Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 346 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 343
Uživatelů: 3
Celkem: 346

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

21.02 2013 12:55


lordmystic: Kdyz jsem chtěl někdy v léte Golfa, tak jsem se nemohl rozhodnout jestli benzin 2.8 V6 atmosferu 150kw, nebo diesel 1.9tdi 110kw... Vyhralo tdičko, které alespoň podle mě jelo líp ta atmosféra byla o hovně..
nahoru

sponzor





21.02 2013 12:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

21.02 2013 13:57


ano je to o pocitu. ve strakonicích jsme měli den otevřených dveří u místního VW dealera. k dispozici k vyzkoušení byla různá auta, osobně jsem zkoušel policejního passata v civilní variantě R36 - to je šestiválec myslím přes 300 koní. mělo do DSG a to auto mě velice zklamalo. ne že by to nejelo, ale v 90 km/h když na to šlápnete, tak to auto určitě neakceleruje jako např. to mé s turbem. prostě ta atmosféra by se musela stále točit na hodně vysoké otáčky, kdežto turba berou odcpodu . fakt ten pocit byl hodně špatnej z toho auta, navíc to podtrhl fakt nepříjemně nastavený haldex že když jsem se ostře otáčel na silnici kde bylo trochu štěrku, tak jak se spínal a vypínal zadek, tak to dávalo hnusný kopance a auto se chovalo hodně neplynule a nepředvídatelně. ale je to jen o pocitu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.02 2013 14:05


hypik:
lordmystic: Kdyz jsem chtěl někdy v léte Golfa, tak jsem se nemohl rozhodnout jestli benzin 2.8 V6 atmosferu 150kw, nebo diesel 1.9tdi 110kw... Vyhralo tdičko, které alespoň podle mě jelo líp ta atmosféra byla o hovně..


tak teraz si ma rozosmial nevravim, ze 110kw tdi ide zle (sam zhanam takeho golfa vo 4motion) ale pisat ze to ide je riadna odvaha..ta v6tka by si ho dala na ranajky.netreba sa riadit pocitmy, ale pozerat na tachometer...

lordmystic cital som, ze na nejakom okruhu passat r36 vs a4 3.0tdi bol rozdiel 0,2s v prospech passatu na 1 kolo..cize defakto rovnocenne auta
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

21.02 2013 14:40


snuff: Měl jsem to co sháníš, ARL ve 4motionu... a věř, že po chipu to 2.8V6 4motion nechalo za sebou

snuff:

passat r36 vs a4 3.0tdi bol rozdiel 0,2s v prospech passatu na 1 kolo..cize defakto rovnocenne auta


Passat jel za 70l/100km a A4 za 15..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 307 | Témat: 4

21.02 2013 14:45


lordmystic:
navíc to podtrhl fakt nepříjemně nastavený haldex že když jsem se ostře otáčel na silnici kde bylo trochu štěrku, tak jak se spínal a vypínal zadek, tak to dávalo hnusný kopance a auto se chovalo hodně neplynule a nepředvídatelně. ale je to jen o pocitu.


nechci ti kazit iluze , ale passat má naprosto stejný systém jako quattro , haldex v něm nenajdeš
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

21.02 2013 14:46


passat ma haldex od b6tky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

21.02 2013 14:48


snuff:
passat ma haldex od b6tky

presne tak jak rika tady kolega,je treba overovat fakta
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 307 | Témat: 4

21.02 2013 14:59


jo oni mu vlastně dali motor napříč , tak to se omlouvám
nahoru

sponzor





21.02 2013 14:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

21.02 2013 15:10


no teď ste mě zmátli, já měl za to že nové passaty mají haldex, ono i to chování tomu silně nasvědčovalo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

21.02 2013 15:17


však ti píšou že mají lorde
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

21.02 2013 15:20


montuje se vůbec ještě někam torsen nebo jak se teď jmenuje stálý pohon všech kol? už asi moc ne co?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 2.8. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

