Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 399 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 399
Uživatelů: 0
Celkem: 399

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2008
Příspěvků: 2 | Témat: 2

25.09 2009 10:08


Ahoj,
mám dotaz, jaký motor TDI doporučujete do A6, r.v. 2005, 2006. Slyšel jsem, že 2.7 a 3.0 TDI jsou dost poruchový. Má s tím někdo zkušenosti?
Díky Petr
nahoru

sponzor





25.09 2009 10:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.09 2009 12:38


belmondo ma 2,7 tdi pisni mu a popytaj sa, informacie z prvej ruky su vzdy lepsie nez info od teoretikov systemom jeden pan/i povedal/a
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.09 2009 12:42


2.7 je celkem gut. Ani 3.0 nebude nejhorsi - to jen ja mel asi smulu na spatnej kus....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

25.09 2009 13:15


Ahoj, 2.7 TDI je v pohodě, sám ho mám a za 225t km bylo měněno jen jednou turbo. Nic víc. Ani jsem nikde nečetl, že by s tím měl někdo problém. Výkonově to stačí (to mám tu nejslabší 120kW verzi). 3.0 jede o chlup lépe a lépe to vypadá, ale je dražší.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

25.09 2009 13:21


2.7 a 3.0TDi jsou identický motory,akorát mají jiný blok a pár chujovin kolem
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.09 2009 13:42


to je otazka, ktera me taky zajima docela, pac o C6 premyslim...opravdu tam vykonove, teda pocitove, neni tak velkej rozdil mezi nima?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.8. 2008
Příspěvků: 483 | Témat: 20

25.09 2009 15:13


Ahoj mam A6 sedan 2005 rok 2,7 TDI už rok, 132 kW/180 PS, absolut bez problémů, pokud máš dotazy tak klidně SZ.

Jinak právě jsem dojel z 125 000 km garančky v AUDI cena 24 000 CZK

Je tam cca 8,5 litru oleje

Spotřebu s manual převodovkou mam 10 litrů
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

25.09 2009 15:21


Lumpiq: s 2.7 jsem nejel, ale kdyz to srovnam s 2.5TDi, ktera ma stejny vykon (nevim, jestli i kroutici moment), tak je to uplne nekde jinde. Ta 3.0TDi hybe s A6-kou o dost lepe
nahoru

sponzor





25.09 2009 15:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

25.09 2009 15:35


Tady se to taky řeší:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

25.09 2009 17:21


sTeblo:
Lumpiq: s 2.7 jsem nejel, ale kdyz to srovnam s 2.5TDi, ktera ma stejny vykon (nevim, jestli i kroutici moment), tak je to uplne nekde jinde. Ta 3.0TDi hybe s A6-kou o dost lepe


2.5Tdi je oravdu velmi spatne srovnani...to je jako parni stroj s benzinovym ))
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

25.09 2009 18:12


urcite bych doporucil 3.0TDi ta 2.7TDi je slaba a spotreba dalky 7litru mesto 10litru a jak pise lump s 2,5 se to neda absolutne srovnat jak prevodovka tak i motor.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

25.09 2009 20:00


Mám 3,0TDI (171kw) automat, dlouhodobý průměr 8,5l/100km. Při 118t.km žádnej problém.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

25.09 2009 20:20


Lumpiq: srovnaval jsem to s 2.5 jelikoz s 2.7 srovnavat nemuzu a 2.5 ma stejny vykon, tak proto
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.09 2009 23:16


tom.valmet:
Tady se to taky řeší:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tam sa nic neriesi tam je polovica spam
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

25.09 2009 23:20


no ta 2,7 s vykonom 132 kW tak to je to iste ako 2,5
vykonovo by ma to nelakalo na C6, skor by som sa obhliadal po 3,0 tdi s vyssie postavenym vykonom
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

26.09 2009 0:01


Jezdim s obema a vykonove to je znat samozrejme. ALE, nizsi vykon 2,7 naprosto srovnava kultivovanej chod multitroniku. Co sem ho vyzkousel, tak vim ze tiptronik uz nikdy.

