Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 354 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 352
Uživatelů: 2
Celkem: 354

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

14.09 2009 22:17


Ahoj kluci,
chtěl bych poprosit o radu. Mám allroad 2,5 TDI* typ motoru AKE. Dneska cestou do práce se mi začalo auto v koloně při popojíždění klepat. Zjistil jsem zvýšené vibrace motoru, zdá se mi línější a hlučnější. Napojil jsem to na VAG a vypsalo to závadu 1318 - řídící jednotka vstřikovacího čerpadla (J399; 3710 - Defekt - sporadická. Po vymazání závady žádné zlepšení nenastalo a závada se znovu neopakovala. Bohužel VIS který mám k této závadě nic neuvádí.Nevím, jestli to spolu souvisíale před cca 800 kilometry jsem měnil olej - 5W40. Taky jsem dal na dobrou radu jednoho časopisu a nalil do oleje aditivum a ještě jsem před tím motor vypláchnul.

Je někdo kdo mi poradí?
nahoru

sponzor





14.09 2009 22:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

14.09 2009 22:23


Petr0309:
Ahoj kluci,
chtěl bych poprosit o radu. Mám allroad 2,5 TDI* typ motoru AKE. Dneska cestou do práce se mi začalo auto v koloně při popojíždění klepat. Zjistil jsem zvýšené vibrace motoru, zdá se mi línější a hlučnější. Napojil jsem to na VAG a vypsalo to závadu 1318 - řídící jednotka vstřikovacího čerpadla (J399; 3710 - Defekt - sporadická. Po vymazání závady žádné zlepšení nenastalo a závada se znovu neopakovala. Bohužel VIS který mám k této závadě nic neuvádí.Nevím, jestli to spolu souvisíale před cca 800 kilometry jsem měnil olej - 5W40. Taky jsem dal na dobrou radu jednoho časopisu a nalil do oleje aditivum a ještě jsem před tím motor vypláchnul.

Je někdo kdo mi poradí?


S přísadama do oleje bych si nezahrával. A vyplachování se mě osobně taky nepozdává.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

14.09 2009 23:07


Jo aditivum do oleje už taky nikdy nepřidám. Udělal jsem to poprvý a naposled. Zůstanu pouze u aditiv do nafty. Teď jsem byl ještě zkusit jednu věc. Za chodu jsem otevřel víčko oleje. Žádná změna, jen vycházela taková bílá mlha, která vychází když se to otevře při vypnutém motoru. Chladící kapalina je čistá a nezdá se, že by se ztrácela. Koukal jsem, že u napojení obtoku EGR* je trošku špína prolínající skrz těsnění. Mám za to, že to tam je od začátku. Jediné co tomuto předcházelo je horší start a při chladném počasí cca pod 5 stupňů pár vteřin trošku bílého dýmu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

14.09 2009 23:18


Já ti neporadim, snad vlasta, petan nebo možná váha.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.09 2009 7:51


Šetři na čerpadlo,brzo nenastartuješ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

15.09 2009 8:36


No doufám, že to byl vtip Váho, tohle je informace která mě moc nepotěšila.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

15.09 2009 8:39


Petr0309: Ma pravdu, pomalu zacni stradat penize do prasatka - v tomto pripade spis do prasete
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

15.09 2009 8:54


no tak mi to nedalo a šel jsem se podívat na čerpadlo. Je mi jasný, že takhle nic nepoznám ale zdá se mi, že s čerpadlem už někdo neco dělal. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby to tam někdo jen namontoval a potom neseřídil... Taky je na něm cosi načmáráno popisovačem.
nahoru

sponzor





15.09 2009 8:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

15.09 2009 8:56


A sakra. A kolik tak asi, jen tak pro zajímavost?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

15.09 2009 8:57


Vlasta: Už se s tím začínám pomalu smiřovat. Ono někdy špatná jistota je lepší než nejistota. BYlo by možno se u tebe stavit abys na to kouknul a řekl mi jak moc bolavý to je?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

15.09 2009 8:57


Petr0309:
no tak mi to nedalo a šel jsem se podívat na čerpadlo. Je mi jasný, že takhle nic nepoznám ale zdá se mi, že s čerpadlem už někdo neco dělal. Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby to tam někdo jen namontoval a potom neseřídil... Taky je na něm cosi načmáráno popisovačem.


Já tomu teda nerozumim, ale kdyby to někdo neseřídil, nejelo by to od začátku, ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

15.09 2009 8:58


už jsem sháněl, nabídli mi za 50 tis s tím, že chtějí to moje... no nevim nevim. Allroad je super, ale začínám přemýšlet, že ho vyměním.

