Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 314 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 312
Uživatelů: 2
Celkem: 314

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 2

30.08 2009 18:45


Všechny Vás zdravím,
jsem rád, že jsem objevil tohle skvělé forum plné informací.Jsem tady nový a potřeboval bych trochu poradit od Vás zkušených. Snažil jsem se pročíst celou tuhle sekci, zabralo mi to pár hodin, ale i přesto pořád tápám .

Dlouhou dobu jsem fanouškem značky Audi, ale až nyní se naskytla příležitost nějaké si pořídit. Do oka mi padla A3ka, po pročtení fora se zdá pro mé potřeby jako ideální auto - najezdí se s ním cca 10-15k km za rok, převážne krátke trasy. Proto vybirám benzínovou verzi. Z ekonomických důvodů (spotřeba, výše pov.ručení) se mi zdá ideálni verze o objemu 1.6, co jsem tady vyčetl, není moc svižná, ale říkám si, že když to bude mé první auto, se kterým budu jezdit jen o víkendu a zbytek času bude sloužit dědovi, který nyní jezdí s 22letým autem o objemu necelý litr, tak bude stačit. Nebo je tento typ motoru více náchylný na poruchy než ostatní verze?

Dále bych se chtěl zeptat, jak je nákladný servis, někdo psal, že vychazi podobně jako servis Oktavky, náhrádní díly jsou koncernové, díky Vám všem se dají koupit za příznivé ceny, bohužel nemám žádného znamého v servise, tak nevím, jestli se dá běžne v servise platit jen výměna a oprava, když si nahradní díly dodám. Nebo nevíte o někom, kdo se vyzná v Audi, provádí servis za rozumné ceny a sídlí na Moravě nejlépe blízko Zlína? V Praze studuji, ale auto bude stát převážnou dobu ve Zlíně, tak se na to dívám i z tohoto pohledu.

Můj rozpočet není neomezený Do Audinky bych chtěl investovat 80-110 tisíc, ale nikdy jsem auto nekupoval, nemohl byste mi někdo poradit, na co se při koupi zaměřit? Čím nejvíc trpí A3ky, ... Nějaké základní věci mám vyčtene, vím, že praxe je něco jiného, bohužel neznám nikoho, kdo by autům rozuměl a na mé tipy, které planuji o víkendu v ČR objezdit, se podíval odborným okem a rekl, zda auto za ty peníze stojí nebo nestojí.

Přikládam potencionální tipy:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
má i servisní knížku
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
cena by měla být asi 90 tisíc
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Vím, že na Acka se hodně nadává, ale kdyby bylo vozidlo v dobrém stavu, poskytují povinné ručenní zdarma a ještě šrotovné. Někdo mi tvrdi, že zbavit se 22let starého auta stojí 10tisíc, ja tuto informaci nikde nemohl najít

Ještě jeden dotaz, myslíte, že A3ka r.v. 98-00 může sloužit třeba deset let? Předpokládám, že po nějaké době si pořídím další auto a tohle bych nechal dědovi (který se také finančě podilí na koupi).

Omlouvám se, že je můj první příspěvek hned tak dlouhý, budu rád, když někdo poradí, každá rada, každý nazor je vítán
nahoru

sponzor





30.08 2009 18:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

30.08 2009 19:32


mě se líbí ta zelená
potom ještě ta bíla,ale bez klimy
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.08 2009 19:37


Stude: vítej a ať se ti tady líbí. dále máš pochvalu, že jsi první hledal a pak až se ptal.

správně uvažuješ o benzínu. myslím, že by ti mohla stačit i ta 1.6, ale klidně se poohlédni po 1.8 bez turba.

s těma cenama sis taky odpověděl správně. není to žádná střelba oproti oktávce. dá se sehnat hodně neorigo dílů za rozumné ceny, ať už tady nebo v kamenných obchodech.

co se týká dovozu tebou nakoupených dílů do servisu... toť je otázka. hodně se tady o tom diskutovalo... já to dělám tak, že jsem domluvený s mechanikem, že si díly vozím sám a nemá s tím problémy... ale to už budeš muset pozjišťovat u sebe v okolí.

co se týká samotného nákupu auta. zkus ještě sehnat někoho, kdo tomu rozumí a je ochoten to s tebou objet, a nebo si pokaždé někde poblíž nákupu auta domluv servis a zajet tam s tím na prohlídku... ty prachy za to určo stojí, než šlápnout uplně vedle...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 19:41


cau vitaj.

