Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 338 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 3
Celkem: 338

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Chci koupit BOV
tagy:
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 14 | Témat: 8

01.09 2009 12:15


Zdravim Vás, chci teď někdy kupovat BOV, mám Audi A3 1.8T (110kW) Vubec nevim kterej mám koupit, protože všude toho je mraky. Lidi poraďte mi prosím kterej koupit, nechci nějakou jebku za pár korun, ale zase nechci nějakej za 5000,- Chci nějakej normální, aby bylo hezky slyšet odfouknutí a aby to plnilo účel BOV. takže dobrej a s decentnim efektem. Díky za odkazy a za Vaše zkušenosti atd...
nahoru

sponzor





01.09 2009 12:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

01.09 2009 12:39


Jak mikejn naznačuje, řešilo se to tu. A docela nedávno. Jinak, pokud ti jde jen o zvuk, tak si pořiď nějaký levný se štelováním. Ale moje osobní doporučení je, pokud nebudeš ladit zásádně výkon motoru, tak na nějaký BOV se vyprdni. Standardní bohatě stačí. Nemluvě o tom, že když pojedeš na delší cestu, tak tě ten BOV po pár desítkách km začně pěkně vytáčet. A u některých modelů (těch ventilů) byl problém, že se nevešel pod kapotu. Pořádně to promysli. Navíc, pokud budeš ladit výkon, doporučuji nějaký kvalitnější kousek (HKS). A to je tak 3-6 tisíc.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.9. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 1

01.09 2009 13:23


Mám v TT ventil (viz garáž) a je to drsná zvuková kulisa. Pokud máš pocit, že se za Tvou ódi nikdo neotáčí, tak s tímto ventilem ho už mít nebudeš...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

01.09 2009 13:32


přesně jak říká r@mzes:
A uvědom si co jsem říkal já.
Ficaso:
, že když pojedeš na delší cestu, tak tě ten BOV po pár desítkách km začně pěkně vytáčet.

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

01.09 2009 23:24


dlhsia cesta je v pohode ale ak budes obtacat auto tak ti bude vypinat ESP* a otom ze tam budes mat stale chybu na snimac hmotnosti vzduchu to je jasne uz ci to ma vpliv na spotrebu alebo nie alebo na ine veci to ti nepoviem PS mal som ten ssq ci ako to je som ho po 2tyzdnoch vyhodil do smeti teraz ked chcem co si spominal zamachrovat tak pekne DAM* von origo Bosch DAM* zaslepku a pekne si posicim po meste alebo zraze a sup naspak do sania ked ma to nebavi uplne je to super ale ak tak jedine FORGE ventil tam davajte nic ine
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

06.09 2009 8:25


GGTT:
dlhsia cesta je v pohode ale ak budes obtacat auto tak ti bude vypinat ESP* a otom ze tam budes mat stale chybu na snimac hmotnosti vzduchu to je jasne uz ci to ma vpliv na spotrebu alebo nie alebo na ine veci to ti nepoviem PS mal som ten ssq ci ako to je som ho po 2tyzdnoch vyhodil do smeti teraz ked chcem co si spominal zamachrovat tak pekne DAM* von origo Bosch DAM* zaslepku a pekne si posicim po meste alebo zraze a sup naspak do sania ked ma to nebavi uplne je to super ale ak tak jedine FORGE ventil tam davajte nic ine


to akoze ten origo vyberiem zo sania,dieru na sani zapcham trebarz korkovim stuplom a je to?tak to asi vyskusam.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

06.09 2009 9:39


najlepsie je silonovu zatku peken dat spravit ja mam tak, ano vyberiem a tak isto odfukuje ako iny ved tak isto prepusta do atmosfery vzduch zo sania akurat mas tie natrubky a kadeco co ti troska meni zvuk odfuku ale nepotrebujem ladid zvuk nech len odfukuje a strasi ludi po ulici a hotovo
nahoru

sponzor





06.09 2009 9:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

06.09 2009 13:54


GGTT:
dlhsia cesta je v pohode ale ak budes obtacat auto tak ti bude vypinat ESP* a otom ze tam budes mat stale chybu na snimac hmotnosti vzduchu to je jasne uz ci to ma vpliv na spotrebu alebo nie alebo na ine veci to ti nepoviem PS mal som ten ssq ci ako to je som ho po 2tyzdnoch vyhodil do smeti teraz ked chcem co si spominal zamachrovat tak pekne DAM* von origo Bosch DAM* zaslepku a pekne si posicim po meste alebo zraze a sup naspak do sania ked ma to nebavi uplne je to super ale ak tak jedine FORGE ventil tam davajte nic ine


ty ses chytrak az to me to boli i za tvoje auto
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

08.09 2009 1:13


co sa ti kurva nepaci este vysvetli ked sa rehoces chcem argument davaj fesak
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

