Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 323 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 320
Uživatelů: 3
Celkem: 323

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 1 | Témat: 1

29.08 2009 11:14


Dobrý den, prosím o informaci pokud někdo ví, kolísá mi teplota vody, někdy se ani na 90 st. nedostane, jindy je na 90 st. delší dobu a potom najednou spadne třeba na 60 st.a následně pomalu stoupá,olej je přitom na 80-90 st., tak se mi to na termostat nezdá.(A6 2,4). Děkuji.
nahoru

sponzor





29.08 2009 11:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

29.08 2009 11:49


To bude termostat.. Uvidíš, že když po jízdě vypneš motor a chvíli počkáš a pak otočíš klíčkem, tak budeš mít teplotu na 90.

Tento problém jsem měl taky..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

29.08 2009 13:24


Termostat Cena se pohybuje od 500 do 1000Kč
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.08 2009 14:38


a preco sa ti to nezda na termostat?

Mozno by sa dalo vyskusat ci blbne termostat, HOD* pred chladic karton a ak sa potom zohreje pekne na 90 tak by to mal byt termostat
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

29.08 2009 17:38


Já mám to samé.2000km po rozvodech a výměně termostatu.Dělalo to i sem tam před výměnou.Tak si myslím,že to bude asi nějaké čidlo teploty.Příští týden zajdu na diagn. a uvidíme.Samozřejmě to může být vadný termoš.To už tady někdo popisoval,že namontoval nový a byl špatný.Smůla,že 2.5 TDI* ho má za rozvbodama.Ale v mém případě ,myslím,že je nemožné běhěm cca 3-5 sekund ochladit vodu z 90 stupnů na 60.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.08 2009 19:07


bikon2: Na 90% to bude termostat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

10.10 2009 0:18


Mám ten samý problém ale mechanik tvrdil, že při výměně termostatu musí dolů rozvody, ale ty budu dělat až v létě.
Chci se hlavně zeptat jestli se motor může poškodit (hlavně přes zimu) díky kolísaní teploty ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

10.10 2009 11:16


tohle samy mi delalo,bylo to spatny cidlo teploty chladici kapaliny
nahoru

sponzor





10.10 2009 11:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

10.10 2009 11:23


me to ted zacalo taky, mam cca 10tis po rozvodech, novy termostat, je to tak pul roku. i cidlo teploty davane nove pred par vesici. ted tak tyden se mi auto nechce ohrat na 90, alespon dle budiku. teplota se porad drzi pod 90, a kdyz zvolnim, jeste klesne
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

10.10 2009 14:08


-Mike-:
me to ted zacalo taky, mam cca 10tis po rozvodech, novy termostat, je to tak pul roku. i cidlo teploty davane nove pred par vesici. ted tak tyden se mi auto nechce ohrat na 90, alespon dle budiku. teplota se porad drzi pod 90, a kdyz zvolnim, jeste klesne


Tak u tebe to vypada na termostat,bohuzel,ajkou znacku termostatu jsi daval?je porad trochu priotevrenej a proudi voda do chladice
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

10.10 2009 14:38


a.mike: Tak ho hlavně netoč, jo bude to víc žrát a je to jako by jsi furt jezdil se studeným motorem, takže to rozhodně pro něj dobrý není.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

10.10 2009 15:39


Vitezz:
a.mike: Tak ho hlavně netoč, jo bude to víc žrát a je to jako by jsi furt jezdil se studeným motorem, takže to rozhodně pro něj dobrý není.


Co už...tak si dám vánoční dárek v podobě rozvodů, termostatu a teplotního čidla
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.3. 2008
Příspěvků: 597 | Témat: 68

10.10 2009 19:45


no mne kolisala teplota a bola naprd vodna pumpa predosli majitel ju pri rozvodoch nevymenil
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

10.10 2009 20:02


a.mike: Každopádně u rozvodů i vodní pumpu vyměň , ale to snad už dělá každej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

10.10 2009 20:10


Vitezz:
a.mike: Každopádně u rozvodů i vodní pumpu vyměň , ale to snad už dělá každej


Neboj..zase takový neználek nejsem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

10.10 2009 20:11


Ale musím to udělat co nejdříve, pač zima je to co nevidět a já miluju zimní radovánky.
nahoru

sponzor





10.10 2009 20:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

10.10 2009 21:10


Ja som neni ziaden odbornik, ale pokial je problem, ze sa neda dosiahnut prevadzkova teplota, tak to vidim jednoznacne na termostat, lebo iba on riadi otvaranie velkeho okruhu, teda vody do chladica. Ak sa chladic ohrieva po studenom starte hned, tak je to jasna vec. Tam zo zaciatku nema ist tepla voda, ta ma byt iba v malom okruhu, teda v kureni. Nastastie, ten termostat u 2.5 V6 sada vymenit aj bez potreby demontaze rozvodov, len to chce velku davku ochoty.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

10.10 2009 23:21


mastik:já rozvody dělat musím, tak udělám inu o něco dřív a pro sicher vyměním i čidlo.

