Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 323 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 319
Uživatelů: 4
Celkem: 323

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.09 2009 13:40


ahoj, najde se nekdo takovy, potreboval bych se na neco zeptat? potrebuji jen majitele, zadne teoretiky a 2x sem v tom jel....

dekuji moc
nahoru

sponzor





28.09 2009 13:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

28.09 2009 14:00


Mám B7 s DPF* - co by tě zajímalo ??
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.09 2009 14:17


jak je to s tim DPF*, jak moc je otravne a vyzafuje regeneraci, kolik mas najeto, jestli ho uz mas menene....

co vykonove, jak ten motor s tim autem clouma?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

28.09 2009 14:31


Lumpiq:
jak je to s tim DPF*, jak moc je otravne a vyzafuje regeneraci, kolik mas najeto, jestli ho uz mas menene....

co vykonove, jak ten motor s tim autem clouma?

Otravný to moc neni když funguje,regeneraci nepoznáš až když je průser...Pak ještě záleží na jakou naftu jezdíš,stav palivového filtru,ale před koupí doporučuji zjistit stav popílku,jináč nový stojí v Audi 30000kč,je to teda na 3.0TDI ale zas takoví rozdíl to nebude
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.09 2009 14:40


znam obecne DPF*, parkrat sem regeneroval bohuzel i do 100 procent ...spise me to zajimalo u tohoto auta/motoru konkretne, pac u kazdeho se to chova jinak.....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.09 2009 14:40


jak se da zjistit stav popilku?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

28.09 2009 17:09


Lumpiq:
jak je to s tim DPF*, jak moc je otravne a vyzafuje regeneraci, kolik mas najeto, jestli ho uz mas menene....

co vykonove, jak ten motor s tim autem clouma?

DPF* je filtr pevných částíc - což víš že jo.
A otravné to není vůbec...Mám najeto 140tis. A jednou se mi za jízdy rozsvítila kontrolka a začlo to samo dělat regeneraci. Jenže sem jel za kolegou - a už sem byl u něho, tak sem vypnul motor. A kontrolka se už nerozsvítila. (jako že by zas sama začla dělat regeneraci filtru, to bohužel ne-e)
Druhý den sem zahřál motor na provozní teplotu - Spustil VAGem regenaraci filtru pevných částíc (kontrolka se rozsvítila) a jezdil sem + - 60Km/h na 1500-2500 ot. tak dlouho až kontrolka sama zhasla - tím byla regenerace dokončená - to je + - 15-20 min. a hotovo...od te doby sem najel 2000 km a pořád klid....jinak máš to popsané i ve VIS...jak to zkontrolovat - zpustít regeneraci atd.

Jinak tech 170 koníku s A4 Avant mává pěkně....moh bych si to i sám chipnout - ale nebudu to dělat. Mě tohlenc bohatě stačí.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.09 2009 17:16


to vse znam neboj, delal jsem regeneraci nekolikrat u ruznych aut... zajimalo me u konkretniho motoru/auta, jak to moc otravuje, jaka je zivotnost, pac u kazdeho auta jsou jine zkusenosti...dekuji moc
nahoru

sponzor





28.09 2009 17:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

28.09 2009 17:26


NZ
No já ti pravě popsal konkrétní motor B7 2.0TDI s DPF* 125Kw/170k

A životnos - těžko říct....kdo jak jezdí - co tankuje atd.
Prostě to kontrolovat sem tam VAGem jestli to neni zaplněné nad požadovanou hodnotu - a udělat regeneraci dřív než to samo třeba ohlásí. Tím nic neskazíš. Lepší dřív než pozdě !!! Pač fakt to stojí pak balík - nejakých 24 fíku u tohodlenc motoru.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.09 2009 17:29


125kw? to jsem ani nevedel, ze se to delat v takove verzi...co mas za kod motoru?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 1328 | Témat: 1

28.09 2009 17:41


Jasně že se to dělá v takové verzi 125 KW !!!! Kod motoru BRD
To su fofry - to su prdy..........
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

24.11 2011 23:05


Stav popílku:

Já jsem ho zjistil v servise kdyz mi dělali diagnostiku. Udává se v gramech a maximální hodnota by měla bát u audi A4 B7 2.TDI* DPF* 60g. Já mam 90g
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.10. 2007
Příspěvků: 268 | Témat: 15

24.11 2011 23:12


Ja mam na plane to demontovat a vycistit, hm uvidime.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.1. 2011
Příspěvků: 124 | Témat: 9

24.11 2011 23:14


budeš si to dělat sám ? nebo na kolik te to vyjde ? To by se měl i zvášit vákon ne.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

25.11 2011 6:40


u mě DPF* funguje bez problémů
90% jezdí žena po městě krátké vzdálenosti (škola, svačina, ke mě na dílnu, domů - cca 10km 3 zastávky)
když pak jedu já tak někdy motor trochu změní zvuk a je trochu jiná reakce na plyn. cca 10km a je zas ok.
ad 125kW - podle mě by mohl být trošku lepší nástup od spodu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.12. 2007
Příspěvků: 274 | Témat: 35

27.11 2011 17:21


Ahoj tata ma b7 2.TDI* 150 tis najeto a ani nevi ze nejaky filtr ma. Vsechno slape jak ma auto ma skoro 3 roky, krome servisu a rozvodu vse ok.
nahoru

sponzor





27.11 2011 17:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.11 2011 18:46


a když je nejhůř,tak se to dá vyřezat a SW upravit aby to tam nebylo a neotravovalo život
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2010
Příspěvků: 65 | Témat: 3

