Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 382 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 374
Uživatelů: 8
Celkem: 382

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

22.08 2009 1:31


Nemáte někdo prosím zkušennosti s motorem BMK, studený jde v klidu, ale po ohřátí začne vynechávat a pocukává na volnoběh. Záhada je v tlaku na railu, na volnoběh šplhá na 490 Bar.(místo 230), jenže hodnota je i požadovaná jednotkou. Motor táhne jako vůl a dost se vrtí v zátahu, krouťák leze na 540 Nm, jenže není načipován. V Audi doporučili výměnu čerpadla, tak jsem dal úplně nové a nic se nezměnilo. V trubkách za čerpadlem je čisto a závady v paměti žádný. Nevím co mám hledat, občas se to sklidní, ale za chvilku znovu cuká. Čidla jsou kontrolovaný, zpětný tlak taky. Najto 75 tis. Palivo to není - 5x tankováno. Dík za každej nápad.
nahoru

sponzor





22.08 2009 1:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

22.08 2009 2:15


Nejsem teda mechanik, ale selský rozum mi velí, že když je 490 bar požadováno jednotkou a čerpadlo tolik skutečně tlačí, první co zkontroluju (a případně vyměním) bude jednotka.

Ale možná tomu jen nerozumím...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

22.08 2009 10:03


No s CR som robil diplomovku, tak niečo skúsime:
Skús ešete raz skontrolovat/vymenit
1.Regulačný tlakový ventil
2.obmedzovací tlakový ventil-ten funguje na čisto mechanickom princípe predpetia pružiny a čapu- tak je možno v nom nečistota.

Poprípade skontrlolovat riadiacu jednotku, ake signály dava do akčných členov.

Poprípade ma napadlo, že čerpadla novšich typov cp3 alebo aj cp1h(neviem aký je v tvojom aute) majú dávkovaciu jednotku, ktorá prisposobuje množstvo paliva privádzaného do Railu..Ale ked hovoríš , že čerpadlo si vymenil, tak potom skusit hore uvedene..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

22.08 2009 10:27


Tomakus: kontaktuj vlastu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

22.08 2009 11:49


Na railu je regulační ventil (možná na mechanickém principu, ale vede do něj kabel (odpojením odstaví řídící jednotka vstřiky a nafta jen cirkuluje v railu, tím se taky odvzdušňuje rail), pak je tam snímač, který odpojením totálně rozhodí motor a spadne tlak v railu. Jenomže to jsou všechno regulace, který se shodujou s požadavkem, takže funkce bude asi správná. Hlavně si je nikde nepůjčím, protože snímač i ventil mají zalamovací těsnící kroužek, takže utáhnout lze jen jednou a stojí 6 a 8 tis.

Neumíte někdo zkontrolovat řídící jednotku bez nutnosti přeflashování? Prej jí to nedělá dobře a hroutí se.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

22.08 2009 13:06


Teraz pozeram a čitam, že tá hodnota tlaku je požadovaná jednotkov,, čo si napísal. Takže Ked ju požaduje ECU* tak to nemusí byt v Raile ale može to byt v snímačoch ktoré ovplivnujú samotnú ECU*. Čiže kedy je potrebný vyšší tlak v raile? Pri studenom štarte, pri jazde pod zatažením(aj na volnobežné otáčky) takže ak to ECU* vyhodnocuje že potrebuje taky tlak (keď hovoríš že ECU* si vyžaduje taký tlak a nastavuje tak tlak na akčných členoch) tak treba hladat porruchu inde a to asi v snímačoch teploty, snímačoch tlaku,snimač zataženia(neviem presný názov), pretože tieto snímače ovplivnuju konanie ECU* a tým priam celý systém CR. (samozrejem záleží či je to manual alebo automat) pretože pri automate komunikuje ECU* prevodovky s Railu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

22.08 2009 13:43


Závada se projeví až u teplého motoru, studený jde perfektně. Čidlo teploty vody a paliva je prověřený (hodnota odpovídá skutečnosti). Teplota před a za DPF* je vcelku odpovídající cca 130 - 150 st. Snímač tlaku v railu píše to co jednotka chce (spíš by psal míň a jednotka by to dotahovala). Převodovka* je manuální. Kde mám hledat snímač zatížení ? Mám Etku i Elsu, ale mic jsem tam nenašel.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

