Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 16 června 2021
Celkem je zde 12 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Josefostrej
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 47 214
Online návštěvníků
Návštěvníků: 9
Uživatelů: 3
Celkem: 12

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

06.08 2012 20:37


sqwerk:


Tdičko asi tolik netlačí ne? to tlačí spíš ten turbobenzin nebo? mě to tlačí něco kolem 0,75 barů teda jestli sem pochopil dobře TDI* graf

To si ho musel velmi zle pochopit
nahoru

sponzor





06.08 2012 20:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





06.08 2012 21:10


luboš32: snimac zdvihu jehly nemusis az tak moc resit ten by na to nemel mit vliv.. s tim jen vzroste spotreba a malinko se snizi vykon.... ja s tim jezdil pul roku a nic se nestalo... ale s tim regulacnim ventylem vstrikovani to bude horsi... a s tim tlakem v potrubi... to vypada jakoby ti na turbu odesla podtlakova regulace lopatek... a nebo to muze byt N75tka
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1493 | Témat: 29

06.08 2012 21:30


STEINAR: No právě.S tím snímačem zdvihu jehly měl i hypik občas problém(co jsem od něj koupil tu A6) .Takže spíš se mám soustředit na ten regulační ventil vstřikování?To bude asi čerpadlo v háji?Nebo jen nějaká jeho součást?Teď jsem z toho mimo.Co mám tedy měnit.Před měsícem jsem nechal čistit Turbo* a v servisu mi řekl,že to má nějakou vůli,ale ještě je docela v pohodě a lopatky rozhodně nedřely.
Takže bych chtěl vědět co vše mám nechat vyměnit.Dát repas turba a nové čerpadlo?
Auto zatím stále jezdí,ale nemá žádnej výkon a když na to šlápnu,tak čadí černej hustej kouř(předjede mě v pohodě i favorit se starým dědulou )
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1493 | Témat: 29

06.08 2012 21:40


Docela rád bych četl názor místních profíku i když vím,že je už bude docela dost prudit tento častý problém s C5
nahoru

Anonymní





06.08 2012 22:48


luboš32: kamos na passatu 2.5 TDI* 110kw.. mel problem prave s tou regulaci turba... auto netahlo.. kdyz jelo do kopce tak max 50 do nouzaku nepadalo.... dymylo jak prokople kamna a hlasilo chybu vadna regulace tlaku... hranice podkrocena ... vymenil tu regulaci na turbu za novou... to je takova ta baňka u turba... no a uz je to cajk... tu jehlu nevim ja ji neresil.. a jelo to normalne ... relativne.. jen spotreba byla vyssi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1493 | Témat: 29

06.08 2012 23:00


STEINAR: Rozhodl jsem se vyměnit to nejjednodušší(nejlevnější) .Nechám vyměnit tu regulaci turba.Je to ten ventil N75?A potom budu řešit dál.Peníze na opravu mám ,ale nechci to zbytečně unáhlit.Navíc mě příjde ,že by bylo divný aby to zničeho nic odešlo.Vyjel jsem před tím než se to stalo prudkej dlouhej kopec a táhlo to nádherně.Pak jsem přijel k baráku a ženě jsem to protůroval(cca 4000 otáček) přímo do huby jak seděla na schodech A od té doby to začalo čadit a jede to hůř jak favorit

//EGR* jsme zaslepili a dělo to pořád.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 555 | Témat: 15

07.08 2012 6:32


luboš32:
Rozhodl jsem se vyměnit to nejjednodušší(nejlevnější). Nechám vyměnit tu regulaci turba


Není rozumnější než to hned měnit raději zjistit, zda je doopravdy špatná?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14069 | Témat: 6746

07.08 2012 8:47


luboš32:
STEINAR: Rozhodl jsem se vyměnit to nejjednodušší(nejlevnější) .Nechám vyměnit tu regulaci turba.Je to ten ventil N75?A potom budu řešit dál.Peníze na opravu mám ,ale nechci to zbytečně unáhlit.Navíc mě příjde ,že by bylo divný aby to zničeho nic odešlo.Vyjel jsem před tím než se to stalo prudkej dlouhej kopec a táhlo to nádherně.Pak jsem přijel k baráku a ženě jsem to protůroval(cca 4000 otáček) přímo do huby jak seděla na schodech A od té doby to začalo čadit a jede to hůř jak favorit

//EGR* jsme zaslepili a dělo to pořád.


ja bych se podival pod vika hlav, kolik mam popadanych ventylu

a taky bych si prohlednul hadice a mezichladic vzduchu od turba po hlavy, jestli to vsude tesnuy a neutika nekde vzduch.

proste jsi to proturoval a od te doby ti jde malo vzduchu do valcu , nafty porad stejne, a vysledek jsou saze.

Premyslel proc tam jde malo vzduchu....

bud se neotviraji nebo malo ventily, nebo tlak nekde utika, nebo Turbo* neturbuje...

