Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 320 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 313
Uživatelů: 7
Celkem: 320

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

30.03 2008 18:06


Dnes jsem menil gumy a všiml jsem si že obě zadní kola mají vůli, hýbe se i kotouč s koli lehce, myslítě že to jsou ložiska v háji? A co se mění na zadní nápravě, které ramena nebo silentbloky? Díky
nahoru

sponzor





30.03 2008 18:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.03 2008 19:24


Nadim: Co se vlatně hýbe? To co popisueješ, vypadá, že se hýbe jen brzdový kotouč. Ten ale není nijak uchycen, je pak držen 5-ti šrouby kol. Jak si to testoval?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

30.03 2008 19:30


Ak sa ti to hybe ked mas kolesa priskrutkovane tak budu loziska v haji...nehuci ti to do zakrut?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.12. 2007
Příspěvků: 365 | Témat: 80

30.03 2008 20:59


zkoušel jsem to na heveru s přišroubovanými koly
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

30.03 2008 21:42


Nadim: No malilinkatá vůle tam je i u nového ložiska. Rozhodující asi je jestli ti to při jízdě hučí nebo ne. Mi to hučelo, že to je ložisko se pozná že to mění tón v zatáčkách. Pak byl ale problém přijít na to které ložisko to je. Tak jsem zaviklal všemi koly (bez heveru) a vada se hned projevila. Při zátěži jsem ucítil vůli pouze v pravém zadním kole. Ložisko jsem vyměnil a bylo po problému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 1 | Témat: 0

30.03 2008 23:00


Zdravím a nesu svou zkušenost.Přesně jak říkáš taky jsem měnil kola a u zadních kol jsem při zakývání cítil lehký pohyb kola.Nedalo my to a hned jsem jel za známým do servisu.Ten se na to podíval a konstatoval že lehký pohyb tam je vždycky na závadu to ale není.U mě to byl pohyb tak cca do 0,05mm,max-nedokážu to říci přesně.Samozřejmě jsme to ale pro jistotu rozdělali a podívali se na ložisko aby jsme se ujistili že je vše v pohodě,protože aby my ulítlo kolo někde v zatáčce nebo i jinde na to nejsem zvědavý.Možná budeš souhlasit nebo ne ale návštěva v servisu je na místě-byť by šlo jen o to se ujistit že je všechno o.k.
Tak se zatim měj a nazdar.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

30.03 2008 23:05


janek:
Zdravím a nesu svou zkušenost.Přesně jak říkáš taky jsem měnil kolo a na u zadních kol jsem při zakývání cítil lehký pohyb kola.Nedalo my to a hned jsem jel za známým do servisu.Ten se na to podíval a konstatoval že lehký pohyb tam je vždycky na závadu to ale není.U mě to byl pohyb tak cca do 0,05max-nedokážu to říci přesně.Samozřejmě jsme to ale pro jistotu rozdělali a podívali se na ložisko aby jsme se ujistili že je vše v pohodě,protože aby my ulítlo kolo někde v zatáčce nebo i jinde na to nejsem zvědavý.Možná budeš souhlasit nebo ne ale návštěva v servisu je na místě-byť by šlo jen o to se ujistit že je všechno o.k.
Tak se zatim nazdar.
No prosímtě a jak jste to rozdělali aby jste se mohli kouknout na ložisko? Aby bylo vidět na ložisko tak je třeba vylisovat náboj kola a tím se ložisko prakticky zničí. Takže si ho měnil teda předpokládám.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.1. 2007
Příspěvků: 378 | Témat: 8

31.03 2008 9:11


janek:
...U mě to byl pohyb tak cca do 0,05mm,max-nedokážu to říci přesně...

No mě to přijde dost přesně
nahoru

sponzor





31.03 2008 9:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

01.04 2008 22:53


Tak to je téma pro mne!
Jsem už teď rád za informace, co jsem si tady přečetl, díky.

Když jsem v prosinci odvážel čerstvě koupený auto do Anglie, měnil jsem zimáky za široký letní.
Od tý doby auto hučí, hlavně zadní náprava, myslel jsem, že to jsou ty gumy. Ale teď po pár měsících a dlouhý cestě na výlet (2000km) jsem zjistil, že se to horší. Ne dramaticky, ale přece. Už jsem myslel, že takhle řvou ty balony, čekám na červnovou výměnu a ono tedy ne, to bych to tedy velmi rád dal do pořádku

Samozřejmě podezřívám ložisko. Hučí to tak nějak standartně pořád stejně, proto nejdřív ty gumy, ale teď jsem poznal změnu při táhlých levotočivých (pouze!) zatáčkách na dálnici. Úplně to totiž přestane hučet, božský to ticho!
Už jsem lokalizoval i pravý kolo. Jde to jenom od něj.

Dneska jsem to dal na zvedák, lomcoval s kolem, ale žádná vůle, i bez zvedáku. Vyzkoušel jsem i hnací hřídel kola a všechno ostatní, nikde nic

Velmi mě zaráží, že by auto dokázalo s vadným ložiskem najet devět tisíc kilometrů, aniž by došlo ke vzniku vůle v kole. Už jsem zažil více poruch ložisek, vždycky se do dvou tisích výrazně zvýšil hluk a vůle. Byly to všechno přední nápravy, tak si to tím zdůvodňuju. Více namáhání, rychlejší zhoršení problému..
Tohle je prostě zvláštní. Co si o tom myslíte?