Uvodom sa opytam preco 1,6
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.08 2009 19:47


SCORPION: umíš číst? to psal proč...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 19:50


vencaa6:
SCORPION: umíš číst? to psal proč...
prave preto som to zvyraznil, naco 74 kw ked mozes mat viac za rovnaku spotrebu

Aj ked 74 kw na tu vahu bohate staci ale predsa viac koni vyuzijes vzdy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 2

30.08 2009 20:19


s2coupe: Není špatná, ta serviska je výhoda, zase ma pres 200 tisíc km, ale to maj určitě i ty stočené Navíc je to taková konzervativní barva, což bych mohl protlačit i přes toho dědu:)
Bílá je sice bez klimy, navíc bíla, bude na tom postupem času vidět koroze, pokud se nějaká objeví, na druhou stranu auto bude v garaži, tak by nemusela. Jinak ta klima tam chybí, zase je to ročník 2000

Venca666:Díky za pochvalu:) Se dívám, že jsi z Valašska, což není tak daleko, myslíš, že by se s tím mechanikem dalo rozumně domluvit, kdybych nikoho jiného nesehnal? Jinak s tím člověkem ke koupi auta je to těžké, nikoho takového bohužel neznám, asi budu muset pohledat vždycky v okolí nějaký servis, nebo třeba se ještě někdo najde, kdo by se na to za finanční odměnu podíval nezávislým okem.


SCORPION: Díky za Tvůj názor:) 1.8 žere víc, než 1.6, povinné ručení vyšší, 1.8T by se mi líbila, ale opet povinné ručení a rizikovost, že odejde turbo a to pak asi není levná věc. Navíc to bude mé první auto, nemyslím, že s ním budu někde závodit a potřebovat takový výkon.

Ještě mě napadlo, díval jsem se např. na Aukru na VAG kabely i se softwarem - 500-1500, má cenu tuhě več kdyžtak kupovat? Je to k něčemu nebo mi to v ničem nepomůže a stejně to povezu na diagnostiku nekam do servisu? Dají se tím resetovat a mazat takovéty malé vady?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.08 2009 20:25


Stude: myslím, že s tím mechošem to bude asi problém... má toho po ko..t já se s ním vždy domlouvám tak 3 týdny, než najdeme společnou řeč ohledně termínu.

co se týká pojistky... nemyslím, že to bude tak žhavé jak myslíš... můžeš využít pojistky tady přes AK... viz.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a nebo kontaktuj uživatele Romijn
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
(já za svou 1.8T platím ročně 3200 i s čelním sklem)

a nakonec, nejsem venca666666666...

když chceš takhle někoho oslovit, tak stačí, když jen klikneš na jeho nick nad avatarem a to se ti přepíše do rychlé odpovědi...
nahoru

sponzor





30.08 2009 20:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 20:26


Stude: dam ti kontakt na super predajcu kablov, minule som ho kupoval vsetko fuguje ako ma prevedenie je profi ziadny cinsky (modre koncovky, niektore aj cierne) stazuju sa na ne stale. Tento je odskusany a cena je cca 900 kc ale uz so vybavoval zlavu pre audiklub. PS: ano ma to zmysel, daju sa citat chyby, mazat, robit logy za jazdy a upravovat niektore data v jednotkach
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.08 2009 20:28


jo a s tím vag kabelem... kašli na to... takové věci bych nechal lidem, co tomu rozumí...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 20:34


vencaa6:
jo a s tím vag kabelem... kašli na to... takové věci bych nechal lidem, co tomu rozumí...
neber to osobne ale na vymazanie a kontrolu chyb si snad trufnes aj ty nie?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.08 2009 20:38


SCORPION:
neber to osobne ale na vymazanie a kontrolu chyb si snad trufnes aj ty nie?


