Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 13 prosince 2025
Celkem je zde 1224 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: safrmichal
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 491
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1220
Uživatelů: 4
Celkem: 1224

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 6

13.08 2009 19:28


Zdárek lidi!
Přemýšlím o koupi autí o 1,8T 110KW nebo 1,8T 132KW Quatro 6-kvalt,tak by mě zajímalo své proti,nevýhody,odolnost,životnost vše kolem,ale asi by pro mě byla nejduležitější spotřeba...
Ps:Přecházím z VW Golf IV 1,9 Tdi pd,Gti 142KW.
Děkuji za rady a názory
nahoru

sponzor





13.08 2009 19:28


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

13.08 2009 23:21


Jestli te zajima hlavne spotreba, tak vubec o benzinu a 1,8T nepremyslej a zustan u TDI
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

14.08 2009 2:51


Jaký máš důvod k přechodu od tohoto motoru? Jestli jsi zvyklý na krouťák tohoto Tdička, tak ti rozhodně nebude stačit ani jeden ze zmíněných motorů. Jestli jezdíš na okruhu nebo po nezpevněném terénu, pořid Quattro. Jestli jezdíš jen po silnici, nepotřebuješ haldexa. Ten je určený spíše jen pro rozjíždění nebo horší terén. při běžné jízdě není v 99,9% doby aktivní. Akorát ho taháš s sebou. Navíc ho musís udržovat. měnit olej a podobné srandy. Jak taky správně uvádí mikejn, tak na spotřebu si určitě nepolepšíš. Životnost obou motorů je při správné údržbě obrovská. 110kw je navíc celkem nízkotlaké turbo, tak tam je životnost ještě vyšší. Spolehlivost je podle mého názoru určitě vyšší, než u tebou zmiňovaného TDiPD. (Pumpediesely mají setrvačník a proměnlivou geometrii lopatek u turba a další podobné srandy a s těmi je občas problém.)
Pokud bych mohl doporučit, tak 132 kw 4x2 6 kvalt. A usuzuji, že podle tvého předchozího auta chceš jezdit spíše "akčně", tak doporučuji S3 (154kw/165kw). Pokud chceš jezdit spíš běžně sportovně s rozumnou spotřebou, tak 110 kw. Já mám AGU 110KW a jezdím s tím v klidu za 7,5 a sportovně za 8,5. Motor je naprosto spolehlivý a také tichý (oproti ropákovi)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 247 | Témat: 23

14.08 2009 8:50


je to jak píše Ficaso jediné s čím bych nesouhlasil, je to, že by Ti nemělo 110 nebo 132Kw stačit, to auto s tímle motorem (110Kw) mám a lítá hodně slušně, jde jen o to se s ním nebublat jako s ropákem... každý dízlák co přesedne hned řekne, že to nejede atd, když nebudeš línej a budeš pořádně řadit, tak uvidíš rozdíl... běžne si "zazávodím" s 1.9tdi a můžu s klidem na duši říct, že ten motor stačí do A3 až, až... jediné v čem TDI janě a nesporně vede je spotřeba....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.08 2009 8:55


Spox: To jsou zlatá slova.
A3 s motorem 1.8T AGU jsem měl a auto lítalo dobře.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.08 2009 9:01


Karel26: jen doplním Ficasa... A3 není klasické quattro... je to tzv. "ojebané" quattro a to tak, že je to jen haldex... zadek se přidá jen při prokluzu předku... jinak je to klasická předokolka.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 6

14.08 2009 11:16


Ficaso,Spox děkuji vám za otevřenost a já sem si myslel že Quattro je pevné 4x4,ale tak to se tím vše tedy mění.Tak že by byla spotřeba tak 1L větší ikdyž je to 6kvalt?Jinak jste mě mile překvapili ze spotřebou
Jen tak pro info:mám na giv motor ARL a laděné z brzdy o Mvoleska na 142Kw...
Každo pádně až si přivezu A3,tak přijde zas pod ruku Mvoleskovi...Nemyslím že bych potřeboval přímo S3,ale sem tam se rád proženu nejen na dálnici...A kolik že jste z ní vytáhli max Km/h??
A co jinak myslíte,je bezpečné si přivést 140000km?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

