Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 516 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 513
Uživatelů: 3
Celkem: 516

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: vymena ramen
tagy:
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

08.06 2013 13:05


Audinar 76:
Horní ramena se montují na vymontovaný tlumič venku, včetně dotáhnutí na požadovaný moment. Sklon ramen je určen vzdáleností od roviny horní misky (najdeš v Elsa). Spodní ramena se dotahují na zatíženém autě, aby nebyly namáhané a přetočené silentbloky. Stačí před výměnou změřit vzdálenost středu kola od blatníku a při montáži podložit těhlici a spustit auto dolů. Po případné výměně pružin bude výš, takže je třeba nejdřív změřit novou výšku.
sponzor





08.06 2013 13:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

08.06 2013 13:50


alfa123:
Audinar 76:
Horní ramena se montují na vymontovaný tlumič venku, včetně dotáhnutí na požadovaný moment. Sklon ramen je určen vzdáleností od roviny horní misky (najdeš v Elsa). Spodní ramena se dotahují na zatíženém autě, aby nebyly namáhané a přetočené silentbloky. Stačí před výměnou změřit vzdálenost středu kola od blatníku a při montáži podložit těhlici a spustit auto dolů. Po případné výměně pružin bude výš, takže je třeba nejdřív změřit novou výšku.


kdyby tohle tak znala většina garážmistrů :/
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

08.06 2013 14:08


alfa123:
Audinar 76:
Horní ramena se montují na vymontovaný tlumič venku, včetně dotáhnutí na požadovaný moment. Sklon ramen je určen vzdáleností od roviny horní misky (najdeš v Elsa). Spodní ramena se dotahují na zatíženém autě, aby nebyly namáhané a přetočené silentbloky. Stačí před výměnou změřit vzdálenost středu kola od blatníku a při montáži podložit těhlici a spustit auto dolů. Po případné výměně pružin bude výš, takže je třeba nejdřív změřit novou výšku.
¨

Je to jak rikas, jen kdyz se podivas do navodu kde jsou udane momenty atd. k te naprava, tak viz. zminovana horni ramena s tebou takrka souhlasim. Pisi k nim 50Nm a pak dalsi utazeni o 90°. Cili namontovat samozrejme mimo vuz v dane vzdalenosti vuci horni misce a utazeni jen na tech 50 Nm a az se vse namontuje a auto zatizi na kola, tak se maji jeste ty srouby hornich ramen utahnout o 90°. Coz je stejne psano i u spodnich, napred udelat moment 70 Nm ve vyvesene poloze ramen a po zatizeni na kola jeste o 180° dotahnout srouby. Tzn., ze ty momenty nebudou tak velke, aby zabranily pootoceni se silentblokum a po naslednem natoceni (zatizeny stav) se maji dotatnout opravdu nadoraz takrka.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

08.06 2013 14:55


Audinar 76: Myslim ze silentbloky ramien sa po dotiahnuti na 50Nm uz nepotocia, preto aj tych 50Nm by sa podla mna malo dotahovat az po nastaveni do zakladnej polohy.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

08.06 2013 16:48


Milos1:
Audinar 76: Myslim ze silentbloky ramien sa po dotiahnuti na 50Nm uz nepotocia, preto aj tych 50Nm by sa podla mna malo dotahovat az po nastaveni do zakladnej polohy.


Je to mozne, netroufnu si rict, ze se jeste pootoci. Mas na mysli jakozto, ze by se to na 50 Nm melo dotahovat az v zatizenem stavu ? Sklon ramen ve sveraku nastavit a utahnout jen lehce ? Mne to proste vzeslo z toho kdekoli jsou srouby upevnujici silentbloky, tak jsou tam dane momenty plus nejake otoceni sroubu o urcity uhel. Kdyby se to melo nafest utahnout rovnou, tak by namisto 50 Nm a nasledneho otoceni sroubu o nejaky uhel bylo rovnou trba 70 Nm jestli me chapes.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

08.06 2013 21:56


No je to takto. Vezmi si napriklad silenblok motoru. Je tam nejakych 70Nm a pak 90 stupnu. Takze nacvaknes 70 a pak vezmes nejaky hovado a dotahnes na 90 stupnu. Muzu ti rict, ze na 45 stupnich uz mas 180 Nm a na 90 to bude kolem 240 Nm. Tech prvnich 70Nm je na ,,sednuti,, a spojeni proti pohybu a pak dotazeni v teto pozici natvrdo. Popravde bych nechapal proc by se neco utahovalo malo v jedne pozici a pak se dotahovalo na uhel v druhe.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

09.06 2013 17:11


krysimlade:
No je to takto. Vezmi si napriklad silenblok motoru. Je tam nejakych 70Nm a pak 90 stupnu. Takze nacvaknes 70 a pak vezmes nejaky hovado a dotahnes na 90 stupnu. Muzu ti rict, ze na 45 stupnich uz mas 180 Nm a na 90 to bude kolem 240 Nm. Tech prvnich 70Nm je na ,,sednuti,, a spojeni proti pohybu a pak dotazeni v teto pozici natvrdo. Popravde bych nechapal proc by se neco utahovalo malo v jedne pozici a pak se dotahovalo na uhel v druhe.


