Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 370 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 366
Uživatelů: 4
Celkem: 370

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 1

26.07 2009 19:51


Nemáte někdo prosím český návod na ovl.atomatické Klimatizace*?V návodu k autu (a4b5)jsou to dvě dvoustrany,mám,ale německy ,,mám v tom zmatek,nebo to nefunguje,jak má.Dík.
nahoru

sponzor





26.07 2009 19:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

26.07 2009 19:58


Navod mam v aute, tam ted nejdu. Kdyztaik bych to vzal zitra domu a naskenoval bych to, ale zkus se tady zeptat, co potrebujes vedet nebo udelat. Bude to mozna rychlejsi
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 1

26.07 2009 21:15


Nepospíchám,třeba to mám v pořádku,jen se to chová nějak divně.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

26.07 2009 21:29


mě se jednou stalo že se sekla nějaká klapka vevnitř, a chovalo se to divně, ale pak se to samo spravilo (to víte AUDI)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.07 2009 21:36


sTeblo:
Navod mam v aute, tam ted nejdu. Kdyztaik bych to vzal zitra domu a naskenoval bych to, ale zkus se tady zeptat, co potrebujes vedet nebo udelat. Bude to mozna rychlejsi
ovladanie klimy je snad rovnake ako u a6 nie? a ak ano tak tu na fore mame odkaz na stiahnutie ceskeho navodu na a6 od roku 1998 takze tam to je urcite
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

26.07 2009 21:40


stejnak nevim na co návod
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

26.07 2009 21:42


deejayvenca:
stejnak nevim na co návod
ani ja ale nech ho ma
priamy odkaz na download:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

26.07 2009 21:51


SCORPION:
http://rapidshare.com/files/212510655/Manual_A6_C5_97_CZ.rar

Se taky podívám. třeba objevim skryté možnosti
nahoru

sponzor





26.07 2009 21:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 1

26.07 2009 21:56


Jak jsem psal,třeba je to normální,ale třeba na climatroniku musím chlazení zapnout,můžu větrat i bez něj,tady mi to bez Klimatizace* nejde,vypnout ji umím,ale něco zmáčknu a je tam chlazení zase ),
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

26.07 2009 21:59


chlazeni se zapne vzdy kdyz:

a) macknes auto
b) vnitrni okruh
c) macknes hvezdicku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

26.07 2009 22:04


d) Ofuk čelního skla
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

26.07 2009 22:06


jj zapomněl
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 1

26.07 2009 22:29


Takže,když nastavím ručně jen otáčky ventilátoru a potom zmáčknu šipku nahoru-ofuk čelního skla,při tom se zapne kompesor klimy, Takto mi to funguje,tak je to v pořádku.To mi právě nešlo do hlavy,že když jen změním směr vzduchu,proč se to zapíná.Právě ten vnitřní okruh a ofuk čelního skla mi nehrály.Dík
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.7. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 1

27.07 2009 17:30


Ahoj. Já mám obdobný problém. Před cca týdnem jsem si koupil Audi A4 1.9 TDI*, RV 2005. Jel jsem z Prahy k našim (cca 180 km daleko) a zrovna v tom největším vedru... I když jsem pustil klimatizaci na AUTO a 21°C, stejně mi nefoukal studený vzduch, ale takový vlažný. ECON, ani nic podobného jsem puštěné neměl. To jen na začátku, když jsem zkoušel různé fce... Tak nevím. Že by to bylo v nádrži Klimatizace*? Díky za radu. Jirka
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 1

27.07 2009 22:22


To bude asi něco jiného,mě to chladí dost,ale když jsem chtěl větrat bez chlazení,tlačítkem s vločkou jsem Kompresor* vypnul a pak právě zmáčkl nějaké jiné tlačítko,tak se zase zapnul.Jen jsem nevěděl,že to tak má být,že se to nezapíná jen tou vločkou.Ty tam můžeš mít málo chladiva,vadu někde na regulaci.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

27.07 2009 22:55


Juras: Zastav se s tím u mě na dílně,DAM* ti tu klimu dohromady
nahoru

sponzor





27.07 2009 22:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.7. 2009
Příspěvků: 16 | Témat: 4

28.07 2009 0:07


Ahoj,ja mam problem taky s aut.klimou,když ji zapnu tak se od motoru ozyva cvakaní jako když je volny řemen a s rostoucímy otačky i sílí cvakot,když klimu vypnu tak nic necvaká,čím to je?neví někdo,díky
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.7. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 1

28.07 2009 10:37


VLASTA: Dík moc za nabídnutou pomoc, určitě se domluvíme a rád se za tebou zastavím. Ještě to dnes nebo zítra zkusím pustit a uvidíme...
Můj mejl je:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
- kdyby něco.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

28.07 2009 11:01


Jirka 308:
Takže,když nastavím ručně jen otáčky ventilátoru a potom zmáčknu šipku nahoru

při tomhle úkonu by se klima (hvězdička) zapnout neměla

pokud nemačkáš symbol čelního okna
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 1

28.07 2009 11:40


No dobře,proto jsem potřeboval polopatistický návod,
protože ta vločka mi tam skáče nějak nelogicky.Píšu si ty varianty a večer vyzkouším ještě jednou.Dík
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