Jezdim hlavne prahu a blizke okoli, pokud chci bejt rychlej dam tam S-ko a myslim ze stejne z auta uzivam 80% vykonu. Pokud chci bejt opravdu rychlej a trosku prasit tak si neberu z garaze diesla:)

Ovsem neznam auta co maj nalitano treba pres 200tis, takze o poruchovosti musi promluvit nekdo jinej, ja mam zatim klid a pokud bych to mel dnes resit znova tak s cistym svedomim reknu ze mi na sviznou jizdu 2,7 staci bohate.
nahoru

sponzor





26.09 2009 0:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

26.09 2009 0:04


SCORPION:
no ta 2,7 s vykonom 132 kW tak to je to iste ako 2,5
vykonovo by ma to nelakalo na C6, skor by som sa obhliadal po 3,0 tdi s vyssie postavenym vykonom


Nevim zda srovnani Skoda Superb 2,5 120kw automat a Audi A6 2,7 multitronik je spravne, ale z meho pohledu a osobni zkusenosti je rozdil fakt obrovskej, ale dle me to dela jen ta prevodovka.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.09 2009 0:06


belmondo: prevodovka a 12 kW
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

26.09 2009 0:11


SCORPION:
A dílenské zpracování, odhlučnění, nastavení ŘJ, posez, ergonimie ... a v nepolsední řadě, takové to těžce definovatelné ... to, když řídíš a všechno funguje jak má, neřešíš mlžení oken, moc pomalou, nebo agresivní klimatizaci, neřešíš nedostatečný výkon světlometů. Neruší Tě nic. Jen zaboříš prdel do měkké kůže je Ti buřt co se děje za dvojítým sklem. Ani si to neuvědomíš, dokud nesedneš právě do jiného auta ...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

26.09 2009 0:12


SCORPION:
belmondo: prevodovka a 12 kW

ale prd, 12kw je skoro nic, dle me fakt jen ta prevodovka.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

26.09 2009 6:58


SCORPION:
tam sa nic neriesi tam je polovica spam


Od toho jsi tu ty, ne?
Tak to prober a hoď to dohromady.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.9. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

26.09 2009 8:02


Zdravim vsechny,

chtel bych poprosit nekoho z Vas,kdo ma prehled o A6 od 2005 , zda by se podelil o rady formou diskuse pres mail, SZ a pod.

Vim,ze podobne tema zde jiz existuje,aĺe moc smyslu a informaci jsem nepochytil.
Teda informaci jo,ale dost si to protireci.
Jde mi hlavne o motory a podvozek.

Kratka ukazka:
v jednom foru se pise,ze 2,0TDI je bezporuchovy, ze 2,5TDi je srot...
Dalsi forum hlasi,ze 2,0TDI praskáji hlavy a tyto motory nikdo nechce,..........

Jak rikam,nechci startovat dalsi diskusi,ale prosim zasvedcene o pripadnou konzultaci.

Uvazuji o A6 2,0 TDI ne Quatro, r.v. 2005 / 2006
Diky vsem

sloučeno by vencaa6
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.09 2009 8:47


tom.valmet: mozno neskor
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.09 2009 10:17


nemyslim si, prevodovka je to nejmensi...spise to uplne jinym vstrikovacim systemem paliva, konstrukci motoru...

1.9TDi TDi 96kw ma taky mensi vykon o desitky KW a presto 2.5 TDi ujede s přehledem....2.5TDi je proste stara technologie, ktera byla posledni vlastovkou generace mech. vstrikovacich systemu. Proto si myslim, ze se to neda srovnavat...
nahoru

sponzor





26.09 2009 10:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.09 2009 18:49


Lumpiq: to akoze 1,9 ujede 2,5 ? myslel si 132 kW ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

26.09 2009 20:30


belmondo:
Jezdim s obema a vykonove to je znat samozrejme. ALE, nizsi vykon 2,7 naprosto srovnava kultivovanej chod multitroniku. Co sem ho vyzkousel, tak vim ze tiptronik uz nikdy...


Já mám tiptronic, a přijde mi, že řadí krásně hladce, od 3ky výš ani nevím že řadí. Schválně musím někdy vyzkoušet multitronic, jestli je to fakt takovej rozdíl. Jedno, pro někoho, velké mínus mutitronicu, je, že ho nedělaj v kombinaci s quattro.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.12. 2006
Příspěvků: 267 | Témat: 21

26.09 2009 22:05


Osobně si myslím, že multitronik nebude moc spolehlivý, už jen kvůli tomu, že ho nedělají ve spojení se silnějšími motory...ale taky bych ho rád vyzkoušel.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.09 2009 22:08


JK: to mas aj pravdu, multi sa tusim neda ani opravat iba kus za kus
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 797 | Témat: 15

27.09 2009 9:00


Jj tohle jsem už taky zaslechl...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.09 2009 10:30


SCORPION:
Lumpiq:

to akoze 1,9 ujede 2,5 ? myslel si 132 kW ?


svez se s nachipovanou 96kw a uvidis...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email