Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 312 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 309
Uživatelů: 3
Celkem: 312

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

08.01 2010 12:43


astomin: Tesnenie, blok alebo hlava to je jedno, lebo voda ti tam ide aj tak, to že ti neide von len znamená že ti to stačí ešte odpúštať víčko.
No ber rozobratia to asi nezistíš čo tomu je.
A keď hovoríš o prístupe tak to si ešte nerobil V6
nahoru

sponzor





08.01 2010 12:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

08.01 2010 14:42


Ja už fakt neviem ... do servisu to nechcem dávať , tam sa nedoplatím ,, tak pokial pojde nech ide a potom budem riešiť .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

06.02 2010 16:01


Zdravím,, No bolo to chytené tesnenie pod hlavou . Hlavu som dal zarovnať , ventile vybrúsiť,váhatká rozhýbané vyčistené, nové guferá na ventile. Založili sme to . naštartovali . motor ide pekne hladko . Až na to že voda sa netratí , ale olej sa dostáva do valcov . Ľudovo povedané žerie to olej a kvantum oleja .. Skontrolovali sme tlaky vo valcoch, keždý má po 14 atmosfer. tak ja už fakt neviem čo tomu môže byť.. Kto mi poradí???
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

06.02 2010 16:08


Poprosím ťa ešte .. Kde by som kúpil nejaký starší ale dobrý motor?? Ja mám AHL . kludne by som aj nejaký druhý , len aby mi sedel do Karoserie* -- uchytenie a do prevodovky.Samozrejme aby mi spolupracoval s riadiacou jednotkou . Zatial ďakujem .. Už som zúfalý.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

07.02 2010 10:31


astomin: Pred opravou to nežralo olej?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

07.02 2010 14:29


Pred opravou žralo olej tak pol litra na 800 km. Voda mi začala miznúť z vyrovnávacej nádržky. Olej začalo žrať až po oprave hlavy . Hlava bola zarovnaná 2 desatiny.ventile a sedlá zabrúsené na paste., váhatká ručne očistené od starého oleja.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

07.02 2010 15:33


astomin: Ak to nastalo až po oprave hlavy, tak by som to typol na tie gufera na ventiloch.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

07.02 2010 21:54


Gufferá som vymenil . ale nepomohlo to .. myslím že to môže byť regulačný ventil olejového čerpadla. Ak je zanesený bordelom tak sa neotvára a tým pádom môže byť väčší tlak oleja v motore.. Alebo sú stierace krúžky v prdeli. Ale tlak vo valcoch bol super. tak už fakt neviem .
nahoru

sponzor





07.02 2010 21:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

08.02 2010 0:10


astomin: Nechápem prečo by to začalo žrať až po oprave olej? Tlak oleja sa dá odmerať, namiesto snímača sa dá budík a ak by to boli stieracie krúžky tak tlaky môžu byť OK, lebo olej vytesňuje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

08.02 2010 6:48


Ja to tiež nechápem , mal som pri aute mechanikov od Subaru a len krútili hlavami. Hlava OK, tlaky OK, Pokial bol motor nezohriaty bolo dobre , ale keď sa zohrial a pridal som nad 2000 otáčok tak kúdol ako z komína.. Čert mi bol dlžen AHL motor. Ešte skúsim krúžky vymeniť a to olejové čerpadlo regulačný ventil vyčistiť. Toto snáď ani nie je pravda..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

09.02 2010 3:44


Pomerali sme tlak oleja . Tlak pri zohriatom oleji nad 2000 ot./min bol 400 kPa. tak ja fakt neviem ako sa olej dostáva do spalovacieho priestoru . Ale zohnal som holomotor. Tak dúfam že ten bude v poriadku . A tento starý si komplet zgenerálkujem .
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

24.02 2010 7:36


Pozdravujem..