a proč to budu dělat? když je to chyba velká, tak ji stejně musím opravit, což sám nezvládnu, když je jen sporadická, tak jebal to pes. ať si tam klidně je...

a vymazání intervalu mně dělá mechoš společně s výměnou oleje za 200,-

takže zbytečně vyhozené prachy...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 2

30.08 2009 20:38


SCORPION: To by bylo fajn, kdyžtak pošli PM ohledně kabelu:)

vencaa6: Omlouvám se, že jsem popletl Tvůj nick a děkuji za tip s klikáním Myslím, že bych se s tím VAGem naučil dělat, jsem celkem hračička:)

Pořád ale nevím, na co se, když budu v těch bazarech, zaměřit, na co se podívat, abych ten seznam trochu zredukoval a odstranil par špatných kousků
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 20:40


vencaa6:


a proč to budu dělat? když je to chyba velká, tak ji stejně musím opravit, což sám nezvládnu, když je jen sporadická, tak jebal to pes. ať si tam klidně je...

a vymazání intervalu mně dělá mechoš společně s výměnou oleje za 200,-

takže zbytečně vyhozené prachy...
tvoj nazor, ja povazujem za zbytocne vyhodene prachy 200 czk za vymenu oleja ale to je jedno.
Mas pravdu niekto sa nerad maze v aute. Ja napr. rad menim olej a beznu udrzbu okolo auta pre mna to nie je iba kus zeleza na preprava z miesta a na miesto b. Pre mna to je oddych z prace
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.08 2009 20:41


Stude:
Vítej na klubu a dobře vyber.
Klasické rady na co se zaměřit a na co si dát pozor najdeš i v jiných sekcích než A3, anžto platí univerzálně. Stejně tak kontakty na doporučené servismany.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.08 2009 20:43


SCORPION: já olej měnil jednou a už to nebudu absolvovat. ne kvůli tomu, že už bych teď nevěděl jak, ale nemám pořádně místo, nevím pak kam s tím olejem (do kanálu do lít nebudu). prostě se s tím nechci špinit. filtry a také chujoviny si vyměním sám, to mě taky baví, ale zbytek nechám na jiných.
nahoru

sponzor





30.08 2009 20:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 20:46


vencaa6:
SCORPION: já olej měnil jednou a už to nebudu absolvovat. ne kvůli tomu, že už bych teď nevěděl jak, ale nemám pořádně místo, nevím pak kam s tím olejem (do kanálu do lít nebudu). prostě se s tím nechci špinit. filtry a také chujoviny si vyměním sám, to mě taky baví, ale zbytek nechám na jiných.
o tom som pisal, jasne ked nemas miesto ale tusim ze niekto robil uz aj rozvody pred barakom
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

30.08 2009 20:50


Stude: takže jestli ho chceš zredukovat, tak ti poradím jak začít... vyřaď ty, co nemají klimu...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.8. 2009
Příspěvků: 201 | Témat: 41

30.08 2009 20:53


No Stude, mozna ze ti trosku pomuzu, kdyz ti neco reknu, pac taky shanim auto(zitra si pro nej snad uz jdu , taky to bude moje prvni a taky se jedna o A3.

1. S tim objemem motoru... ja se rozmyslel mezi 1,8 a 1.8 T, ponevadz toho taky tak moc neobjezdim a diesel sem v tak starym rocniku(1997-2000) nechtel, i kdyz jsou motory v diselu, kdyby ti tvuj odesel asi levnejsi(pac TDI tady lita daleko vic a je tim padem vetsi vyber). Tu spotrebu u obou motoru jsem zjistoval u lidi co je maj, a vicemene jsou opravdu spotreby stejne !!! (u tech non turb to musis tocit do vyssich otacek). A 1.6, i kdyz je to tvoje prvni auto, tak podle me docela rychle by jsi zacal touzit po necem sviznejsim, teda pokud to neni fakt jen pro toho dedu

2. Myslim si ze ti to potvrdi vetsina lidi tady, ze povinne ruceni vubec neres, ponevadz se da sehnat pres lidi z fora odsud nebo z jinych for malem za polovic(normalni 35mil, 35 mil skoda), takze ja budu mit rocni na 1.8 T za 2900 Kc, resp. dneska jsem mluvil s jinym uzivatelem fora a ten ma povinne na rok za 6200 na audi a8 4.2

Je tady fura mnohem ´´fundovanejsich´´ osob nez sem ja, ale chtel jsem ti alespon trosku nastinit jak se co ma z meho pohledu .

