Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 170 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 169
Uživatelů: 1
Celkem: 170

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 11

29.03 2008 16:34


Zdarec.
mám dotaz,jestli nemá někdo zkušenost s demontáži stěračů a tahel,co je tam všechno nutné demontovat.ony se mi zadirají někde ve voditkách a mám strach,aby napraskla hřídelka,jak mi bylo řečeno,že se to může stát.já to dycky prostříknu WD 40 a kapnu trošku oleje-ono to pomůže,ale jen na chvíli.
dik za radu
ps: jde o a6 2.5 TDI* 00
nahoru

sponzor





29.03 2008 16:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

29.03 2008 17:33


promaz to a ja kto pujde okej tak zvedni sterace ze skla a nech je 10 - 20 minut na nejvyssi rychlost... nebo strikej hadici na sklo a nemusis sterace zvedat.. muze se to rozchodit...
pokud ne, musis demontovat a komplet rozdelat, ocistit, promazat...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

29.03 2008 17:40


nn musíš to vyndat...dělal jsem to na Octavii...když jsem to vydoloval tak nešly vůbec rozebrat jak to bylo zarezlý...musel jsem ty osičky vymlátit ve svěráku

ale na A6 jsem to ještě nevyndaval
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 11

30.03 2008 13:28


Asi zkusím tu zchudnější verzi,tj promazat a nechat běžet na nejrychleji-za to nic nedám,jinač bych to musel cele rozhodit.
díval jsem se na to a je tam dost blbý přístup.musim asi vyhodit i Ř.J.
Nerad by jsem kupoval celou novou mechaniku kdyby to prasklo.A bez stěraču se moc nedá. Tak dík za rady
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

27.04 2010 10:25


mike:
promaz to a ja kto pujde okej tak zvedni sterace ze skla a nech je 10 - 20 minut na nejvyssi rychlost... nebo strikej hadici na sklo a nemusis sterace zvedat.. muze se to rozchodit...
pokud ne, musis demontovat a komplet rozdelat, ocistit, promazat...


Ahoj,
mam stejny problem - vim, ze to v servisu cistili cca pred 1,5 rokem. V noci prselo a rano kdyz jsem chtel setrit tak to jelo hrozne pomalu. Nastrikal jsem poradne WD a nechal byt...Potom jsem si precetl zdejsi prispevky a sel to zkusit, sterace jsem zvedl a pustil a mazal...i na nejvyssi rychlost jeli pomalu a cca po 7min se zastavili. dal jsem packu dolu (jedno setreni) a dojely. Nechci na to ted sahat at nejezdim se zaseklyma steracema pres pul skla...


Mate jeste nekdo nejakou radu? Zkusit to znovu s tim WD nebo rovnou nechat vycistit?

Diky.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

27.04 2010 19:33


...jj rozdělat-vyndat i tu ŘJ-nutné-smirkem očistit-namazat nějakou vazelínou-nejlépe podvozkovou a musí to fičet.Kdo vymyslel ocelový čep v hliníkovém pouzdře!!!! trpí na to všechny koncernové auta!!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 99 | Témat: 2

29.04 2010 12:12


Tak tak... Jedine vymontovat z auta, rozobrat, prebrusit od hrdze, potom poriadne namazat a nahodit s5 do auta...

Ja som sa s tym zatial stretol na pole, sharane a oktavke...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

29.04 2010 12:14


Opraveno!

