Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 359 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 358
Uživatelů: 1
Celkem: 359

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

22.03 2008 16:22


A6Petr:


A Bundovy cykly jsou taky dobrá věc. Budu jezdit pořád na pětku a budu mít míň cyklů a motor vydrží milióny kilometrů a spotřebu budu mít jako TDi (i bez čipu )...

???
Jinak netvrdím, že budete jezdit po čipu s nižší spotřebou, to by to člověk asi nečipoval, že...
Ale při normální jízdě díky vyššímu krouťáku a lepší výkonnostní charakteristice by spotřeba s čipem mírně klesnout mohla, proč ne? Je to logický...
The Second:

Rozdíl Natural - V Power 8-10 koní.
Ohooooooo OMG, WTF, ROFL !!! :

Když u 250 koňový Imprezy ten rozdíl dělá 14 koní, tak proč by to u 2,8 30V 193 koní nemohlo udělat 8 koní?
A6Petr: Podle tebe to nemá cenu komentovat, takže s tím předpokládám nesouhlasíš... A argument? Netvrdím, že jsem děd Vševěd, rád si poslechnu rozdílný argumenty a případně pozměním svůj názor, ale když to nemá cenu komentovat...
nahoru

sponzor





22.03 2008 16:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 19.11. 2006
Příspěvků: 1930 | Témat: 10

23.03 2008 1:08


Joo chip... Jeden čas jsem o tom taky uvažoval, tak jsem vyrazil za klukama do motorsportu na výzvědy, a bylo mi řečeno : a)zlepšení ano, ale poměr cena/užitek na pováženou b)nutnost používat vysokooktanové palivo c)nutnost vyměnit alespoň vzduchový filtr, ideálně poladit svody a potrubí

Kdyby to nestálo ty prachy tak neváhám. Ale tohle je minimálně chip za 10tis a filt za 3tis a výsledek nic moc. Navíc po praze stejně jezdím do 2tis otáček, tam mi momentovku moc nepoladěj.

Ale jinak je chip dobrá věc, jak je výše psáno, nijak to neovlivňuje životnost a spotřeba klesá. Při využívání toho výkonu zase ale dost roste.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

23.03 2008 19:19


Citace:
Rozdíl Natural95 - V Power Racing 8-10 koní.

Podle mne je to postaveno opacne. Pri pouziti N95 bude ten vykon mirne snizeny, tak to pisou i v manualu. (Tady se bavime o motorech na N98)
Jestli je ten motor delany na N95 a nekdo natankuje V Power Racing a rika, ze ma vyssi vykon, tak je to mozna zpusobeno tim, ze predtim tankoval nekvalitni N95.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

23.03 2008 20:56


Flex:
Citace:
Rozdíl Natural95 - V Power Racing 8-10 koní.

Podle mne je to postaveno opacne. Pri pouziti N95 bude ten vykon mirne snizeny, tak to pisou i v manualu. (Tady se bavime o motorech na N98)
Jestli je ten motor delany na N95 a nekdo natankuje V Power Racing a rika, ze ma vyssi vykon, tak je to mozna zpusobeno tim, ze predtim tankoval nekvalitni N95.

No jasně, motory s vyšším výkonem mají zpravidla předepsáno N98, tudíž jim výkon při použití N95 klesne.
Tedy pozor, jestli někdo rozumněl, že dám vysokooktanový palivo a naberu koně, těžko, nebo zanedbatelně..Já jen psal, že ROZDÍL je x koní..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

24.03 2008 20:03


No ono to není ani výkonem,třeba OctávkaII. 1.6 FSI má taky předepsaný N98.A třeba BMW 4.4 může jezdit na N91.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 29.2. 2008
Příspěvků: 4249 | Témat: 19

24.03 2008 20:14


a třeba moskvič 1360 má předepsaný o.č.76. takže něco jako neprotřepanej iron. po nalití 98 by asi nešel chcípnout... jinak jsem nedávno ze zvědavosti nalil 98 do mitsu galanta 2,0 16v. rozdíl v chování nepostřehnutelnej. možná byl ochotnější v nízkých otáčkách, jak byl v normálním režimu, jel jako obvykle.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 21.1. 2008
Příspěvků: 1 | Témat: 0

01.04 2008 13:20


Ted jde o to, kdyz se rozhodnete pro chip, kdo ho umi KVALITNE udelat a samozrejme zmerit na brzde pred a po uprave...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.04 2008 16:29


Ten neznamy z 10 se jmenoval Jaba a byla to 142kw 2.8. Rikal, ze dynamika a spotreba je o litr lepsi, vykonove zadny rozdil, nebo ne pocititelny.

