Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 2
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

22.06 2009 21:08


Zdravim vsetkych audinakov, zacinam byt trochu zufaly. Stava sa mi, ze pri rozbiehani na prvom prevodom stupni nie som schopny plynule sa rozbehnut, mam pocit ze motor chce vyskocit z auta von. Ani ked sa rozbieham bez plynu, ani s pomerne velkou davkou plynu.
Naposledy upravil hemic dne 04.04 2010 0:43, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





22.06 2009 21:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

11.11 2009 0:16


Ten problem mam stale, nestretol sa s tym niekto? Je pouzity dvojhmotny zotrvacnik alebo obycajny?
Vdaka
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.11 2009 0:34


hemic: Ahoj, robí ti to iba pri rozbehu? Je to trhanie alebo vibrovanie? Inak je všetko v poriadku?
Vyskúšaj zatlačiť spojku a pridať plyn či ti to bude aj tak robiť.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

11.11 2009 0:37


flashmajster:
hemic: Ahoj, robí ti to iba pri rozbehu? Je to trhanie alebo vibrovanie? Inak je všetko v poriadku?
Vyskúšaj zatlačiť spojku a pridať plyn či ti to bude aj tak robiť.


je to silne rozvibrovanie. Deje sa to len ked je spojka v preklze, ked je pedal zatlaceny uplne alebo pusteny uplne, tak je vsetko ok.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

11.11 2009 8:37


navstiv nejakeho odbornika, vadnou lamelu nebo pritlacak pozna hned a ty budes mit jasno.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

11.11 2009 9:57


vlasta:
navstiv nejakeho odbornika, vadnou lamelu nebo pritlacak pozna hned a ty budes mit jasno.


Spozna to bez rozobrania len tym ze sa prevezie, alebo tym ze to rozoberie. Bojim sa len toho aby to nebol ten dvojhmotak, s vymenou spojky som tak nejak pocital uz pri kupe, vzhladom na vek a km, ale ten dvojhmotak stoji co cela sada
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

14.01 2010 10:25


Aky bude rozdiel v spravani auta, ak vymenim dvojhmotny zotrvacnik za pevny?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2010
Příspěvků: 21 | Témat: 5

14.01 2010 16:53


Ahoj mám to stejné akorát rok 98 a dělá mi to taky. Na jedničku pouze když se rozjiždím to někdy poskakuje. je to prej ohlej pritlacak.
nahoru

sponzor





14.01 2010 16:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

14.01 2010 23:35


Musim dufat, kym je takto zima sa to este da, ale pred jarou to musim vymenit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.2. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 7

15.01 2010 10:26


hemic:


Spozna to bez rozobrania len tym ze sa prevezie, alebo tym ze to rozoberie. Bojim sa len toho aby to nebol ten dvojhmotak, s vymenou spojky som tak nejak pocital uz pri kupe, vzhladom na vek a km, ale ten dvojhmotak stoji co cela sada
mám starší setrvák dvohmotu najeto cca5tis km tak pokud máš zájem ozvi se.měnil jsem ho tenkrát dvakrát a zbytečně tak mi jeden zbyl.stál tuším kolem 17tis kč.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

15.01 2010 14:22


jarys:
mám starší setrvák dvohmotu najeto cca5tis km tak pokud máš zájem ozvi se.měnil jsem ho tenkrát dvakrát a zbytečně tak mi jeden zbyl.stál tuším kolem 17tis kč.


