Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 442 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 436
Uživatelů: 6
Celkem: 442

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 4 | Témat: 2

22.07 2009 9:01


Pánové, chci se zeptat na výměnu rozvodů u A4 B5 s motorem 1.9TDI AFN. Jde mi o to, že sundám nárazník a budu muset oddělat chladičovku se světlama a s chladičema a jde mi hlavně o to, jestli to jde jen nějak odklonit nebo musím oddělat oba chladiče? U vodního o nic nejde, ale spíš mám strach o chladič klimy, pak bych to musel nechat naplnit. Nevíte?
nahoru

sponzor





22.07 2009 9:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.10. 2007
Příspěvků: 243 | Témat: 14

22.07 2009 11:52


Jen to odkloníš.Nic nerozpojuj.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

22.07 2009 12:12


Hlavně to chce dělat v prostorné garáži a ne na ulici.

Jo a pozor na výměnu rozvodů jsou přípravky, tak pozor na výměnu a následné nastavení či správné napnutí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2010
Příspěvků: 27 | Témat: 2

21.10 2010 7:58


ahoj, zase se přiživuji na tématu.
Chci měnit rozvody a rozhoduji se mezi sadou s řemenem BOSH a sadou SKF. Vodní pumpu chci od firmy GRAF. Můžete mi říct, zda je to dobrá volba? Hledám kompromis cena/kvalita. SKF používáme v práci a jedná se o celkem kvalitní značku ložisek. Nevím, ale zda jsou kvalitní řemeny. Předem děkuji za odpověd.
Ještě jednu otázku, kolik průměrně stojí výměna rozvodů u A4 1.9 TDI*, AFN?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

21.10 2010 8:42


SKF si remeny nedela- bude to prebal. Boschem nic nezkazis. Top znacka sady rozvodu je CONTITECH. Firmu GRAF neznam, nemuzu podat reference.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2010
Příspěvků: 27 | Témat: 2

22.10 2010 9:55


Tak řemen bude BOSH a pumpa přesně nevím. Je vlastně třeba měnit pumpu, když neteče? Je pumpa u AUDI součástí rozvodů? Když jsem se díval na motor, tak mi to tak nepřišlo. Z ajak dlouho se dá vyměnit rozvodový řemen? Otázek jak u policie, ale dnes se na to chci vrhnout a zajímalo by mě jak dlouho nám to bude asi trvat. Kolega je sběhlý v motorech a já zase ve sborkách a rozborkách všeho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2010
Příspěvků: 27 | Témat: 2

22.10 2010 23:20


Tak jsem tu s poznatky. Odstrojení přední části vozu trvalo ccac2 hodiny. demontáž řemenice trvala trochu déle. při demontáži jsme totiž zničili jeden nástavec, který byl potřeba pro povolení šroubů (imbus č. 6). rozhodli jsme se tedy pro kodané řešení imbus otázky. odvrtali jsme je a bylo hotovo. samotné vajgly šroubů se daly +vytočit prsty popřípadě kleštěmi. samotná demontáž nebyla nijak složita, horší byla montáž rozvodového řemene. tak nějak se povedlo vše sestavit tak, aby to bylo jako když jsme to sundali. vše ok, ale zapekli jsme se na napínací kladce. neměli jsme přípravek AUDI 3366, nebo jak se jmenoval. rada od automechnika, použijte seigrovky. remen je tedy nasazen, zítra proběhne zpětná montáž a mam na 90 tkm klid.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2010
Příspěvků: 27 | Témat: 2

22.10 2010 23:20


Tak jsem tu s poznatky. Odstrojení přední části vozu trvalo ccac2 hodiny. demontáž řemenice trvala trochu déle. při demontáži jsme totiž zničili jeden nástavec, který byl potřeba pro povolení šroubů (imbus č. 6). rozhodli jsme se tedy pro kodané řešení imbus otázky. odvrtali jsme je a bylo hotovo. samotné vajgly šroubů se daly +vytočit prsty popřípadě kleštěmi. samotná demontáž nebyla nijak složita, horší byla montáž rozvodového řemene. tak nějak se povedlo vše sestavit tak, aby to bylo jako když jsme to sundali. vše ok, ale zapekli jsme se na napínací kladce. neměli jsme přípravek AUDI 3366, nebo jak se jmenoval. rada od automechnika, použijte seigrovky. remen je tedy nasazen, zítra proběhne zpětná montáž a mam na 90 tkm klid.
nahoru

sponzor





22.10 2010 23:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.5. 2010
Příspěvků: 841 | Témat: 31

