Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 315 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 310
Uživatelů: 5
Celkem: 315

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 1

18.08 2009 0:40


Zdravím,

byl bych rád, kdyby mi někdo mohl poradit s následujícím problémem:
Mám Audi A6 (C4) 2.5 TDI* quattro*, najeto cca 293 000 km, pravidelně udržované, olej měněn naposledy při 288 000 km. Zhruba před dvěma týdny začalo auto na 4., 5. a 6. převodový stupeň v rozmezí od 1600-2000 ot/min.!! nebývale kouřit (hustý černý dým). Co je ještě divnější - po překročení 2000 otáček kouří o něco míň a když jedu na šestku kolem 100 km/h, tak nekouří prakticky vůbec. Velmi mě to znepokojuje, protože s autem mám najeto 60 tis. km a doposud se z výfuku kouřilo pouze při vyšších otáčkách a zpravidla na nižší převodové stupně. Podle mých známých by snad mohlo jít o "kroužky".
Během několika dnů, spíše týdnů (dříve to nebude možné) mám v úmyslu dát vůz do servisu. Nehrozí do té doby vážnější poškození motoru či jiných částí?
Díky za reakce.

P.
nahoru

sponzor





18.08 2009 0:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

18.08 2009 0:54


vitaj, ma to nejaky divny tah, alebo nejake ine sindromy okolo toho? tvuk motora sa nezmenil?napada ma zasrate sanie od EGR* ventilu, na kruzky by som to nevidel, to by hulil na modro a zral olej
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

18.08 2009 7:18


skoro bych to tipnul na zaseknuty EGR*..ja mel zasrate sani od egru, tak jsem to vycistil a kupodivu zmena celkem zadna:)kouri mi to dal, ale ponekud v jinych otackach, nez tobe. Mne to kouri az od 2000 a vys, kdyz DAM* vic plynu...hrozne mi to sere, pac nemuzu poradne zrychlovat. Kdyz na to slapnu, tak je to jak lokomotiva - černej hustej dym.. nevim, co s tim..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 1

18.08 2009 10:13


Tah mi přijde stejný, zvuk motoru rovněž. Ještě očekuju olej, ale před dvěma týdny byl OK.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

18.08 2009 10:29


a co vstreky?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

18.08 2009 10:31


vstriky, cerpadlo, Turbo* (a veci kolem toho). Jak to huli cerne jde tam vic nafty a mene vzduchu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

18.08 2009 10:45


vlasta: z tehle uvahy sem taky vychazel, cili jsem si myslel, ze kdyz vycistim to sani, ktere bylo plne sazi, tak se to znatelne zlepsi, jelikoz tam pujde vice vzduchu a ejhle nic:) vzduch filtr novy..da se v bloku namerenych hodnot vykoukat, kolik dava Turbo* tlaku? a kolik ma davat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

18.08 2009 10:47


Misak: to mi dělalo taky a měl jsem prdlou hadici od IC do sání...
nahoru

sponzor





18.08 2009 10:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

18.08 2009 11:34


SADA: tu hadici jsem taky samozrejme prozkoumal a zadny viditelny poskozeni nenalezeno:/
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.4. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 1

18.08 2009 12:07


Díky všem za rady, nejlepší asi bude, když dám auto do servisu, ať mi to omrknou. Bude to ale chvíli trvat, snad se to té doby něco nerozsype.
Dám pak vědět, jak jsem pochodil. Do budoucna se to někomu možná bude hodit.

Zdravi P.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

18.08 2009 12:19


Misak: nevim jak u mnou pohrdanem systemu VAG-COM*, ale u diagnostiky od bosche tlak vidim....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

18.08 2009 12:32


vlasta: mno ja mam pristup na VAS 5051B:) nevis cislo bloku, nebo neco, podle ceho bych se mohl zorientovat? Kolik by melo to Turbo* cca davat?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

18.08 2009 14:03


Misak: to vazne nevim, bo s tim neumim, nedelam, nedelal jsem a dali buh delat nebudu davat by ti elo pres 2bary, pokud pod, je spatne....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 315 | Témat: 4

26.08 2009 21:28


Myslím, že je zanešený čarpadlo a přesuvník je přidřený na hřídelce a síla odstředivého regulátoru to nemůže překonat, na těchle kilometrech to řešíme dost často.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

01.09 2009 6:51


Tak v tom případě to tenhle tuner nemá moc dobře polazený
http://www.youtube.com/watch?v=6rsxFmuWAe4
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.09 2009 12:38


DAW1d: moc nafty......mooooooc nafty. Todle videt Bursik, tam mu spadne brada ke kolenum
nahoru

sponzor





01.09 2009 12:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

01.09 2009 15:27


vlasta:
DAW1d: moc nafty......mooooooc nafty. Todle videt Bursik, tam mu spadne brada ke kolenum
Tak takhle to jelo i mě.Když to bylo v nouzáku. Nikdo zamnou nejezdil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

02.09 2009 15:46


tak presne takhle to huli mne:(((((( a to mam o nejakej par desitek kobyl min..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

