.09 2009 11:46


Milosi ... ty si dej taky rozebeh proti zdi a celni srazku .. bez brzdeni ...

ja se porad snazim drzet tematu, ale jak je videt tezky je to vsude ...

takze Pepino - pobral si z toho neco uzitecnyho nebo ne? ...

ale shrnu ti to:

Ja a Milos rikame ze to jde v lete bez problemu na mix.
Nemenna vec je ze v zime to chce urcite nejakej predehrev.
Milos dle internetu tvrdi ze to sezere nejaky tesneni a taky ze 3tkm je na tohle zjisteni malo.
Ja tvrdim ze je to jedno pokud se bavime o aute za par korun co je spis na denni dojizdeni do prace a clovek od toho moc neocekava

urcite bych sem to necpal do nejakejch novejch systemu, bez radny upravy smesi a pravdepodobne i nejaky upravy predvstriku a vymeny zhavicek a tak ...

jak upravovat smes kdyz pouzivas novej olej to nevim, ale ja starej "vysmazenej" filtruju napred sitem, potom puncochou ... APSV radil pouzit malirsky sito na barvu - udajne je to nejakejch 150 mikronu ci tak nejak jo a je lepsi kdyz je ohratej tak do vlazna, lip se tahne... a taky bych vynechal spodek, to je v podstate tuk a ne olej, ten se sice taky spali, ale az po zahrati ...

jo a urcite bych nestartoval na smes nebo na cistej rostlinak - napred na naftu, po zahrati motoru na minimalne 60 stupnu prepnout ... vz ime je to docela problem kolikrat ten chrochtak takze zahrat - takovejch 10 kilaku bych tomu dal urcite ...

auto bez podavaciho cerpadla s tim bude mit vzdycky trosku problem (vysledek je takovy mensi netahnuti - u mne se to projevuje jeste vetsi lenosti nez normalne), s podavacim cerpadlem problem nevidim.

myslim si ze nejaka sada je pro lidi co se tim nechtej moc zabejvat ... kutil to zmakne minimalne za pulku

tenhle thread je pro Pepina a ne pro nas ... Pokud je Chose chytrej, tak si z toho neco vezme
Naposledy upravil 2Pix dne 30.09 2009 11:58, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.09 2009 11:52


Martin
len som pouzil tvoj sposob komunikacie.
nahoru

Anonymní





30.09 2009 12:16


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

30.09 2009 12:18


jj to si pamatuju ze ten olej pres noc skocil vo hromadu nahoru ... vlastne v tu dobu se nejak rozmachlo ze chrochtaky na tohle taky umej jezdit ...

clovece vo tomhle monstru sem se bavil s kolegou kanadanem .. taky ho mel ... taky mi vypravel co vsechno do toho lil za svinstvo a tomu motoru to bylo uplne u pice ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email