02.08 2013 16:30


Zdravim vas maniaci tiez sa chystam na chip. Dlho som uvazoval cital rozne PRE A PRO. Ale nakoniec som sa rozhodol ten chip dat. U nas na slovensku su 2 podla mna najlepsie firmy jedna sa vola MM RACING, druha PROFITUNING. Ja som zvolil firmu profituning. Na mojej a4 su celonerezove vyfuky od Firmy A-M-A exhaust ktory su bez pardonu najlepsi na slovensku. Odhadovany vykon auta by mal byt teraz 220 az 235 koni. Firma profituning autu zvysi vykon o dalsi 50 koni. Takze by som z nej mal vytiahnut tych 270-280 koni. Dufam ze mi motor nerozkvetne .....
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.08 2013 11:38


BonyA4: otázkou je zda-li ti tohle dokáže zásobovat palivové čerpadlo, slyšel jsem že to bude na hranici.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10992 | Témat: 89

05.08 2013 11:41


BonyA4: profi aj mm maju brzdu, tak to nechaj zmerat..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

05.08 2013 13:47


tomko222:
profi aj mm maju brzdu, tak to nechaj zmerat..

já si to nechal změřit radši jinde než co mi to dělali. měl jsem z toho lepší pocit.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 6

07.05 2014 19:59


Zdar hoši. Nechal jsem si chipnout své TTcko a kdyz jsem šlápl na plynu, tak mi auto začlo divně cukat a rozbilkala se diagnostika motoru. Kdyz jsem ubral a jel opatrně tak vcelku v pohodě, ale jak jsem přislapl tak cukání a střílení do výfuku. Měnili mi několik map a stejně to nechodilo. Je fakt ze mi chip nedělala nějaká super firma, ale uz mi ten známi chipoval a6 a na chip jsem bez problému najel 150.000 km. Nakonec se vše vrátilo nazpět a prej mám na autě neco poraženého. Občas se stane ze kdyz prudce přidám, tak auto záruka, ale jinak motor jde v pohodě. Nesetkal se s tím uz nekdo???
nahoru

sponzor





07.05 2014 19:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.3. 2012
Příspěvků: 13 | Témat: 2

10.05 2014 8:51


lordmystic:
BonyA4: otázkou je zda-li ti tohle dokáže zásobovat palivové čerpadlo, slyšel jsem že to bude na hranici.


Na palivové čarpadlo a nejen na něj má mapy APR viz tady:

http://www.hothatchshop.cz/audi/a3-8p-03/motor/chiptuning-kompletni-upravy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Žena
Registrace: 28.5. 2016
Příspěvků: 2 | Témat: 0

28.05 2016 14:18


*****
moderováno rnemec:
Prvni prispevek s vlozenim doporuceni na firmu - podezreni na inzerci (kontaktuj uzivatele kriznik)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.1. 2013
Příspěvků: 23 | Témat: 0

21.11 2016 23:52


Zdarec,

zajimavé vlákno. Mě by zajimalo jake jsou rozdily mechanických či elektronických částí motoru například u 2.0 tdi který je od výroby nastaven ve spektru 88-130kw.
Dokáže mi na to někdo odpovědět ??
Mam tento motor a chystám se ho samozřejmě čipnout
pač na 1500kg ten výkon(105kw) není žádná hitparáda.
Spojku mám novou tak vzuhru do toho no ne ?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

22.11 2016 7:55


Tesco26: platí to obecně, navýšení u dvoulitrových TDI o cca. 20% je v pohodě. když tomu budeš měnit častěji olej (max. 10 tis.) a filtry a chovat se k tomu s rozumem, pak by problém být neměl žádný.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

28.11 2016 18:08


88kw a 105kw jsou stejny motorym jen sw priskrceno, 125kw uz ma jiny turbo, mozna vstriky musel bych se ted kouknout do map.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email