Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 339 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 334
Uživatelů: 5
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

22.10 2010 11:20


Zdravím všechny.Mám taky docela zvláštní problém.Mám audi A4,2.0 TDI*,103kw r.v2005.Mám 2-zónovou klimu.Nechladila ,zjistili mi vadný Kompresor*,tak mi ho vyměnili,naplnili medium,vše co má být a klima funguje jak má ,topení též.Jenže jak jedu dál jak 50km,tak mi obě hadice namrznou a dovnitř nemužu dostat vzduch.Ani teplý ani studený.Dám ventilátor naplno a hučí ,klapky otvírají(i vnitřní cirkulace),ale vzduch nejde.Jako když to zamrzne někde za ventilátorem,asi výparník.Obě hadice mám zamrzlé.Zastavim na pul hodiny ,louž pod autem a vše funguje zas chvíli.Když jedu do servisu,na nic nepřijdou na diagnostice.Neporadil by mi někdo?.Nebo spíš neporadil,kdo by mi to mohl opravit.Jsem ze severních čech.Dík moc.
sponzor





22.10 2010 11:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2009
Příspěvků: 96 | Témat: 18

22.10 2010 12:13


taky přiložím do kotle a zeptám se ... vzduch mi většinou jde jen nahoru ... když přepnu do interiéru nebo na nohy tak to většinou ta klapka vůbec nepřehodí .. na nohy vůbec a dopředu jen minimálně .. tohle by se dalo vyřešit výměnou klapky ... kolik tak stojí? .. A ještě mi nejde do hlavy jedna věc .. když zapnu Kompresor* (vločku) a pak vnitřní koloběh tak ty vnitřní větráky točí tak dvakrát tolik, tak jak by asi měly točit i když není zaplý Kompresor* ... čím by to mohlo být? ... je někdo poblíž z Moravy kdo by mi an to případně mrknul ? Díky ... climatron topí i chladí ale chladí jen když podržím mínus na úplné nule a pak když chci topit a vypnu Kompresor* a nechám třeba 25C tak vlažný vzduch .. musím vyjet až na 50 a podržet +
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

29.10 2010 9:31


cricket: Jaké hadice máš na mysli? Dokážu si jen těžko představit, že myslíš hadice k radiátoru. Tam proudí neustále teplá voda. Pokud máš na mysli trubky s médiem pro klimu, tak to bych možná už bral. Každopádně bych se zaměřil na poslední úpravu a to právě Kompresor*. Jaký máš typ klimy? Zkoušel jsi spustit diagnostiku v klimatizaci (zmáčkneš současně vnitřní cirkulaci a šipku nahoru)? Potvrdíš první volbu tlačítkem vnitřní cirkulace a mělo by ti to ukázat ".0". Pokud ti tam skočí nějaké číslo, napiš ho sem. Když je tam něco jiného než .0, je někde chyba.
Další věc, kterou bych kontroloval jsou čidla teplot...


Peterecek:Pokud zapneš vnitřní cirkulaci, tak se otáčky ventilátoru zvýší. To je myslím běžné... Další věc. Pokud ti to chladí a topí jenom při postupu, který popisuješ, tak to není normální. Napadá mě jedna věc. Píšeš 0 a 50. Nemáš to náhodou přepnuté na °F místo °C?
Co se týká ovládání foukání do xichtu a na nohy, tak s tím zatím neporadím. Tento problém mám taky, takže ti povím možná víc, až to na svojí A6 rozeberu (na A4 mi to šlapalo no problem) Každopádně nejdřív musím stejně na diagnostiku. Měl by sis tam zajet taky
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

29.10 2010 15:21


Remzi: Dík za rady,tak jsem to zkoušel zapnout ty tlačítka cirkulace a šipky nahoru a pouze mi to přehazuje stupně celsia a farenhaita.Číslo žádné se neobjevuje.Mám klasickou dvouzónovou klimu.Na diagnostice to hodilo bez chyb ,ale nechám jí v úterý znovu projet(klimu).Ty hadice zamrzlé mám nafocený ,jen mi to sem nejde nějak dát.Kdyby jsi měl zájem tak ti ty fotky pošlu třeba na email.Jsou to ty dvě co jdou k pylovému filtru do výparníku,jestli to dobře píšu.V tom servisu ,co jsem byl ,tak mně nepřesvědčili,já bych to tipnul na expanzní ventil,nebo čidlo u výparníku.Oni mi řekli že to je blbost.Tak až se to zadaří opravit a vystřízlivím z oslav ,tak dám vědět,co to bylo(jestli mi zbydou nějaký peníze)
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