Motor som vymenil , ide dobre , ale nejako ho pridúša. Ako zistím či váha vzduchu je dobrá?? Pred tým tam bola váha z 1,8 a auto šlo , potom váha skolabovala tak som tam dal original 1,6. a od vtedy motor akoby sa chcel pred rozbehnutím nadýchnuť . To popisujem ako sa správal starý motor.Ale aj tento nový sa tak správa , až na to že nežerie olej ani vodu. Nemá akceleráciu.Poraď čo s tým??? Vďaka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

16.03 2010 5:18


Dobré ráno.. Prepáč že znovu otravujem , ale som už v koncoch. Ako som ti písal , vymenil som motor, motor ide pekne plynulo. Len stále je to lenivé .. nemá to silu, rýchlosť a ani akceleráciu.Kúpil som nový palivový filter, váhu vzduchu , zapalovanie , škrtiacu klapku, lambdu sondu, káble zapalovacé, sviečky, nový olej Shell plus olejový filter, vzduchový filter. Vybral som Katalyzátor*. A motor nie a nie dostať do správneho výkonu. Pri prevádzkovej teplote mi z výfuku vyhadzuje vodu , ale neubúda mi z nádržky.Niekto mi poradil že to môže robiť pripchatý výfuk a že to má vplyv na výkon motora. Na Vagu nevyhydzuje žiadnu poruchu a motor je polomrtvy. Poradíš mi prosím?? Vďaka...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.03 2010 17:32


astomin: Tak teoreticky by mohol byť zapchatý výfuk, ale u audi som ešte o tom nepočul, veď odpoj výfuk za katalyzátorom a vyskúšaj.
Pomenil si tam teda toho parádne dosť, z toho by si aj druhé auto postavil.
Neskúšal si merať tlaky vo valcoch?
Sviečky vyzerajú ako? Čo teplotné čidlo na chladiacu kvapalinu je OK? Býva dvojité: 1/2 pre motor a 2/2 pre prístrojovú dosku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

16.03 2010 19:01


Pozdravujem. Skúsim to z výfukom. Ano dosť som do toho vrazil ..Starý motor mi odpočíva na dvore Tlaky vo valcoch majú skoro na rovnako 13-13,5 Atm. Sviečky sú nové a vypadajú celkom slušne,, čiže pália podľa mňa super. čidlo na kvapalinu som pozeral ale neodpájal som ho .. nachádza sa na konci hlavy za štvrtým valcom v hadici .. dúfam že je to on.. a druhé čidlo je na chladici prepojené s ventilátorom na klímu.... Ale nerozbieha sa , teda aspoň nepočujem. Možem odpojiť to čidlo v hadici??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.03 2010 19:50


astomin: Jediné, co mě napadá, je nechat si udělat logy z jízdy.
nahoru

sponzor





16.03 2010 19:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.03 2010 20:36


astomin: V podstate môžeš skúsiť ho odpojiť, ale lepšie by bolo ho zmerať napr. teplé a potom studené. Alebo dať na VAG a pozrieť či ukazuje správne v riadiacej jednotke motora.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.03 2010 20:38


Petan:
astomin: Jediné, co mě napadá, je nechat si udělat logy z jízdy.

Ale čo dať logovať?
Čo môže spôsobovať to že motor má moc slabý výkon? Kompresia je OK.
Takže buď tam ide málo paliva, alebo vzduchu... nie?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.03 2010 20:42


flashmajster: Ještě mě napadá zkontrolovat tlak v palivové soustavě.

Jinak se dá logovat například hodnota váhy vzduchu. Určitě bych ale nechal změřit lamda sondu osciloskopem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.03 2010 20:59


Petan:
flashmajster: Ještě mě napadá zkontrolovat tlak v palivové soustavě.
Jinak se dá logovat například hodnota váhy vzduchu. Určitě bych ale nechal změřit lamda sondu osciloskopem.


Tlak napodol aj mňa ale myslím že keď je tlak menší ako má byť tak sa vstrekovače neotvoria vôbec.
Váhu vzduchu a lambdu píše že má novú...

