Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 329
Uživatelů: 5
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

26.08 2009 2:39


Jedna se o 3.O quattro* 2002 a snazim se to resit od porizeni auta pred dvema
mesici.

Motor podle me netahne jak ma, v nizkych otackach se mu nechce, nejde za plynem a ve vysokych, kde by mel vystrelit za vykonem mi to prijde jako kdyz mam ucpany benzinovy filtr (ten se hned vymenil, ale jen poznamka-auto je prestavene na LPG* a chova se na obe paliva stejne, takze filtry, benzinove vstriky, cerpadlo atd. se muze vyloucit) a jsou tam obrovske vykonove propady, zadny nastup, zadny tah, jako kdyz dochazi palivo..

Puvodne jsem myslel, ze by mohl zlobit system v sani, takze se vymenili veskere podtlakove hadicky a efekt nula.

Ted mam zase pocit, ze by mohlo byt neco s klapkou, ale nez zacnu opet vse menit, chtel jsem se poradit, jestli nekdo neco podobneho neresil

Uz se menili dve, nebo tri civky, vsechny svicky, tesne pred porizenim byla menena vaha vzduchu a udajne i nejaka tycka v sani (??)

Diky vsem za rady
nahoru

sponzor





26.08 2009 2:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

26.08 2009 6:36


Nastesti ne, mel jsem akorat problem s temi podtlaky a nedavno se znecistenym vzduchovym filtrem.
Zkus to (treba zrovna tu vahu) promerit na diagnostice.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

26.08 2009 7:01


Co jsi mel s podtlaky a co si s nimi resil ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

26.08 2009 7:11


Hadicky - zterele a popraskane, nejake hned vpredu a dalsi nekde vzadu (ty ale nevim, kde presne jsou) a je tam i nejaky ventil. Nebyl jsem u opravy, takze mam jen takove kuse informace
Kolik to ma najeto? Rozvody jsou OK?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

26.08 2009 9:00


Do rozvodu to uz moc nema, ale nastavene by meli byt dobre, kontrolovali to kdyz to cele rozebirali..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

30.08 2009 9:34


Uz nikdo nemel problem s 3.O ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 10:43


to nie je problem ale ten motor fakt tak funguje

Sorry hosi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

30.08 2009 16:48


To mi nerikej, nez jsem ji koupil, rikali mi, ze tenhle motor nejak extra nejede, ale tohle jsou spise priznaky nejakeho spatneho cidla..

Jinak po ujeti par tisic km se to po vymene hadicek zlepsilo, nahore uz to jede mnohem lepe, stale to ale neni idealni stav..
nahoru

sponzor





30.08 2009 16:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.08 2009 17:00


Meda:
Kdo Ti řek, že to nejede? Majitel Ferrari V12?

Jede to jak 3.0 jet má. Problém hledej v LPG*, nebo řízení spalování na to je ten motor dost náchylnej.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

30.08 2009 19:33


root: taky cumim, napred se zacnou navazet ropaci se zrychlenim z 0 na 100 a ted, ze to nejede
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 19:37


Flex:
root: taky cumim, napred se zacnou navazet ropaci se zrychlenim z 0 na 100 a ted, ze to nejede
ty mas co hovorit, dala by ta aj 1,9 TDI*
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.08 2009 19:42


SCORPION:
1.9 f automatu a f kvádru je ráda, že je ráda ... Ty brepto
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 14.3. 2008
Příspěvků: 529 | Témat: 7

30.08 2009 19:51


Uz to zase zacina
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

30.08 2009 19:52


jj.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 19:55


root:
SCORPION:
1.9 f automatu a f kvádru je ráda, že je ráda ... Ty brepto
brepto pisal som to flexovi co dal 0-100 za 10 sek. Jasne ze ked vymeni cast medzi volantom a plynovym pedalom tak to uz neplati
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

30.08 2009 20:23


SCORPION: nevim, jestli jsi prehlidl ty papirove parametry, ale lisil jsem se o sekundu, coz bych bral i jako prirozeny ubytek vykonu. V utery jdu merit vahu vzduchu i kontrolovat svicky. Katalyzatory jeste radsi resit nebudu
nahoru

sponzor





30.08 2009 20:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 20:27


Flex:
SCORPION: nevim, jestli jsi prehlidl ty papirove parametry, ale lisil jsem se o sekundu, coz bych bral i jako prirozeny ubytek vykonu. V utery jdu merit vahu vzduchu i kontrolovat svicky. Katalyzatory jeste radsi resit nebudu
na videu si to urobil za 10 sek nie? To papierove ma 9?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

30.08 2009 20:28


automat 8,9
manual 7,1
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.08 2009 20:29


SCORPION:
No, nevím ... Co chceš na automatu vymejšlet - dáš tam "S"ko, sešlápeneš to do KickDownu a pak se to jen snažíš udržet rovně a modlíš se ať to vydrží ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 20:35


hosi hosi ja si robim iba srandu neberte to osobne.

