Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 407 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 406
Uživatelů: 1
Celkem: 407

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.6. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 15

30.07 2009 7:42


tak sem včera nechal vymenit rozvody a vodní pumpu!ale auo mi nejede poadají otáčky a motor se strašne klepe a po chvilce uplne zhasne!po připojení na vag to píše chybu že je potřeba provest zakladní nastavení škrtící klapky!!je to vážné?
nahoru

sponzor





30.07 2009 7:42


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.6. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 15

30.07 2009 7:43


je to audi A4 1.8 T B6
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

30.07 2009 7:46


co takto urobit zakladne nastavenie skrtiacej klapky?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.07 2009 8:04


dvsshoeco: KDe jsi nechal ty rozvody měnit? Podle všeho to asi bylo u někoho, kdo odpojil baterku a zapoměl udělat základní nastavení a adaptaci nových hodnot.
Dělá se to pomocí diagnostiky nebo se dá udělat i bez ní a to za pomoci návodu na formátování řídící jednotky, který je zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

30.07 2009 8:10


opět tenhle super návod kterej nefunguje ,udělaj to (nebo nech udělat) přes vag
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

30.07 2009 8:34


mara A4: To mi vysvětli, jakto že to nefunguje na benzínových motorech. Je to ověřeno na několika autech s motorem 1.8T.
Navíc když dotyčný nemá diagnostiku, tak ten návod je řešení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 247 | Témat: 23

30.07 2009 8:59


Petan:
mara A4: To mi vysvětli, jakto že to nefunguje na benzínových motorech. Je to ověřeno na několika autech s motorem 1.8T.
Navíc když dotyčný nemá diagnostiku, tak ten návod je řešení.
tak tak, pokud dodrzis postup tak funguje... sam jsem uz 3x uspesne aplikoval... mozna jsi nedostatecne dlouho odpojil baterku... jeste je dobry slapnout na brzdu pri odpojeny baterce, at mas jistotu, ze je to vybyty i bez zbytkovyho proudu...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

30.07 2009 10:08


Petan:
Treba to Mara zkousel na svem dieslu
nahoru

sponzor





30.07 2009 10:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

30.07 2009 11:24


Spox:
jeste je dobry slapnout na brzdu pri odpojeny baterce, at mas jistotu, ze je to vybyty i bez zbytkovyho proudu...

Tim myslis ze v aute jsou nekde utajeny kondenzatory co drzi proud??? nebo myslis ze to je jak voda v hadici? ze to tam zustava???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

30.07 2009 12:03


Ja mam teda zkusenost s vymenou baterky. Po vymene jsem zadne nastaveni novych hodnot nedelal a auto se chova uplne normalne Stejne tak po vymene vahy vzduchu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 17.8. 2007
Příspěvků: 1217 | Témat: 16

30.07 2009 15:12


mikejn:
Petan:
Treba to Mara zkousel na svem dieslu


na předchozí B5 benzín r.v.96 a pičovina připadal jsem si jak za krále klacka, šaškování a výsledek 0,pak jsem vzal vago a 1minuta "práce"a krásně to šlapalo uplně stejnej odpor mám k zaručené čudlíkové metodě na vymazání inspekce která mi taky na B5 nefungovala a přes vag opět za minutku hotovo
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

30.07 2009 15:17


mara A4:


...stejnej odpor mám k zaručené čudlíkové metodě na vymazání inspekce která mi taky na B5 nefungovala a přes vag opět za minutku hotovo


ta čudlíková metoda mně tež nasrala ani za chuja nešlo tak jsem zajel na vag a hotovka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 247 | Témat: 23

31.07 2009 10:52


vlasta:

Tim myslis ze v aute jsou nekde utajeny kondenzatory co drzi proud??? nebo myslis ze to je jak voda v hadici? ze to tam zustava???
ne tim myslim, ze je v aute kopa soucastek a KAZDA soucastka ma svoji kapacitu, nektera vic, nektera skoro zadnou ale ma.... a myslim si ze v aute je tolik elektroniky ze se tam najde klidne i jeden farad, co treba radio? nebo zesik...? pokud je pripojenej, tak tam proste kondiky v obvodu jsou... pokud melu blbosti, tak sorry ale prijde mi to tak logicky...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.6. 2009
Příspěvků: 46 | Témat: 15

31.07 2009 12:15


tak ta klapka nejde nastavit fut to píše chybu bylo mi řečeno že se musí bohužel vymenit kua
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

31.07 2009 12:42


Spox:
ne tim myslim, ze je v aute kopa soucastek a KAZDA soucastka ma svoji kapacitu, nektera vic, nektera skoro zadnou ale ma.... a myslim si ze v aute je tolik elektroniky ze se tam najde klidne i jeden farad, co treba radio? nebo zesik...? pokud je pripojenej, tak tam proste kondiky v obvodu jsou... pokud melu blbosti, tak sorry ale prijde mi to tak logicky...