Dekuji za informace.
nahoru

sponzor





29.04 2010 12:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

02.06 2010 12:57


Tak mě to nejde vyndat. Stěrač u řidiče je nějak zatvrdlý a nejde vyrazit. Jak se dá vynad abych nerozmlátil vše kolem něj? A pak ten plast pod sklem. Uvolnil jsem dva šrouby, ale plast je asi nějak zacvaklý. Není někde nějaký návod jak to dostat ven? Pak je otázka co vše se musí povolit a vytáhnout. Motorek se točí a vrčí, ale stěrače nic. Koukal jsem, že to je asi v jedné krabici s motorkem. Doufám, že se to nějak neulomilo:-(
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

02.06 2010 13:05


Jezinka:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

02.06 2010 13:22


Díky moc, to je perfektní. Ještě jeden dotaz. Jak vyndat ten plast pod stěračem? šrouby jsem uvolnil, ale nějak drží. Nerad bych ho zlomil.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

02.06 2010 14:33


no jestli myslíš ten plast, co je pod celým čelním sklem, tak uprostřed chytni, tím se ti udělá trošku rezerva na to, abys to po krajích vysunul. aspoň teda u B6 to tak je
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

02.06 2010 16:38


A má A6 stejný nebo podobný mechanismus jako je teda zde?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Protože jen co jsem zatím viděl uvnitř, tak ta zadní tyčka co má spojovat stěrače a hýbat s nima, tak na obrázku je složená ze dvou a uprostřed napojena na motorek a v mém autě mě přišlo že to je z jednoho kusu. Není vůbec prohlá a není vidět spoj. Pravdou je že nevidím pár cm za motorkem.
A taky mi nejde stále vyndat stěrač u řidiče a to už jsem si vzal i dvě kladívka:-(((

Sak jsem už i zavolal do Audi a celej mechanismus stojí cca 7000 a mají ho i skladem.

Stěrače přestože nejsou nijak mechanicky spojené s motorkem, protože ten vrčí na prízdno, jdou velice ztuha, že musím vší silou je ohnout dolu a nebo do vodorovné polohy. Měli by asi jít snadněji že? takže asi budou přidřené kužely na kterých drží ramínka.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

02.06 2010 17:01


Tak ho zvedni a pohni s ním ve směru stírání, on povolí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2010
Příspěvků: 107 | Témat: 6

03.06 2010 19:55


Tak hotovo. Problém vyřešen. Byl totálně zatuhle jeden čep ze dvou a jinak byla povolená matka na kuželu od motoru, proto motor šel a stěrače ne. Tak to snad bude nějakej ten pátek makat:-)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.8. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 0

12.02 2011 10:33


Zdravím, problém se stěrači na A6 Avantu jsem měl už dvakrát. Poprvé, hned jak jsem auto koupil, mělo 3 roky. Samozřejmě, že jsem je při koupi nevyzkoušel. Nicméně, mechanismus sem rozebral, bez toho abych vyndaval řídící jednotku, jen kryt musel ven. Čepy jsem po vyndání segr pojistky, která tam je a na to pozor!vymlátil kladivem, promazal a dal zpět, Za dva roky stejná závada, ale to jsem již vodítko řádně vybrousil a promazal lepší vazelínkou,a další dva roky již makaj v pohodě.Při první zkušenosti jsem volal do Audi a tam mě řekli, že se s podobným problémem ještě nesetkali. Ale dávno vím, že je to úplně běžná závada u koncernu.
nahoru

sponzor





12.02 2011 10:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2011
Příspěvků: 276 | Témat: 14

02.03 2012 18:46


Zdravim, prosim prosim, nemohl by mi někdo poradit jak sundat dolů ten plast pod čelním sklem? ... zaboha ho nemůžu dostat dolů, přijde mi jako by byl přilepenej ke sklu. Zítra bych se chtěl vrhnout na rozebrání toho mechanismu, a promazat to, ale nevím jak se k tomu dostat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

02.03 2012 19:25


SickFish: odděláš kryt baterky a za ten otvor to vyhoď z té bužírky a pak to od toho skla vysuň ve směru jízdy
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2011
Příspěvků: 276 | Témat: 14

02.03 2012 19:35


Hm, to mě právě nejde, jako kdyby ten plast byl připečenej nebo co ... mezi tim plastem a sklem je nějaká guma ( asi těsnění ) je možný že by se připekla a držela to ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 75 | Témat: 12

