Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 337 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 2
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

24.07 2012 16:22


No to ano, preto som mal orech, na nom asi 20 cm tenky rovny nastavec a trhak som mal nasadeny az na nom, tocil som teda v priestore nad katalyzatorom. Kvoli teplote si myslim ze nerezova matka neni vhodna, kazdopadne natri zavit pred srobovanim novej matice tym co sa dava aj na zavity Lambda* sondy.
sponzor





24.07 2012 16:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

24.07 2012 18:22


hemic:
No to ano, preto som mal orech, na nom asi 20 cm tenky rovny nastavec a trhak som mal nasadeny az na nom, tocil som teda v priestore nad katalyzatorom. Kvoli teplote si myslim ze nerezova matka neni vhodna, kazdopadne natri zavit pred srobovanim novej matice tym co sa dava aj na zavity Lambda* sondy.


tak tam DAM* asi obycejne zkratka nove matky...Nicmene jsem nezkousel,ale mne bych rekl nesel ani ten dloouhy nastavec jelikoz ja je hned tesne za tim vlnovec a tim je zvetseny dost prumer vyfuku, tak by prekazel...Nicmene ty matky jsou zvlastni co tam jsou original. Maji jakoby polovinu bez sestihranu ovalnbou a ta ovlana cast je vzdy do poloviny obvodu nariznuta. Jestli to nejsou nejake samojistne ci co? Snad obycejna bude v poradku? Nevim...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

25.07 2012 10:45


ked DAS* normalnu matku (s podlozkou podla potreby), idealne nejaky kvalitnejsi material (10.8), tak to bude ok. Hlavne si vymen to tesnenie medzi turbom a vyfukom, aby to tam neprefukovalo
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

25.07 2012 13:52


hemic:
ked DAS* normalnu matku (s podlozkou podla potreby), idealne nejaky kvalitnejsi material (10.8), tak to bude ok. Hlavne si vymen to tesnenie medzi turbom a vyfukom, aby to tam neprefukovalo


doma mam pozinkovane matky, ktera maji jakoby integrovanou podlozku, tak DAM* asi ty jen netusim pevnost. Na matkach se asi nepise jako na hlavach sroubu? Na Turbo* jsem objednaval komplet sadu tesneni i na prirubu od vyfukovych svodu k turbu, kde puvodne neni. Turbinu jsem poslal na vycisteni Andremu.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

25.07 2012 15:17


Ano, medzi svodmi a turbom neni, myslim ze je to kvoli odvodu tepla.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

29.07 2012 22:10


Tak Turbo* po vycisteni namontovane zpet, do nouzaku uz zatim nepada a ztratily se mi i ty vykonove diry kolem 3 tis otacek. Jde to tedy pekne plynule do otacek. Nicmene mi lehce prosakuje olej na privodni trubce do turba a to mezi trubkou a prevlecnou matici. Nicmene pri montazi se jen na tomto spoji pouzilo puvodni to medene tesneni (krouzek), jelikoz co toto jedine tesneni co bylo v sade na Turbo*, tak nepasovalo (moc velky prumer). Akorat jsem pri dotahovani teto trubky dotahoval pouze tu horni matici, stejne jako pri povolovani. Takze by to mohlo byt tim? Nemel jsem prvne dotahnout ut spodni nizkou matici a pak az tu vyssi horni prevlecnou? Je mi divne, ze by to netesnilo, kdyz jsem to dosti dotahnul a to medene tesneni se musi zmacknout prece znova trosku.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

29.07 2012 23:35


mal som ten isty problem, vyriesil som teflonovou paskou.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

30.07 2012 17:38


hemic:
mal som ten isty problem, vyriesil som teflonovou paskou.


