Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 343 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 5
Celkem: 343

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

18.07 2009 10:07


Zdravím, začala se mi dusit Audinka, ne pořád, jen při přidání plynu, tak mě napadá, že by to mohlo dělat čerpadlo nebo palivovej filtr.

Otázka zní: Kde najdu palivovej filtr a můžu ho nějak zkontrolovat? Nechci zbytečně vyhazovat prachy, než budu mít jistotu. Je to vstřikování CIS-E Motronic, takže by měl stačit tlak okolo 4 barů, 3,5 baru za regulátorem a hlavně neklesat při přidání plynu (motor 3A)

Jak změřím tlak? stačí odpojit přívod benzínu od rozdělovače paliva a dát tam budík?

Prostě nějakou radu, jak postupovat, abych neměnil zbytečnosti.

Vyřešení dotazu:

Tak jsem po minimálně měsíčním laborování, rozebírání a běhání se silikonem konečně udělal finální tečku.

Takže tedy 3x rozdělaný kompletní sání až ke klapce včetně podtlaků, ventilu volnoběhu atd.

Zalepeny minimálně 3 díry v želvě, jedna zpuchřelá hadička vyměněna za domácí bastl, výměna všech nevyhovujících sponek, které byly dotažené nadoraz a hadice pořád volné.

Po třetí rozborce a sborce auto přestalo škubat, dusit se, ale jelo pořád jak 1,8S - vím jak zhruba jede, páč jsem jednu byl s kámošem kupovat minulej tejden.

Tak jsem vyměnil vzduchovej filtr, i když měl najeto cca 20000 a předepisujou 30000 (Etzold)

A světe div se, auto tahá jak zběsilý, po jakýmkoli problému ani památka a dokonce i trochu ztichlo.

A všem díky za rady.
Naposledy upravil Satan Coupe dne 28.08 2009 15:08, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





18.07 2009 10:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

18.07 2009 15:09


Já teda nevím jak to má to coupé,ale já mám na mojí B3 palivovej filtr dole na podlaze před pravým zadním kolem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

18.07 2009 23:33


A dá se nějak zkontrolovat? Kouknout, jakej je tam sajrajt? Vyčistit asi nepůjde.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

19.07 2009 7:09


Zkontrolovat se nedá,ale to bych bejt tebou neřešil,vždyť stojí asi 400 Kč,tak ho rovnou kup a vyměň a víš že je to svatý
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

19.07 2009 9:57


Hele a co čerpadlo, našel jsem to od Meyle za 2860,- Je na MJauto a je psaný i pro můj motor, je to 6,5 barů, ale já mám Motronic kterej potřebuje 4 bary, tak jedtli tam nemá bejt jiný (třeba levnější
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

19.07 2009 11:32


Mefisto:
Já teda nevím jak to má to coupé,ale já mám na mojí B3 palivovej filtr dole na podlaze před pravým zadním kolem
tak to je i na kupecku
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

19.07 2009 13:26


no tak ted jsem si přečetl že máš motor 3A což je taky mechanická stříkačka,KE- motronic, spletl jsem si to.
Naposledy upravil rocky33 dne 19.07 2009 14:58, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

19.07 2009 14:26


rocky33 : presne tak,cerpadlo je v nadrzi
nahoru

sponzor





19.07 2009 14:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

21.07 2009 6:34


tak jsem vyměnil svíčky, protože už byly objednané a jak jsem předpokládal, žádná změna, původní byly úplně jak maj být, žádnej olej ani mokrý od benzínu, všechny krásně do cihlova. takže to pálí dobře.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

21.07 2009 6:35


Jak změřím tlak benzínu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.6. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 11

21.07 2009 13:29


A dělá Ti to pořád nebo třeba jen,jak je studený motor?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

21.07 2009 14:19


Satan, je na to nejakej vzorec, neco jako "za urcitej cas to posle tolik a tolik benzinu", nekdo to tu jednou rikal kolik litru ti ma pres nej prelezt za urcitou dobu ... ale kolik to je, ted fakt netusim (6,5 litru za minutu? jenom tipuju) ... myslim ze prcek mi to rikal ...

mne se u K-Jetu dusila potvora kvuli pricpanymu regulatoru volnobehu ... nemas tam taky nejakej takovej hotentot?

zkus trebas povolit vicko nadrze ...

nemas nekde nejakou deravou podtlakovou hadicku ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

22.07 2009 7:35


Jo, už jsem taky došel k názoru, že je to vzduchem, protože to začalo syčet jako prase, regulátor volnoběhu tam je asi taky, myslím, že je to ta věc co drží v gumovým kroužku na víku ventilů vzadu. A hlavně, když to nastartuju, a dám ruku na díru, kudy to má sát přes do filtru, tak nic, přidám, a nic, bez zátěže se to nedusí, normálně to jde do otáček, ale asi to moc nesaje normální cestou přes filtr, ale všude okolo. protože když to ucpu, tak to fakt nic nedělá. Takže to asi dneska rozeberu a budu přetěsňovat. Jinak už jsem zalepil díru v tý žebrovaný sací hadici a nic, furt to někde syčí a já nevím kde.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.07 2009 8:17


no .. tak to muzu jenom rict "hledej smudlo"

btw: zkus vzit kondom a pretahnout mezi zelvou (ta zebrovana hadice) a prepadovym ventilem (smerem dolu, je napojenej na filterbox) ...