28.11 2011 18:35


Ahoj, mam B7 s BPW a po třech regeneracích mi odešla čidla spalin.. (140k) na vagu vyskakovala chyba "Mezní tlak zplodin" (přesnou formulaci si nepamatuju) a tak šel celý FAP pryč a auto začalo jezdit líp
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2010
Příspěvků: 137 | Témat: 15

29.11 2011 11:46


Lumpiq:
otec ma A6 3.0 TDI* s DPF*, najeto 190 tis. jednou se mu kontrolka rozsvitila a motor skocil do nouzaku a musel do servisu, ale to jen proto, ze nevedel, ze tam nejakej filtr ma a jak se k nemu chovat (auto ma jako sluzebni). nevim co mu v tom servise s tim delali, ale doporucili mu nasledujici: jednou za cas motor protahnout a to tak, ze vytocit nad 3tis. ot. a jet takhle 15-20 min. otec to dela dycky dyz jede po dalnici nejakou delsi trasu. od te doby ma pokoj. me osobne se takovy premysleni nad tim, co musim nebo nemusim udelat, kdyz jedu s autem moc nelibi, takze bud nafta bez DPF* nebo benzinovej motor.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.10 2012 16:59


zeptám se tady, ať nezakládám další téma... mám vybrané nové auto (tzn. 0km), kde je DPF*. v podstatě jsem rozhodnutý, ale trochu mě straší to DPF*. jezdím každý den včetně víkendů 15km tam a 15km zpět + o víkendu delší trasy. dejme tomu kolem 100km, případně další delší výlety. ročně to dělá nějakých 25tkm. trochu se bojím té regenerace, aby se na těch krátkých trasách provedla. nerad bych se stal otrokem toho DPF*... Aditiva* po celý rok beru jako samozřejmost. co vy na to? díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

18.10 2012 17:40


Co viem, dolezite je sledovat olej, ci nie je hladina nad urcitu hranicu, bo je moc zriedeny naftou.
Sluzobna Mazda, pobehovanie po okrese, sem tam dialky servis vzdy len origo servis, nabeh 100kkm motor v cudu ( menili sa kruzky, Turbo* ), podla vsetkeho zanedbane sledovanie oleja.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

18.10 2012 17:56


vencaa6: Tak ho za 3000,- nech vyndat až to budeš chipovat a máš klid
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

18.10 2012 21:34


vencaa6: Na 25K km/ rok je nesmysl brat dehta... navic provoz 15km tam, 15 km zpet mu rozhodne svedcit nebude...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

18.10 2012 21:39


Mám DPF* a abych pravdu řek ani nevím že ho mám, najeto 8tkm s celkem 160tkm a žádný problém ani předešlý majitel neměl žádný. Jak se k autu chováš tak jej máš. Určo pomůže přidáváním aditiv a čističů do paliva pročištění DPF*. U 2.0tdi pd je pravděpodobné že bude největší problém, celkově u pd motoru ale nebál ale šel bych možná raději do 2.0tdi 125kW CR.
nahoru

sponzor





18.10 2012 21:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2007
Příspěvků: 75 | Témat: 7

19.10 2012 7:05


Jinak kdyby nekdo potreboval renovaci DPF*, tak tady -
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

19.10 2012 9:15


2.0 TDI* PD (obecně jakýkoliv PD motor s DPF*) má problém s regenerací DPF* principielně právě tím PD, že nemůže vstřiknout kdykoliv v průběhu otáčky (popř. zásadně měnit průběh vstříknutí).

Pro regeneraci je totiž potřeba zvětšit povstřik, popř. přidat další (hoření směsi pak trvá déle a zvyšuje se teplota spalin a tím i DPF* -> spálí se částice v DPF*).

U 2.0 TDI* CR bych se DPF* nebál. CR dokáže spustit regeneraci téměř kdykoliv. Právě tím, že může vstřikovat absolutně nezávisle na úhlu otočení vačky, protože v railu je tlak pořád.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

19.10 2012 10:25


2.0 TDI* BPW (model 2007), přes 207000 km, původní DPF* filtr, jízdy jsou většinou 22 km tam, 22 km zpět plus občas víkendy 100 km někam, pak zpět. Kontrolka svítila pouze jednou a to v případě, kdy odešlo čidlo nějakého z tlaků či co.

jizan.com: Já mám najeto přes 50k km a o filtru vím, auto reaguje jinak, lehce duní
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.3. 2010
Příspěvků: 442 | Témat: 18

19.10 2012 10:31


RE5PEKT: Vlastní zkušenosti? Nedávno jsem krátce hledal nějaký info ze zahraničí a co si pamatuji, tak DPF* ve spojení se "SmartClean" nebylo nikde zmiňováno.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

19.10 2012 11:58


luckyluke:
jizan.com: Já mám najeto přes 50k km a o filtru vím, auto reaguje jinak, lehce duní

řek bych že to není DPF* ale tím skvělým pd motorem..

t_kali:
2.0 TDI* PD (obecně jakýkoliv PD motor s DPF*) má problém s regenerací DPF* principielně právě tím PD, že nemůže vstřiknout kdykoliv v průběhu otáčky (popř. zásadně měnit průběh vstříknutí).

Pro regeneraci je totiž potřeba zvětšit povstřik, popř. přidat další (hoření směsi pak trvá déle a zvyšuje se teplota spalin a tím i DPF* -> spálí se částice v DPF*).

U 2.0 TDI* CR bych se DPF* nebál. CR dokáže spustit regeneraci téměř kdykoliv. Právě tím, že může vstřikovat absolutně nezávisle na úhlu otočení vačky, protože v railu je tlak pořád.

Přesně tak! Proto PD bych se vyhnul, určo teda staršímu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

19.10 2012 12:28


žeby teraz bol už najlepši motor 3,0 TDI*?...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email