28.07 2012 14:36


Zdar,od včerejška mi to začalo taky brutálně čadit a nemá to vůbec žádnej zátah.Celej den v pohodě jezdilo to jak má a pak jsem přijel k baráku a manželka přišla ke kufru,tak jsem ji chtěl trochu vylekat a vytočil jsem to na místě a od té doby to začalo kouřit a netáhne.
Nemohlo se tam něco zaseknout nebo něco prasknout atd?
Nedávno jsem měl čištěné Turbo* i váhu,tak si nedovedu vyvodit co to vlastně dělá.Prostě auto jezdilo bez problému a nekouřilo a od té doby co jsem to vytočil jen na pár sekund na místě ,tak to čadí a netáhne.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

28.07 2012 16:28


Nejspis rupla nejaka hadice,uvolnena spona apod...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

30.07 2012 10:59


vlasta:
Misak: to vazne nevim, bo s tim neumim, nedelam, nedelal jsem a dali buh delat nebudu davat by ti elo pres 2bary, pokud pod, je spatne....


Tdičko asi tolik netlačí ne? to tlačí spíš ten turbobenzin nebo? mě to tlačí něco kolem 0,75 barů teda jestli sem pochopil dobře TDI* graf
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

30.07 2012 13:37


Takže to vypadá na seklej EGR* ventil.Nemá zde někdo záslepku na něj?Potřeboval bych vědět,zda je to nějaký univerzální díl,kterej pasuje i z škoda,VW atd...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

30.07 2012 19:49


nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

30.07 2012 21:52


sniper:


Tak to boli sedloši.....čo človek na ceste nestretne.....
nahoru

sponzor





30.07 2012 21:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

30.07 2012 23:08


sniper: No ale to co zahulili tý holce do držky je jen slabej odvar toho co dělá momentálně mě
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

02.08 2012 7:02


já teda nevim,ale mě to přijde jako vlastnost 2.5 TDI* R5 a konkrétně 103kw AEL . Já vyměnil Cooler za pořádnej,neděravej a nenabouranej a kouří to furt stejně,jako před tím,když tam byl Cooler kterej při zátěži syčel jak papiňák. Nehulí mi to teda jako zde tomu videu s 2.5 TDI* V6,to jen když tomu nandám z místa na jedničku,ale to asi musí žejo,páč to nestačí spálit tu naftu. Jinak jednou mi to zahulilo neskutečným stylem,že obě dvě videa co tu sou,sou proti tomu houby.....vyměnil sem si naftový trubky a furt mi to nějak blblo,že si to někde přisávalo faleš a tudíš to furt chcípalo po chvilce co sem to dlouhým točením natočil......noa pak sem to měl konečně udělaný a jel sem to projet....za mnou dva kámošové a já to roztahával do kopce na dvojku.....plnej plyn a za mnou bylo takovýho dýmu,že i ten druhej kámoš se v tom dýmu ztratil .....prostě tak,jak hulí tady na V6,to je hovno proti tomu jak mi to zahulilo ....ale jinak mi to teda vůbec nevadí že to hulí, NO SMOKE-NO DIESEL !
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

02.08 2012 8:05


Lucas:
já teda nevim,ale mě to přijde jako vlastnost 2.5 TDI* R5

ale jinak mi to teda vůbec nevadí že to hulí, NO SMOKE-NO DIESEL !


Domnívám se, že primární vlastnost naftového motoru není kouř (dým)...
To co z toho leze z výfuku, signalizuje spoustu věcí, nicméně zvýšená kouřivost spolehlivě identifikuje práci motoru ve špatném režimu.

Diesel může jezdit bez abnormálního kouře (klasický TD po startu může ufouknout, při plném zatížení lehce náznakem kouřit, ale to je vše).

-ka-
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

06.08 2012 15:43


luboš32:
Zdar,od včerejška mi to začalo taky brutálně čadit a nemá to vůbec žádnej zátah.Celej den v pohodě jezdilo to jak má a pak jsem přijel k baráku a manželka přišla ke kufru,tak jsem ji chtěl trochu vylekat a vytočil jsem to na místě a od té doby to začalo kouřit a netáhne.
Nemohlo se tam něco zaseknout nebo něco prasknout atd?
Nedávno jsem měl čištěné Turbo* i váhu,tak si nedovedu vyvodit co to vlastně dělá.Prostě auto jezdilo bez problému a nekouřilo a od té doby co jsem to vytočil jen na pár sekund na místě ,tak to čadí a netáhne.


Takže se potvrdilo úplně něco jiného,než jsem si původně myslel.Vypsané chyby z diagnostiky jsou:

00542-snímač zdvihu jehly
00550-regulační otvírací ventil vstřikování -trvale
00575-tlak v sacím potrubí

takže si teď budu muset nachystat chechtáky a ne málo(zajíma mě s kolika mám počítat)

A ještě by mě zajímalo co vše se bude měnit.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

06.08 2012 18:26


MUFTY: brutální videoko nezlob se to musím dát na fb
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.12. 2011
Příspěvků: 596 | Témat: 4

06.08 2012 19:19


sniper:
Dobrý, ale jinak chudák holka...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email