Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 7
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

25.03 2008 10:35


Tak jsem to uz nevydrzel s padanim do nouzaku a rozhodl jsem se vyhodit Turbo* a pokus se ho vycistit. S tim, ze bud se to podari a bude to ok, nebo ne a sezenu jiny.
Delal jsem fotky pri praci pro dokumentaci.
Stacilo sundat trubku z vyfukovych svodu k sani k EGR* ventilu a nechapal jsem, jak to auto mohlo jezdit ...
Vice asi uz jen na fotkach Neni potreba dalsiho komentare...
nahoru

sponzor





25.03 2008 10:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

25.03 2008 10:37


Pak prisel na radu jemny ocelak, smirek, nejakej ten sroubovak, pak nafta na vypaleni tech usazenech sra*ek ve vzduchovem sani atp.
A vysledek takto ---
a takhle to vypada ted, po vycisteni turba ....
Naposledy upravil Knightey- dne 25.03 2008 10:38, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

25.03 2008 10:38


A vysledek?
Auto je zivejsi, ma zatah v celym rozsahu otacek, Turbo* neskace do nouzaku a uz se stim da i trochu pedjizdet
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 496 | Témat: 63

25.03 2008 12:29


tyjo to je mazec, auto mi sice do nouzaku nepada, ale neco podobnyho mam taky v planu, nechces udelat podrobnej navod?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

25.03 2008 12:39


Tak to je nářez a co lopatky turbíny, ty jsi čistil taky?? Že jsi se nebál těch lopatek.. všude jsem četl že na lopatky se nemá sahat kvůli vyvážení a rotaci, tak snad bude ok..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.6. 2007
Příspěvků: 131 | Témat: 2

25.03 2008 23:28


Na "vrtulky" se nemá sahat na lopatky jo.
A měl jsi venku i lopatkové kolo, nebo jsi to čistil jen tak zhora?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

26.03 2008 19:09


Mohu se zeptatm co znamená, že motor padá do nouzáku? omlouvám se za blbou otázku, ale nejsem moc technický typ a tohle mě zájímá..díky předem za odpověď..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.6. 2007
Příspěvků: 131 | Témat: 2

27.03 2008 22:31


stasaj:
Mohu se zeptatm co znamená, že motor padá do nouzáku? omlouvám se za blbou otázku, ale nejsem moc technický typ a tohle mě zájímá..díky předem za odpověď..


Auto jede a najednou má podstatně menší výkon, jednotka tak chrání motor před poškozením.
nahoru

sponzor





27.03 2008 22:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

28.03 2008 10:55


Takže je to dobře nebo špatně, že padá do nouzáku? Když tím chrání motor tak by to mělo být ok, ne?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.1. 2007
Příspěvků: 86 | Témat: 5

28.03 2008 12:55


Pro motor možná dobře (taky nejsem technický typ), ale až Tě předjede trabant s řidičem ve zmijovce, tak Ti moc veselo nebude
nahoru

Anonymní





28.03 2008 13:29


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

06.04 2008 12:09


Mno podrobnej navod bych mohl udelat, stejne pokud sezenu Turbo* s 2.5TDicka, tak ho asi upravim a nacpu ho do sveho 1.9TDicka, a budu ho cistit znova nez ho tam DAM*, takze bych mohl udelat i ten navod
Jinak jsem cistil komplet vyfukove lopatky, cili mel jem sundany i ten prstenec, kterej otaci ty lopatky a ty jsem taky kompelt cistil a lestil, ale nejak jsem to nestihal fotit
Vzduchove lopatky jsem necistil, na ne jsem kouknul se zhora a tam se nema co dostat defakto, jenom vzduch a sem tam nejajen ten unik oleje pokud uz to Turbo* je vybehany, jinak v pohode.
Ted jsem delal rozvody na aute a auto prestalo jet. Byl jsem na Vagu na sestelovani predvstriku a na pridani smesi a zjistil jsem ze mi Turbo* tlaci furt stejne :/ takze tam je zase neco spatne. Tenhle tyden s tim zajedu na VAG a musim zjistit proc to Turbo* nejde, bud hadicky v cudu nekde ci nejakej ten N75 ventil atp
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2008
Příspěvků: 254 | Témat: 40

05.05 2008 17:47


Čus hoši. Jsem tu nový a plánuji koupi A4 (B5). A tak postupně sbírám informace o tomto povedeném vozídku.
Ale zajímá mě co to znamená EGR*. Předem díky za odpověd

P.S. Audi Forever
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.05 2008 18:04


Audijan: Vítej v Audiklubu. Co se týče tvé zkratky, tak jak jsi si stačil všimnout, tak zkratja je modře podtržená. Když na to klikneš, tak se ti objeví vysvětlivka. To platí pro všechny známé výrazy a zkratky.

Jinak přeju hodně štestí při výběru auta.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2008
Příspěvků: 254 | Témat: 40

08.05 2008 10:59


Petan:
Audijan: Vítej v Audiklubu. Co se týče tvé zkratky, tak jak jsi si stačil všimnout, tak zkratja je modře podtržená. Když na to klikneš, tak se ti objeví vysvětlivka. To platí pro všechny známé výrazy a zkratky.