02.03 2012 20:11


Vyskúšaj tam po celej dĺžke strieknuť trochu WD-čka a nechaj ho pôsobiť cca 1 deň. Malo by povoliť to torpedo.
Je možné že sa tam dostali nečistoty, ktore medzi tou gumou a torpedom vyschli a bránia pri vybratí. V mojom prípade to fungovalo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2011
Příspěvků: 276 | Témat: 14

02.03 2012 20:18


Fesacisko: supr, jdu to tam stříknout, a nechám to přes noc, snad to do zítra povolí, a pak snad budou stěrače lítat jak nový
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2011
Příspěvků: 276 | Témat: 14

02.03 2012 20:56


Tak je namazáno, jsem zvědavej, jak zítra dopadnu snad to vyjde.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2011
Příspěvků: 276 | Témat: 14

03.03 2012 16:58


Tak už stírám jako blázen všechno proběhlo celkem bez problémů až na jednu ztracenou ségrovku která při sundavání odletěla neznámo kam ale náhrada se naštěstí našla. Vyndavání mechanismu ven byl slušnej hlavolam ale zadařilo se, no a vymlátit to, očistit, namazat a složit už byla celkem hračka. Takže už může pršet jak chce, a mě jen bude těšit dobrý pocit z dobře odvedený práce a hlavně dobrej výhled
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 1

03.03 2012 19:53


tak to máš na chvíli, ono to záčně opět blbnout..nejlepší je to vyměnit za nový..jak to jednou zrezne, tak je to už špatně ...
nahoru

sponzor





03.03 2012 19:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.3. 2011
Příspěvků: 276 | Témat: 14

03.03 2012 22:05


Teď už vim jak na to, tak to to radši budu každejch půl roku čistit, než abych dával 2500 za celej novej mechanismus.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 1

03.03 2012 23:54


tak tomu nevěř že to vydrží půl roku....taky jsem si to myslel, ale sralo se to vždy když zapršelo, tak jsem to koupil nové a mám klid a 2,5litru je docela sranda, oproti ostatním investicím do A6, A4..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 14 | Témat: 0

06.04 2015 7:23


Takže ten plast co kryje stěrače na Audi A6-4f co drží ty dva šroubky uprostřed co mi nejde sundat tak prostrikout po kraji u okna a pak půjde vytáhnout?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

06.04 2015 11:47


Ano...
Pokud mas moznost,tak nejprve poradne vzit Vapkou a potom prostrikat nejakym mazadlem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

06.04 2015 11:59


Je treba cely ten mechanismus vydolovat ven, rozebrat, vycistit a pred slozenim sem ty futra a osy namazal medenou vazelinou. Chodi to ted jedna basen. Ze shora do futer zadne mazadlo nedostanes, jsou tam tesnici o-krouzky.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Neni tam focene uplne vsechno, v zapalu boje sem zapomel fotit. Hadam to na A6 bude podobne. Jo a bez stahovaku ty raminka dolu nejpis nedostanes. ELSA pise neco o kyvani steracem, ale to mi fungovalo jenom na zadni. Ty predni bych ukroutil. takze vyroba stahovacku byla nutna, s tim to jen udelalo LUP a ramínko bylo dole.

Neni taky od veci mrknout na prevodovku v motorku a eventuelne doplnit novou vazelinu (pouzil sem LV2-3).
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 11.12. 2008
Příspěvků: 2290 | Témat: 157

15.06 2015 8:14


Zdravim, mam nejakou anomalii na A6 4F. Sterace se mi zniceho nic pomalu zvedly do pul skla (nebylo to na funkci auto) a na prostriknuti skla se nejak vratily do zakladni polohy. Potom to udelalo jeste jednou asi za 2hod. Ted cely vikend+dnes v pohode...

Je to take nejaky signal, ze jsou zrezle a zatuhle nebo je tohle problem nejake RJ / elektroinstalace?

Diky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email