Prosím tě co je to "kureni" ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 33 | Témat: 7

11.10 2009 8:28


Řekl bych topení
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2009
Příspěvků: 14 | Témat: 1

11.10 2009 18:57


Ja mam tiez problem s teplotou. Rucicka sa mi ani nepohne, ale olej sa zohreje a ustáli sa na 80 stupnov. Je to optimalna teplota oleja, alebo ma byt pri uplne zohriatom motore viac? Ide mi o to ci ta teplota oleja je optimalna a potom bude vadne asi len cidlo teploty a nemusel by som menit termostat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.10 2009 19:19


starec007: Zkontroluj konektor u toho čidla nebo pokud můžeš, ta to čidlo změř ohmmetrem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2009
Příspěvků: 14 | Témat: 1

11.10 2009 19:28


Konektor som skontroloval a aj som precistil kontakty, ale stale nic. Ak bude treba tak to vymenim, len mi islo o tu teplotu oleja ci je 80 stupnov optimalna teplota, alebo treba viac. Kolko mate vy teplotu oleja pri zohriatom motore?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

11.10 2009 19:35


starec007:
Konektor som skontroloval a aj som precistil kontakty, ale stale nic. Ak bude treba tak to vymenim, len mi islo o tu teplotu oleja ci je 80 stupnov optimalna teplota, alebo treba viac. Kolko mate vy teplotu oleja pri zohriatom motore?


Při normální jízdě uplně stejnou a stabilní jako ty 80°C. Pouze když jsem si to šinul na dálnici 200 km/h a protože mám pětikvalt, tak jsem to po dobu asi 10 min. točil 4500 ot/min a to se zvedla teplota oleje na 100°C.

Doufám, že 80°C oleje je normální teplota ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2009
Příspěvků: 14 | Témat: 1

11.10 2009 19:56


No ked je 80 stupnov normalna teplota tak potom by mal byt moj termostat v poriadku. Ak by nezohrieval dobre motor tak by sa ani olej nezohrial. Alebo sa mylim? Asi bude zle len cidlo teploty co by ma veeeeeelmi potesilo
nahoru

sponzor





11.10 2009 19:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2008
Příspěvků: 530 | Témat: 55

11.10 2009 19:59


starec007: počkej až napíše někdo fundovaný
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

11.10 2009 20:06


starec007: 80 stupňů by mělo být v pořádku, v tvém případě, pokud se nehne ani ručička, tak bych řekl, že je problém v čidle, ale třeba si ještě zajeď na diagnostiku a zkus test akčních členů palubní desky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.12. 2008
Příspěvků: 538 | Témat: 62

11.10 2009 20:51


Octava:


Tak u tebe to vypada na termostat,bohuzel,ajkou znacku termostatu jsi daval?je porad trochu priotevrenej a proudi voda do chladice


termostat jsem daval WAHLER

asi se auto umoudrilo, nebot co jsem tu o tom napsal, tak od te doby to neudelalo a snad to tak i zustane.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2009
Příspěvků: 14 | Témat: 1

11.10 2009 22:09


Vitezz:
starec007: 80 stupňů by mělo být v pořádku, v tvém případě, pokud se nehne ani ručička, tak bych řekl, že je problém v čidle, ale třeba si ještě zajeď na diagnostiku a zkus test akčních členů palubní desky.


No a myslis ze keby bol vadny termostat tak by sa zohrial olej na 80? Myslim tym, ze keby mala voda len 60 stupnov zohrial by sa olej na 80? Stale mi to vrta v hlave co s tym moze byt. ci termostat, alebo len cidlo teploty.
Takze pre poriadok. 80 stupnov teplota oleja je optimalna pri zohriatom motore? Mate tolko vsetci?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.9. 2009
Příspěvků: 14 | Témat: 1

13.10 2009 8:27


Prave som hladal na nete a nasiel som, že prevadzkova teplota oleja by mala byt 120 stupnov. Je to pravda? To naozaj nikto neviete poradit aka ma byt teplota oleja pri zohriatom motore??? Co si to nevsimate?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.10. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

24.10 2009 17:01


Ahoj kluci mam taky problem s teplotou motoru.. mam A4 benzin 1,8T quattro* a kdyz jezdim treba po meste nebo to moc nevytacim (takova normalni jizda) tak mi to ukazuje teplotu porad kolem 90°C coz si myslim ze je v poradku ale jakmile to zacnu vytacet bo jedu po dalnici (porad cca 4000 otacek) tak mi rucicka teploty zacne klesat a spadne na tech 60°C (minimum na merce na palubovce) a nezda se mi ze je to spravne.. moc se v tom nevyznam tak se vas ptam .. jo a jeste nevim jestli je spravne ze se mi toci ventylator na motoru i kdyz je auto studene proste se nikdy nezastavi.. poradte mi prosim na co bych se mel zamerit nebo jestli je vse v poradku.. diky moc
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
7
21.Leden 2023 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email