Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 1
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.09 2009 0:41


Meda: Lambdy sa daju odmerať na osciloskope. Kat. neviem ako diagnostikovať, niekde som čítal že tuším termovíziou
nahoru

sponzor





01.09 2009 0:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.09 2009 0:58


Ten motor jede a to tak, že slušně. Fakt je, že znatelně hůř na N95, ne to ještě na plyn! Logicky teda pokud tenhle kousek jede i na ten plyn líp, než na benzín, tak je někde sakra problém ...

3.0 je jak jsem psal hodně citlivej na řízení spalování, většinou je to řetězová reakce: cívka - Lambda* - katy. Je to ten poslední motor ze kterýho by mě napadlo udělat sporák.

Prosím rozum do hrsti a nesrovnávat zničený kus s 2.5TDi, ta se na to fakt nechýtá ani rukama
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

01.09 2009 11:41


No a ja jsem to ted byl projet s VAGem:
1. na 4.valci vynechava zapalovani - sporadicka
2. bohuzel tam nesel udelat log z vahy vzduchu, tak se koukal jen na ty hodnoty, ktere to dava pri tech 2500-3500rpm a bud je ta vaha spatna nebo se nespravne merilo nebo se stala chyba pri prevodu jednotek. Pry to ukazuje 50-70 g/s
3. zase pribrzduje to zadni kolo, takze se zase musi rozhybat ten pistek

Ted se aspon poresi body 1 a 3.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

01.09 2009 11:43


flashmajster:
Meda: Lambdy sa daju odmerať na osciloskope. Kat. neviem ako diagnostikovať, niekde som čítal že tuším termovíziou

Na to jsem taky ptal a pry se da neco zjistit i na emisich.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

01.09 2009 11:52


Flex: Tú cievku treba poriešiť lebo ako písal root: většinou je to řetězová reakce: cívka - Lambda* - katy alebo cívka - katy
A tá váha ukazuje fakt divne.
Skúšal ju už niekto odpojiť ako to pojde bez nej?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

01.09 2009 11:54


flashmajster: nezkousel, kdyztak ji zkusim odpojit az vecer, odpoledne musi zena jeste dojet do prace
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

02.09 2009 3:47


root: no vidis, ani jsem netusil, ze ma 2.5 takhle nizky kroutak

A prosimte sporak, nesporak, LPG* ma svoje nesporne vyhody a auto je na praci, takze za docela dost usetrenych penez neni co resit, natoz premyslet o nafte, ci jestli z do neceho dat LPG*, nebo ne, neni to RS6..

Jinak zniceny kus-mozna od predchoziho majitele, zatim mi to jede i tak na benzin lepe, nez kdyz jsem to koupil, stale se mi ale zda, ze to neni ono, proto to resim, kdyby chtel nekdo rypat, LPG* tam nic nezkazilo..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.10. 2009
Příspěvků: 137 | Témat: 16

17.11 2009 10:06


MEDA: co přesně za typ LPG* tam máš?
nahoru

sponzor





17.11 2009 10:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

17.11 2009 22:34


Magic, ktery jsou kupoval pred dvema lety do V8 co jsem mel v Mercedesu, pak se vymenili vstriky (pry byly z nejake spatne serie-zmenu jsem ale nezaznamenal), preventivne i membrana a slo to do Audi, max spokojenost, nemuzu se s naklady spojene s palivem srovnavat ani s 1.9tdi, kdyz si prepocitam co me stoji 1 km a prictu i tech par stokorun nakladu na servis plynu za posledni pulrok, jsem spokojen
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.10. 2009
Příspěvků: 137 | Témat: 16

17.11 2009 22:50


mám stejný auto jako ty ale bez LPG*. Kde ti to dělali a cca za kolik? A kolik to papá průměrně LPG*?
Díky a sorry za OT
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

18.11 2009 22:10


Jak jsem psal, kupoval jsem ho do Mercedesa, pak se prehazoval do Audi, dela mi to firma Smart Oil, ted jsou v Petrovicich a je tam moc sikovny kluk, po peti letech jezdeni na plyn a nekolika servisech jsem skoncil u nej a spokojenost.

Tenkrat me to stalo 40t, ale na osmivalec, ted by to pry melo vyjit na sestihrnek cca 32t, ale to mi rikal pred pul rokem, kdyz jsem nevedel, jestli pujde MB pryc s LPG*, ci nikoliv, ted muze byt cena jinde, navic uz jsem koukal, ze montuje opet novejsi systemy, mensi reduktory atd., muj system je pres 2 roky stary, ted uz bude lepsi

Zere to o neco vic, nez na benzin, ale jelikoz to opravdu nesetrim, vecne pospicham, tak nevim, jestli by tam pri normalni jizde byl take rozdil..

Jinak jezdim cca 14,5-15,5 L, takze cca 1,80Kc na Km, i kdyby to na benzin papalo pri mem stylu 13 L, Km by vychazel zhruba na 3,70Kc, takze vice jak dvojnasobek, pri 5000Km za mesic si to spocitej-tim chci jen naznacit, ze pokud trochu vice jezdis vrati se ti investice do prestavby relativne rychle..

