Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 325 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 2
Celkem: 325

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

26.06 2009 20:45


Tak uz mam v C4 2.5TDI treti cerpadlo.prvni kleklo chvili po koupi,to druhy vydrzelo cca rok do te nejakych 60.000 km.
Tak cekam co to treti.Opet plne malych sponek.ma smysl dat na hadice jeste takovy ty univerzalni palivovy maly filtriky?nebo trosku vetsi,i treba jak jsou do benzinaku,ty maji z kazdy strany curo na nasazeni hadice.a je stejnej naftovej a benzinovej filr?Mam strach ze nebude.
nahoru

sponzor





26.06 2009 20:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

27.06 2009 10:25


to nebude, spis bych vyplachl soustavu,ale myslim ze ty spony vytvorilo cerpadlo samo - takzvane se sezralo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

27.06 2009 11:18


to pocitam,ze spony jako takovy byly z vydirajicich se strev cerpadla.ale cim to je zpusobene?provozem a opotrebovanim?nebo necistotami,ktery bych mohl eliminovat filtry navic?takze bezny jev zeje sezere samo?ty o tom vis mnohokra vic.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

28.06 2009 11:48


cerpadla co maji najeto 3x na mesic a zpet maji uz celkem velke vnitrni vule, tim se to pak zacne vydirat, na vine je samozrejme provoz a jeste vetsi podil na tom ma nase kvalitni ceska nafta...aditivovat aditivovat aditivovat,filtrovany je to dostatecne stavajicim filtrem, samozrejme za predpokladu ze je dodrzovan jehy vymenny interval nedavas tam cinskou sracku. To ze se sezre je rekl bych normalni jev
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

28.06 2009 16:23


O.K.
Aditiva* pridavam po tom co tady ctu obvzlaste tve prispevky an suchou ceskou naftu...no nicmene uvidime jak si povede toto treti cerpadlo.premyslim o repasi stavajiciho,asi to za babku nebude,nebo bude lepsi se ta to vyprdnout a casem eventuelne zase sehnat jiny jety v tomto pripade za trojku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.06 2009 17:02


vlasta:
cerpadla co maji najeto 3x na mesic a zpet maji uz celkem velke vnitrni vule, tim se to pak zacne vydirat, na vine je samozrejme provoz a jeste vetsi podil na tom ma nase kvalitni ceska nafta...aditivovat aditivovat aditivovat,filtrovany je to dostatecne stavajicim filtrem, samozrejme za predpokladu ze je dodrzovan jehy vymenny interval nedavas tam cinskou sracku. To ze se sezre je rekl bych normalni jev
chlape trochu of ale porad ake konkretne Aditiva*, cez zimu som pridaval ale neviem co tam davat cez normalny rok (nie zimne Aditiva*) a porad mi kedy je najlepsie menit palivovy filter - km alebo roky ?
Please ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

28.06 2009 17:23


Scorpion dávaj v lete Super diesel aditív letný a je aj zimný. Myslím si, že je asi najlepší zo všetkých dostupných na trhu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.06 2009 17:25


Pajko:
Scorpion dávaj v lete Super diesel aditív letný a je aj zimný. Myslím si, že je asi najlepší zo všetkých dostupných na trhu.
dik za radu dostanem ho na pumpe ci musim skocit do nejakej predajne ?
nahoru

sponzor





28.06 2009 17:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

28.06 2009 17:29


Mávali ho na Slovnaftke, ale predražené a ja som ho kupoval u Autoštangl alebo v Čechách. Je to český výrobok v nejakej licencii, ale naozaj dobrý.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.06 2009 17:30


Pajko:
Mávali ho na Slovnaftke, ale predražené a ja som ho kupoval u Autoštangl alebo v Čechách. Je to český výrobok v nejakej licencii, ale naozaj dobrý.
jj este raz dik, niekde ho kuknem
PS: hodim tu inu temu nech nie sme OT
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

28.06 2009 17:31


Prepáč zabudol som napísať presný názov. Volá sa VIF Super diesel aditív.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

28.06 2009 18:41


VIF je jedno z nejlepsich aditiv co je u nas k dostani, palivovy filtr se jmenovite u petivalce meni kazdych 30K km http://www.petrol.cz/noviny/clanek.asp?id=8962
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.06 2009 18:56


vlasta:
VIF je jedno z nejlepsich aditiv co je u nas k dostani, palivovy filtr se jmenovite u petivalce meni kazdych 30K km http://www.petrol.cz/noviny/clanek.asp?id=8962
vravel som ze som OT a to preto lebo mam V6 alebo je to jedno? A casovy limit ako na olej tam nie je (15 000km/1rok)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

28.06 2009 19:03


v pripade V6 TDI* je to rovnez 30K km
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.06 2009 19:08


vlasta:
v pripade V6 TDI* je to rovnez 30K km
ok, ja to najazdim za dva roky ale niekto za 5 rokov aj tak 30 000km?
este raz dik
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

28.06 2009 20:28


vlasto: Tech 30 tisci km se mi zda nejak malo ne?
nahoru

sponzor





28.06 2009 20:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

29.06 2009 8:41


Knightey-: zdat malo se to muze,ale presto je to tak, ono popravde ten filtr vic nevydrzi, obzvlaste u starsich aut kde je toho bordelu v nadrzi celkem dost
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