08.09 2009 1:50


GGTT:
co sa ti kurva nepaci este vysvetli ked sa rehoces chcem argument davaj fesak


sprosta slova nejsou na miste. az postavis par motoru tak ti bude lito ucpavat bov kvuli compressor surge.
PS: kdyby vam slo i o neco jinyho nez o PSSS tak staci zapojit prepousteni zpet do sani, pak nemusis resit problemy s vahou vzduchu
PSS: mozna sem se trochu mylil, mozna ti nebude vadit kazdych par set kilometru menit Turbo* kdyz muzes vyhazovat do smeti SSQ ktery stoji naky 4tisice, v tvem odstavci sem ale videl i "svetlou" cast a to kdyz chvalis Forge, jsou to dobry ventili ale zdaleka bych si netroufal rict "jedine forge".. kdo chce kvalitu tak v nynejsi dobe koupi membranovou sekvenci od synapse
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

08.09 2009 3:36


tsin: Nemůžu než souhlasit.
Mike7: Pokud to máš jen na zvuk, tak si to radši rozmysli. Mohlo by ti to nadělat později víc starostí, než bys chtěl. 110KW motor má nízkotlaké Turbo*, takže tady není ani potřeba nějak speciálně ladit Blow-off.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

08.09 2009 11:56


tsin: absolutne som ta nepochopil co si chcel naznacit poslednou odpovedou skus sa rozpisat viac alebo nerozumiem po CZ a chyba je vomne neviem fakt ako Turbo* odide atd atd prepustaci ventil do sania atd atd skus to vysvetlit
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

08.09 2009 11:56


! Mike7: Pokud to máš jen na zvuk, tak si to radši rozmysli. Mohlo by ti to nadělat později víc starostí, než bys chtěl. 110KW motor má nízkotlaké Turbo*, takže tady není ani potřeba nějak speciálně ladit Blow-off. ,,,,, Toto tiez skus vysvetlik ze ako to myslis nielen hodit do placu problem ... mozno niekomu pomozes ak to rozumne vysvetlis
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

08.09 2009 12:21


kdyz zjednodusene popisu compressor surge..
kdyz z plniciho okruhu odeberes koncernovej bypass a nepouzijes nejakej bov, tak ti dochazi k tomu ze proud stlacenyho vzduchu co jde z turba do sani se pri pusteni plynu (razeni) zastavi o klapku a jde jakoby smerem zpet pricemz by normalne narazil na bov a sel pryc nyni jde dal az zpet na lopatky turba kde dochazi k obrovskym razum a mnohdy se dostane i skrz Turbo* a ten vzduch ufukuje skrz vstupni filtr. tento jev se da poodstranit "antisurge" housingem turba ale nikde ho neeliminujes. ve vrcholovych soutezich vznika CS i kdyz pouzivaji spickovy prepousteci ventili a to tak ze odezva BOVu nemuze byt z fyzikalniho hlediska nikdy okamzita a na nejaky milisekundy jde zpet trochu vzduchu..
byt tebou tak si radsi zapojim antilag, to Turbo* ti vydrzi o par set kilometru vic nez s CS
tady jeste nejaky video..
http://www.youtube.com/watch?v=nCj6Spwl1CU
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

08.09 2009 14:04


GGTT: Tak touto částí
GGTT:
Mohlo by ti to nadělat později víc starostí, než bys chtěl.
jsem myslel například problém, který předemnou pospal
tsin:. U mého známého začala řídící jednotka stávkovat a vyhazovat chyby po tom, co vyměnil BOV.

A navíc mi to celé připadá jako tuzing. Efekt pro motor to nepřinese žádný, jen to bude syčet, jak nějaký supr závodní auto. Asi jako, když si přidáš veliké křídlo nebo dunivou koncovku výfuku. Ještě to polepit nálepkama a je hotovo.
nahoru

sponzor





08.09 2009 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

08.09 2009 14:45


.Jinak bov se dava do aut seriove (ne vsechny) ale nejmenuje se to BOV ale bypass valve nebo diverter valve ale furt je to v podstate to same at se to jmenuje tak ci tak..Takze URCITE SE TO VYPLATI jak z duvodu prepousteni prebytecneho tlaku v potrubi ktere pulzuje a narazi zpatky na lopatky turba ktere se opotrebovavaj (stalo se parkrat ze pulzujci stlaceny vzduch lopatky turba/loziska deformoval)a nasledna rychlejsi reakce turba.
jinak pro ti nevedi jak vypada anti surge housing tak tady
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

08.09 2009 15:03


Ficaso:
U mého známého začala řídící jednotka stávkovat a vyhazovat chyby po tom, co vyměnil BOV.A navíc mi to celé připadá jako tuzing.


proto je potreba kupovat uzavrene bovy (kterych neni vetsina, diky tomu ze nemaj tak vyraznou tu zvukovou kulisu)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