No utahovalo by se to malo v jedne pozici, aby se to mohlo jeste pootocit z pozice kdy je komplet odlehcena a spustis pak tu napravu do plne zatizeneho stavu. No pokud je to jak rikas ty, tak pak vlastne v praxi na tu napravu neni vubec potreba momentak. Proto se pri kazde vymene napravy meni zaroven vsechny srouby, protoze jsou dorvane dost pres momenty (nehlede na to, ze jsou jeste pevnostni). Tzn. horni ramena nastavit na danou vzdalenost vuci misce a pak dorvat natvrdo co to pujde a spodni jen lehce chytit, napravu spustit do zatizeneho stavu a nasledne vsechno tez dorvat nadoraz (samozrejme ne s metrovou trubkou ).
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

10.06 2013 21:17


Mohl by prosim nekdo poslat odkaz na foto jak by mel vypadat stahovak na cepy spodnich ramen z tehlice ? Za zadnou cenu to nejde vypacit ven oprenim o to druhe atd. Nebo odkaz na nejaky e-shop kde je k mani, abych vedel co potrebuju sehnat.
sponzor





10.06 2013 21:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

10.06 2013 23:53


Já jsem ti to říkal
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

10.06 2013 23:59


Předpokládám, že máš spodní čep 21mm. Takže potřebuješ stahovák na takový průměr. Menší bys nenasadil. Ve středu jedu Bratislavu, pokud bys chtěl stahovák zapůjčit, pošli SZ.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

24.07 2013 14:40


Vedel by mi niekto povedat aku hrubku ma ten dolny čap na mojej a6 podla VIN*? Tento vikend idem meniť podvozok a chcel by som to uz jednou ranou aj s komplet ramenami. Moje VIN* WAUZZZ4BZYN038349

DAKUJEM, VELMI BY MI TO POMOHLO
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

24.07 2013 15:06


drakon: máš 22mm
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

24.07 2013 15:34


Teda mysliš 21mm....dakujem toto som potreboval vedieť
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

24.07 2013 15:54


drakon: píšu 22mm a teda myslím 22mm
to že některé shopy uvádí 21mm a některé i 24mm neznamená, že to je správně
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

24.07 2013 16:12


aka je ta vzdialenost hornych ramien od misky tlmica? neviem to v else nikde najst :/ momenty mam ale vzdialenosti nie
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2006
Příspěvků: 103 | Témat: 8

24.07 2013 16:51


Pokud je to stejné, jako u B6, tak přední 65mm +-2mm a zadní 49,5mm +-2mm. Měřeno od horní roviny misky k nejvyššímu bodu ramene.
sponzor





24.07 2013 16:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

24.07 2013 17:30


alfa123:
Pokud je to stejné, jako u B6, tak přední 65mm +-2mm a zadní 49,5mm +-2mm. Měřeno od horní roviny misky k nejvyššímu bodu ramene.


kde v else si to nasiel?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

24.07 2013 17:46


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

#24
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

24.07 2013 18:28


super diky
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.11. 2009
Příspěvků: 1814 | Témat: 108

24.07 2013 22:31


swag nebrat popravil jsem je na B5ce za 50tis km na 16kach kolech...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.9. 2013
Příspěvků: 37 | Témat: 3

24.09 2013 21:05


Máte někdo nějaký tip na zadní ramena u Audi A4 B7 3.0 TDI* quattro*?

Asi budu potřebovat výměnu případně repas. Silentbloky jsou v háji a pokud nepůjdou sehnat tak půjde na řadu výměna ramen.

Dík
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2012
Příspěvků: 472 | Témat: 56

24.09 2013 23:03


backgramond:
Máte někdo nějaký tip na zadní ramena u Audi A4 B7 3.0 TDI* quattro*?

Asi budu potřebovat výměnu případně repas. Silentbloky jsou v háji a pokud nepůjdou sehnat tak půjde na řadu výměna ramen.

Dík



napis Meggymu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.9. 2013
Příspěvků: 37 | Témat: 3

24.09 2013 23:22


S tím už komunikuju...spíše jsem myslel ten repas někde na severní Moravě
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 1

25.09 2013 11:44


Zdravím jsem tu novej a tudíž nemůžu poslat meggymu SZ tak bych chtěl se chtěl touto cestou zeptat za kolik by byly všechny spodní ramena. Horní ramena jsem dával nový nedávno, protože celá naprava resp. čepy a silenbloky byly v hajzlu. Najeto je 270 tkm.