14.08 2009 11:31


Karel26: 140? to je jakoby zrovna vyjelo ze salonu:-) ne pokud to je doloženo servisem a všechno je vedeno do posledního km a máš to podchycené,tak to máš krásný nájezd,spíš malý
nahoru

sponzor





14.08 2009 11:31


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.6. 2009
Příspěvků: 3038 | Témat: 31

14.08 2009 11:34


Karel26:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 6

14.08 2009 12:04


Siki:
Karel26: 140? to je jakoby zrovna vyjelo ze salonu:-) ne pokud to je doloženo servisem a všechno je vedeno do posledního km a máš to podchycené,tak to máš krásný nájezd,spíš malý

Oki,každo pádně bych jel pro A3 za hranice,tady je mnoho případu k žalosti od autíčkářu...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

14.08 2009 12:19


AGU (110kw) při dobré údržbě vydrží bez problému 350 000km. Jak psali ostatní viz výše, tento výkon na podvozek A3 určitě stačí. O tom určitě nepochybuji. I mně stačí. Jen jsem myslel, že jsi byl zvyklý na vyšší výkon i krouťák, tak že budeš očekávat ještě větší sílu. Ale je to beznín. Takže si podle mého názoru užiješ víc legrace. Hlavně díky většímu rozsahu otáček. Ale musím tě upozornit, že abys dosáhl dobrou spotřebu, je nezbytné, aby auto bylo v cajku. Určitě mi všichni potvrdí, že je potřeba mít čisté filtry, palivovou soustavu, kvalitní olej.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.8. 2007
Příspěvků: 1627 | Témat: 97

14.08 2009 12:36


Ficaso: da natyrlich
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.08 2009 13:46


kup si silnejsi, pak te bude mrzet, ze si vzal slabsi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 247 | Témat: 23

14.08 2009 14:26


lumirs:
kup si silnejsi, pak te bude mrzet, ze si vzal slabsi
obzvlášť u benzínky... sorry za
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

14.08 2009 14:40


Spox:
obzvlášť u benzínky... sorry za


nejsme čssz, jsme audiklub
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 6

14.08 2009 15:34


no paráda,ale jakou muže mít spotřebu to Quatro 6-tikvalt,stejnou,či větší?
Sice mi jde o výkon a doladí se softem,ale nemám zapotřebí tahat za sebou benzínku...Bude mi stačit když budu jezdit pod 8 až 9L na sto km.
nahoru

sponzor





14.08 2009 15:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.08 2009 15:43


Karel26:
Tak to nebudeš
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 6

14.08 2009 16:02


root:
Karel26:
Tak to nebudeš

Co jako nebudu?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

14.08 2009 16:07


Karel26:
Jezdit pod 8. To je v 1.8T nonsens.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2008
Příspěvků: 98 | Témat: 4

14.08 2009 20:48


Karel26: Budeš rád, když se dostaneš pod 9 při klobouk jízdě. Mluvím z vlastní zkušenosti, mám 110kw v A4 B5 Quattro. Ale myslím že o spotřebě 1.8T tu bylo napsáno víc než dost.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

14.08 2009 21:21


132 KW má logicky vyšší spotřebu než 110 kw. Jsou to navíc trochu jiné motory. Proměnlivá délka sacího potrubí, dvě lambda sondy atd. Takže až budeš vybírat, určitě si to pořádně prostuduj. Jak to přečipuješ, tak je jasné, že ti stoupne spotřeba. většinou se tam prostě nacpe jen víc paliva. Jinak A4 B5 quattro a A3 8L bez quattra je rozdíl tak 250-350 kg. Jen samotné quatro je spotřeba o litr nahoru. Moje A3 AGU (110kw) v podstatě téměř v plné výbavě váží 1155 kg! Tyto 5 ventily se navíc cítí dobře v rozmezí 3000-6000 otáček, takže jak to budeš podtáčet, budeš mít dobrou spotřebu, ale auto bude trpět. Moje auto má najeto 200000 km. na cestě Brno-Svitavy jezdím za 6,9L na sto. Jinak jezdím při klidné jízdě 7,5L/100 Při sportovním stylu jezdím za 8,5L Při krátkých trasách a pouze ve městě (95%), tak jezdím za 9,5L. V zimě jezdím město za 10,5L. PS. V podstatě nepoužívám klimu, takže spotřeba je bez zapnuté klimatizace.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 6