Jen je nejlepsi kazdych 15-25 000km vymenit plynove filtry (sakum prdum asi petikilo) a nebyly by spatne ani svicky (presne nepamatuju, myslim 150Kc kus original Bosch 4-polove)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.10. 2009
Příspěvků: 137 | Témat: 16

19.11 2009 6:47


Dék. jinak mě ještě napadlo že něco podobného co tě trápí mi kdysi dělala 1.t octavka. Pak se zjistilo že jedna zapalovací cívka není úplně OK ale na diagnostice chybu nehlásila!
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.10. 2009
Příspěvků: 137 | Témat: 16

19.11 2009 6:50


jo a jak jak řešíš rezervu když jedeš např na dovolenou?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

19.11 2009 8:08


Jezdim 99% po Praze, takze rezervu nepotrebuji a kdyz uz bych jel nekam dal, nikdy neni problem ji hodit do kufru, ale abych za cca 5 let jezdeni bez rezervy jsem ji vsehovsudy potreboval 2x a pokazde mi ji nekdo privezl

Jinak civky jsem menil 3, nebo 4, takze tema to neni..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

21.11 2009 7:51


root:
Meda:
Jo vo 10Nm ... brepto.


Rozdíl je 70Nm, to už není tak úplně málo. Jinak se do debaty nezapojuju, třílitr je nepochybně silnej motor.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

11.07 2015 23:02


mam 3,0i r.v.2003 má najeto 22xxxx tis. prosím nesrovnávat s ropou!!! mám problém při startech, že motor zařechtá. už jsem slyšel, že muže být problém jak v rozvodech tak i v hlavách válců. řešil někdo nebo radu odborníka? auto je jinak v naprostem pořádku výměny olejů,filtrů atd. jede normálně. děkuji za názory a pomoc.
nahoru

sponzor





11.07 2015 23:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

13.07 2015 11:56


Jak dlouho auto máš? To zařechtání může být způsobený i jen tím, že nějaký zlomek sekundy trvá než se olej dostane všude. Sám ani nevím jestli mi to dělá.. Nějak jsem to nezpozoroval takže asi ne . Buď rád, že máš jen zařechtání (zatím - je dobře, že to řešíš). Já se (opětovně) trápím s brutálními výpadky výkonu (když je teplo a motor je už pořádně prohřátej). Všechno nasvědčuje KO vstřikům (v horším případě budu shánět motor). Dnes snad budu mít potvrzeno
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

13.07 2015 12:51


inoxxs3: jestli tím výpadkem výkonu myslíš, že po sešlápnutí plynu motoru trvá, než mu dojde, že po něm něco chceš, tak si nechej zkontrolovat podtlakové hadice
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

13.07 2015 19:27


ne to nemyslím... podtlaky jsou navíc nový. Výpadkem výkonu myslím, že při přidání plynu sebou auto jenom začne cukat a nejede. Já už absolutně netuším co s tím. Předem: rozvody jsou nové a správně nastavené pomocí aretačních přípravků, nové cívky všech 6ks (originál), nové svíčky všech 6ks (NGK), filtry všechny taktéž nové. Tento problém řeším už dost dlouho. Motor má nízké tlaky ve válcích (konkrétně 4atm). Tady je s největší pravděpodobností problém. Má to jedno velké (VELKÉ) ale. Motor jede naprosto v pořádku pokud je venkovní teplota nízká (typicky kolem 0st a míň). Tlaky jsou v pořádku. Problém nastává jen v momentě kdy se venku oteplí nebo jezdím ve městě, kde se motor nechladí vzduchem tolik jako mimo města (pokud mrzne nenastane problém ani ve městě). Jízdu s autem jsem omezil jen na nejnutnější minimum (i když někdy to prostě nejde). Za studena jede motor bez problému i v teplých dnech.. potom začne ubývat výkon a následně dochází k onomu škubání. Na diagnostice auto bylo několikrát a píše pořád to samé: "Zjištěno vynechání zapalování - válec č. 3". Došly mi nápady...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

15.07 2015 10:24


Přídávám postřeh.. Včera ráno +18st a motor fungoval normálně i v zátěži a jízdě po dálnici (cca 30 min). Při sjezdu jsem ještě zkusil jen pár minut s tiptronicem na S s trochou toho razantnějšího zrychlení a stejně nic.. No problem. Někdo nějaký nápad co tomu může v teple (má na to vliv i to jestli svítí slunko nebo ne!) dělat takovej problém? Budu vďečnej i za blbosti...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.3. 2015
Příspěvků: 218 | Témat: 13

15.07 2015 14:10


Odpovedal si si v podstate sám - strata kompresie, ktorá sa prejaví najviac pri zohriatí motora na prevádzkovú teplotu z dôvodu tepelnej rozťažnosti. Pred generálkou by som ešte vyskúšal ako dočasné riešenie prípravok do oleja Ceratec alebo Ceramizer.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.8. 2012
Příspěvků: 391 | Témat: 25

16.07 2015 22:47


Wow.. No to mám teda radost. Díky za info. Určitě vyzkouším.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email