Jinak přeju hodně štestí při výběru auta.


Díky za přivítání. Tak už vím co to je no. Díky za radu.
Jinak přemýšlím pořád mezi Audi A3 nebo A4 a pořád nevím. Alu určitě chci jen 1.9Tdi. JO a ještě otázečka. Oni dělaj 1.9Tdi jenom 66KW??
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.05 2008 11:11


Jestli myslíš A4 tak dělají např. i 81kw...
nahoru

sponzor





08.05 2008 11:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

08.05 2008 11:49


oni jich delaji vic co se tyce B5.....

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2008
Příspěvků: 254 | Témat: 40

08.05 2008 19:55


Jo a A3ky??? To asi nevíte co?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.05 2008 19:56


s tím já bohužel nepomůžu, ale jiní určitě jo..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

08.05 2008 21:26


co A3-jky? jake maji motory dehtove???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.5. 2008
Příspěvků: 254 | Témat: 40

10.05 2008 11:54


vlasta:
co A3-jky? jake maji motory dehtove???


No A3 a jejich motorizace a nejvíc mě zajímají naftové
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 2

08.08 2008 8:40


Zdarec,mám ten samý motor.Koupil jsem ji nedávno.Taky se to chystám vyčistit.Zdá se mi,že to málo jede.Za 3tis otáček to je skoro mrtvé 3,5tis už zas táhne.Mám to v automatu takže nečekám zázraky,ale zdá se taková línější.Nevim no na dálnici jsem s tim jel po rovině 200 a kopce dává 160.Spotřebu mám se zaplou klimou a plynovém pedálu na podlaze 8 l.Mám si dát při rozebírání na něco pozor?Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

08.08 2008 9:46


Vim že to teď bude znít trochu vědeckofantasticky ale je to vyzkoušený a v německu se to používá u dealerů V.A.G.. Když mi to kluk co dělá léta v německu vyprávěl tak jsem jen kroutil hlavou. Jedná se o přísadu do naftu (název si teď nevybavi ale v ČR jsem se s tim nesetkal) která po přidání do nafty dokáže z ve většině případů odstranit zmíněný problémy s turbem jao měl Knightey. Taky jsem nechápal a nechápu jak je to možný ale fakt to funguje Myslim si že by bylo super to používat i jako prevenci... Je mi jasný že si si budetet klepat na čelo ale fakt to funguje - přesnej název a cenovku zjistim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.12. 2007
Příspěvků: 307 | Témat: 34

08.08 2008 13:00


zjisti bylo by to fajn..dík
nahoru

sponzor





08.08 2008 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.7. 2008
Příspěvků: 30 | Témat: 2

08.08 2008 13:23


zjisti!jestli to funguje a dává se to do nafty tak to musí fungovat tak,že ta přísada ve spalovacím prostoru neshoří a dostane se přes turbínu do výfuku a pak ven do přírody a část přes EGR* zpět do sání.Jestli to funguje bude to pěkná žíravina
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 4.8. 2007
Příspěvků: 1077 | Témat: 2

08.08 2008 13:25


jo, zní to fakt jako sci-fi. Jaký asi může mít přísada do nafty vliv na Turbo*........ že by do něj nějak pronikla??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 2729 | Témat: 207

08.08 2008 13:39


Mirek: Jako sci-fi se mi to taky zdálo a nebyl jsem jedinej. Ale hodně lidem už to pomohlo. Nemam reference od prodejce ale přímo ze servisu VW Audi v Německu kterej to neprodává takže nemá potřebu tomu dělat reklamu. Taky jsem nad tim kroutil hlavou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

08.08 2008 13:50


Zjisti značku prosím a cenu:)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.11. 2007
Příspěvků: 275 | Témat: 31

08.08 2008 13:57


Indi:


Auto jede a najednou má podstatně menší výkon, jednotka tak chrání motor před poškozením.


Když to teda spadne do toho nouzáku ukáže se něco na počítači?myslím Maxidot*(display) nebo to jde poznat jen na jízdě?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

16.02 2009 13:02


Zdravym vsetkych, tento vikend som sa tiez odhodlal vyhodit Turbo*, EGR* a ten elektricko-pneumaticky ventil. EGR* bolo totalne zas..ne, nepriechodne, elektropneumaticky ventil daval zle hodnoty, tak som ho musel vymenit, a naklapanie lopatiek pridrete. Nepodarilo sa mi vsak Turbo* rozobrat . Mate niekto osvedceny sposob ako na to? Srobiky na vyfukovej casti som sice povolil, napriek vsetkej snahe sa vsak kryt nepohol ani o mm. Nahradnym riesenim bolo celonocne kupanie v akomsi bordeli z nafty a nejakej zazracnej primesi, ktoru odkialsi vyhrabal moj mechanik a rano naklapanie fungovalo, nezadrhavalo sa, tak som rozoberanie nakoniec vzdal a Turbo* nahodil naspat. A funguje tooooooooo, aspon zatial. Mozno je niekedy lepsie nemlatit do turba a nechat pracovat chemiu . Drzim palce vsetkym, ktorych toto este len caka
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email