A za kolik? Ja to vidim tak na horizont 2 mesiacov. S cim si mal nakoniec problem?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.2. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 7

15.01 2010 15:06


hemic: tak za 4tis.je fakt jako nový.tenkrát mi prokluzovala po výměně setrváku a zhruba 5tis km opět spojka.mechanik si myslel že mi vytekl olej z toho nového setrváku.tak jsem ho reklamoval a mezi tím koupil jinný od Bosche.nakonec jsme zjistili že setrvák byl OK a olej se tam dostal zřejmě z převodovky.a měnil jsem ho poprvé z důvodu, že mi při rozjezdu škubal pedál spojky a celé se to třáslo.po výměně(komplet spojky,přítlačák,ložiska setr.atd.)vše OK
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

27.03 2010 13:12


Som vypozoroval novu vec.
Ked auto stoji a motor ide na volnobeh, pri zohriatom motore sa na radiacu paku (aj cele auto) prenasaju ovela vacsie vibracie ako pri studenom (bez ohladu na to ci je pedal spojky stlaceny alebo nie). Kazdopadne mi neostane asi nic ine len to rozobrat. Ako spoznam na vymontovanom dvojhmotnom zotrvaku ze je po smrti, ked po vymontovani urcite nebude zohriaty?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

22.07 2010 22:57


Ozivujem tento stary topic.
Ako spoznam, pri vymontovanom zatrvacniku, ci je dobry alebo zly? Da sa to nejak odskusat momentovym klucom alebo treba nejaku specialnu pomocku?
Vdaka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

14.01 2011 19:26


up, taky by mě zajímalo jak se pozná vadná dvojhmota, respektive jak se chová auto když je na něm něco se setrvákem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

14.01 2011 20:55


kopriw:
up, taky by mě zajímalo jak se pozná vadná dvojhmota, respektive jak se chová auto když je na něm něco se setrvákem.


Proč tam rvete dvouhmotu???Origo by měl být jednohmotný mám i já na staré B5 1.9tdi,který je lepší než dvouhmota.Jednohmota vydrží i 5OONm (spec.).Až se mě vysere na B6 dvouhmota tak tam jde jednohmota.
nahoru

sponzor





14.01 2011 20:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

14.01 2011 21:24


popravdě co mám na svém jsem ještě nezjištoval, ale třeba tchán má v oktě dvojhmotu, tak když už je tady to téma a spousta lidí straší jak to odchází, tak se o tom chci něco dozvědět
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

14.01 2011 21:30


dvouhmotnostní setrvák je lepší v tom že tlumí otřesi z motoru na spojku a naopak a jestli chceš měnit spojku tak stejně ji budeš mít sundanou a poznáš jestli je špatnej nebo ne a hlavně bych nikdy nekupoval použitej od někoho i když by tvrdil že má najeto 1km protože na novej dostaneš záruku a seš si jistej že vydrží dalších xxx tisíc km
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

14.01 2011 21:48


pokud ma pohyb do tri zubu tak je ok, pokud s nim otocis nekam k peti...je v prdeli..
Na sestikvalt misto dvouhmoty jednohmotu nedas....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

14.01 2011 21:51


HORSEfeathers.BOY:
dvouhmotnostní setrvák je lepší v tom že tlumí otřesi z motoru na spojku a naopak a jestli chceš měnit spojku tak stejně ji budeš mít sundanou a poznáš jestli je špatnej nebo ne a hlavně bych nikdy nekupoval použitej od někoho i když by tvrdil že má najeto 1km protože na novej dostaneš záruku a seš si jistej že vydrží dalších xxx tisíc km


Hm nechám to na úvaze druhým,ale zatím kde jsem četl,tak ti co můžou,tak přecházejí na jednohmotu a to nejen tak z legrace,asi se víc ta dvojhmota ničí
S tím použitým setrvákem má Horse pravdu,taky jsem DOSTAL setrvák k motoru ........
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

14.01 2011 22:04


na jedno hmotnostní setrvák přecházejí protože je levnější a hlavně není nic co by se na něm mělo zníčit a ten setrvák se někdy dává to jo ale já kdyby jsem si kupoval nakej tak řači novej než od někoho kdo mi bude tvrdit že má málo najeto přECI* jenom to něco stojí a když už tak pořádně ne abych zase po 20tis znova vyndaval převodovku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