22.08 2009 13:55


Ono to funguje tak, že keď ideš na volnobehu zo zaradeným stupnom po rovine je to ok, akonáhle zacne stupanie, auto si samé prida palivo(zvýši sa povedzme tlak atď) podla aktuálneho zataženia motora. Ale neviem presne ako si ECU* zistí to zataženie, čo z otáčok a ich poklesu, alebo sa sleduje prietok paliva, alebo to tahá z neakých snímačov...To skor už musíš napísat tomu kto má s tým skusenosti alebo to robil...
nahoru

sponzor





22.08 2009 13:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

22.08 2009 14:08


Ešte ma napadlo: regulácia voľnobehu (LLR) reguluje otáčky( dávku,tlak paliva) pri nezošlapnutom plynovom pedale. Takže zvýšený tlak(otáčky možu byt stale volnobežne) može byt sposobené aj zatažením alternátora,klimatizacie- kompresora, a iné.Tak isto k tomu patrí vnútorné trenie motora, ktore vyrazne záleži od teploty motora, a je tymto regulátorom vyrovnávaný. Iné ma už nenapada..prečo rail može mat zvýšený tlak... Poprípade to može byt sposobené prisposobením vstrekovacieho množstva kjednotlivým valcom, je vstrekované množstvo zvýšene aby sa vyrovnaly vykyvi otačok sposobené nerovnomerným vstrekovaním (trysky, nie všetky možu vstrekovat rovnaké množstvo do príslušného valca).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

22.08 2009 15:01


Pak by to odpovídalo možná na vadný vstřikovač. Občas se stává, že při starování ohřátého motoru jakoby zakopne starter. To se stává u netěsného vstřiku, že naplní válec a při startu to kopne proti (už mi kvůli tomu delali test odchylek a zbytkového množství paliva u vstřiků a prej jsou v normě a odhalil by to i bílý kouř, což není). Asi je vytáhnu a nechám otestovat na stolici. Možná se ten vstřik zadírá až ohřátý od motoru (což na stolici nedocílím).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

22.08 2009 15:34


Je to dost možné, práve čitam jednu príručku a je to: Regulácia plynulého chodu/regulácia vyrovnávacieho množstva. Úlohov tejto regulácie (LRR) prípadne regulácia vyrovnávacieho množstva (MAR) je rozpoznat rozdiely. ktore vykyvy otáčok vyvolávajú a cieleným prisposobením vstrekovaného množstva príslušného valca vyrovnat jeho výkon k ostatným.Takže pokial máš na jednom z valcov (alebo aj na viacerých) nižšie otáčky povedzme ako volnobežne, tak ostatným dobrým valcom sa pridáva/uberá davka takze tým je na vykonanie tohoto cinu potrebý vyssí tlak. Je možné že mas mozno 1,2 vsterky chytene a diagnostika to ešte neukáže lebo je to v norme! Ale jednoznačne to treba dat skontrolovat, a určite je to mensia investícia ako ked si kupoval nove čerpadlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

22.08 2009 17:43


kdyby to bylo vstrikama tak posli jejich cisla a podival bych se jestli je mam. (dost casto odchazeji, pak to pri ohratym motoru cuka a vynechava)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

22.08 2009 17:52


OK, půjdu po vstřikách. Pak dám vědět. Díky moc.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.11. 2008
Příspěvků: 8 | Témat: 0

26.08 2009 23:08


Tomakus:
OK, půjdu po vstřikách. Pak dám vědět. Díky moc.



na 99% su to vstreky mal som uz tento problem .skus natankovat power diesel alebo daj do nafty Aditiva* a ci sa ti to aspon trosku zlepsiii. a ked vymenis tie vstreky treba davat adityva a nestane sa ti to viac alebo power diesel.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

27.08 2009 0:56


Vstřiky jsou venku, představte si, že Bosch nemá diagnostiku na piezo. Údajně je ve vývoji a bude až po novým roce. Naštěstí se nademnou slitovali a naměří to na nějaký italský mašině na jiný značky. Jediný co můžu pochválit je vyndavání vstřiků z třílitru, stačí jednou ťuknot reverzákem a jsou venku. Za půl hoďky celej motor bez námahy
Aditiva* jsem dával, ale pomohlo to jen na začátku, pak už ne (asi už bylo pozdě). Auto dlouho stálo, minimálně rok, nejspíš zvodnatěla nafta. Dva měsíce jezdilo v klidu a pak to začalo, už mi nepomohla ani kvalitní nafta, ani Aditiva*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2009
Příspěvků: 61 | Témat: 10

