Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 509 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 504
Uživatelů: 5
Celkem: 509

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

24.05 2012 7:06


hm... a co s tym ventilom N75? staci ked zmeriam pri zatazi tlaky ked bude zapojeny a potom ho vypnem a meranie zopakujem?
sponzor





24.05 2012 7:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

25.05 2012 17:09


no tak sa mi to podarilo rozbehat.... bola tam este jedna zla hadicka... tlaky som este nemeral. ale Turbo* zacina ist az od 3000 ot. co je riaaaadne neskor.... ake su dalsie rady? mne uz dosli napady....
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

25.05 2012 17:29


Skontroloval si uz tie hrube hadice vsetky poriadne?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

26.05 2012 8:52


hruba tam je len jedna nie? od filtra k turbu.... a ta aj keby bola niekde prasknuta tak to nemoze vadit... akurat ten pletenec za turbom je rozbadnuty. ale to tu niekto pisal ze to nema vplyv na Turbo*....
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.05 2012 9:03


Hrube su tam este dalsie, pletenec za turbom, to je uz vyfuk. Od turba smerom dolu ide hadica, ktora ta zaujima. Smeruje k spodnej casti narazniku, kde trubkou pokracuje k intercoleru, ktory je na vodicovej strane. Ja som tu spodnu mal tiez deravu, ale nebolo to vidno zvrchu, bola prezrata od horuceho oleja, ktory turbom trochu presakoval.

Takze mas hadicu medzi turbom a kovovovou trubkou ktora moze byt vadna, kovovu trubku, ktora moze byt derava, hadicu medzi kovovou trubkou a intercoolerom, hadice medzi intercoolerom a sanim.takze dohromady ma ta cesta asi 3m kde moze byt problem.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

26.05 2012 9:05


aha to som nevedel... dakujem. skusim zajst na jamu a popozerat to odspodu poriadne... dik hemic potom napisem ako som dopadol
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

26.05 2012 9:13


murgy: Drzim palce, ak je pravda to co sa ukazuje na vagu, musis mat niekde uplne deravu hadicu, v horsom pripade intercooler, v lepsom bude len povolena a vypadnuta hadica.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

03.06 2012 22:19


no takze som to cele popozeral... hadice pekne tlakuju, Turbo* taha, ale len od 2800 otacok. nechapem preco.... dokonca ak meranie tlaku dopadlo tak isto. do 2800 mam tlak 1100 mbar a ked zopne Turbo* tak 1800 mbar. tak neviem kde je problem....
sponzor





03.06 2012 22:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

03.06 2012 22:28


Kolko sa teraz hybe ta regulacia? Odskusaj tu podtlakovu banku, ci nahodou neni problem v nej.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

03.06 2012 22:46


no hybal som s nou okolo 1cm.... to hadam staci nie?
dalsia vec.. ked som odpojil N75 tak mi to neslo vobec... takze ten hadam vadny nebude.... ci?
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

03.06 2012 22:59


1cm je malo, N75 moze byt vadny aj tak, myslim ze rozobratiu turba sa nevyhnes
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

04.06 2012 4:57


no kua.... to si ma nepotesil...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

04.06 2012 8:57


Neber to tak tragicky, to je u tychto motorov uplne standardny ukon, a neni to zas tak strasna robota .
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

04.06 2012 10:30


takze sa nemusim bat?
hneva ma ten pletnec co je za turbom. neviem ako je tam prichyteny... ked DAM* dole Turbo* tak chcem vymenit aj ten... aj ked neviem naco sluzi, kedze je deravi tak to asi neije dobre
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

04.06 2012 10:35


Ak chces vymenit ciste len pletenec, je potrebne ho vyrezat a novy navarit. Inak by si to musel menit cele aj s katalyzatorom. Pletenec sluzi na to, aby sa vibracie od motora neprenasali na vyfukove potrubie, je to len flexibilna cast vyfukoveho systemu, ziadna raketova veda.
Tak bat ako bat
Treba hodne trpezlivosti a dobre vybavenie (zahnute kluce, klbove nastavce, kvalitne tvrde orechy, dratene kartace a chemiu na povolovanie zarezlych srobov). Vdaka vysokym teplotam povolit tie matky a sroby da zabrat a k niektorym je este aj horsi pristup.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

04.06 2012 11:40


super... tak sa tesim. robim v strojarskej firme. tak vybavenie problem nebude. hadam ani to zvaranie.... mama chemicka tak hadam dake "kyseliny a zasady" poskytne
nejaku tu skrutku som uz v zivote odkrutil tak to hadam zvladnem... potom DAM* vediet.. mozno aj pofotim
sponzor





04.06 2012 11:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

12.06 2012 18:51


mam problem s odmontovanim holendra - privod oleja do turba. co mam robit? mam to odmontovat na druhej stranea celu trubicku vytiahnut alebo to nejako nasilu este skusat????
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

12.06 2012 19:25


trosku specifikuj ten problem
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