28.07 2009 12:09


Nazdar všichni, zastávám názor, že na věc, která funguje se nehrabe. Mám tam trvale 22°C a rychlost větráku se nastavuje automaticky. Já maximálně na jaře zapnu Kompresor* vločkou, případně ofuk skla. Je to automatická klima od toho, aby se starala o rovnomněrnou teplotu. Jak psal Křižník ty důvody, kdy se zapne vločka, tak to souhlasí, protože klima snižuje vlhkost a to je nutné právě u ofuku předního skla nebo u vnitřního oběhu, protor dojde k zapnutí kompresoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.7. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 1

28.07 2009 12:24


Jj, já mám nastavenou teplotu 21°C (na obou stranách: tedy řidič+spolujezdec) + zmáčknutý čudlík: AUTO (větrák se pouští automaticky v závislosti na rychlosti jízdy, teploty ve voze a tak - tedy zpomaluje a nebo se intenzita foukání sama zvyšuje), ale když bylo venku 35°C, z průduchů mi nešel "ledový" vzduch, ale jenom mírně chladný, spíš vlažný... Trvalo hodně dlouho, než se interiér vychladil na požadovanou teplotu a myslím, že se té teploty 21°C ani po cca 180-ti km nedosáhlo. Žádný čudlík s vločkou v autě nemám. Je to ročník 2005, tak asi proto... Směr foukání nechávám taky na AUTO volbě. Jestli to jde na sklo, nebo na nohy mě teď až tolik nezajímá. To až v zimě...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

29.07 2009 21:14


ked fuka chladny vzduch, znamena to len dve veci...popripade aj tretiu(a to vadne servo klapky nastavovania teploty vzduchu)- tato "tretia" porucha sa da diagnostikovat VAGom

1-nedostatocne naplnena klima (tesne nad hranicou minimalneho plniaceho tlaku - inak by nezaplo Kompresor*)

2-alebo vadny Kompresor* - vyvija maly tlak

ak teda Kompresor* toci -toci sa Kompresor* ak zapnes klimu? pri jednom by sa mali zapnut aj vetraky chladica na pomalu rychlost

popripade aj tretiu poruchu(a to vadne servo klapky nastavovania teploty vzduchu)- tato "tretia" porucha sa da diagnostikovat VAGom
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

30.07 2009 9:24


Petr_C:
Nazdar všichni, zastávám názor, že na věc, která funguje se nehrabe.

celkem zajimavy nazor.......podle nej bys tedy nemusel menit olej v motoru - preci kdyz funguje tak proc se v tom hrabat
ono servis jako takovy je dulezity prave proto,aby veci zustali funkcni i nadale....
nahoru

sponzor





30.07 2009 9:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

30.07 2009 9:39


Servis ano, myslel jsem tím třeba nastavování rychlosti ventilátoru. Proč to dělat, když automatika si to rozdělí sama kam a kolik. Pokud si chci hrát s hejblatama, tak si mám pořídit auto s topením a v létě točit klikou od oken. Jinak tu je můj názor na výmněnu oleje.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.07 2009 9:53


smola je vsak v tom ze ked mas na klime nastavene AUTO tak fuka len dopredu

na okno a na nohy len s velkou mierou

bohuzial, na mojej A4 B7 niesu predne vyduchy na zadnych sedadlach (teda medzi pred.sedadlami na kanale ako maju A6ky) a preto je ludom sediacim v zadu pomerne teplo

ak to chcem vyriesit, musim dat manual a pustit vzduch hlavne na nohy

ale mali pravdu v AUDI ked to auto konstruovali, v zadu klimu netreba, lebo tam poriadne nikto nevojde maximalne dve chude dievcata (zienky)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.7. 2009
Příspěvků: 22 | Témat: 1

30.07 2009 10:48


Tak to jsem z toho zase jelen... Každopádně díky za rady. Myslím, že Kompresor* běží. Když pustím zapalování, je uvnitř (jakoby zpoza rádia) slyšet i jakési pohyby (jako by se tam něco nastavovalo) Vím, není to zrovna odborný výklad, ale píšu, co vím... Jestli se má někde něco točit, tak na to jsem se nedíval... Záleží, za jakých okolností, jaký zvuk a odkud. Pak už třeba budu vědět...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

30.07 2009 16:10


ked zapnes klimu...daj ju na LOW cize maximalne chladenie
pri motore celkom dole je Kompresor* klimi, pozri sa baterkou ci sa toci
nie len remenica, ale aj cele vnutro remenice - cize Kompresor*

to je prvorade skontrolovat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.1. 2009
Příspěvků: 28 | Témat: 5

31.07 2009 20:23


čaute!
Mam problem z vnútorným okruhom klími.Ešte včera klapku otvárlo.Dnes už nie.Ako sa k nej dostanem?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.07 2009 20:36


mato:
čaute!
Mam problem z vnútorným okruhom klími.Ešte včera klapku otvárlo.Dnes už nie.Ako sa k nej dostanem?
myslis klapku co zatvara sanie vzduchu z vonku? ak ano tak je hned pod kabinovym filtrom .
A mala otazka co chces s nou robit?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email