14.08 2009 21:36


Ano,beru to že má větší turbo a tím by mělo víc žrát,ale když má o jeden stupen převodu víc tak by mělo být logické že spotřeba by neměla jít tak nahoru co tvrdíte ne?
Chipováním ba naopak snížíš spotřebu!
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2008
Příspěvků: 98 | Témat: 4

14.08 2009 21:53


Ficaso: Já mám u mojí myslím 1480kg. A jezdím dlouhodobě asi za 9.4l. V tom je tak 1/3 poskakování ve městě. A je fakt, že ve městě to leze hodně rychle nahoru. V zimě jsem měl cca 10,5-11, ale to jsem se škrábal na kdejakej kopec. Brzda provozu nejsem, ale ani žádnej závodník. Vyblbnu se ve služebním, tam je mi fuk kolik to žere.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 6

14.08 2009 21:55


hm,tak to je rána...
nahoru

sponzor





14.08 2009 21:55


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2008
Příspěvků: 98 | Témat: 4

14.08 2009 21:56


Jo a dneska jsem zkoušel asi 70km trasu s průjezdem jedním středním městem při dodržování přepisů a klidné jízdě a bylo tam 7.8 průměr. Ale to není jízda, to je slimáčí tempo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2008
Příspěvků: 98 | Témat: 4

14.08 2009 22:02


Karel26: Nech si ropáka, ten výkon co píšeš je dobrej a krouťák to bude mít taky good.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 6

14.08 2009 22:10


FXFXFX:njn,potřebuji na nějakou dobu lacinější auto a nic jiného mě napadá než pěkná A3.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.11. 2008
Příspěvků: 23 | Témat: 6

14.08 2009 22:13


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

15.08 2009 0:22


Karel26: tak pokud chceš načipovat motor na vyšší výkon, tak zapomeň, že bude nižší spotřeba. To je docela hloupost. A to samé s šestikvaltem. pokud budeš jezdit akčně, je jedno, jestli máš 5 nebo 6 stupňů. Pokud ti jde o ušetření, tak si moc nepomůžeš. Pokud bys chtěl A3 z podobného roku, co máš ty, tak ty ceny mohou být dosti podobné. Nemluvě o tom (Audinkáři mi odpustí) JE TO UPLNĚ STEJNÉ AUTO! Krom motoru a vzhledu jsou ta auta z 80% totožná. Pokud chceš šetřit, tak si kup A3 1.9Tdi 81KW. ta jezdí skoro zadarmo a je to hezké svezení. A není tolik náchylná na poruchy. Protože na takové A3 2003 1.8T 132 kw quattro (sportback - 5 dv.) neušetříš nic.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.4. 2008
Příspěvků: 98 | Témat: 4

15.08 2009 5:26


Karel26: Toho tvojeho Golfa jsem tam viděl prodávat a jinak úplně souhlasím s názorem tady Ficasa. Je to jak píše, je to úplně stejný auto. V inzerátu píšeš jako důvod prodeje malé pro rodinu. Jestli to prodáváš jak píšeš, že potřebuješ něco levnějšího, s tím že rozdílem cen, za kterou prodáš Golfa a koupíš levnější A3, něco vyděláš, tak se na to vykašli a nech si toho Golfa. Protože jak píše Ficaso, A3 ze stejného roku nebude o moc levnější. Pro tebe by to byl spíš krok zpět.Nehledě na to, že ta 1.9tdi co máš v popisu, s těma parametrama musí lítat daaaaleko lépe jak 132kw 1.8T a to se spotřebou, s kterou se v 1.8T k té tvojí ani nepřiblížíš. Závěr je ten, NECH SI GOLFA.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email