PS: manual ma papierovo 7,6
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

30.08 2009 22:17


V LPG* problem neni, jede to na nej dokonce lepe, nez na benzin, o to vetsi jistotu mam, ze neni vse uplne v poradku..

No nevim, asi uz jsem se trochu rozmazlil, ale zadny extra zavodnik to neni, nevim, jestli ubira tolik to quattro*, nebo je to pocit, ale priste uz opet neco silnejsiho
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.08 2009 22:20


Meda:
V LPG* problem neni, jede to na nej dokonce lepe, nez na benzin, o to vetsi jistotu mam, ze neni vse uplne v poradku..

No nevim, asi uz jsem se trochu rozmazlil, ale zadny extra zavodnik to neni, nevim, jestli ubira tolik to quattro*, nebo je to pocit, ale priste uz opet neco silnejsiho
nafta bude lepsia volba

ale nie benzin 2,7 BiTurbo* by bolo asi krasne vozenie
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

30.08 2009 22:22


Zase měření bimbasů, vyserte se na to a poraďte mu kdo něco ví!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

31.08 2009 9:05


Vitezz:
Zase měření bimbasů, vyserte se na to a poraďte mu kdo něco ví!


To máš pravdu. Zase spoousta reakcí a nikdo pořádně neporadil.
nahoru

sponzor





31.08 2009 9:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

31.08 2009 9:07


Meda:
V LPG* problem neni, jede to na nej dokonce lepe, nez na benzin, o to vetsi jistotu mam, ze neni vse uplne v poradku..

No nevim, asi uz jsem se trochu rozmazlil, ale zadny extra zavodnik to neni, nevim, jestli ubira tolik to quattro*, nebo je to pocit, ale priste uz opet neco silnejsiho


Jak ti to dopadlo s tím benzínovým filtrem? Nechal bych změřit tlak v benzínové soustavě.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

31.08 2009 9:25


Meda: ted jsem si jeste vzpomnel, ze mi jednou po zime zarezl na zadnim trmenu brzdovy pistek a prisel jsem na to az kdyz mi to zacalo drit a jednou se mi to kolo zablokovalo na sterku, kdyz jsem dojizdel na krizovatku
no ale, kdyz Ti to na plyn jede lip, tak brzdy budou asi OK

Zitra DAM* vedet, jestli mi tam na neco prijdou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.08 2009 21:17


Petan:


Jak ti to dopadlo s tím benzínovým filtrem? Nechal bych změřit tlak v benzínové soustavě.
no a co chces poradit, moze to byt milion veci
to ostatne som len podpichoval bimbasa si merat nemusim. 162kW vs. 132 kW to staci myslim aj debilovi
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

31.08 2009 21:41


Tých vecí može byť veľa. napr. tak ako písal Flex: zablokovaná brzda, ručná ti nebrzdí stále?
Zaujímavé že na LPG* to ide lepšie. Ako je tam riešené LPG*? Aké údaje si berie originál zo vstrekovania? Máš tam LPG* priame vstreky? (čiže navŕtané sanie a na každý valec jeden vstrekovač?).
Váha vzduchu býva najčastejšie príčina prečo auto neťahá tak ako má. Aj keď hovoríš že bola vymenená. Je tam originál váha a je určite OK? Skús si ju dať nalogovať(Na niektorých autách pomôže keď ju odpojíš zoberie sa nejaká referenčná hodnota a auto ide lepšie).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.5. 2009
Příspěvků: 54 | Témat: 15

31.08 2009 23:32


Po vymene benzinoveho filtru zadne zlepseni nenastalo..

LPG* je samozrejme primy vstrik, na kazdy valec extra, jake hodnoty si to ale bere z RJ motoru netusim, takhle do ni nevidim

Byl jsem nekolikrat na VAGu, nekolikrat na jinych "sikovnych" diagnostikach, nikdo ale nebyl schopny mi promerit extra vahu, klapku, proste nic.. Jeste zajedu k jednomu clovickovi, mam s nim z minula dobre zkusenosti, tak ho necham kouzlit, jeste mi prisly na mysl lambdy, nebo ucpany kat.

Kazdopadne zkusim jeste poresit a pak DAM* kdyztak vedet co a jak

Jinak nesrovnavejte naftu s BA, nejakych 162kw vs. 132kw--kde mas kroutak? Ten 3.0 je na tom s NM zrovna docela blede
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.09 2009 0:31


Meda:
Jo vo 10Nm ... brepto.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email