Tak hodne stesti.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 20:54


Stude: 1,6 ma bratova svagrina mala tam male problemy ale inak sa nestazuje, o tomto motore tu vela nenajdes
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

30.08 2009 22:36


možná se mýlím, ale není náhodou 1.6 a 1.8 ve stejné objemové kategorii pro POV? myslím v tom základním členění, ne to co si pojišťovny rozdělují navíc, stejně je tam prd rozdíl

na co se zaměřit při koupi...nevím o tom, že by A3 na něco konkrétně trpěla, takže klasika, svézt se, poslechnout motor, brzdy, popřípadě zkontrolovat přední nápravu, jestli nemlátí (naštěstí není tak problematická, jako má A4 a A6 ) no a jinak jestli vše funguje

btw. taky bych se přikláněl k 1.8 ideálně turbo, rozdíl ve spotřebě není tak dramatický a jak už tu někdo napsal, brzo začneš uvažovat o tom, jak ten výkon zvýšit

jinak přeju šťastný výběr
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

31.08 2009 8:54


Piggy:
možná se mýlím, ale není náhodou 1.6 a 1.8 ve stejné objemové kategorii pro POV? myslím v tom základním členění, ne to co si pojišťovny rozdělují navíc, stejně je tam prd rozdíl

na co se zaměřit při koupi...nevím o tom, že by A3 na něco konkrétně trpěla, takže klasika, svézt se, poslechnout motor, brzdy, popřípadě zkontrolovat přední nápravu, jestli nemlátí (naštěstí není tak problematická, jako má A4 a A6 ) no a jinak jestli vše funguje

btw. taky bych se přikláněl k 1.8 ideálně turbo, rozdíl ve spotřebě není tak dramatický a jak už tu někdo napsal, brzo začneš uvažovat o tom, jak ten výkon zvýšit

jinak přeju šťastný výběr


To nevim, ale rozhodne je ve stejnem 1.8 a 1.8T.. Jak psal nahore, ze nechce turbo mimo jine kvuli pojistce
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

31.08 2009 9:05


Hoj, podobnej problem jsem tez resil,kdyz jsem si A3 kupoval jako sve prvni auto.


Ted k tvemu vyberu, mrkl jsem na tech par odkazu a myslim, ze tuhle bys mohl z mista vyradit
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Kdyz v ni bude jezdit i tvuj deda, asi nebude moc nadseny z toho ladeneho vyfuku.

Projed si i sekci bazar, par A3 tam je.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Typek tu pise, ze ma origo km, je to ta stejna zelena s tou serviskou... Tak jestli se ti libi, alespon za shlednuti by stala.



a k te cene servisu, neni to nijak strasny, tak stary auto je zbytecny servisovat v autorizovanym servisu a ceny dilu i z druhovyroby a po sleve od uzivatelu zde na foru ti tak penezenka nebude krvacet.

Preju stastnou ruku pri vyberu, pak napis ,jak jsi vybral.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 2

31.08 2009 20:54


Piggy: Díky za radu. Kdybych si auto vybiral a financoval jen ze svych penez, tak bych o 1.8T premyslel, ale podilim se financne jen z poloviny, tak se musi najit nejaky kompromis, uz takhle protlacim Audinku co to jde:)