Nikdy jsem to sám neměnil, ale tady bych to rád udělal. Co je třeba za cajk kromě klasiky? Předpokládám stahovák, co ten lis.. Musí se to někdy nahřát plamenem?
Kdybych k někomu zavezl náboj s ložiskem (jak píše Krolboys), aby ho stáhl, poradil bych si s ostatním?
Díky chlapi.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.11. 2007
Příspěvků: 608 | Témat: 13

01.04 2008 23:40


Bunda: No kámo já to dělal doma sám a řeknu ti že podruhé bych to už nedělal. Dostat to ložisko ven byl porod, a ještě navíc jsem při tom zničil čidlo ABS* takže se mi to pěkně prodražilo. Jestli do toho půjdeš tak první co udělěj je zkus vytáhnout to čidlo ven z ramena ale hlavně s ním neotáčej!!! Jestli se ti to podaří tak nejlepší bude vyndat celé rameno a sním na pevný stůl nebo svěrák a pak už do toho můžeš mlátit o život A při montáži doporučuji rameno nahřát a ložisko do mrazáku A pozor na geometrii při zpětné montáži ramena
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

02.04 2008 0:07


Krolboys: Tývago, tak to nechám asi na servisu. Myslel jsem si, že to bude oprc, ale takovej...
To ve zdejších podmínkách nedokážu, akorát bych si udělal problém.
Zeptám se v servisu (neorigo) co by to stálo. Dělají tam Poláci, už mi tam jednou pomáhali, vypadali šikovní.
Snad mi nepoví 300 liber, i když tady v Anglii jsem byl šokován cenou již mnohokrát
Třeba za narovnání a stříknutí dveří u Golfa si řekli 1000 liber! Blázni...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

03.04 2008 23:16


Tak jsem domluven ma výměnu ložiska na pondělí, paráda..
Chlápek to se mnou i projel, je si jistej, tak jsem rád, že to není nic jinýho.
Domluvili jsme se na 135 librách (4500Kč). To je přijatelný, v Čechách by to vyšlo tak na polovinu hádám.
Snad hučení odejde do věčných lovišť
Ale stejně mi nejde do hlavy, že vydrželo načatý tak dlouho, stále bez vůle..
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

03.04 2008 23:19


jirko a kdyz jsem ti to rikal ja tak neee ... pneumatika
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

03.04 2008 23:28


No tyvoe...
Ale chápeš, že to hlučí přesně od doby, kdy jsem přezul..? Tedy už moc tisíc km...
Když jsme jeli spolu, tak už to bylo pravda horší, asi taky větším zatížením...
Ale měl jsi pravdu, syčáku
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

03.04 2008 23:49


A4 v předohrabu má náboj jako součást brzdovýho kotouče ..., ložisko se tam normálne dotahuje, ale pokud hučí tak je v prd...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

01.09 2008 1:10


Tak a po výměně pravýho zadního ložiska a ujetí cca 8 tis.km začíná hučet levý
Kolega z práce poradil zkusit ho namazat přáslušnou vazelínou, že se může prodloužit jeho trvanlivost o dost - jeho vlastní zkušenost.
Chtěl jsem to zkusit. Že vytočím víčko a máznu ho kam dosáhnu. Bohužel víčko drží jako přivařený. Tyč na imbusu, vzduchová pistole na imbusu, nic...
Má to vůbec pravej závit? A prý tam jsou ložiska dvě, vnější a vnitřní... Víte o tom něco?
Teď bych to měnil u nás v servisu pro náklaďáky, kde je lis apod., ale sám to dělat nechci, chlapi maj pořád co dělat, tak asi přijde na řadu zase nějakej servis
No ale nejdřív bych ho rád zkusil přece jen namazat...
nahoru

sponzor





01.09 2008 1:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

01.09 2008 7:41


Bunda: No já si pamatuji, že ne levé nápravě býval vždy levý závit. Ale jak to májí naši miláčci fakt nevím. Asi by to mělo být stejné, ne?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

01.09 2008 22:25


Tak to ještě jednou pořádně zkusím i na druhou stranu
Ne, že bych to nezkoušel, ale jen tak lehce. Takže je možný, že jsem to ještě trochu utáhl..
Díky Petane
nahoru

Anonymní





02.09 2008 9:53


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

22.07 2009 19:57


s prednym loziskom je problem, moze hucat a nemusi mat volu
lahko vyskusatelne - auto zdvihneme, jedno koleso zaklinime o podlahu, vypneme ESP*, a nastartovanim motorom dame koleso do pohybu...na cca 80km/h

ak je ticho, skusime to iste na druhej strane
po lokalizovani sa musi lozisko lisovat

zadne loziska su niektore lisovane, niektore su kuzelikove dva kusy, a niektore sa menia komplet nalisovane v naboji
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email