23.10 2010 0:02


Co jsem se bavil s kamarádem ze servisu tak firma GRAF je spolehlivá, používají jejich výrobky a zatím OK.

Někdy než takhle laborovat a snažit se ušetřit, je fakt lepší to auto strčit někam do servisu, kde ví na co přesně sáhnout a když by ty rozvody udělali blbě a potkal se ti motor, tak bys na to měl mít záruku a všechny škody by měli uhradit oni ... což když si to vyměníš sám a pak se ti to hryzne třeba kvuli te špatně napnuté kladky, nikdo ti nic nedá ..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2010
Příspěvků: 27 | Témat: 2

24.10 2010 16:40


Nebudu se tajit tím, že chci ušetřit. Ono demontovat čelo a rozebrat auto do takové míry, aby se dal vyměnit rozvodový řemen umí kdekdo. Asistenci při montáži rozvoďáku nám dělal člověk, který pracoval v servisu škody. Ono to vcelku nic není, řemen se nedá dát jinak. Ty zuby jsou spočítaný tak, že po natažení řemenu musí vše zlstat tak jak je. Navíc otočit ventilama nebo čerpadlem je prakticky nemožné, musí se vyvynout dost velké síly, aby se s řemenicema hnulo. Montáž rovoďáku je sice riskantní, ale v servisu to dělají taky lidi. Říkáš záruku. Spousta servisů ti nabídne, že ti to uděla s papírem za 9000 nebo bez papíru za 7000 (cena pouze orientační), nevíš co tam máš za řemen, nevíš jestli ti vyměnil vše co bylo potřeba a ani nevíš jak to uělal. Ty dva papíry rád ušetříš a z toho mechanika nedostaneš ani korunu. Můj názor je možná dětinský, ale udlělali jsme už několik rozvoďáků a nikdy se nic nestalo. Při dodržení "technologického postupu" by se ani nic stát nemělo, onen technologický postup dodržuje i ten automechanik, který nedělá na svém autě, ale na autě nějakého zákazníka.

Podtrženo sečteno, dělám na svým, dělám to pomalu a pořádně. Když si něco poseru můžu si nadávat, když se nic neposere, tak můžu říct, že jsme dobří a že se nemusíme bát udělat to příště znovu.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

02.01 2011 10:34


Můžu se sem taky vtírnout k těm rozvodům?? Chystám se teď měnit olej a na jaře sem plánoval rozvody, při výměně rozvodů se taky musí vyměnit olej a nebo ne? jen abych to nedělal za 2 měsíce znovu, jestli s tím olejem mám počkat. Díky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2010
Příspěvků: 27 | Témat: 2

02.01 2011 11:01


výměna oleje by měla být pevně daná a s rozvodama nemá nic společného. Takže, když vyměniš dneska olej, tak ho opravdu nemusíš za dva měsíce měnit znovu, pokud tedy během té doby nenajedeš tolik kilometrů, aby si olej musel měnit. Hodně zdaru při práci a spoustu najetých kilometrů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.10. 2010
Příspěvků: 291 | Témat: 17

02.01 2011 11:07


brassman:
výměna oleje by měla být pevně daná a s rozvodama nemá nic společného. Takže, když vyměniš dneska olej, tak ho opravdu nemusíš za dva měsíce měnit znovu, pokud tedy během té doby nenajedeš tolik kilometrů, aby si olej musel měnit. Hodně zdaru při práci a spoustu najetých kilometrů.