08.09 2009 16:49


mislim ze ked si chce niekto kupit ventil co roby iba psss a vlastne iba oto vacinu ludom ide,nieje na tom nic zle.len si treba vybrat ten spravny typ,co nebude robyt problemy s riadenim motora,ESP*,vaha,atd.na 100% take egzistuju.este je dokonca pri nich aj napisane ze su na 18T wgrup.a to ze mi ma Turbo* preto odist ovela skor,tak tomu normalne neverim.ked ho nadstavys spravne tak to nemoze nic pokazit.vsak keby to malo kazit Turbo* tak si to predsa asi nikdo nekupi,a pochybujem ze by sa aj vyrabali,keby to stalo za prd.je to len moj nazor tak ma neukamenujte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

08.09 2009 16:54


tuner1.2i:


nikdo ale preci nerika ze bov nici turba, precti si predchozi prispevky znova
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

08.09 2009 16:56


TSIN sme sa nerozumeli ale sakra velmi ved piseme skoro otom istom vsetky 1,8T cka maju serivo Bosch ventil ktory pusta naspat talk spoza turbinky do sania pred turbinku a to som pisal ze ked chces mat na sicanie iba BOV tak si sprav zatku ktoru da clovek do nasavacej hadice zaslepi otvor skade vitiahne OE bosch ventil a necha ho volne odfukovat do atmosfery ale stale tam bude ten ventil zapojeny llen to bude zapisovat chybu na vahu vzduchu a na ESP* pri max otackach takze asi tak to je neviem kde sa stala chyba ale zjavne niekde ano
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

08.09 2009 17:42


tuner1.2i:


to akoze ten origo vyberiem zo sania,dieru na sani zapcham trebarz korkovim stuplom a je to?tak to asi vyskusam.


reagoval sem na toto ptz si mu na to rikal jenom ze to zadelas silikonem ( on to evidentne myslel tak ze vynda seriovy bypass) jestli si to tak ty nemyslel (coz neni poznat z toho co ste si psali) tak je to vec jina a preju hodne najetych kilometru bez compressor surge
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

08.09 2009 18:27


tsin:


reagoval sem na toto ptz si mu na to rikal jenom ze to zadelas silikonem ( on to evidentne myslel tak ze vynda seriovy bypass) jestli si to tak ty nemyslel (coz neni poznat z toho co ste si psali) tak je to vec jina a preju hodne najetych kilometru bez compressor surge


nie,nie tak som to ozaj nemyslel.to mi je jasne ze ked tam nieje vobec tak Turbo* by islo srat. ale dobre ze si nato upozornil,ak by to este niekto nepochopil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

08.09 2009 18:40


ved som pisal ze nevidim vyznam kupovat BOV otvoreny ked to robi ajtak bordel v ECU* ... na 1,8T ale ze to ja tak robim ze ked chcem zamachrovat tak OE bosch vyberiem zo !sacej hadice do turba co ide! ostatne ostane zapojene a dieru zapcham zarobim silonovym ,,stoplom,, tym padom mi vznikne otvoreny BOV za zenu prace iba sice to nesici tak pekne ako ine ale sici to tak isto psssss von aj cez origo a nemusim investovat prejde ma machrovanie a uz to DAM* naspat vymazem chyby z ECU* a ide sa dalej na uzavrty tak ako ho navrhli vo vyrobe HOWK


no nerozumeli sme si trosken ale oto lepsie sa to tu aspon pekne rozpisalo
nahoru

sponzor





08.09 2009 18:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

08.09 2009 18:52


PS hej cital som to teraz po sebe dost je to tam chaoticky popisane pisem to narychlo v praci a nekontrolujem si to po sebe teda nestiham to kontrolovat takze si to treba precitat raz ci dvakarat a potom sa to da dat trosken dokopy ))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 125 | Témat: 14

10.09 2009 12:51


no asi jsem tě pochopil z original bvovu odpojiš hadici ktera vraci vzduch spět do sani tu hadici ucpeš a bov fouka do atmosfery jako koupeny bov
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

11.09 2009 1:16


jj nebude to mat presne ten zvuk ale na strasenie a machrovnaie to staci a ked ma to prejde tak to DAM* do OE stavu lebo ajtak to hadze chyby do ECU* takze sa mi neoplati tam davat BOV a davat peniaze zato ked to mam to iste s Original ventilom
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 11 | Témat: 0

12.09 2009 11:27


Ja mam napr HKS SSQV a ESP* mi nevypina, a nevnimam ziadne negativne vlastnosti skor naopak takze neviem.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

12.09 2009 16:47


ked stym jazdis ako dochodza skus stym ist na trat slalom alebo okruh alebo motokarovu drahu a uvidis co budes mat v pamati ECU* ... na bezne jazdenie ani mne to nerobilo bordel
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

12.09 2009 16:48


skus tie ,,naopak,, vlastnosti popisat ????
Naposledy upravil GGTT dne 12.09 2009 16:59, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email