30.10 2010 23:15


Obrázek musí mít nějaké maximální rozměry, když ho sem chceš vložit. Je to u toho vkládání myslím napsané

Každopádně jde patrně o tlakové trubky Klimatizace*. Asi je opravdu hloupost, aby zamrzaly, ale zkusím se mrknout, jestli nebyl někdy nějaký problém. Ještě mě napadá zkontrolovat hladinu chladicího média v klimě. Jestli třeba neubývá. Je to sice nepravděpodobné, ale mohla by někde být nějaká netěsnost, médium uchází a všechno kolem mrzne. Jen mě zaráží, že to dělá i při topení... I když vlastně. Zkoušel jsi jet delší trasu na econ (případně vypnout vločku, podle typu ovládání)? Pokud by to nezamrzlo, tak bys měl další informaci k dobru.

Klidně mi fotky pošli na mail nebo ICQ. Všechno mám v profilu. Podle toho, jak mě zastihneš.
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

31.10 2010 21:46


Tak tohle je ale ovšem opravdu divné. Takhle by to namrznout nikdy nemělo... Zkonzultuju to a dám echo, co a jak by to mohlo být.
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

31.10 2010 22:32


Tak jsem to zkonzultoval a mohl by to být škrticí ventil. Ten, od kterého je to zamrzlé. Je na levé trubce. Přikládám obrázek. Doporučil bych asi buď vyčistit nebo vyměnit. V každém případě vyměnit těsnění.

K obrázku: Ventil - 8, těsnění - 12A
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.1. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

01.11 2010 9:03


Remzi:

Studoval jsem ten obrázek a určitě to bude jak říkáš.Zajedu s tím radši do servisu a zkusim jim vysvětlit ,co po nich chci.Doma to asi neudělám ,stejně nemám ventil ani těsnění a zas takovej odborník nejsem.Zatím ti moc děkuji za pomoc a doufám ,že ti to budu moc někdy nějak splatit.
sponzor





01.11 2010 9:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

01.11 2010 11:43


V pohodě. Nemáš zač. Samozřejmě, že to doma neuděláš. Musí se odsát kapalina z klimy, takže servis to jistí
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

02.11 2010 9:17


cim to je ze kdyz v lete jedu se zapnout klimou a dojedu chcipnu motor tak po par sekundach zacne sycet tam kde je vyparnik? je to slyset zvenku nejvic od ty gumový průchodky pres kastly.. trva to tak minutu pak prestane ne ze to prestava ale proste syci a najednou prestane stejne jako to zacne jak nejaky dochlazovani raketoplanu
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

02.11 2010 9:22


Prakticky sis asi odpověděl sám Dochlazování, i když ne raketoplánu by to být mohlo. Já si toho svého času všiml taky. Napadá mě jedině jedna věc. Jak je hnáno kapalné médium kompresorem, tak vzniká určitý tlak. Takže kapalina v potrubí je pod tlakem a ve škrticím ventilu se mění na plyn. Takže bych řekl, že jsou to zbytky tlaku. Ještě chvulku se mění kapalina na plyn. Ovšem možná je to jinak. Každopádně nejsi sám.
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

02.11 2010 9:24


Logicky by to tak mohlo být. Vzhledem k tomu, že škrticí ventil je právě v místech gumové přechodky.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

02.11 2010 9:34


aspon ze tak.. taky mi klima smrdi zkousel sem tu sragoru jak se da do auta zapne necha strikat klima na low, vnitrni okruh na 10 min. to pomohlo na mesic ale uz to pak smrdelo zase. co mi taky vadi zapnu klimu zasmrdi, po chvilce ok, ale kdyz se mi zapne sama klima a ja ji hned vypnu a zacne foukat vlaznej vduch tak to smrdi uplne jinak a je to takovej uplne hnusnej vlhkej humac
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

02.11 2010 23:35


Je potřeba pořádně vyčistit výparník. Nebo ho vyměnit. Někde se tu o tom psalo. Zkus to najít. Ty přípravky jsou celkem na prd.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

02.11 2010 23:37


kolik to kostuje i s praci?
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

03.11 2010 23:18


Těžko říct takhle z hlavy. Pokud bys to chtěl vyměnit (což asi nebude třeba), tak se mrkni na
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
a připočti si k dílu práci. Teď si nejsem jistý, jestli se to dá rozebrat jenom od spolujezdce nebo je potřeba vytáhnout celé topení.