Ano to je pravda, ale kvoli isteniu pred prepolovanim je tam dioda, ktora naboj spat do siete nepusti.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 247 | Témat: 23

31.07 2009 19:57


Milos1:

Ano to je pravda, ale kvoli isteniu pred prepolovanim je tam dioda, ktora naboj spat do siete nepusti.
tak to se omlouvam, to me nedoslo...
nahoru

sponzor





31.07 2009 19:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

01.08 2009 21:10


Spox:
tak to se omlouvam, to me nedoslo...

hech sa chytro vzdavas, vykonove zosilovace maju tu diodu "antiparalelne" a pri prepolovani skratuje napajanie, a vypina poistka => vstupny kondenzator je priamo na napajani. Ale tebou napisany efekt sa prejavi len ked je zariadenie (koncovy zosilovac) pod napatim. Takze v tomto pripade je to presne tak, ako pises.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.08 2009 11:43


pokud je to b6 nebo B5 tak nejaky navody na format ridici jednotky jsou nanic jak rika mara...to plati tak na stare auta typu A80, C4 atd....

tady se to dela pomoci vagu, musi se nakalibrovat skrtici klapka, smaznout adaptacni hodnoty atd....Kazdej servisak, kterej dela benziny to zna. Prace na par minut. Bohuzel to dela malokdo a auta pak delaji tyto problemy....
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

03.08 2009 8:25


Lumpiq: Proč píšeš, že ty návody jsou pro B5 na nic. Vždyť už pomohly nejednomu autu. Navíc ty návody jsem si nevycucal z prstu, ale jsou z důvěryhodných zdrojů. Navíc jeden návod je přímo z AUDI, kdy se provdlo základní nastavení diagnostikou a stejně prováděl určité kroky, které jsou popsány v mém návodu.

Ale souhlasím, že diagnostika je lepší, nicméně každý ji třeba nemá a návod je řešením.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

03.08 2009 17:10


petane, neni to tak, ze kdo nema vybaveni a zkusenosti na takove zasahy/opravy, by se do toho nemel vubec poustet? sam vis, co ti kolikrat prijede za ***** stroje od samodomo opravaru....

smutny je to, ze to ze se kalibruje klapka atd.. nekteri servisaci vubec nevi a nedelaji to..pak pul dne resi, proc je nestabilni volnobeh, skube to opro prechodu do otacek:/ A ze me se to slalo u 2.4 kdyz me montovali immo* pred par lety...

otazkou je, zda v manualu od auta je poznamka o baterce a vymene, to by me docela zajimalo. protoze todle meli soudruzi z NDR vyresit opravdu nejak lepe..auto/ECU* by mela sama poznat odpojenou baterku a provezt kalibraci automaticky..ne po vymene pokazde jezdit do servisu:/
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

04.08 2009 6:05


Citace:
smutny je to, ze to ze se kalibruje klapka atd.. nekteri servisaci vubec nevi a nedelaji to..pak pul dne resi, proc je nestabilni volnobeh, skube to opro prechodu do otacek:/ A ze me se to slalo u 2.4 kdyz me montovali immo* pred par lety...

hech bezna prax je ta, ze vymenia a zakaznik zaplati, vymenu dalsich ASI vadnych komponentov, ktore to sposobuju a vlastne ani zle nie su.

Citace:
..ne po vymene pokazde jezdit do servisu:/

tak zial, toto bude bezna prax. U Renaultu to uz funguje.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

23.02 2010 17:49


Čaute chalani, chystám sa vyčistiť škrtiacu klapku pretože mi blbnú otáčky na voľnobeh ale aj pri pridávaní. Chcel by som sa opýtať, keď odpojím klapku je tam nejaké tesnenie? A ak kde sa dá kúpiť. A dalej či treba spustiť chladiacu kvapalinu? Díky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

23.02 2010 17:57


SGR: Pokud jdeš čistit škrtící klapku, tak je potřeba pamatovat na to, že je nutné provést základní nastavení pomocí diagnostiky VAG-COM* nebo jiné. Také je možné použít návod (vid návod na AK) na zformátování řídící jednotky pomocí odpojení baterky.

Jinak těsnění tam je, ale zatím se mi nestalo, že bych je zničil. Kapalina se opravdu vypouště u této práce nemusí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.2. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

23.02 2010 18:33


Dík s diagnostikou počítam ale bál som sa toho tesnenia aby sa mi nestalo že zhodím klapku a tesnenie bude nanič. Kolega na XEDOSE tam mal nejaké papierové a to sa mu roztrhalo.
nahoru

sponzor





23.02 2010 18:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

23.02 2010 19:16


může tady hodit někdo ten návod pomocí diagnostiky ?
Kabel mám chvilku a zatím jsem jen zkoušel vyčíst chyby, popřípadě je smazat.
Díky moc
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

02.03 2010 20:27


Nikdo neporadí jak nastavit přes diagnostiku ty defaultní hodnoty.
Díky moc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

02.03 2010 20:33


bubin: ok, návod máme. Alespoň napiš co máš za kebel a jakou verzi Vagu používáš. Jinak vše potřebné je ve VIS
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2008
Příspěvků: 413 | Témat: 29

02.03 2010 22:32


rekl bych ze ma "cinu" a klasiku free 409ku
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

03.03 2010 5:39


Kabel je ten obyč asi "čina" a soft je 3,04 na winXP
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.3. 2010
Příspěvků: 363 | Témat: 46

04.03 2010 0:36


SGR:
Čaute chalani, chystám sa vyčistiť škrtiacu klapku pretože mi blbnú otáčky na voľnobeh ale aj pri pridávaní.


Tento isty problem mam aj ja, ked DAM* nohu dole z plynu mierne sa mi zvysuju otacky a potom pomaly klesnu na normal. Niekedy aj zostanu chvilku vysiet na 1500 pri zahriatom motore. Nie je to tak hrozne, ale pri studenom motore ked idem na dvojke, trojke ako keby som mal Tempomat*, ide to same...

Potom daj vediet ako ti to islo )
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email