a pokud to nepomuze .. zacni hledat a hledat .. a hledat ... a rovnou vymenuj co najdes ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

22.07 2009 8:30


jj, je mi to naprosto jasný, aspoň, že to asi není to čerpadlo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

22.07 2009 9:22


ztomass: právě když je to studený tak to nedělá, protože valí 5. vstřik a není to tak chudý.
nahoru

sponzor





22.07 2009 9:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

22.07 2009 9:31


mě ze želvy nic do filterboxu nejde, v želvě je záslepka, mám tady pár obrázků z etky od Petana, viz
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tak kdyžtak koukni a napiš to podle čísla na obrázku, kam bys dal tu šprcku.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.07 2009 9:51


no jo .. sorry.. ty uz to mas trosku jinak...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

22.07 2009 10:48


nějakej jinej postřeh, kterej by mi ulehčil hledání? Zatím jsem utěsnil želvu, vytisknul ty obrázky z etky, abych něco neposral a ukrad vulkanizační pásku, ta se pevně a trvale spojí s omotaným materiálem - hadicí pokud nebude úplně našrot, ještě doprskám po práci na Hrádek k vodě a pak se do toho pustím, možná už na Hrádku. Už jste někdy viděli nudistu automechanika? Jestli ne, můžu se u toho nechat vyfotit.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

22.07 2009 11:36


tady mas obrazek co sem nasel ... je to 1.8 16v CIS-E Motronic z Golfa

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.6. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 11

22.07 2009 12:28


Satan Coupe:
ztomass: právě když je to studený tak to nedělá, protože valí 5. vstřik a není to tak chudý.

Právě já měl podobný problém,ale právě jen jak to bylo studené,když jsem přidal plyn,začalo se to dusit a kouřilo to,jak naložená tatra,už mi říkali,že mám motor v hajzlu.Nakonec to dělala špatná směs...Ted nevím,jak se ta součástka jmenuje,abych neplácl blbost,ten co mi to poradil tomu říkal automatický sytič,je to taková trubička z boku motoru a je v ní Bimetal*,který podle teploty motoru reguluje množství vzduchu a byla zasraná.Vytáhnul jsem ji apřec noc namočil do ředidla a ráno jsem čuměl,kolik bordelu z toho vyplavalo a bylo po problému,ale ta doba než se na to přišlo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

22.07 2009 14:06


já mám opačnej problém, mě to nevalí teplý, a tobě to kouřilo, protože jsi to měl asi moc bohatý.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.6. 2009
Příspěvků: 214 | Témat: 11

22.07 2009 15:00


Nejhorší,ale je,než na to člověk příjde a nakonec zjistí,že to byla nějaká blbost
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

23.07 2009 7:18


zalepil jsem díru v želvě, a je to o poznání lepší, ale furt to někde syčí a občas se to přidusí, ale nezačne to aspoň škubat.
nahoru

sponzor





23.07 2009 7:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

26.07 2009 11:53


Tak po zalepení díry v želvě to ještě trochu syčí jinde, ale nad 70°C to jede normálně, do 70°C se to občas trochu přidusí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

06.08 2009 6:41


Tak jsem včera ještě našel upadlej drát od nějakýho čidla, co je nahoře vepředu u víka ventilů a sání, z pohledu když stojím před autem vlevo, přidělal jsem ho a nic, takže stav je následující: nastartuju, auto jede normálně, vyleze teplota na cca 60°C a najednou to úplně ztratí tah, zlepší se to až na provozní teplotě, ale stejně to předtím jezdilo líp.
Nevíte někdo, co s tím? Co se stane při 60°C u motoru, kterej jde normálně? Nevypíná to při týhle teplotě obohacování 5. vstřikem, nebo něco podobnýho? Už mě to sere, včera jsem předjížděl policajty, protože se plížili 30, najednou se to začlo dusit a ještě proti vyjelo auto, no na posrání, ještě, že to nebyli dopraváci, ale nějaká hlídka v zeleným transporteru, která nám tady krouží už asi 14 dní, protože tu asi v průmyslový zóně někdo něco krade.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

06.08 2009 8:14


tak hlásím podobný problém.
opět se mi to začalo při studeném motoru jakoby dusit, mírně kolísají otáčky a někde něco malinko syčí.
budu to řešit až po dovolené.
vidím to na výměnu příruby sání, hadice do sání, vyčištění klapky a volnoběžného ventilu, atd...
apropo, co se stane, když místo té umělohmotné hadice do sání dám přímý filtr?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

07.08 2009 7:11


přímý filtr nedávej, tyhle svině jsou na vzduch hodně háklivý. Mě asi někam musela natéct voda, všera auto stálo celý den na slunci, nedalo se skoro ani sáhnout na palubku a najednou jezdí zas jak víno a když tak přemýšlím, tak dusit se to začalo minulej tejden po přívalovým dešti.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

25.08 2009 20:40


Tak jsem přetěsňoval, dneska opravoval, co jsem zkurvil a vypadá to zatím OK, ale uvidíme na delší trase. Mimochodem další díra jako prase v želvě, nemá někdo nějakou lepší? T moje je už skoro samej silikon.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

25.08 2009 22:03


na 16v želvu mám...podivam se v jakem je stavu...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email