PS:Teď je tam sportovní stavitelnej podvozek, sice levnej ale německej.
sponzor





25.09 2013 11:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

25.09 2013 12:14


thomas23:
Zdravím jsem tu novej a tudíž nemůžu poslat meggymu SZ tak bych chtěl se chtěl touto cestou zeptat za kolik by byly všechny spodní ramena. Horní ramena jsem dával nový nedávno, protože celá naprava resp. čepy a silenbloky byly v hajzlu. Najeto je 270 tkm.

PS:Teď je tam sportovní stavitelnej podvozek, sice levnej ale německej.


Jestli mas sport podvozek, tak by mela byt podle te svetler vysky auta nastavena i horni ramena v miskach, nikoli jako v ETCE pro seriovy podvozek. Ja jen aby jsi se nedivil, az je taky popravis tim podvozkem. Nevim kde sehnat nastaveni pro sport podovzek, kdyz to musi byt pro kazdej individualni podle svetle vysky, zlate mit seriovej a neresit takovy veci, kord kdyz to nevydrzi moc ani se serii.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

25.09 2013 12:57


No zlata stredni je si odmerit stred po blatnik a pak to takto dotahnout. Tim se minimalne nic nezkurvi...

BTW byl jsem ucasten a to nejsem vubec automechanik jak znamej dotahoval horni ve vyveseni. Tak mu rikam, tohle neni OK a on plno kecu atd... Nakonec ,,vymeknul,, a prisel za mnou ze kolik teda ? Mam obavu ze 90 procent servisaku to vezme jak lezi a bezi a ze zbyvajich 10 procent minimalne polovina nepouzije momentak. A ti jenz jsou dobri maji vecne plno a nestihaji.
Osobne jsem presvedcen, ze s modernizaci technologii a slozitosti vozu se servisak s pristupem TOP uzivi a ma vzdy plno. Jenze musi investovat do palety veci a pripravku. Nevim asi bych to nechtel delat, ale oni jsou schopni zachranit a nebo naopak dojebat auto i za pul mile a vejs. Pak je vtipne ze nekdo resi u TOP prace cenu za hodinu. Vse v TOP kvalite pod cenou Autorizaku (tam to top neni vetsinou) je v poradku.

Takze to posad, odmer a pak to v tomto dotahni. Mimochodem nejsem presvedcen ze dle kodu neni tabulka na vysku normovanou. Mimochodem ze zkusenosti kdyz se pouzije kvalitni dil a udela se jak se udelat ma tak zivotnost je pak patrne stejna jako original. Komu to do 50ti rupne tak bud neco je spatne utazeno nastaveno a nebo shit levny dil. Kdyz se spocita cas a naklady na servis atd... Tak se dojde k tomu ze 1x dobre je levnejsi. Slychavam, ze dost lidi si poridi OOOO a pak ale nemaji na servis, ktery je u OOOO nakladnejsi a resi to ruzne. Znamej uz i zazil, ze klucina chtel udelat jen to nejhorsi aby mohl jezdit a pritom pri vymene celku by mel klid. Jenze na to zase nema penize. Nic nechal jsem se unest, sorry...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 1

25.09 2013 13:53


Díky za info, když jsem tam dával ty horní ramena společně s tim sport. podvozkem tak jsem ty ramena utáhnul tak jak byly na autě tj. prověšený dolu tím jak bylo auto na heveru....a momenťák jsem neřešil Chtěl jsem sehnat ty origo nebo max. SWAG podle toho co jsem četl. Najedu tak 30 tkm za rok ...mám mezi gumou a lemem tak 3-4 cm.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

25.09 2013 13:58


thomas23: pošli mě VIN*, podívám se ti na LMI a na SWAG.
Jinak tím utažením si je popravil. Momenťák až takovou roli nehraje.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

25.09 2013 14:08


No mozna budes mit kliku, ale hned to dej na hever. Povol to tak jak je. Pak to dej jak jsem rekl a utahni to. Moment na tohle je plus minus na cit + 45 stupnu v pohode. Neni tam co by se nekam sunulo a pnulo. kdyz se na ne kouknes tak pokud nejsou natrhany snad se v pohode na nich 50 nalita. Nikdy mi neslo do hlavy, ze kdyz se to vynda z tehlice tak to vystreli nahoru. Ze nikoho nikdy nenapadlo, ze asi je to utazeni v jine pozici Slysel jsem i argument, je to guma, ta je pruzna... Jsou horsi zalezitosti a bud rad ze si na to prisel vcas,...
AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.9. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 1

25.09 2013 14:42


Dobře zkusím to tak, ale je blbý že když to bude na zemi tak už ani neni misto mezi lemem a kolem na to, abych tam strcil ruku a utahl to... budu to muset nejak vymyslet
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email