Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 337 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 7
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

24.08 2009 16:56


Hoj kamarádi, tak se mi moje kráska zdála nějaká dost lenivá, tak jsem dnes byl stopkama měřit zrychlení z 0-100 km/HOD*. A6 2.5 TDI* 110kW 6-kvalt r.v.98. A byl jsem dost nemile překvapen - zrychlení v průměru 15 sekund! (variace od 14.8 s do 15.5 s, měřeno asi 10 krát). (Ne, opravdu sem měl plyn na podlaze a nejel jsem na výlet..) Můžete prosím říct jaký máte měřený zrychlení vy? I vy s benzínovym motorem, jak se liší vaše měření zrychlení od papírového.. (Papírově by mělo mít zrychlení 9.7s). Ale to neni ani omylem. Musí bejt někde v autě chyba.. Nemáte nápad v čem? Jo a taky maximálka mi připadá relativně nízká, na dálnici na rovině z toho víc jak 190 km/HOD* nevytáhnu, to je strop.. Předem dííky za reakce!

Vyřešení dotazu:
Tak jsem byl včera u Vlasty, provedl diagnostiku a hned mu bylo jasný že váha vzduchu je K.O. Podívali jsme se na hodnoty za jízdy a požadovaná hodnota MAF* váhy vzduchu byla např. 850 mg, a skutečná pouze 330 mg! Váha dávala strašne málo. Váhu Vlasta vyměnil za origo Bosch, áá - lítá to jak splašený! (oproti předchozímu stavu) Dálnici jsem testnul top-speed @ 230km/HOD* tacho, 220 km/HOD* GPS*. Okreska zrychlení 0-100km/HOD* měřená 10.0 s.
Tímto veřejně moc děkuju Vlastovi za profi přístup Já su táák šťastné
Naposledy upravil gwynn dne 26.08 2009 7:15, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





24.08 2009 16:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

24.08 2009 17:14


Měl jsem podobný problém a ještě to přes 4t otáček vůbec netáhlo. Nakonec to vyřešila výměna váhy vzduchu. Podle diagnostiky nějakej signál dávala ale za jízdy prej málo. Ten co to měnil tvrdil, že tam byl typ s měřením teploty a má tam (u mého motoru AFB) být typ bez teploměru. Nevím, každopádně po tom, co to vyměnil je to uplně jinej motor. Zrychlení se pokusím změřit, maximálka byla přes 200 podle GPS* na 17" kolech (TT 5-ti kvalt), ale nevim, kdy bude příležitost to zkusit znova (jsem v bodové tísni)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

24.08 2009 17:19


Rhino:
Nakonec to vyřešila výměna váhy vzduchu.

Díky za rychlou reakci! Maximálku měřit nemusíš, když ti docházej body Ale měření 0-100km by se mooc hodilo..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.08 2009 18:05


já mam A4 2.5TDI 132kW Q. a zrychlení je dycky plus mínus (spíš mínus) kolem 9 s podle toho jak dobře se rozjedu. 15 sekund je opravdu moc , zkoušel si VAG? měníš filtry? atd...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

24.08 2009 18:11


deejayvenca:
já mam A4 2.5TDI 132kW Q. a zrychlení je dycky plus mínus (spíš mínus) kolem 9 s podle toho jak dobře se rozjedu. 15 sekund je opravdu moc , zkoušel si VAG? měníš filtry? atd...

Na VAGU sem ještě nebyl, pudu na něj zejtra. Zaměřim se na hodnoty MAF* váhy vzduchu, jestli nedává málo, pod 850 mg. Filtry měnim každých 15 000 km, vzduchový, olejový.. Taky se mi zdá 15 sekund strašně moc.. I starý ochcávky ftédéíí na hlínách červený "Í", "D" i "T" mi ujížděj a sem z toho naprášky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.08 2009 18:43


tak to ti ujedou ikdyz je 2.5 vporadku, s tim se smir...je to tezky sestivalec, od spoda bude vzdy lenivejsi...

otazkou je, zda mas Q...pokud ne, tak je to fakt divny:(
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

24.08 2009 18:47


proč kua takový dotazy, když jste ani nebyli na diagnostice a je tady toho napsáno tuny o tom, že to a ono se bez toho nebo onoho neobejde

ctj za postup když se mi zdá, že auto nejede tak mu měřit akceleraci?

jako sorry, ale poslední dobou už nechápu nic

HLEDAT / TAGy
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

24.08 2009 18:50


Tak patnáct je fakt moc.
Já mám s A4 AKE hodnoty stejný jak deejayvenca
nahoru

sponzor





24.08 2009 18:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.08 2009 19:02


Lumpiq:
tak to ti ujedou ikdyz je 2.5 vporadku, s tim se smir...je to tezky sestivalec, od spoda bude vzdy lenivejsi...

otazkou je, zda mas Q...pokud ne, tak je to fakt divny:(


to je potom nejake divne, ked ja z prehladom sundam Golfa 1.9-96kw tovarenskych, zrychlim do 9sekund, 15 ma felda v kombajne, treba hladat chybu, najskor podla mna vaha vzduchu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.08 2009 19:16


To bych chtel videt jak pomydlis 96kW PD - to je bud to pedecko totalne vydechly, nebo tahne na podvalu tatru 815 - jinak to totiz neni mozny......
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.08 2009 19:21


su aj svedkovia vlasto a nie jeden, tak isto passat chipnuty na 150ps nestihal, a ked vidim na ceste nejaky 1.9 s cervenymi pismenkami vzadu, tak sa snim vzdy rad ponatahujem, asi to trebalo nakamerovat, alebo radsej nie, to by sme asi vsetci co sme tam boli isli sediet
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

24.08 2009 19:24


klasika měření pindíků zrovna začalo ....