14.01 2011 22:07


vlasta:
pokud ma pohyb do tri zubu tak je ok, pokud s nim otocis nekam k peti...je v prdeli..
Na sestikvalt misto dvouhmoty jednohmotu nedas....




plně souhlasim a ještě nesmí mit vuli jako když se sním začne hejbat od motoru k převodovce
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

14.01 2011 22:09


HORSEfeathers.BOY:
na jedno hmotnostní setrvák přecházejí protože je levnější a hlavně není nic co by se na něm mělo zníčit a ten setrvák se někdy dává to jo ale já kdyby jsem si kupoval nakej tak řači novej než od někoho kdo mi bude tvrdit že má málo najeto přECI* jenom to něco stojí a když už tak pořádně ne abych zase po 20tis znova vyndaval převodovku


Tak tak jen mohu přitakávat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

14.01 2011 22:14


a jak zjistim kterej tam mam aniž bych lezl pod auto? 1,9TDi AFN rv.97
nahoru

sponzor





14.01 2011 22:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 3.1. 2009
Příspěvků: 2223 | Témat: 81

14.01 2011 22:21


kopriw:
a jak zjistim kterej tam mam aniž bych lezl pod auto? 1,9TDi AFN rv.97


No ikdyby jsi pod to auto vlezl tak to nepoznáš musel by jsi rozhodit motor z převodkou a mrknout na to.Pokud ale nemáš momentálně problémy tak to neřeš je to lepší a nebude tě bolet hlava co se dá na autě všechno vykur.....

Ještě něco mám taky převodku AFN a mám tam jednohmotu ale u Q si nejsem jistý ikdyž ....
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.1. 2011
Příspěvků: 255 | Témat: 14

14.01 2011 22:32


bych jen chtěl dopředu vědět co budu platit, protože když se na autě má co vysrat tak mě se to vysere
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2010
Příspěvků: 87 | Témat: 21

14.01 2011 23:01


a ještě a by jsem nezapoměl jak říka kolega vlasta ta ten setrvák se nemůže dát jinej protoýe by tam nešel aly kdyby nahodou tam šel tak se tam dát nemůže protože motor(hlavně klika) je seřízenej a vyváženej přesně na tento setrvák
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.9. 2012
Příspěvků: 17 | Témat: 1

05.10 2012 0:39


taky by mě zajímalo jak se pozná vadný setrvák, respektive jak se chová auto když je na něm něco se setrvákem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 6

11.10 2012 13:49


greenline:
taky by mě zajímalo jak se pozná vadný setrvák, respektive jak se chová auto když je na něm něco se setrvákem.


Já dělal komplet spojku včetně setrváku asi před 3.týdny. Poznal jsem to tak, že při rychlosti například 130km/h auto krásně jelo, ale jakmile jsem musel přidat plyn, například do kopce, tak se auto mírně roztřáslo a změnil se zvuk motoru. Dalším faktem bylo to, že při rozjíždění se auto taky více třáslo a u parkování to byl úplně porod. Nejdřív jsem kontroloval uložení motoru a převodovky, potom poloosy atd. Vše bylo oukej, takže Převodovka* dolu, setrvák a komplet spojka ven a dalo se vše nové a je klid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

07.12 2015 16:13


Mam malu otazocku. Už dlhší riesim problém s vôlou v prenose sily. Trhne mi z autom keď pustim/pridam plyn. Skusal som všetko. Od všetkých silentblokov, cez Kardan*, diferak a ja neviem co ešte a nikde žiadna vola nieje. Posledná možnosť teda ostava dvojhmota lenže žiadne iné priznaky (dvojhmotove) nebadam. Nič mi netrasie radi sa dobre, žiadne pazvuky od motora akurát spojka zabera skoro na konci a dosť zprudka. Ale to s tým nemá asi nič spolocneho. Môže to robiť dvojhmota aj keď niesu iné priznaky ? Vola je tam niekde dost veľká s menej citlivou nohou sa to rozbehne potom zo trhne a skace to ako drble.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email