Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 531 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 527
Uživatelů: 4
Celkem: 531

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

09.08 2009 22:55


Nazdar hosi, v poslednej dobe sa mi vidi, ze mi pomaly stupa spotreba oleja.. na zacatku to bolo tak od vymeny do vymeny (12tkm) z hornej rysky na merke po spodnu (cca 1 liter), potom som uz musel doliat asi liter, a teraz mam po vymene oleja asi 7000km a uz som dolial 2 litre aby som ostal medzi ryskami, takze do terminu vymeny este 1 liter asi pribudne.
Olej pouzivam 10W-40, TOTAL, MOBIL, a teraz mam SHELL.
Vonku olej nikde nekvapka, vana je samozrejme od oleja mokra, ale pod autom niesu kvapky (plast mam prec).
moze to pustat cez piestne kruzky? gufera ventilov? alebo Turbo*?
Auto taha krasne, Turbo* tlaci bez problemov, starty su v norme, na aute je spraveny chip na cca +20% vykonu, moze to robit tento problem? alebo sa uz luci Turbo*? nehuka ani nepiska, ked je motor studeny tak pri cca 2000ot. pocut jemne piskanie turba, inac nie.
Poradi niekto skuseny? a nehovorte mi, ze podla manualu je spotreba oleja do 1 litra/1000km v normale
nahoru

sponzor





09.08 2009 22:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

09.08 2009 23:01


tak mrkni na Turbo* a uvidis, potom bud gufera, alebo kruzky, alebo oboje naraz
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

09.08 2009 23:11


no hej, ale ako neskusene oko spozna problem s turbom? motor taha, Turbo* tlaci. Co som cital inde, tak Turbo* pred odchodom piska, alebo huka, moje je ticho... mozem skusit odpojit hadicu a skusit volu hriadelky, ale cca kolko ma byt mm? v smere osi hriadelky, alebo kolmo na os?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

09.08 2009 23:16


1-nemal by tam byt nikde olej, piskat nemusi
2-vole radialne-kolmo na os by mala byt minimalna, vrtulka sa nesmie dotykat puzdra
axialna- v smere osi ziadna
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

09.08 2009 23:34


tak zajtra na to pozriem, zmeram vole na vrtulke, som na to zvedavy
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

10.08 2009 10:16


no asi by byl volej v hadici sání za turbem nebo v IC, kdyby pouštělo...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

10.08 2009 15:19


tak som pozrel na to Turbo*, vola (vůle) v smere kolmo na os je cca 0.5mm, vola v smere osi nieje rukou zistitelna... olej za turbom na stenach trubky je, takze nieco z neho urcite unika, ale zeby az 2 litre za 7000km sa mi nevidi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

11.08 2009 12:18


bol som s jednym mechanikom a ten tvrdil, ze je treba motor prekruzkovat... ale niekde na fore som cital, ze samotne prekruzkovanie nestaci, ze je to zbytocna vec pokial sa nerobi aj vybrus, ze sa kruzky po par tisic km znova opotrebuju a budu ako povodne stare, ze to ma efekt len na par tisic km. tak neviem... co vy na to?
nahoru

sponzor





11.08 2009 12:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

11.08 2009 12:34


MareC3k: Sice nejsem znalec dieslových motoru, ale pístní kroužky by to být mohly. Ale co takle únik oleje skreze špingle ventilů.

Možná by stálo za to, si nechat přeměřit kompresní tlak ve válcích. Protože pokud jsou sedla ventilů ok, a pokud budou rozdílné tlaky ve válcích, tak bych hledal příčinu v těch kroužcích.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

11.08 2009 16:19


změř kompresi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.3. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 1

17.03 2010 20:42


Mám taky problém se spotřebou oleje,žere olej,mám a6 2.8 quatro r.v. 1999 z čeho to může být?
Dík
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email