Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 8
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

10.03 2010 14:04


SGR ty mas aj diagnostiku? Lebo skusal som s jednym zmanym nacitat zoznam chybovych hlaseni a nejako mi to nespojilo a neviem preco (
nahoru

sponzor





10.03 2010 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

19.03 2010 1:29


Petan:
bubin: ok, návod máme. Alespoň napiš co máš za kebel a jakou verzi Vagu používáš. Jinak vše potřebné je ve VIS


dal bys mě teda ten návod ? napsal jsem ver. kabelu i sw
VIS nemám tak požádám za radu zde
děkuji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 307 | Témat: 4

14.06 2010 13:07


Dost mi na volnoběh kolísaly otáčky(hlavně se zapnutou klimou) a auto vibrovalo. Za jízdy se při přeřazování dusil motor až dokonce i jednou chcípl.
Tak jsem se rozhodl vyčistit škrtící klapku - na práci vůbec nic složitýho, jenom to čištění je trochu časově náročnější. Nebylo v ní zase tolik bordelu jak jsem očekával, ale slabší černej nános tam byl. čistil jsem to čističem na motory a elektroniku otevřel a prostříkal kontaktolem.
Po namontování z5 a zformátování ŘJ jelo auto jako hodinky - na volnoběh se zapnutou klimou vibrace skoru úplně zmizely, bez klimy o motoru ani nevim. Taky mi motor skoro přestal vydávat tichý cvakání. jízda je daleko plynulejší - při akceleraci nedochází ke škubání a zrovna tak při podřazování nemá snahu tolik škubat.
Hlavně už zase věřim že má 150koní protože konečně jede tak, jako když jsem jí kupoval
A v neposlední řadě mi přijde že se o trochu hnula dolů i spotřeba, ale to se pozná až časem.
Takže všem co to nedělaj doporučuju škrtící klapku vyčistit - zvládne to člověk úplně bez problémů sám a hodně to pomůže.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.8. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 0

05.07 2010 12:42


Ahojte, nechcem zakladať novú tému, tak to dávam sem. Potrebujem Váš názor.
Vag Com 304-CZ mi píše:

Citace:
VAG-COM* verze: IHR 304.0
1 Nalezeny chyby:
17967 - rid.jedn. skrtici klapky (J338) Zavada v zakladnim nastaveni
P1559 - 35-00 - -

Samozrejme som sa snažil urobiť základné nastavenie. Najprv vymazanie adaptačných hodnôt, následne základné nastavenie klapky. Lenže nastaviť nejde. Prikladám obrázky postupne ako to vyzeralo:

Toto je v bloku meraných hodnôt:


Náhled, klikni pro zvětšení.


Keď prepnem do základného nastavenia, tak na sekundu preblikne že sa snaží klapku nastaviť:


Náhled, klikni pro zvětšení.


No a po sekunde naskočí toto okno:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Takže som klapku vybral, dôkladne vyčistil (aj keď nebola veľmi znečistená) a následne nahodil naspäť a znova vymazal adaptačné hodnoty+základné nastavenie.
Stále to isté, ako aj záznam v pamäti chýb.
Čiže možno si asi hneď odpoviem, druhú klapku?
Ďakujem za rady a odpovede.

Jedná sa o Audi A4 1,8T 110kW r.v. 1997 klapka 058133063Q
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

05.07 2010 12:44


sry za ot: jak se dela ve vagu zakladni nastaveni klapky?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.8. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 0

05.07 2010 12:51


Načítaš si riadiacu jednotku motora tam zvolíš Přisbusobení-10, nastavíš hodnoty 000, dáš zapísať nové hodnoty a uložíš. Si naspäť v okne kde máš Základné nastavenie-04, tam klikneš a do prvého poľa zadáš hodnotu kde máš klapku ja mám 098 ale býva aj 060 (zrejme elektronická), ja mám s lankom potom stlačíš štart, malo by prebehnúť základné nastavenie. Vypneš kľúč na 30 sekúnd.
Niekto odporúča vypnutie kľúča aj po prvom kroku na 30 sec. čiže vymazaní adaptačných hodnôt.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

05.07 2010 12:51


to by aj mna zaujimalo, kedze ju budem asi tiez cistit, aj ked mne sa ako keby otacky umudrili ked je teraz teplejsie, v zime to robilo vacsi problem...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

02.06 2012 19:02


Zdravím všechny,
už jste se někdo setkal s problémem,že by po otočení klíčku bzučela škrtící klapka,jako když po odpojení napětí načítá nulovou polohu?Možná jsem si toho dřív nevšiml,ale dnes jsem zjistil,že bzučí při každém statrování a co víc...když se dostatečně dlouho nepočká,aby si načetla svoje,tak se po nastartování ozve asi tak dvousekundové cvakání,jako kdyby se ten motor chtěl rozsypat.Občas se stává že po studeném startu při rozjezdu nemá motor alespoň 1100 ot/min.,tak to jede trhavě na volnoběh a na sešlápnutí plynu nereaguje.Pomůže jen "opakovat proceduru rozjezdu"znova.
Co na to zkušení audináři Vlasta,Lumpiq a spol?