29.06 2009 8:49


vlasta:
VIF je jedno z nejlepsich aditiv co je u nas k dostani, palivovy filtr se jmenovite u petivalce meni kazdych 30K km http://www.petrol.cz/noviny/clanek.asp?id=8962


v jednom obchůdku s dílama jsem objevil přípravky značky Wynn's a prodejce jich strašně chválil...že pry fungujou... máte někdo s nima zkušenosti?..co se týče přípravků do oleje a nafty ...(čištění,vylepšení vlastností,utěsnění,atd...)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

29.06 2009 9:00


Adélka80:


v jednom obchůdku s dílama jsem objevil přípravky značky Wynn's a prodejce jich strašně chválil...že pry fungujou... máte někdo s nima zkušenosti?..co se týče přípravků do oleje a nafty ...(čištění,vylepšení vlastností,utěsnění,atd...)
si OT presun sa vedla
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

29.06 2009 9:21


vlasta:
Knightey-: zdat malo se to muze,ale presto je to tak, ono popravde ten filtr vic nevydrzi, obzvlaste u starsich aut kde je toho bordelu v nadrzi celkem dost

Vlasto tu si dovolim s tebou nesuhlasit. Presne za tymto ucelom ako pises (navyse nafta len z kanistrov) som demontoval nadrz ze vycistim. Nebolo co cistit. Auto malo cca 200kkm na tacho a 10 rokov. Daval som pred jemny filter este jeden ten priesvitny a v nom sa z casu na cas objavila spina. Cistil som ho cca 1x za pol roka a to asi len pre dobry pocit.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

29.06 2009 9:42


vydis, ja v patek vypoustel nadrz u C5 2.5 TDI* - musela se menit - nepral bych ti videt toho sajrajtu co jsem z toho vypustil, auto 1999,tachometrove 320K km - real asi i tak jinde. Holt asi mate na slovensku lepsi naftu, nebo spis cistejsi tanky )))
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

30.06 2009 20:40


ja menim palivovy filter minimalne raz do roka aj ked tych 30000km nenajazdim, menim ho vzdy pred zimou, to len pre istotu, ci sa vnom nevyzraza nejaka voda aby to nezamrzlo, neje to nejaka draha zalezitost, tak preco to autu nedopriat ze?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.07 2009 13:55


tak,tak aditíva v zime v lete !!!!!!!!! a filter meniť pravidelne !!!!!!!
nečistoty nie sú problém tie sa zachytia vo filtračnej vložke a ak sa filter zapchá auto jednoducho nepôjde,problém sa volá vlhkosť a voda ,ak sa filterzaplní vodou tak preteče do čerpadla a je zle.
A najhoršie je to,že dnešné filtre nemajú odkalovací šrob.

Inak pre predstavu čo je nafta mám v dielni tlakovú skúšačku na trysky do nej som dal novú naftu a navyše prefiltrovanú,teda absolutne čistú a potom som tú skúšačku nechal stáť na ponku v okurovanej garáži,nepoužil som ju asi dva roky a zahrdzavel vstrekovací element !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aditíva viažu na seba vodu a tá sa potom spáli v motore a nehromadí sa v nádrži.

inak je pravda,že niekto má nádrž čistú a niekto ako Vlasta píše sajrajt ako prasa.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

03.07 2009 23:52


quattro99:
ja menim palivovy filter minimalne raz do roka aj ked tych 30000km nenajazdim, menim ho vzdy pred zimou, to len pre istotu, ci sa vnom nevyzraza nejaka voda aby to nezamrzlo, neje to nejaka draha zalezitost, tak preco to autu nedopriat ze?
menis si ho sam? Nejak sa obavam tej prace Nejaky mininavod aby som potom este nastartoval a vrcal ?
nahoru

sponzor





03.07 2009 23:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.6. 2009
Příspěvků: 135 | Témat: 6

04.07 2009 18:58


Povolíš dve eskapásky na prívode a k čerpadlu, jeden šrób na tele filtru. Potom vytiahneš jednu závlačku, sorry neviem si spomenúť ako sa tovolá, ale je to na vrchnej prednej strane filtru a to potom z toho filtru vytiahneš. Založíš nový NALEJEŠ DO NEHO ČISTÚ NAFTU a všetko opakuješ, ale opačným spôsobom. Potom naštartuješ. Otázka asi 10-tich minút.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

04.07 2009 19:03


presne tak, jednoducho vymontovat, naliat do filtra naftu, zmontovat a startovat, pozor na ten cierny plastovy ventil na filtry aby to dobre sadlo a nezavzdusnovalo sa to koli tomu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

04.07 2009 20:18


nejak sa toho aj tak obavam, skocim radsej do servisu nerad by som zostal niekde visiet

Alebo, ...
Ked ho vymenim tak musim ovzdusnit trysky alebo staci len tocit, tocit a po chvili to naskoci?
Cital som tu uz ako niekto menil filter a potom 3 dni bol imobilny
A ked sme pri tom tak aku znacku filtra odporucate?


Musim pohladat tu temu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

04.07 2009 20:42


davam bosh, mne to chyti vzdy skoro hned, mam tam este pred cerpadlom taku pumpicku na tahanie nafty a no problemo
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

04.07 2009 21:04


Bosh, Man, Champion, Filtron atp.
Vyhni se Framu, na ten jsi lidi docela stezovali tady tusim
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

04.07 2009 21:45


quattro99:
davam bosh, mne to chyti vzdy skoro hned, mam tam este pred cerpadlom taku pumpicku na tahanie nafty a no problemo
to ako fakt? moj dedo ma na traktore pumpu na tahnie rukou ale na aute
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email