04.11 2009 14:23


Ahoj Tomakusi chci se te zeptat kdyz pises ze vyndani vstriku je pohoda tak me zajima jestli je u toho ukonu potreba VAG a neco programovat nebo staci vymenit a je to OK, ptam se z duvodu jestli je treba jezdit do audi nebo to zvladne bezny mechanik bez sloziteho elektronickeho vybaveni? Muzes mi taky napsat na co si dat pozor pri vymene? Uvazuji ze je vymenim pri volnobehu to obcas taky cukne tak to vypada na vstriky. Taky pisete ze muzete sehnat nejakou nabidku uz mam, ale kde zjistim ktery typ prijde do meho auta? Diky za informaci
nahoru

sponzor





04.11 2009 14:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

04.11 2009 14:34


vstriky, slabina techto motoru, je to tyden, co jdem to resil na jednom motoru, ten samy problem...jen me mate ten tlak, ale to klidne mze byt zavadejici informaci ze vtriku, zpetnou vazbou...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

04.11 2009 21:57


Výměna vstřiků je jednoduchá. Vstřik drží pouze příruba a poté se vstřik tahá zpětným rázem ven za horní převlečnou matku. Já to vyřešil asi kilovým závažím na krátkým řetězu, ale reverzní kladivo je určitě lepší volba. Jediný na co si dát bacha je důkladné vyčištění šachty před zpětnou montáží, ať si tam nenapěchujete nečistoty pod sedlo. Pokud to budete někdo dělat, napište mi a já vám pošlu radši kompletní postup s Elsy, protože se u nových vstřiků provádí přispůsobení nového (či jiného) vstřiku do řídící jednotky motoru (v podstatě se opisuje kód napsaný na přepadu). Můj problém vyřešila kvalitní nafta (Verva) a přísady pro čištění systému. Doporučuji trpělivost, mě to přestalo až po několika nádržích. Problém u vstřiků se řeší dost špatně, protože jdou disgnostikovat pouze na autě podle naměřené odchylky, ale všeobecně se pouze zanáší, odejdou jen velmi zřídka. To samé byl i přenesený problém s narůstajícím tlakem na čerpadle. Když jeden vstřik vynechává, jednotka to dotáhne na dalším válci, no a na to potřebuje tlak na railu...
Dodatečně díky všem za dobré rady, byly to opravdu vstřiky !!!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 13 | Témat: 1

04.11 2009 22:05


Jaký typ vstřiku bych mohl zjistit z Etky. Bohužel vstřik stojí cca 16 tis a starší může mít stejný problém.

Zde je postup přizpůsobení viz Elsa:

Funkčnost „vyrovnání množství vstřikovače (IMA)“ a „vyrovnání
napětí vstřikovače (ISA)“ má za úkol individuálně korigovat v
rozsahu celého pole charakteristik vstřikované množství každého
válce systému common rail.
7-místné hodnoty přizpůsobení -1- (údaje na
obrázku jsou pouze příkladem) jsou natištěny
na každé vstřikovací jednotce (každém
vstřikovači). Natištěnými hodnotami mohou
být písmena a/nebo číslice (kód ASCII).
K zobrazení aktuálně uložené hodnoty
přizpůsobení načtěte při vlastní diagnostice
kanál přizpůsobení 71 (válec 1) do kanálu 76
(válec 6).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2009
Příspěvků: 61 | Témat: 10

05.11 2009 7:12


Diky za vycerpavajici a strucnou odpoved, ja jsem si typy vstriku zjistil primo na aute mam 059 130 277 AB zatim ale pockam a vyzkousim tvoji radu tankovat kvalitni naftu a popripade nejaka Aditiva* pro cisteni za to nic nedam a snad to pomuze i me. Kdyby nahodou ne tak urcite bych vyuzil i ten postup z elsy.Jeste jednou moc diky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2009
Příspěvků: 61 | Témat: 10

11.01 2010 12:06


Problém se mi nepravidelne opakuje tak pokud nekdo muze nabidnou vstriky 059 130 277 AB tak bych asi nejake vzal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.11. 2008
Příspěvků: 553 | Témat: 25

