Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 154 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 152
Uživatelů: 2
Celkem: 154

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2008
Příspěvků: 26 | Témat: 3

30.03 2008 20:26


Zdravím všechny... chtěl bych si koupit Audinku 100 (od r. 1991), ale nevím kterej motor. Dvoulitr se 100 PS se mě zdá málo, ale 2,6 a 2,8 musí podle mě hrozně žrat... proto se chcu zeptat jak jsou na tom tyhle motory po výkonové stránce a poo stránce spotřeby. Je mě jasný že povození s 2,8 je nádhernej zážitek, ale myslím že drahej... Proto prosím o Vaše názory, mám velký dilema
nahoru

sponzor





30.03 2008 20:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

30.03 2008 20:45


Někteří to dokážou za 10, někteří se nedostanou pod 12 záleží co si představuješ pod pojmem "hrozně žrát"
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

30.03 2008 20:55


No dvoulitr má 115 nebo 135 PS,myslím že je bohatě dostačující pro standartní jízdu
2.6 neber,zeře neuměrne k výkonu.
ja s 2.8 jezdím tak 10-13,přesně to nepočítám.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

30.03 2008 21:57


já bych šel jedině do 5tiválce 2.3e ověřená kvalita
spotřeba od 8-12l
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 465 | Témat: 28

31.03 2008 11:00


Pokud chceš šestiválec, tak rozhodně 2.8, 2.6ka nemá proti 2.8 žádnou výhodu (vycházím z údajů výrobce). Rozumný je podle mě též pětiválec 2.3.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2008
Příspěvků: 26 | Témat: 3

01.04 2008 16:19


jj, díky chlapi, asi to tak taky začínám vidět, ta "dvatrojka" bude asi nejideálnější. Ale u dvoulitru mám za to že má výkon cca 101 koní, ale nestojím si za tím
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

01.04 2008 18:55


2.0 66kw,2.0 85kw ,2.0 16v 101kw
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.3. 2008
Příspěvků: 26 | Témat: 3

01.04 2008 19:04


aha, díky
nahoru

sponzor





01.04 2008 19:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.04 2008 15:05


Jestli můžu, upřesnil bych to. Ten 2.0 16v má 103 kW, 101 kW měly starší motory, ale to je detail. Navíc se vyráběl pro export Itálie, francie. U nás bývá ojediněle. Ten dvoulitr není špatný motor, ale téměř žádné díly na něj neseženeš, nebo obtížně. Zatím co pětiválců a V6 - tek je habaděj.
Pokud půjdeš do pětiválce 98 kW, který neměl nějaký pitomec, čeká tě klidná jízda, vyvážený chod, slušný tah v celám spektru otáček.
V6 jede o něco lépe, více žere a celkově je dražší na provoz.
2.6 opravdu neber a 2.0 8v nemá v tomhle autě smysl.

Gurmán by koukl po modelu S4, tedy pětiválec 2.2 20v turbo 169 kW, ale zapomeň na levný provoz a údržbu!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2008
Příspěvků: 14 | Témat: 4

02.04 2008 15:58


To Sniper((::mám S6 2,2 turbo a není to tak zase špatný se spotřebou,jezdím průměr do 13ti litrů a nejezdím zrouna dálky.Jinak co se týče dílů,tak to ještě nevím,nic nespravuju..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

02.04 2008 16:49


čépa:
......Jinak co se týče dílů,tak to ještě nevím,nic nespravuju..


Tak to nezakřikni
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

03.04 2008 22:34


čépa:
jezdím průměr do 13ti litrů a nejezdím zrouna dálky.


tohle me bavi ja s Skem 2.2T nesel v prumeru pod 15.4 ... holt jsem se asi vic svezl
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

03.04 2008 22:55


Kriznik:


tohle me bavi ja s Skem 2.2T nesel v prumeru pod 15.4 ... holt jsem se asi vic svezl


jo jedinej človek kterýmu tdi dlabe 11 na 100 že by to bylo nohama
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

03.04 2008 22:57


šuldíku a na to jsi prisel jak vydelil jsi spotrebu tech svych kramu 2?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

03.04 2008 23:00


Kriznik:
šuldíku a na to jsi prisel jak vydelil jsi spotrebu tech svych kramu 2?


ne vynásobil x 1.45
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

03.04 2008 23:09


hele ale to mam docela velkou nadrz, protoze ted jeste nesviti hladovy oko a na tachaci mam 976km
nahoru

sponzor





03.04 2008 23:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

03.04 2008 23:11


a není něco se žárovkou? aby nenastalo velký divení...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

03.04 2008 23:45


jarajede:
a není něco se žárovkou? aby nenastalo velký divení...


bude tím že audina nemá hladový oko
nahoru

Anonymní





03.04 2008 23:51


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Anonymní





03.04 2008 23:53


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email