Tak paráda, to jsem potřeboval vědět, díky. Olej vyměním teď když si to žádá a s rozvodama počkám do jara ať je to na sezonu připravený
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.10 2011 20:29


Zajímalo by mě, co je na řemenu všechno za kola. Klika, čerpadlo atd. Je tam jedna řemenice, která nevím na co by mohla být. Má na sobě drážky po obvodu a je asi hliníková.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.9. 2010
Příspěvků: 27 | Témat: 2

22.10 2011 20:59


arlie:
Zajímalo by mě, co je na řemenu všechno za kola. Klika, čerpadlo atd. Je tam jedna řemenice, která nevím na co by mohla být. Má na sobě drážky po obvodu a je asi hliníková.


No tak podle mě, rozvodový řemen pohání kliková hřídel,pokračuje k vačkové hřídeli. Přes vodící kladku k palivovému čerpadlu. Přes napínací kladku zpět k řemenici. Klika, vačková hídel a čerpadlo mají drážky, ostatní jsou hladké. Nejsem si momentálně jist, jestli jde přes vodní pumpu, ale ta má každopádně hladkou řemenici.Mluvím a4 1.9 TDI*
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

22.10 2011 21:19


brassman:


No tak podle mě, rozvodový řemen pohání kliková hřídel,pokračuje k vačkové hřídeli. Přes vodící kladku k palivovému čerpadlu. Přes napínací kladku zpět k řemenici. Klika, vačková hídel a čerpadlo mají drážky, ostatní jsou hladké. Nejsem si momentálně jist, jestli jde přes vodní pumpu, ale ta má každopádně hladkou řemenici.Mluvím a4 1.9 TDI*

Ano to sedí. Ale pod čerpadle se řemen ještě opírá zadní stranou o jedno kolo a to je to o kterém mluvím.
nahoru

sponzor





22.10 2011 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

23.10 2011 1:26


arlie: po směru ho.ručiček je to klika,napinaci kladka,vačka,vodici kladka,čerpadlo,olej.čerpadlo,K těm rozvodum bych chtěl řict jenom to že bez připravku se to nikdy neuděla dobře a hlavně přesně.Ale ty připravky si lechce udělate i doma kousek pasoviny vrtak atd.Žadne malovani fixou před sundanim rozvodu.To nikdy neni přesne i když si mysliš že to daš na to same misto.Při každych rozvodech povoluji kolo na vačce a na čerpadle a pak až mam rozvody nastavene a utaženou napinaci kladku dotahnu kola a sundam připravky a je to tak jak to ma byt
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

26.03 2013 19:53


Zdravíčko,
nevíte jestli je potřeba odklonit přední stěnu, když chci demontovat tlumič kmitů na klice?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

26.03 2013 20:53


Také se optám, je nějaký rozdíl v rozvodech mezi motorem AFN a AVG*? A celkově jaký v těchto motorech celkově rozdíl?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

18.07 2019 23:17


Zdravim. Tiez idem menit rozvody a rad by som sa opytal na najvhodnejsiu sadu.
Continental a Contitch to je to iste ?
Nasiel som viacere sady CONTINENTAL / CONTITECH vhodnych pre moje auto A4 avant 1,9 TDI* 81 kw AFN -1997
Aky je madzi nimi rozdiel. Su odlisne oznacnim hmotnostne ale aj cenovo.
ide napr o
- CONTINENTAL CTAM / CONTITECH CT908K1 37,58 € s DPH
- CONTINENTAL CTAM / CONTITECH CT919K2 73,02 € s DPH
- CONTINENTAL CTAM / CONTITECH CT867K4 61,06 € s DPH
- CONTINENTAL CTAM / CONTITECH CT945K2 78,82 € s DPH
- CONTINENTAL CTAM / CONTITECH CT726K2 79,21 € s DPH
- CONTINENTAL CTAM / CONTITECH CT920K1 87,40 € s DPH

Toto su ponuky od jedneho predajcu a ked ze ceny su dost rozdielne tak by som sa rad opytal na rozdiely. Cen totiz nemusi vzdy uplne odrazat kvalitu .
Za Vase rady a ochotu vopred dakujem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email