A kam jsi ji jak namotal? Jsem Ted pochopil ze tam jsou vlastne dve tesneni jedno je na tom dolnim sourbu co jde primo to turba a druha v te prevlecne matici, ktera je na trubce. Tudiz v baleni bylo asi toto vetsi tesneni, jenze mne se to vytocilo cele rovnou z turba.
sponzor





30.07 2012 17:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

30.07 2012 18:22


mne sa vytocila len ta velka matica, ale aj tak to potom presakovalo a tesnenie som nemal, tak som na ten konus na dosadaciu plochu namotal trochu teflonovej pasky. Musis zistit, kde ti to tecie
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

30.07 2012 19:14


hemic:
mne sa vytocila len ta velka matica, ale aj tak to potom presakovalo a tesnenie som nemal, tak som na ten konus na dosadaciu plochu namotal trochu teflonovej pasky. Musis zistit, kde ti to tecie


Jo tak jsem to tedka rozhodil....Nicmene jak rikas konus a myslim ze zadne tesneni tam origo ani byt nema, ten konus by to mel utesnit si myslim. A kdyz jsem zkousel tu prevlecnou matici jeste vic dotahnout ze to treba pomuze, tak naopak zacalo to tect jeste vic. Nicmene proto asi na webech co delaji turba a v navodu instalace je i vymena teto trubky privodu oleje. Jinak udelal jsem to presne jak rikas a zatim dobry. Chce to pak s citem dotahnout. Diky moc za tu teflonovu pasku o te jsem nevedel, takze nevim jak jinak bych to pretesnil.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

30.07 2012 22:42


Vymena trubky je uvedena aj v origo VW manualoch, ja uz to mam skoro dva roky a bez problemov, tak snad to aj tebe pomohlo
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

05.11 2012 13:00


Čau čau. O víkendu jsem jentak z nudy kontrolovar EGR*. Jelikož ho mam zaslepen, tak jsem ho stejně vymontoval a koukal jestli není trošku zasratej. EGR* je samozřejmě krásně čistej, ale při zpětné montáži jsem si všiml, že mam celkem zadrbaný sání. Jelikož jsem na marodní a celkem se doma nudim, napadlo mě, že bych se pokusil sání sundat. Nikdy jsem to ale nedělal. Počítám že se musí sundat celé Turbo*. Turbínu asi čistit nebudu, jelikož mam ještě Turbo* bez naklápění lopatek, jde mi vyloženě o vyčištění toho sání. Dělal to už někdy někdo? Kdyžtak prosím o shrnutí. Díky Petr
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2012
Příspěvků: 62 | Témat: 5

12.11 2012 22:08


Ahoj pani, chtel jsem se zeptat jestli to ometeni lopatek muze mit neaky zasadni vliv na funkcnost. jsou jen ty ruzky ometeny jinak ok, obal ok, vule ok,olej od vymeny k vymene ani kapka.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2011
Příspěvků: 27 | Témat: 4

13.04 2013 2:59


Asi takhle... moje lopatky ohla matička (ta uprostřed) z které se odtrhl kus kovu který ohl dve lopatky... konal jsem podle svého a kleštěma jsem je opatrně vrátil do původního stavu vyčistil a tak dále.. a auto jelo s vyčistěným turbem lépe než předtím...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

24.11 2015 18:50


Nebudu zakládat nové téma, využiju tohoto...

O víkendu jsem se dokopal taky k vyčištění turba na mém AFN-ku. Všechno klapalo perfektně, venku za hoďku a půl i s rozebráním, všechny těsnění okolo vyměněné, podtlak. baňka seřízená na 1mm přepětí, Turbo* si malinko popiskuje(méně než předtím), plynule zabírá od 1.800 ot., až bych si řek, že se podařilo...

Jenže mám podezření, že začlo parádně žrát olej. Zatím jsem ujel dohromady do 100km, ale jak je auto chladné, speciálně při chladných rozjezdech modře zadýmí a vůbec je okolo auta trošku cítit spálený (připálený) olej. Poradí někdo, co jsem kde mohl posrat?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

15.06 2017 21:19


Ahoj.
Ja by som poprosil o radu. Mám 1,9 AFN.
Vybral som Turbo* aby som ho vyčistil a čo ma prekvapilo tak medzi zbernym vyfukovym potrubim na motore a turbom nebolo žiadne tesnenie.
Je to tak v poriadku ? Má to tak byť, alebo si tam mám zohnať nejake tesnenie ? A ked tak aké ?
Dakujem
sponzor





15.06 2017 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.7. 2011
Příspěvků: 131 | Témat: 14

15.06 2017 21:28


milosk:, tak to má být, nic schánět nemusíš
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