Turbo* neturbuje proto ze bud nema otacky ... ucpany vyfuk, kat nebo neni spravne regulovane ... banka regulace .. hybe se? pokud ne je bud prdla membrana nema nema podtlak... proc nema podtlak, N75, vedeni podtlaku, vakuova pumpa.
nahoru

sponzor





07.08 2012 8:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

07.08 2012 10:06


OJE:

To si ho musel velmi zle pochopit


A kolik teda má tlačit? určitě ne 2 bary řekl bych max 1,2 - 1,5 baru dva tlačí benzínový to nafta neutlačí nebo?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1493 | Témat: 29

07.08 2012 11:09


Zdar,dneska mi to nedalo a mrknuli jsme s bráchou na ten ventil N75 a zjistili jsme,že jak je ta spodní T spojka mezi ventilem N75 (ty tenké podtlakové hadičky) a tím druhým,že je zalomena.Koupil jsem v mototechně T spojku a auto fakčí jak má Oprava 12 kč

To je haluz.Taková blbost a auto kvůli tomu netáhne a čadí.

Brácho dík za spolupráci
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14069 | Témat: 6746

07.08 2012 11:16


sqwerk:


A kolik teda má tlačit? určitě ne 2 bary řekl bych max 1,2 - 1,5 baru dva tlačí benzínový to nafta neutlačí nebo?


Absolutne nebo relatne..?

Atmosfericky tlak je cca 1bar

Takze absolutne pres 2bar , relativne pres vuci atmosf. pres1bar
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.7. 2012
Příspěvků: 89 | Témat: 0

07.08 2012 12:47


Nemáš mi za co děkovat přišel jsi na to ty já ti s tím už jen pomohl. Každopádně jsem rád že už zase lítáš na plný plyn
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1493 | Témat: 29

07.08 2012 12:59


spacir007:
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2010
Příspěvků: 631 | Témat: 34

07.08 2012 18:10


sqwerk: presne ti nepoviem kolko mi to tlaci, ale pred zregulovanim to je urcite cez 2 bary, po zregulovani sa mi zda ze 1,9 ale nepametam si uz presne.
nahoru

Anonymní





09.08 2012 1:01


luboš32: sem to rikal ze to bude neco s timto ) .. a neni zaco at to fakci jak ma i nadale
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

10.08 2012 13:10


OJE:
sqwerk: presne ti nepoviem kolko mi to tlaci, ale pred zregulovanim to je urcite cez 2 bary, po zregulovani sa mi zda ze 1,9 ale nepametam si uz presne.


Ok díky, já teď začímám dělat generálku sání tak abych věděl kolik to má dávat a jestli vše těsní a tlačí tak jak má
nahoru

sponzor





10.08 2012 13:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

10.08 2012 15:57


[quote="sqwerk"]

Ok díky, já teď začímám dělat generálku sání tak abych věděl kolik to má dávat a jestli vše těsní a tlačí tak jak má [/quote]

Podle Logu co jsem nedávno dělal potvrzuji hodnotu 1,9. Musím ale konstatovat, že podle grafu se na tu hodnotu dostanu až při 3OOO ot/m. Měření jsem dělal před kucháním katů. Zkusím ještě udělat po, protože se mi zdá že teď to táhne přesně opačně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

11.08 2012 17:36


MarkS: no já teď čistil sání od usazenin a dal nový vstřiky a když sem to jel projet ukroutil sem asi pumpu tak teď stojim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

11.08 2012 19:13


sqwerk:
MarkS: no já teď čistil sání od usazenin a dal nový vstřiky a když sem to jel projet ukroutil sem asi pumpu tak teď stojim


Jak vypadalo to sání? Vstřiky jsi dával jaké a jaké jsi vlastně dával?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

12.08 2012 10:55


Vstřiky sem dával zpět co tam mají být jen vyčištěné a seřízené a rozdíl šel poznat hned hlavně co se kouřivosti týče ani ve vysokých otáčkách nic nekouří a katy už tam taky nemám. Jinak v sání extra bordel, odmašťovače a sprej na rozpuštění karbonu, dráty šroubováky a hadry a je to čistý. Jinak pro představu


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

12.08 2012 12:11


No hezké jak před tak po Co zvuk motoru po GO vstřiků, došlo taky k nějakému rozdílu?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

12.08 2012 18:33


Jo přestal kovovej zvuk, už pěkně vrní tak jak by měl pětivál
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

17.08 2014 4:11


Zdravim,
už jsem toho přečetl dost aůe zeptám se.

Zničeho nic začala šedě hulit jela normálně, volnoběh byl tak jak má, chcípnul jsem po pul hodině nastartovala. Ale když jsem chcípnul znova a chtěl jet, už nenastartovala ale točí. Nafta do motru jde, vstřiky dávají naftu.

VAG

01375 - Ventily ulozeni motoru: stupen 1
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.8. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

17.08 2014 4:12


Zdravim,
už jsem toho přečetl dost aůe zeptám se.

Zničeho nic začala šedě hulit jela normálně, volnoběh byl tak jak má, chcípnul jsem po pul hodině nastartovala. Ale když jsem chcípnul znova a chtěl jet, už nenastartovala ale točí. Nafta do motru jde, vstřiky dávají naftu.

VAG

01375 - Ventily ulozeni motoru: stupen 1
nahoru

sponzor





17.08 2014 4:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6241 | Témat: 68

17.08 2014 11:17


To je iba silenblok motora
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email