Jinak co se tyka chipu, neni chip jako chip. Je to hodne o tom, kdo to dela, jaky pro to ma cit. Navic velkou roly take hraje opotrebeni auta, aktualni technicky stav - proto se ma chip delat na miru konkretnimu autu.

Ja do nej pujdu, ale jen proto, ze chci menit trysky a turbo z 110 na 132kw, tak aby i sw odpovidal nejelepe 1:1 jedne origo 132SW.
nahoru

sponzor





01.04 2008 16:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.7. 2008
Příspěvků: 265 | Témat: 14

20.08 2008 15:23


nevím jestli to nebyl jen ten pocit co se výkonu týká, ale když jsem měl A4 1.8T 110kW tak jsem do něj nalíval V-power racing a snižila se mi s něco maálo průměrná spotřeba a měl jsem větší dojezd na plnou nádrž......ovšem u A6 2.7biT to žádnou změnu nepřineslo...... ;)musel bych teď mrknout na nádrž ale na A6 mám možná doporučen N91 a když né já tak máma na A6 2.4 určo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 1103 | Témat: 10

20.08 2008 20:34


česki:
nevím jestli to nebyl jen ten pocit co se výkonu týká, ale když jsem měl A4 1.8T 110kW tak jsem do něj nalíval V-power racing a snižila se mi s něco maálo průměrná spotřeba a měl jsem větší dojezd na plnou nádrž......ovšem u A6 2.7biT to žádnou změnu nepřineslo...... ;)musel bych teď mrknout na nádrž ale na A6 mám možná doporučen N91 a když né já tak máma na A6 2.4 určo



no nevim, já mam na 2.4 doporučenej N95
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.08 2008 21:35


2.7 má doporučenou 95 a je možno tam lí 91,ale jen motor ACK/ALG jinak je to 98 a je možno lít 95
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

20.08 2008 21:48


Tak pardon je to jinak 2.7T má 98/95
2.8 má 98/95
2.4 má 95/91
1.8T má 95/91
1.8 má 95/91
4,2 má 98/95
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

21.08 2008 10:32


91 je mozno nalit nouzove do vseho, ale spotreba bude vyssi a vykon nizsi. U motoru, ktere to nemaji ani uvedene je to skutecne na dojeti a je pry mozne sledovat klepani motoru a vyrazne snizeny vykon.

Osobne si u rozhavene 1,8T nedokazu predstavit N91. Zvlaste kdyz tenhle motor je tak citlivy na svicky a cele zapalovani obecne.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

21.08 2008 18:36


jeste k tomu chipu - zrovna kdyz jsme se s pritelkyni vraceli po koupi Amalky do Brna, tak v Olympii mela predvadeci akci nejaka firma zabivajici se chiptuningem.
Stala jim tam moc pekna nova A4 avant - tak sem se na ni sel podivat a dal jsem se do reci s jednom ze zastupcu firmy.

Na tomhle motoru rikal, ze za 6000 Kc by se dal zvednout vykon asi o 15 koni ale hlavne o 60 N.m. a snizit spotreba o 1-2 litry.

Celkem zajimavy,ale nechce se mi do toho. Kdyz auto uz najezdilo 200tis km s timhle vykonem, tak nechci najednou zvednout vykon a sledovat jak najednou vse odchazi.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

21.08 2008 19:51


No vzhledem k tomu, ze vykon je funkce otacek a kroutaku, tak by mel onen chiptuner rict v jakych otackach (odhadem tak 9000ot/m). Zkratka - 60Nm je hola blbnost. A za 6000Kc - to bude kvalitka.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

21.08 2008 19:53


joo jasne, VETSI vykon + VETSI kroutak = MENSI spotreba o 2litry ....!!!!

tak to tam kuci vymysleli za 6tis neco na zpusob perpetum mobile ne? ...


bicek: 2.5lce tohle fakt nedelej a nafackuj si jenom za to ze jsi se nad tim byt nachvili zamyslel!!! ... na ten motor nesahej ani mu nenaznacuj zebys ho cipoval, lej tam naftu a vic neres
nahoru

sponzor





21.08 2008 19:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

21.08 2008 20:06


to kriznik: Neboj delat to nebudu. Ale naftu tam taky lit nebudu - mam obavu, ze by to me 2.8 moc nesvedcilo.

Jen me to zaujalo.