V pátek odpoledne jedu k Vlastovi, takže uvidím.
Naposledy upravil Petr0309 dne 15.09 2009 12:35, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

15.09 2009 9:00


To se může stát u jakýhokoliv auta. Nebo tě vypekl víckrát?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

15.09 2009 9:33


no je to první věc, předchozí majitel měnil měchy, alternátor...
Fakt je to super auto, ale jestli mám teď dát do opravu 50 tis a třeba za dva roky znova tak to se mi fakt nechce...
Teď sem našel nové čerpadlo za 98 tis. neskutečný! vždyť je to půlka toho co jsem zaplatil za to auto!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

15.09 2009 9:35


Jj, čerpadlo je darda.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

15.09 2009 17:52


Petr0309:
no je to první věc, předchozí majitel měnil měchy, alternátor...
Fakt je to super auto, ale jestli mám teď dát do opravu 50 tis a třeba za dva roky znova tak to se mi fakt nechce...
Teď sem našel nové čerpadlo za 98 tis. neskutečný! vždyť je to půlka toho co jsem zaplatil za to auto!
preco za dva roky, nove cerpadlo musi vydrzat najmenej 150 000 - 200 000 km a to asi nenajazdis
nahoru

sponzor





15.09 2009 17:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

15.09 2009 17:59


Satas mel jedno cerpadlo repasovany za velmi pekny prachy, polovicku co jsi tu psal tusim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

15.09 2009 19:13


Knightey-:
Satas mel jedno cerpadlo repasovany za velmi pekny prachy, polovicku co jsi tu psal tusim
Satas má hodně repasovaných čerpadel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

15.09 2009 20:13


Ahoj Všichni 150 tis mám tak za ty dva roky... bohužel. Jinak díky všem, zatím čekám co objeví Vlasta. Mám nabídku na nové čerpadlo za 25 tis, ale stále doufám, že je to něco jiného. Známému se stalo něco podobného v Superbu a byl to setrvačník. Nevím, zda by to bylo dobré, protože te stojí 20 tis. No to je prostě peklo. Do toho všeho mi dnes přišel dopis of finančáku, kterej po mě chce dań za převod nemovitosti 26 tis, kterou nezaplatil původní majitel. To je zas tejden. Už aby byla neděle.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

15.09 2009 21:00


neměřil jsi komprese nebo neměl to čerpadlo někdy předtím odpojené?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

21.09 2009 8:20


Ne, čerpadlo jsem neodpojoval. V pátek jsem byl u Vlasty. Čerpadlo je ok. Je v pytli předvstřik, hodnota 2x větší než by měla být a navrhnul zaslepení EGR*, takže v pátek jde na to. TAky mi zjistil natrženou manžetu na polose a vytlučenou nápravu... Ach jo...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

21.09 2009 10:31


Petr0309:
Ne, čerpadlo jsem neodpojoval. V pátek jsem byl u Vlasty. Čerpadlo je ok. Je v pytli předvstřik, hodnota 2x větší než by měla být a navrhnul zaslepení EGR*, takže v pátek jde na to. TAky mi zjistil natrženou manžetu na polose a vytlučenou nápravu... Ach jo...

Hlavně aby ten předvstřik šel nastavit,ale ta hyba mi na předvstřik nesedí,snad to pomůže no
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

21.09 2009 15:32


pokud je predvstrik mimo tolerance, pise to jinou chybu...ale dost mozna, ze uz je to tak moc mimo, ze z toho elektronika, ovladani presuvniku blbne....
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

11.10 2009 21:36


čim můžou bejt vibrace na volnoběh? závadu mam už dlouho "řídící vstřik", ale nikdy dřív to nedělalo. teď, někdy když to mam zahřátý to trochu vibruje na volnoběh. ale jede to furt normálně (motor AKE)
nahoru

sponzor





11.10 2009 21:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

12.10 2009 20:06


Nikoho nic nenapadá?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 8

12.10 2009 21:04


no moze to byt dvojhmotny zotrvacnik
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

13.10 2009 1:23


a tam by teplota motoru hrála roli?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

20.10 2009 22:10


nejsem na to odborník, ale můžu ti jen říct jak to bylo u mě... vibrovalo mi to na volnoběh a zvuk při zvýšených otáčkach byl s takovým klepáním. Zajel jsem k Vlastovi, ten seřídil předvstřik a řekl mi, že po nějaké době se to vibrování ztratí. Po cca 6 tis kilometrech už mi motor tak nevibruje a každý týden se to víc a víc zlepšuje. Takže rada zní - VAG a zkontolovat závady a seřízení. Tím bych začal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.5. 2009
Příspěvků: 206 | Témat: 15

29.10 2009 20:43


Včera jse se začal vrtat v autě, protože jsem měl celý pátý dveře od oleje. Zjistil jsem, že mi utíká olej pod víčkem filtru a to dost. V motoru chybělo cca 0,7 litru. celý spodek auta byl od oleje. Tak k tomu všemu co udělal Vlasta jsem dneska vyměnil olej po cca 6 ti tisících km. Div se světe ihned návrat k normálu. Auto se přestalo klepat, olej nevytéká a vše se zdá super.

A závěr: nikdy tzn NIKDY už nenaleju žádnou sračku do oleje i kdyby jí vychvaloval kdokoliv!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email