Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 7
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

19.10 2012 12:50


auto je mimo koncern...
nahoru

sponzor





19.10 2012 12:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

19.10 2012 13:21


vencaa6:
To nevadí že je mimo koncern. Na 25tkm/rok se Ti asi nevyplatí žádný diesel.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

19.10 2012 13:37


bobor:
žeby teraz bol už najlepši motor 3,0 TDI*?...

Nene vždy byl nej motor 4.2 a vždy bude...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 4983 | Témat: 26

19.10 2012 14:48


vencaa6: mam diesela s DPF* mimo koncern a za poslednych 10K ziaden problem, auto ma 139K a filter puvodny, jazdim 7km tam a 7km spet + vikend 100-200km navrch, je doporucene ho aspon raz za cas poriadne prevetrat po dialnici nech sa vypali co sa nestihne vypalit na kratkych trasach a ako tu uz niekto pisal hlavne origo olej a castejsie, je s tym samozrejme spojena vyssia spotreba (zhruba 0.5/100) ale vse zalezi od technologie DPF* ktoru moze mat kazda znacka trochu inu, mam znameho co jazdi ciste len v meste a jedine co sa s DPF* zmenilo je to ze miesto vymeny oleja kazdych 15-20K musi do servisu kazdych 7-8K, ma na tom nabehane 150K a mimo castej vymeny oleja o DPFku nevie
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

19.10 2012 15:45


proč se mně nevyplatí diesel u 25tkm/rok? pořizovačka dieslu je o 20tkč vyšší... auto je v plánu na 5 let.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

19.10 2012 17:00


vencaa6:
proč se mně nevyplatí diesel u 25tkm/rok? pořizovačka dieslu je o 20tkč vyšší... auto je v plánu na 5 let.

Tohle platilo u starých aut určitě kde byla náročná údržba, výkony a spotřeba starých dieselů byla jinde, dnes už to tak není. Prostě někomu se vyplatí a někomu ne, kdo chce jezdit třeba na slivku či dehet tak at na to jezdí je to každého věc.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

19.10 2012 17:06


vencaa6:
OK, tak většinou se to nevyplatí. Ale pro přesný výpočet by bylo potřeba vědět poř. cenu, spotřebu, nájezd, dobu provozu obou srovnatelných verzí (benzín / nafta).

Je fakt že 20tKč není velký rozdíl. A také 125.000km zvládají většinou auta bez problémů. Ale problém by mohl být pro ten diesel ty cukačky po měste, kdy se ani nestihne zahřát.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

19.10 2012 17:24


t_kali: pořizovací cena je 400tkč vs. 420tkč. spotřeba udávaná kombinovaná 5,2 vs 5,7, reálně to bude 6,5 vs. 7,5. nájezd 25tkm, provoz 5 let. obě verze mají výměnu oleje po 15tkm, u toho dieslu díky tomu DPF* to bude asi někdy méně...

nikdy jsem diesla neměl, takže možná za tím něco nevidím. protože jinak mně to vyjde pořád výhodněji..
nahoru

sponzor





19.10 2012 17:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

19.10 2012 17:41


vencaa6:
t_kali: pořizovací cena je 400tkč vs. 420tkč. spotřeba udávaná kombinovaná 5,2 vs 5,7, reálně to bude 6,5 vs. 7,5. nájezd 25tkm, provoz 5 let. obě verze mají výměnu oleje po 15tkm, u toho dieslu díky tomu DPF* to bude asi někdy méně...

nikdy jsem diesla neměl, takže možná za tím něco nevidím. protože jinak mně to vyjde pořád výhodněji..

Hele víš co jsem měl a asi víš co mám teď no a myslíš že jsem pohoršil? Nevěř tomu naopak
420tis? To kupuješ novku nějakou...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

19.10 2012 20:43


jizan.com: jj, novku...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

20.10 2012 9:33


25 kkm rocne planujes na 5 rokov t.j. 5 x 25 = 125k km. To by mal vydrzat abykolvek motor ( aj ten najhorsi ). Na 100 km usetris pri nafte cca 1l, t.j. nakych 40Kc. Za 125kkm je to 50 000 Kc.
To je velmi zhruba na palive. Zbytok je rozdiel v povinnej udrzbe, bo ked je to nove, mas predpisane prehliadky, ktore cosi stoja a pri vynechani stracas zaruku.
Pri tom novom je to aj o vela veciach okolo podmienok zaruky, predaja, bonusov....
Tos pocitaj.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

20.10 2012 10:52


Milos1: já to spočítané mám, proto mě "zarazil" názor, že při 25tkm/rok se dehet nevyplatí.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.10 2012 11:36


vencaa6:
jizan.com: jj, novku...

uka...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

20.10 2012 12:11


vencaa6:
Ok, v tom případě beru zpět. Zřejmě to máš spočítané dobře.

Ještě by bylo zajímavé do toho započítat zbytkovou cenu. Která bude u dieselu určo vyšší.

Mimochodem co je to za diesel, když v autě za 420tKč (velikost předpokládám Golf/P308/i30) žere 6.5l?
Za 6.5 jezdím já s 2.5TDI.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

20.10 2012 12:27


jizan.com: mám tu na to téma...

t_kali: 2.0vcdi 120kw
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

20.10 2012 14:10


Aha, tak to potom jo. Se 120kw asi za 5l nikdo nepojede. Jen me prekvapila ta cena. Cekal bych za ty penize o hodne slabsi stroj.
nahoru

sponzor





20.10 2012 14:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

21.10 2012 13:14


vencaa6: tak ak to mas zratane, potom si asi uz aj rozhodnuty.
Este bych bral do uvahy predpokladanu zbytkovu hodnotu po tych 5 rokoch ( ak to pojde prec ).
Pokial su pocty vyrovnane ( D vs B ) potom je to mozna aj o "vztahu", nachylnosti k nakemu palivu.
Ja na nove nemam, jazdim starsimi kusmi, ktore si nak udrzujem v chode. Najazd mam cca 20 - 30 kkm ( s B7 zatial 15kkm) a mne sa zatial D vyplaca, pretoze kategoria auta ( B7 ) a styl jazdy nie je o 1 litri, ale mozna 3 a viac.
Mam 3. diesla, jazdim denne do prace 6km, motor sa nezohreje a najvacsia investicia u mna bola retiazka s koleckami do nestastneho BLB.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

24.10 2012 8:13


ked už sa bavite o tej spotrebe tak sme to rátali s kámošom len pre zaujímavosť jazdime obaja podobne trasy on ma dlhodoby priemer 5,5L ja mám 8L a na 15 tis km to vyšlo rozdiel okolo 375eur.A to je len na 15 tis km. kto jazdi viacej hádže to celkom zaujímave čisla.nechápem ako niekto može jazdiť za 11-13L ten musí mať pekne hlboko do vačku.ceny PHM su neskutočne do buducna to asi vidím na nejaký 1,6TDI CR s priemerom okolo 4,5l bohužial..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email