Ja mam takovej svuj nazor na to, jak by se dal zvetsin vykon i kroutak pri snizeni spotreby - posunout vykonovou krivku doprava - k vyssim otackam - tzn. ze by tam ty narusty opravdu byly - ale treba az kolem 5-6 tis. otacek.
V oblasti kde jezdite nejcasteji - tzn. 2-3 tis. by byl vykon naopak nizsi nez puvodne - takze pri jezdeni na normalni otacky by motor zral min a pokud by byl potreba vykon, byl by k dispozici az o poznani vys.

Ale to je jen takova moje teorie - jen sem jednou tak premyslel v trolejbuse - mozna je to blbost.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

21.08 2008 20:08


proc mam zafixovano ze mas dyzl? :] no nic, deformace
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.1. 2007
Příspěvků: 368 | Témat: 11

21.08 2008 20:58


podotykam hned zpocatku, ze jsem necetl cele vlakno, ale kdyz uz se rozhodnes jit do obsahu 2.8 benzin, proc se hodlas zahazovat zastaralym motorem a neporidis si rovnou 142kw ??
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

21.08 2008 22:48


to yohn: No mozna proto, ze uz ma porizenou 128 kW 12V verzi.
Tech novejsi 30V 142 kW udejne tolik neni - i kdyz se mi to nezda - prijde mi, ze je videt casteji nez 12V.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

22.08 2008 0:37


sulda ma 30V 2.8 motor ;]] muzes predelat
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

22.08 2008 9:23


128kW jsem ochipoval chipem z Ebaye. Jak uz jsem tady jednou nekde psal. Byla to '92 - tedy jedna z prvnich 2,8, ktera uz mela vyhytana gufera, takze nezrala litr oleje na 1000km, ale jinak byla ridici jednotka MMS 201 (byly az do 401). Prvni 2,8V6 zraly, ale '93 a vyse se inzenyri v Nemecku pochlapili a pri stejnem vykonu snizili spotrebu. Chip se kasal +12HP a +20Nm osobne myslim, ze se to nekonalo. Neco bylo malicko citit mezi 2000-3000, ale 10 koni to nebylo. Spotreba klesla, osobne myslim, ze nekdo okopiroval obsah novejsi ridici jednotky.

Zaver zni od r.v. '94 vys bych nechipoval.

Teorie snizit vykon v nejcasteji pouzivanych otackach ve prospech spotreby je zcestna. Budes vic slapat a bude to zrat jeste vic.
Mirne zvyseni vykonu a snizeni spotreby (pokud clovek jezdi stejne jako predtim) je teoreticky mozne, ale za cenu neceho jineho - vetsinou jsou to emise.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

17.06 2011 14:37


Tak kdo to máte odzkoušené na nějakém novějším motoru? Třeba na 3.0 V6
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.06 2011 15:12


chipovat auto bez turba ? kolik se s tooho da vymackat ? 20hp max ?
nahoru

sponzor





17.06 2011 15:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

17.06 2011 15:30


TAVIC:
To víš, bájná 1,9TDI to není. Někomu stačí, že mu ten ubohej benzínovej třílitr pak žere míň na volnoběh
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.06 2011 15:43


Hanys: aha
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

17.06 2011 15:59


TAVIC:
Nejspolehlivější řešení je si koupit za cenu profi chipu jetou Fabku v ropě a nepřelezeš pětku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.6. 2011
Příspěvků: 595 | Témat: 19

17.06 2011 16:21


TAVIC:
chipovat auto bez turba ? kolik se s tooho da vymackat ? 20hp max ?


A kolik bys chtěl, aby to u tý atmosféry přidalo? Pokud by to zvedlo výkon z 220 koní na 240 a přidalo 40-60nm na krouťáku, tak je to podle mě za 6000 dobrej kauf. Já bych do toho šel, až udělám teda komplet tlumiče a až uvidím, jak dopadne Hanys
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

17.06 2011 16:42


Slayer: no jasne , takovy jsou nejlepsi... taky radeji pockam az si obedna jidlo kamarad a uvidim co mu prinesou

Jinak podle me to za ty prachy cenu nema. a halvne nemas ty tam uz tech koni dost ?
Ps: ne nadarmo se rika , k cemu obsah bez turba ...tak nejak to je ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

17.06 2011 16:49


TAVIC:

Citace:
ne nadarmo se rika , k cemu obsah bez turba ...tak nejak to je ?


Ano, je to jinak. Původní znění je "Obsah ničím nenahradíš"

A taky PS: V ničem se rejpat nebudu, a kdyby ano, tak snad si nemyslíš, že si to tu nechám od někoho rozpitvávat
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email