Mozna jeste budu mit hloupou otazku, ale dnes jsem se dozvedel, ze by se na auto naslo vic penez (cca 160tisic), aby se koupilo novejsi auto. Jelikoz bych rad za kazdou cenu chtel A3ku, snazim se hledat duvody a argumenty proc zrovna Audi A3. Kdybych proti sobe postavil dejme tomu A3ku r.v.98 a Peugeot 206 r.v.05 (80tis. vs 160tisic kc), kdy auta budou vykazovat stejnou sluzbu, kdy se s nimi najezdi rekneme 10k km rocne a vzal tu nejhorsi moznou variantu, ze to novejsi auto bude uplne bez poruchy a dalsich investic a u A3ky bude odchazet jedna vec za druhou krome motoru, to je asi nejdrazsi cast, co by se mohla pokazit, je mozne se s opravami vejit do tech 80tisic kc, coz je rozdil kupni ceny vozu? Mohla by ta A3ka slouzit deset let nebo je nerealne od 11let stareho auta ocekavat dalsich 10 let jezdeni? Jeste jednou se omlouvam za hloupou hypotetickou otazku, ale rad bych na tom postavil argument, proc A3ku:) Diky moc
nahoru

sponzor





31.08 2009 20:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

31.08 2009 21:02


Pokud budes dobre servisovat, vydrzi i dvacet let O peugeotu ani neuvazuj, kor 206. Proc je to asi tak levne

V uvahu by mohl prichazet jeste Golf IV 1,6, za tvoje penize se da poridit s peknou vybavou, relativne mladsi model. Mne osobne se libi vic nez A3 (to mi asi nekdo neodpusti ale co uz Interier je kvalitnejsi, dily z oktavky.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

31.08 2009 23:05


lumirs:
Pokud budes dobre servisovat, vydrzi i dvacet let O peugeotu ani neuvazuj, kor 206. Proc je to asi tak levne

V uvahu by mohl prichazet jeste Golf IV 1,6, za tvoje penize se da poridit s peknou vybavou, relativne mladsi model. Mne osobne se libi vic nez A3 (to mi asi nekdo neodpusti ale co uz Interier je kvalitnejsi, dily z oktavky.


A3 je hezčí

Stude: zpět k tvé otázce, v podstatě souhlasím s lumirs, prostě ten francouz po těch letech na tom nebude tak dobře, mluvím z vlastní zkušenosti, alespoň co se týká kvality zpracování, tak i moje bývalá, dnes už 12 let stará A3, je lépe zpracovaná, než 6 let starý Mégane..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.6. 2009
Příspěvků: 3038 | Témat: 31

01.09 2009 1:57


Stude: nuže já jakožto čerstvý majitel A3 1,6 ti doporučím následující. Rozmysli si 1,6 dobře. Sice je to 100koní ale auto není tak malý a lehký jak se zdá a po čase poznáš, že je dost líný. Při vyšší rychlosti je vidět, že na to motor není dělaný a to samé poznáš i u předjíždění. Nejezdím jako prase ani nemusím jezdit 200 po dálnici, ale ten výkon bych teď zpětně určitě ocenil a v tuto chvíli bych sahal po 1,8T
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

01.09 2009 9:57


Petr_cz:
100 koni bez turbiny na vahu 1.430 Kg je zalostny pomer..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

01.09 2009 13:13


mikejn: kde si vzal 1430 kg? moje 1.8T s klimou atd váží 1155 kg.

Stude: Jestli nejsi závodník, 1.6 stačí bohatě. Sice 1.8T je podstatně lepší motor, ale je také dražší. Což u tebe bude určitě rozhodovat. A obecně platí, čím méně technologií, tím méně se toho může podělat. 1.8T je spolehlivý motor. Ale turbo tam je a může se poškodit. Oprava je dosti nákladná. 5V technika mívá často problém se zapalovacíma kabelama. Výfukový systém. Rozdíl zadního dílu pro 1.6 a pro 1.8T je cca 7OOO kč. Takže když to bereš ekonomicky, je 1.6 jasná volba. Spotřeba je u 1.6 asi o litr menší než u 1.8T
(Ale to se snažím radit podle tvých potřeb. Samozřejmě je 1.8T lepší motor. podstatně výkonější, větší krouťák. Je s ním zábava atd., ale pro nezkušeného řidiče může být taky posledním motorem)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

01.09 2009 13:25


Ficaso:
Ja mam vahu 1.475 Kg, od toho jsem odecet Q. Netusil jsem, ze jsou A3 o tolik lehci.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email