Ešte ma tak napadá či tam máš správnu váhu vzduchu, môžeš sem dať číslo?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.03 2010 21:15


flashmajster: jj, nožná nesprávná váha vzduchu a/nebo Lambda* sonda.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

17.03 2010 18:57


Pozdravujem vás chlapi.Vo vstrekoch to nebude.. Mám tam aj vstreky na LPG* .. Palivové čerpadlo je OK .. Niekedy ide ako raketa a inokedy ako pohrebák .. Bude to podľa mňa nejakým kontaktom v nejakom relátku. Hm len to nájsť ... Váha je tak isto OK . Skúsim ešte to čidlo za hlavou odpojiť. Myslím že to bude elektronikou.. Toto mi robí aj rádio.. niekedy hrá čistučko a inokedy šumí hrá ako starý tranzistorák.. Ako keby nejaký kontakt opieral o druhý kontakt , alebo studený spoj?? Ja už fakt neviem, a to mám ísť do talianska na druhý týždeň ..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

17.03 2010 19:07


astomin: Dosť dôležitá vec je to LPG*. Ako sa to chová na LPG* a ako na benzín keď to neide je to rovnaké?
Nemá to LPG* spätnú klapku žeby motor dusila?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

18.03 2010 21:55


Pozdravujem,,, Nevidím žiadny rozdiel v chode motora , alebo vo výkone.. LPG* je tiež na priamy vstrek.. Ale dal som to pre istotu na počítač a nevyhadzuje žiadnu chybu.. Autom jazdím na ryby , tak ho dosť otriasa... myslím že to bude v nejakom relátku ... Bude to blbosť,, ale dobre schovaná blbosť .Myslím tým nejaký kontakt..
nahoru

sponzor





18.03 2010 21:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

16.04 2010 21:00


Pozdravujem ťa ..
Poprosím ťa znova o radu .. dal som si zarovnať zadné kotúče. Vymenil som si aj brzdové platničky. Začalo si pípať chybu v brzdách a vyhodilo mi ABS*. Už týždeň sa zaoberám s tým .. Objednal som nové snímače otáčok kolies , dnes som ich vymenil , bol som resetnúť chybové hlásenie . ale stále mi vyhadzuje kontrolky brzdy a ABS*.. čo som zle urobil?? Všetko som dal tak ako bolo to staré. Už som v koncoch .. Za skorú odpoveď ďakujem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

16.04 2010 21:13


astomin: Ahoj. Presne akú chybu ti to vyhodilo na diagnostike?
Kontrolku brzd a ABS* ti vyhadzuje hneď po štarte alebo kedy?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

16.04 2010 22:16


Ahoj , dík že si sa ozval .. ABS* mi svieti stále.. A brzdy až po pár metroch. Dva dni mi nesvietilia na dialnici pri 130 začali znova svietiť. Po resete ABS* po pár metroch za znova zasvietili ..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

16.04 2010 22:21


Napísalo vadný snímač otáčok ľavý zadný , a taktiež pravý zadný. Tak nejako to napísalo ..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.9. 2009
Příspěvků: 93 | Témat: 1

17.04 2010 5:52


Pozdravujem ťa. Našiel som ťa na fore.

Poprosím ťa o radu .. dal som si zarovnať zadné kotúče. Vymenil som si aj brzdové platničky. Začalo si pípať chybu v brzdách a vyhodilo mi ABS**. Už týždeň sa zaoberám s tým .. Objednal som nové snímače otáčok kolies , dnes som ich vymenil , bol som resetnúť chybové hlásenie . ale stále mi vyhadzuje kontrolky brzdy a ABS**.. čo som zle urobil?? Všetko som dal tak ako bolo to staré. Už som v koncoch .. Za skorú odpoveď ďakujem.[/quote]
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

17.04 2010 10:51


Ak ti bude niekedy niečo písať na VAG tak si opíš aspoň čísla chýb, lebo to hneď neznamená že je niečo zlé.
Ja by som išiel na VAG do jednotky ABS* v meraných veličinách si pozrel ako ukazuje otáčky na zadných kolesách voči predným, samozrejme toto treba spraviť za jazdy.
V prílohe ti posielam ako majú byť správne zložené brzdy, keďže máš snímače nové (dúfajme že v správnej pozícii) tak treba hlavne skontrolovať rotor ( pozícia č.4) v podstate sa jedná o krúžok s dierkami a podľa neho snímač sníma otáčky, ak tam je špina alebo je posunutý voči snímaču viacej/menej tak to robí problémy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
Anonymous
42
02.Březen 2008 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email