Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 333 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 6
Celkem: 333

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.4. 2008
Příspěvků: 32 | Témat: 13

07.08 2009 21:36


Mám Audi A4 1.9 TDI*, rok výroby 2002 a špatně mi ukazuje ručička teploty na palubce (úplně vlevo). Měla by být stabilně kolem 90 stupňů po zahřátí motoru. Problém je v tom, že jsem nechal vyměnit termostat a ručička chvíli ukazovala dobře, ale teď mi zase blbne. Po dvaceti minutách jízdy mi ukazuje klidně kolem 50-70 stupňů, ale mělo by tam být 90. Chvíli jedu, zhoupne se na 90, ale pak zase klesne na 70 či ještě méně. Nevím, co by to ještě mohlo být, protože termostat originál Audi mám vyměněný, ale problém zůstal. Prý by to mohly být ještě nějaká čidla, ale při kontrole na vagu nebyla hlášena žádná chyba. Opravoval jsem to u známého a ne v autorizovaném servisu Audi, nevíte někdo, co by to ještě kromě termostatu, příp. čidel mohlo být? Pravděpodobně mě čeká asi ten autorizovaný servis. Uvidíme. Každopádně díky za každou odpověď či zkušenost s obdobným problémem.
nahoru

sponzor





07.08 2009 21:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

07.08 2009 21:53


Tak pokud máš nový termostat,tak vyměň to čidlo teploty.To ti vymění v jakémkoliv servisu a bude to za polovinu než v origo.Měl jsem stejný problém na svém autě a bylo to čidlem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.08 2009 17:51


HaryXXL: Čidlo odmeraj, malo by byť dvojité, jedno pre ukazovatel na palubovke druhe pre riadiacu jednotku. HOD* to na VAG ked to zle ukazuje a pozri si raz cez motor a druhy krat cez palubovku teplotu motora ak budu cca rovnake a take ako ti ukazuje aj palubovka tak problem bude pravdepodobne inde.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

12.08 2009 6:06


presne takyto problem som mal aj ja, ked ukazoval teplomer haluze, pohybal som kablami k termostatu a rucicka nabehla na spravnu teplotu. Ukazalo sa, ze ten nekontaklt bol v cidle.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.5. 2008
Příspěvků: 543 | Témat: 21

12.08 2009 7:13


Já měl to samý a taky čidlo, mám nový a vyměnil jsem si ho sám a pohoda
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.10. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 0

15.10 2010 22:25


ahoj,taky mam problem s teplotou-Auto se nehřeje,teplota na budíku je 110stupnů a kdyz ráno otočim klíčkem ,tak ručička automaticky najede na 70stupnů.Teplotní čidlo je nový a na VAGU neukazuje žádný problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.10. 2010
Příspěvků: 6 | Témat: 0

15.10 2010 22:28


Ještě jsem zapoměl napsat,že mám 1.8T.Předem Vám děkuju za rady.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

15.10 2010 22:47


ladic82: a jakou teplotu vidi rj?? specielne u tebe bych tipnul ze umreli budiky...
nahoru

sponzor





15.10 2010 22:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.10 2010 12:00


ladic82:
ahoj,taky mam problem s teplotou-Auto se nehřeje,teplota na budíku je 110stupnů a kdyz ráno otočim klíčkem ,tak ručička automaticky najede na 70stupnů.Teplotní čidlo je nový a na VAGU neukazuje žádný problém.


Udělej vagem test akčních členů u přístrojové desky. Jednoznačně to prověří analogové budíky. Při testu jdou ručičky do maxima, potom na poloviny a na nulu. Pokud toto bude ok, je potřeba hledat chybu někde jinde.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.10 2010 12:42


porovnat hodnoty z livedat s hodnotama, ktere to fyzicky ukazuje + test akcnich clenu....todle je casty problem RB4 budiku (ty male dva vlevo a vpravo), kdyztak umim s timdle pomoci...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.11. 2009
Příspěvků: 4 | Témat: 0

25.10 2010 22:46


mam som ten isty problem ze aj po prejdeni 20km mi teplota ukazovala 70°C. vymenil som termostat a hlavne odvzdusnil cely sistem. teraz prejdem cca 7km a teplota je na 90 a drzi.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.10 2010 14:15


keo100:
hlavne odvzdusnil cely sistem

tak toto by ma zaujimalo , ako to prebieha ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

26.10 2010 14:39


SCORPION: Postup odvzdušnění chladící soustavy je popsáno i v else.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.10 2010 18:27


Petan: vsak ta sa odvdusni aj sama nie ? Naco ju odvdusnovat osobitne ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

26.10 2010 20:14


SCORPION: Tak kolikrát jsi měnil osobně chladící kapalinu?
Někdy, respektive u některých motorů, je potřeba udalat zásah s ručním odvzdušněním.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.10 2010 20:17


Petan: bude to tak ako si napisal, u niektorych napr. stare skodovky jo, ale pri novsich rocnikoch som sa s tym nestretol a to som menil v 3 japonskych / korejskych znackach, v seate, v passate...
fakt zvlastne....
nahoru

sponzor





26.10 2010 20:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

26.10 2010 22:59


SCORPION: Je to spôsobené tým že trubky ktoré idú do vnútra na kúrenie, tak pri normálnom tlaku (volnobeh - cca2000rpm) to jednoducho ani pumpa nepretlačí,(tým pádom budeš mať vzduch v trubke a nebude to kúriť) nečakaj že tá pumpa dáva výkon ako čerpadlo z práčky
Ďalšia vec je to že sa musí počkať kým sa otvorí termostat, tým padne hladina a musíš zase doliať vodu.

Ale v podstate som prišiel na také rýchloodvzdušnenie lebo návod z ELSY trval moooc dlho a musia byť pri ňom dvaja:
Ňaštartuješ auto počkáš kým sa zohreje (neviem ako pri TDI*) a potom dávaš otáčky od volnobehu až po 2500, sleduješ hladinu a ak padne(otvorí sa termostat), tak doleješ zohriatou nemrznúcov vodou z mikrovlnky trošku ešte potúruješ mrkneš na hladinu a hotovo.
Potom ešte za pár dní sa trošku doleje a hotovo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.10 2010 12:51


flashmajster: ja som jednoducho vymenil chladiacu, zohrial to malou vychadzkou na 90 stupnov, chladiacu som mal v kufri, ked to vyslo na 90 a v nadrzke to kleslo tak som dolial a hotovo. S kurenim ani chladenim problemy potom neboli
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

27.10 2010 17:32


SCORPION: A teba neučili že studená voda nemôže ísť do teplého motora???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.10 2010 17:35


flashmajster: pre 3 dcl som si z toho tazku hlavu nerobil.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

27.10 2010 17:39


SCORPION: Tak ja potom neviem, lebo mne to zhltlo potom ešte ale 2 litre asi závisí motor od motora
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.10 2010 17:41


flashmajster: bola to tusim 1,4 alebo 1,1 v ibize tak zhltne celkovo 2 litre
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

27.10 2010 17:44


SCORPION:
flashmajster: bola to tusim 1,4 alebo 1,1 v ibize tak zhltne celkovo 2 litre

A ja že sa bavíme o autách (audi) a nie o RC modeloch
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.10 2010 17:45


flashmajster:
A ja že sa bavíme o autách (audi) a nie o RC modeloch

nahoru

sponzor





27.10 2010 17:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.10 2010 19:57


Kluci, o čem se tady vlastně vede diskuse?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

30.11 2010 22:29


Kde se to čidlo teploty chladící kapaliny nachází?1.9 TDI* AWX
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email