Jinak....je to "ďábel" 1.8i 92 kw ADR* z ledna 1999
nahoru

sponzor





02.06 2012 19:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 189 | Témat: 27

02.06 2012 19:26


a teraz este zaujimavejsia otazka, toto je nastavenie adaptacnych hodnot klapky, ale ako nastavit adaptacne hodnoty RJ motora? ked mne vypisovalo tu chybu soucin a soucet hranice prekrocena, to nie je len nastavenie klapky ale aj RJ motora, aspon si myslim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.9. 2009
Příspěvků: 147 | Témat: 8

03.06 2012 14:12


Jen se taky přidám,nezapomente pri kalibraci klapky diagnostikou,na teplotu motoru,po vyčištění tedy project,pokud je tedy studený.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.06 2012 19:44


Martas406:
Jen se taky přidám,nezapomente pri kalibraci klapky diagnostikou,na teplotu motoru,po vyčištění tedy project,pokud je tedy studený.


Ještě si dovolím doplnit, že základní nastavení klapky versus teplota se liší podle modelu či typu motoru. Konkrétní hodnoty je lepší ověřit ve VIS.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.9. 2009
Příspěvků: 147 | Témat: 8

05.06 2012 0:15


Jj,souhlasím s Petanem,jen jsem chtel zduraznit,že teplota má na základní nastavení vliv,většinou Vám to hodí ADP chyba,a v závadách budete mít chybu základního nastavení.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

05.06 2012 10:23


Tak poznatok:
kolega ma v Golfe onu nestastnu klapku s elektrickym motorom pre jej nastavenie.
Mal ju nefunkcnu a rozhodol sa prist na to, co odislo.
Zistili sme, ze nejde motorcek.
Klapka je tak konstruovana, aby rozobrat nesla a k motorceku sme sa nevedeli dostat. Nakoniec po par "konstrukcnych zmenach" sa motorcek podarilo vybrat. Po jeho rozobrati sme dosli na to, ze jeden uhlik bol zapeceny do drziaka, ani nie zodrany, ale teplom vzniknutevsim od prechodoveho odporu sa poskodil plastovy drziacik. Oba uhliky aj kotva boli este v pohode.
Z toho mi vyplyva, jeho nestastne pouzitie, kedy sa vyuziva na polohovanie klapky v rozsahu niekolkych stupnov (darmo je tam prevod) voci slusnemu mech odporu (je tam sruna) ked sa motorcek netoci, ale ide don slusny prud.

Moorcek sa podarilo opravit, ale po case to aj tak znova odislo a sla tam druha klapka.

Motorcek bol standartny js, no u nas ho neslo zohnat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

05.06 2012 22:43


je tady nekdo ochotny/vzdelany,kdo mi rekne,jestli je zamenitelna klapa z 1.8T AEB na 1.8 ADR*? obe r.v. 97
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

07.06 2012 12:03


Leopard:
je tady nekdo ochotny/vzdelany,kdo mi rekne,jestli je zamenitelna klapa z 1.8T AEB na 1.8 ADR*? obe r.v. 97


Myslím,že to zaměnit nejde.Mám 1.8 ADR* a oproti Turbu,které jsem ale viděl pouze na fotce,to vypadá,že bude trochu jiná.ADR* ji má chlazenou vodou.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 18.11. 2009
Příspěvků: 3205 | Témat: 79

07.06 2012 12:07


Luboš75: aha...diky za info
V tom pripade,kdyby nekdo chtel,mam funkcni klapu z motoru AEB.
nahoru

sponzor





07.06 2012 12:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

07.06 2012 12:44


Napiš Vlastovi.To je odborník.Já mám ADR* z listopadu 1998 (model 1999),takže oproti 1997 může být rozdíl.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.12. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 7

29.09 2012 18:15


cool_point: mam presne tento isty problem, akurat tam mam o chybu viac 17973 - rid. jedn. skrtici klapky (J338) Spodni doraz neni dostazen.....neviem o co ide ale tieto chyby mi zacalo vyhadzovat po vycisteni klapky a auto mi teraz nejde vobec nastartovat.....zatial netusim co s tym....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.8. 2007
Příspěvků: 3 | Témat: 0

30.09 2012 8:47


Vyčistil si ju dobre? Nezostala nejaká nečistota okolo hriadele kde sa otáča? Konektor pripojený? Nastavené východzie hodnoty, resp. formát RJ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.12. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 7

30.09 2012 11:32


cool_point: vsetko je uz v poriadku....ja ked som cistil klapku tak som vybral s nej aj ten list klapky a ked som tom naspät zmontoval tak som si nevsimol ze to akosi zle sedi to bola ta chyba "spodni doraz neni dostazen", teraz som to znovu rozobral a vsimol som si ze to mam na chuja...teraz je vsetko tip top....do certa, taka nepozornost
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.3. 2018
Příspěvků: 36 | Témat: 0

09.12 2018 21:22


Ehm tak vy jste moc ... adaptace fakt nesmazete odpojenim baterie .... To si jako myslite ze je to ulozeni v nejaky napetove zavysli RAMce ? Vy jste mi ale vtipalci. uz davno musíte smazat adaptace a provest kalibraci (nikoli naopak) nejaky odpojovani baterky a mackani brzdy vam tak maximalne vymaze pamet zavad ale rozhodne ne adaptacni hodnoty. A po rozvodech je nutne adaptovat skrtici klapku ? a odkdy. Nikdy jsem po rozvodech na koncernu nedelal adaptaci klapky protoze nikdy nemela zadnej problem ..... kam vy na to chodite na ty spojitosti ? silne mi pripominate jednoho pána co udela na aute regeneraci a hned po ni zadava jednotce ze dostala novy snimac tlaku a novy filtr ..... pak se divi ze to auto dela brajgl kdyz si mysli ze ma novej filtr a on je zařezanej sazema
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email