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.08 2009 19:31


nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.08 2009 19:32


ja sa hadat nebudem, ked niekto neveri, tak mu to dohlavy nenatlciem, kazdy vieme svoje, rozdiel nebol extra velky ale bol,zevraj mam cipnutu svoju kravu, nakolko a ako to neviem, podkapotou mam povodne uz asi len vrtule a nadobku na chladiacu kvapalinu a skoro som zabudol na kryt motora
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.08 2009 19:36


quattro99:
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

24.08 2009 19:38


Tak sem to změřil, z 0 na 100 za 5,4 s, z 0 na 200 za 10,1, přes 270 km/h už je to trochu línější. Jezdím na směs bionafty a filtrovaného fritovacího oleje v poměru 1:4,217, průměrná spotřeba během testu 5,2 l/100km. Zejtra odpojím plaťák a zkusim to znova. Kolik jsem během testu zpraskal RS oktávek nevím, páč to všechno bylo rozmazaný.

Tywe to sou zas hesla....

quattro99: sem netušil, že na novej motor z RS6 pasuje vrtule a kryt z TDIčka...
Naposledy upravil Rhino dne 24.08 2009 19:42, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





24.08 2009 19:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.08 2009 19:42


vlasta:
quattro99:


nebudem sa stebou hadat vlasto, ty si clovek co to opravuje, ja natom len hodne jazdim a davam tomu zabrat, nevidel, neskusil a uz to odpisal-profiiik
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

24.08 2009 19:50


Kriznik:
proč kua takový dotazy, když jste ani nebyli na diagnostice a je tady toho napsáno tuny o tom, že to a ono se bez toho nebo onoho neobejde

ctj za postup když se mi zdá, že auto nejede tak mu měřit akceleraci?

jako sorry, ale poslední dobou už nechápu nic

HLEDAT / TAGy


Me to prijde logicky. Vzdycky, kdyz se s nekym bavim a on rika, ze se mu zda uz to nejede jak to jezdilo nebo, ze nevi jestli ten motor ma ten vykon co ma byt, tak mu poradim at si zmeri zrychleni na 100. Pokud to zvladne priblizne za ten cas co je udavanej, tak by ten vykon mel hrat, ne? A kazdymu to prislo logicky zatim.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

24.08 2009 19:53


mě přijde logický zajet na diagnostiku

to je to samý jako si vyložit karty jestli mám auto ok nebo ne
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

24.08 2009 20:08


Kriznik: To je urcite spolehlivejsi.
Ale kdyz to nekoho zajima spis teoreticky a auto se jinak chova normalne, tak zmerit 0-100 je rychlejsi a udela si to kazdej sam
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

24.08 2009 20:32


quattro99: prave proto ze to opravuji, navic s tim celkem i dost jezdim, takze vim co je v relanych moznostech tezke A6 s V6 TDI* + quattro* a co je v moznostech lehkeho golfika s PD 96kW predohrabu.Nebudu tu polemizovat na tema +- kW po cipu. Pokud ti to jezdi tak jak rikas nezbyva ti nez pogratulovat a poprat ti at to jezdi co nejdele bez poruchy
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.08 2009 20:38


diky moc vlasto, ako som pisal nebudem sa hadat a nechcem ta ani urazat, moje vedomosti urcite niesu ani zdaleka take ako tvoje, len pisem, len to, co mam odskusane, kamarat mi teraz na dlsej trase cca 400km somnou vravel, ze az sa mu nechce verit ako ten motor ide, zas sa az tak nechcem chvalit, ale len tak cvicne sa chvalim no:))prajem napodobne vela stastnych km bez problemov
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4799 | Témat: 77

24.08 2009 20:55


Podle toho krásnýho novýho předku máš asi ten novej model,že ty tam máš už trílitr TDI* a kryt a nádobku jsi nechal z dvaapůllitra?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.08 2009 21:02


nooo, mat tam 3liter tak skacem od radosti , chrochta si tam stale 2.5, vedel by tam niekto natlacit 3 liter??? o mesiac planujem zas nejake tie vacsie zmeny pod kapotou, tak rozmylsam vselijako
nahoru

sponzor





24.08 2009 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.08 2009 21:44


quattro99:


to je potom nejake divne, ked ja z prehladom sundam Golfa 1.9-96kw tovarenskych, zrychlim do 9sekund, 15 ma felda v kombajne, treba hladat chybu, najskor podla mna vaha vzduchu


96kw? tak to si v tom asi jeste nejel, pac nez ty roztocis 24 ventilu, tak ona bude davno za humnama:)))
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.08 2009 21:47


prestan rypat, sedel som jak v golfe tak v dvoch passatoch 96kw a az take rakety to niesu ako to tu ospevujete, ale chcel by som si skusit golfika so110KW tovarenskymi
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.08 2009 22:57


m.i.v.:
Lumpe: - no ty radši nikam rychle nejezdi - minule jsi jel krokem a víš jak dopadli dveře


Ty ses strizlivej? Neni mozny, co se stalo?)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

24.08 2009 22:59


Lumpiq:


96kw? tak to si v tom asi jeste nejel, pac nez ty roztocis 24 ventilu, tak ona bude davno za humnama:)))
tak aj napriek rozdielu vahy auta tak golf aj tak nebude za humnami max. v humne
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.08 2009 0:02


Já nevím ... já na to nešlapu až na podlahu, nechci se zabít
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email