15.06 2017 22:00


Václav . Dakujem pekne za info. Nevedel som či to tak možem poskladať bez tesnenia bez toho aby z toho boli komplikacie.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

16.06 2017 20:41


Fity . Ahoj. Mal by som otazku. Ake naradie si použil pri vyberaní turba ? Ako a akym klučom si povoloval matice na prirube medzi motorom - presnejšie zbernym vyfukovym potrubim turbom ? Ja som sa k nim žiadnym klučom nevedel dosť dobre dostať.
Pri demontaži prepadovveho potrubia oleja , priruba na spodku ako si sa k nemu dostal, mal si auto na zdvihaku ? lebo aj s tym som mal dosť problem.
Koli tymto detailo sa mi demontaž riadne natiahla.
Vopred dakujem za info.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.3. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.06 2017 23:46


Naradi da se rict bezne co si vybavim, auto bylo na najezdech ovsem zvedak idealni. Prepad na 10 orech a dva nadstavce s kloubkem zespodu parada a mam dojem,ze jsem na brusce kapku stahoval 12 orech kvuli spoji Turbo*-potrubi. Jinak doporucuji pevne nervy a uzke citlive prsty podminkou
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

17.06 2017 8:51


Ved prave na ten spoj Turbo* potrubia som sa nevedel dostaž zo žiadnym klučom tak ab som s nim vedel točiť. Ale už idem skladať tak uvidim ako to pojde. škoda len že nemam zdvihak ani montažnu jamu ta že s tam prepadom turba sa budem musieť potrapiť . Dakujem
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

26.06 2017 10:50


hemic . Pekny den prajem. Rad by som sa opytal ako vyskušam, ako zstim či je ventil N75 funkčny ? (a tiež tu podtlakovu banku ako vyskušam ?) Dakujem
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.06 2017 10:58


podtlakovu banku napoj na rucnu podtlakovu pumpu s manometrom a sleduj ci sa banka hybe plynule. N75 by ti malo vyhodit aj na diagnostike
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

26.06 2017 11:14


Aha , jasne v podstate ručne vyrobim podtlak a musi sa to hibať.
A ten N75 ked je vadny bežna diagnostika to vyhodí ?
Alebo sa to da aj inač spolahlivo zistiť ?
sponzor





26.06 2017 11:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.06 2017 11:21


Uplne spolahlivo nie, ale cez test akcnych clenov mozes odskusat, ci bude hybat bankou, mal by nou hybat v celom rozsahu
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

26.06 2017 11:27


Rozumiem tak že treba urobiť test akčnych člebou.
Tá podtlakova banka je vlastne len bežna čierna plastova gulata nadoba tam by sa nemalo čo pokaziť. Alebo je v nej nejaka membrana či ina sučiastka ?
Dakujem
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.06 2017 11:47


je v tom membrana a pruzina, takze moze sa pokazit
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

29.06 2017 9:23


Dakujem za Info. Musim si tada tu podtlakovu banku skontrolovať lebo bud ona alebo N75 mi sposobuje nízky vykon.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

28.08 2017 20:44


Som spravil videjko z rozoberania môjho turba z motora BXE
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.7. 2015
Příspěvků: 45 | Témat: 0

02.03 2018 10:14


čau kluci su opopět u motorů který mě vždycky zajímal a utratil jsem nemalí prachy za auta mezi jinými i T603-3 celkemasi 15 /aut/ mě 70 adrží měto pořád mám dotaz už jsem toho na mé AUDINCE udělal dost a i s vaší pomocí asi jsem to psal ale mám stálej problém2,5 tdiV6 sedan nejde do otáček už jsem do nafty dal přísady na čištění skoro všeho za cenu 2200kč. i když se mě dvakrát motor jako by probudil a to jel jsem pro naftu do polska /mám slevovou kartu a asi 8km.k čerpačce jezdil jsem pro dělníky pro AVX Lanškrouns autobusem tak že nekup to ! viíčistil lsem váhu vzduchu i filtr potřebuju poradit prosi na kterej straně je Turbo* proto že výfuky sou po třech na obouch stranách V6 jak nejlíp se na něj dostanu motor mám AFB PŘEDJÍŽDÍ MĚ KDEJAKÁ BABA A SKORO I TRABANT Vlasto
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email