12.06 2012 20:15


neda sa to vobec pohnut... teda odkrutit. neviem ci je to tak zapecene alebo co... proste to neodpojim.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.1. 2010
Příspěvků: 388 | Témat: 10

12.06 2012 21:10


Trubka vedie do turba cez prechod s vonkajšími závitmi. Jeden je v trubke druhý v turbe. Potrebuješ ho zachytiť 17 kľúčom, ale normálne sa k nemu nedostaneš. Potrebuješ z očkovej 17 zbrúsiť toľko, aby si ju nastrčil cez trubku na ten prechod. Tým si prechod zafixuješ, aby si pri odkrúcaní trubky túto trubku nedokrútil. Chápeš?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

13.06 2012 11:45


no tak sa to vsetko podarilo... len to tam bolo poriadne zapecene...
teraz uz len zistit ako sa dostanem odspodu k odvadzacej trubke ale to uz dako zbucham hadam....
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

13.06 2012 11:52


zospodu najlepsie seria nastavcov a 10 orech tusim. mal som to nastavene asi na pol metra dlzky.
AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

14.06 2012 22:39


Zdar čistil někdo to Turbo* na 2,5TDi?Asi se taky do toho pustím a ať vím co mě čeká.Sice nemám s ním žádné problémy,ale předpokládám,že to čištěné nikdy nebylo,tak to preventivně nechám vyčistit.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

21.06 2012 21:45


tak som to cele vycistil poriadne ako sa patri. lopatky sa hybali neprovnatelne lepsie ako pred tym.... resultat? ziadna zmena.... hladky dizel ako pred tym.... ide ma porazit. boli ma vsetko hlavne ruky a nic som nedocielil.....
sponzor





21.06 2012 21:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

21.06 2012 21:59


murgy: Netreba to este vzdavat. dymi to? ak ano bielo alebo tmavo?nemas moznost dat to niekomu natlakovat a zistit pripadny unik?. Nastartuj, nechaj auto par minut bezat, aby bol podtlak v systeme. Vypni motor, urob test akcnych clenov cez VAG. Pozri ci banka naklapa lopatky.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

21.06 2012 22:44


hemic: dik. poskusam este. len zajtra idem do blavy a chcel som aby to bolo ok pritom lopatky isli ako po masle ked som ich skusal po zlozeni turba....
poskusam a DAM* vediet
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.8. 2010
Příspěvků: 59 | Témat: 3

28.06 2012 7:52


no tak konecne to zase lieta tak ako ma.. super pocit
no a pre toho koho zaujima co tomu bolo:
pokazena ta sranda na obrazku. neviem co to je. a budem rad ke mi to niekto povie popripade napise katalogove cislo. mechanik mi to len odpojil a podtlakovu hadicku zablendoval. nachadza sa to na gumenej hadici priamo z expanznej nadrzky....
http://imageshack.us/f/406/27062012173.jpg/
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

23.07 2012 23:59


Tak jsem se dneska taky dostal k demontazi turba. Musim rict, ze nechapu co je za pristup k tem 6ti matkam. Vlnovec tesne hned za turbem a tim padem neni uz pak mozne na orech nic nasadit. Tremi drzi na vyfukovychy svodech a 3ma na prirube vyfuku. Nikde neni Mozne pouzit klasickou golu, protoze neni misto. Jeden sroub se mi take ockovym klicem podarilo ozvykat, tudiz budu resit jak je dostanu ven jeste Je to ten na horni na prirube vyfuku (vystup z turba) Golou mi sel povolit pouze jeden a to ten horni na prirube vyfukovych svodu a to az po demontazi saciho potrubi zase.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

24.07 2012 0:12


Audinar 76: Na takuto vec musis mat samozrejme kvalitne naradie, dlhe nastavce, klby, a specificky zahnute kvalitne ockove kluce.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2011
Příspěvků: 451 | Témat: 103

24.07 2012 14:41


hemic:
Audinar 76: Na takuto vec musis mat samozrejme kvalitne naradie, dlhe nastavce, klby, a specificky zahnute kvalitne ockove kluce.


Celkem kvalitni naradi mam, zadna cina ani nic z Penny to oporavdu neni. Nicmene po nasazeni orechu na ty matky 2 co jsou jakoby na vyfuku z truba ven, tak na ten orech uz potom nedostanu ani kloub, nic. jelikoz je hned za orechem vlnovec v tesne blizkosti. Tudiz moznost jen ockove klice s kterym to take nebyla sranda jelikzo ty matky jsou hodne nizke oproti klasickym matkam.... Neresim ten valecek na konci matky ale cinnou plochu 6ti hranu, tudiz se lehce ozvykaji. Dve mam tedy dost znicene ale diky bohu jsou venku. Premyslim tam dat nerezove klasicke matice, ze by to bylo lepsi, origa co tam byly asi stejne nesezenu. Nehlede ze by nezarezaly, tak by aspon byly vyssi a uz se nic neozvykalo jen tak.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email