Každopádně je potřeba odsát chladicí směs z Klimatizace*, utěsnit vývody na výparníku, rozebrat minimálně teda spolujezdcovu část topení, vyjmout výparník, vyčistit a pak zase dohromady.

Kolik to může stát netuším. Podle toho, jak rychle to udělají. Nový výparník vyjde na 3289,- Kč před slevou (ale asi bych nekupoval, pokud by nebyl nějak poškozený). Práce tak na den, možná i míň.
sponzor





03.11 2010 23:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

04.11 2010 0:25


tak to radsi zkusim jeste nejaky ty spreje ten co se dava do auta nic moc tak zkusim ten jak se strika zvenka rovnou na vyparnik, uvidime..
AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.4. 2010
Příspěvků: 3 | Témat: 0

13.11 2010 17:14


byl by mozny reup toho manuálu prosím, tenhle link je uz mrtvej...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.6. 2008
Příspěvků: 80 | Témat: 2

14.11 2010 11:07


staci pouzit toto
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
cez tu hadicku to nastriekat do vyduchov a cez sanie na vyparnik pouzival som to uz na troch autach a pomohlo. Druha moznost je este horuca para ale musel by si mat na to stroj. Tieto moznosti ti ponuknu aj v servise klim co ta prva moznost ta bude stat cca 15-20€ A za paru chcu 40-50€
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

14.11 2010 12:48


no stroj na horkou paru mam, radsi zkusim ten cistic
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.3. 2011
Příspěvků: 1 | Témat: 0

23.04 2011 21:41


Ahojte sháním návod na klimatronic A4 2002.Nemáte někdo?Díky
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

13.05 2011 11:57


Tak to bohužel ne. Co k tomu potřebuješ navádět?
AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

13.05 2011 12:07


Althammer: zkus mi říct, co potřebuješ (protože tam toho moc není, co by se mělo a mohlo) a třeba ti poradím.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 13

14.05 2011 22:49


Ahojte,když už jste u klimi,tak bych se chtěl jestli se dá nějak udělat,aby se mi zapínal ventilátor jen tehdy jak sám chci a ne pokaždé co otočím klíčkem?
Díky
sponzor





14.05 2011 22:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

15.05 2011 13:33


bojovnik: Myslíš asi kabinový ventilátor předpokládám. Otoč klíčkem, rozsvítí se kontrolky, namačkej si ventilátor na minimum (vypne se)... jiný způsob zatím neznám.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 13

15.05 2011 14:17


Remzi:
bojovnik: Myslíš asi kabinový ventilátor předpokládám. Otoč klíčkem, rozsvítí se kontrolky, namačkej si ventilátor na minimum (vypne se)... jiný způsob zatím neznám.


Ano kabinový,ale to co píšeš je právě to co bych chtěl změnit.Chci,aby zůstával vypnutý i když otočím klíčkem do té doby než si ho budu chtít sám zapnout.Jinými slovy zapíná se mi automaticky po otočení klíčkem a chci,aby i po té zůstal vypnutý a zapnu si ho ,když já budu chtít.Myslím jako za jízdy
AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

15.05 2011 14:21


bojovnik: Mě automaticky zůstane na té hodnotě na které byl před vypnutím motoru. Tak to je divný, že vám ne
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 13

15.05 2011 14:41


Asi mě stále nechápete.Nechci,aby se mi automaticky zapínala.Nezajímá mě teplota.Všechno funguje jak má,akorát bych chtěl změnit pokud to jde zapínání z automatické na ruční.Jen ,když budu chtít,tak si zapnu ventilátor.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2010
Příspěvků: 237 | Témat: 16

15.05 2011 14:59


me taky taky nefunguje - vypnu vetrak na nulu vypnu klicek zapnu klicek a zase fouka asi na auto jako kdyby se neulozil ten stav co tam byl predtim nebo neni na to potreba nejaka komfortni jednotka?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.5. 2009
Příspěvků: 81 | Témat: 13

15.05 2011 16:12


To je přesně to co by mě zajímalo.Už si aspoň rozumíme.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email