11.01 2010 17:02


copak power diesel nezabral? pokud mas zajem zak je mam za dobry penize napis mi SZ nebo muzes rovnou zavolat na 604264290
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

11.01 2010 17:13


a počkej až ti začne habrovat hydraulický napínak,pak odejdou hydra a potká se to
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2009
Příspěvků: 61 | Témat: 10

19.02 2010 7:08


Tak mam po vymene vstriku dobry kontakt v boschi mi nabidnul za 4000ks i z vymenou tak jsem do toho sel motor uz prede pekne ale nevyresilo mi to problem ktery jsem pozoroval uz predtim nepravidelne mi auto kouri a to treba ze tyden dva klid a pak to dva dny huli sedy hustsi po uvolneni plynu az sedomodry ridsi pri akceleraci nevite co by to mohlo delat?
nahoru

sponzor





19.02 2010 7:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.1. 2010
Příspěvků: 236 | Témat: 6

20.02 2010 20:45


No tak to občasný zakouření pozoruju taky ale sázel sem na trysky.Ale jestli ti to dělá i po výměně problém bude asi jinde.Možná příčina by mohla být regenerace filtru protože po tý chvilce co to kouří mám podstatně zvýšenou teplotu na koncovkách výfuku.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.10. 2009
Příspěvků: 61 | Témat: 10

08.03 2010 15:36


Mam na tu karu asi smulu mel jsem to tyden v servise kour se objevoval casteji az zustala trvale svitit kontrolka DPF* a auto se kolem 1000rpm dusilo po prekroceni teto hranice zase OK az na kour, pritom jezdim minimalne jednou tydne po dalnici cca 100km, co vim tak zkouseli jine vstriky, pak kontrola EGR*, problem zustaval, pak udelali nucenou regeneraci auto hodinu stalo a vrnelo na 2000 otackach to se pekne vsechno vypalilo koure bylo jak z fabryky a potom bylo vse ok, myslel jsem ze mam s tim konecne pokoj, jel jsem do alp najel jsem cca 1500Km a dneska zase kour a cukani okolo 1000rpm uz jsem na to fakt nasranej, mám se ještě stavit na proměřeni hladiny sajrajtu v tom filtru, premyslim jeste vyhodit DPF* uplne, firma co to děla za to bere 12000, chtěl bych potkat toho magora co to vymyslel. Audi byla vzdycky srdecni zalezitost po TT, A4 cabrio, me ted ta a6 fakt zklamala pripada jako studna na penize, at mi nikdo nerika ze 3.0Tdi je bez problemu mi to tak pripada ze pokud nejake jsou tak ty mam prave ja ještě že mi funguje BT HF a netece mi na navigaci v kufru Je tu vubec nekdo kdo neco podobneho resil?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

08.03 2010 18:41


Všechny auta co mají DPF* stim mají problémy,proto se hledají jiná řešení...
buď rád že nemáš peugeota 607 HDI*,nevim jak teĎ,ale ty první měli DPF* s životností asi 100000km,cena asi 100 000kč,ale když to prodávali nějak to zapoměli zmínit
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

08.03 2010 23:54


jeste ze mam verzi bez DPF*:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 21 | Témat: 1

10.03 2010 20:34


Čau Tome, ten bílý kouř mě taky zajímá, připadá mi, že se začne kouřit po delším stání na volnoběh a prudším přidání plynu. Už mám taky něco za sebou, ale hlava mi to nebere. Zatím jen přemýšlím, jestli se ve výfuku netvoří nějáký vodní kondenzát. Trochu mastné vody se na konci výfuku ukáže. Jinak jsem kontroloval míru zanešení filtru,dávky při volnoběhu měly taky nepatrný rozdíl. Zkusím udělat čištění paliv. systému a dám vědět, ale sám tomu nevěřím. tak po čištění zatím dobrý, motor nekouří.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2010
Příspěvků: 29 | Témat: 2

18.06 2010 7:43


Mám ten samý problém, auto normálně nekouří ani po pořádném sešlápnutí plynu, ale pokud stojím dlouho na volnoběh nebo popojíždím v kolonách pak to teda hulí bílý dým pořádně, ale po cca minutě to přestane a je to zase ok. Jako by ten dým se v nízkých otáčkách někde hromadil, jde to při stání i cítit v autě.

A6 4F 3.0TDI
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email