Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 329 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 4
Celkem: 329

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

18.06 2009 10:52


Čaute,

Audi A6 2.5TDi 110kW AFB, ráno studenej chytne na brnk - na první válec, ale jak se trochu zahřeje, nebo jak je teplej tak to je hrůza, motá průměrně cca 5vteřin než chytne jako starej žigul Nevíte co může být příčinou?
Naposledy upravil AudiA6 dne 02.09 2009 16:13, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





18.06 2009 10:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





18.06 2009 14:17


AudiA6:
Čaute,

Audi A6 2.5TDi 110kW AFB, ráno studenej chytne na brnk - na první válec, ale jak se trochu zahřeje, nebo jak je teplej tak to je hrůza, motá průměrně cca 5vteřin než chytne jako starej žigul Nevíte co může být příčinou?


az bude teplej, zkus polit cerpadlo pred startovanim studenou vodou z pet lahve.

pokud na brnk - pak vybehane cerpadlo

predvstrik je ok?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

18.06 2009 15:08


FrantaCech: Kolik je potreba ty vody?
nahoru

Anonymní





18.06 2009 15:17


Knightey-:
FrantaCech: Kolik je potreba ty vody?

tolik aby se to ochladilo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

18.06 2009 16:59


čerpadlo je právě nový, trysky taky..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

18.06 2009 17:00


nemohla by to být baterka? Už je taky taková spomalená..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.12. 2008
Příspěvků: 73 | Témat: 2

18.06 2009 21:37


může to být baterkou, nebo horším startérem, hodně se to řešilo na diesel fóru
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

19.06 2009 11:18


A nemohlo by to být tím že jsem tam měl čerpadlo 106D a teď tam je 106A? Nemusí se to nějak softverově správně nachipovat?
nahoru

sponzor





19.06 2009 11:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

19.06 2009 12:52


Niekolko veci mame spolocnych a to:
teple starty su na prdel
cerpadlo - ty nove ja po repase
trysky nové
a dalsia vec je stara slaba baterka. Teraz mi napadlo ze asi kupim novu bateriu

Aby starter bol na kazdej audi co zle startuje zasrany alebo na prd to asi nie ale baterkou by to mohlo byt NIE?

No nic skusim vymenit baterku len sa musim rozhodnut pre vyrobcu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

21.06 2009 13:20


baterku si kup Banner, ja som starty poriesil pridanim startovacej davky, zatial mi kazdy tvrdil, ze sa to neda, ale ja to tak mam, robil mi to kamarat s diagnostikou Magneto maranelli, predtym starty aj 10sekund, teraz maximalne 2sekundy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

21.06 2009 17:33


quattro99:
baterku si kup Banner, ja som starty poriesil pridanim startovacej davky, zatial mi kazdy tvrdil, ze sa to neda, ale ja to tak mam, robil mi to kamarat s diagnostikou Magneto maranelli, predtym starty aj 10sekund, teraz maximalne 2sekundy
jj baterky banner su ze vraj fajn, a tie startovacie davky mi tiez kazdy tvrdil ze sa to neda
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

21.06 2009 17:37


ale ja to tak mam, asi mam zazracneho kamarata, odvtedy ako mi nastavil startovaciu davku nebol ani jeden start zly, cez vag mi to tu v cr kamos nevedel spravit, ale a stou magneto maranelli bez problemu, poznam ten pocit, ked auto dlho startuje a clovek sa citi trapne, hlavne ked ma stopli policajti a potom som mal startovat, pozerali namna, ci vobec nastartujem a ja cez zatnute zuby nadaval na auto
nahoru

Anonymní





23.06 2009 23:00


No já mam zas v řiti studený starty, musim třikrát žhavit, pak to nastartuje a černej dým. Ale to bylo v zimě. Ted jsem to dal na diagnostiku( kvůli tomu plováku QUATTRO99 )a jediná závada je řídící vstřik. A ten prý dělá ty špatný zimní starty a spotřebu.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

24.06 2009 19:02


ahoj, tak to nieje uplne najlacnejsia zalezitost
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.3. 2009
Příspěvků: 32 | Témat: 6

01.07 2009 7:14


Viděl bych to na startovací dávku, mrkni do fóra, řešil sem ten samý problém.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

06.07 2009 22:29


Páni a čo takto skúsiť zmerať tlaky ?????

je pravda odveká vykrochtaný diesel zle štartuje teplý.

čerpadlo nepolievajte vodou je to chujovina !!!!!!


Vprvom rade dobrá baterka a štartér !!!!!!!!!!!!!!

Poptom tlaky ,trysky a nakonec čerpadlo
nahoru

sponzor





06.07 2009 22:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

07.07 2009 9:43


polejvat cerpadlo vodou funguje, osvedcena vec...pokud je ale stare a ne nove, pak bych hledal jinde....

btw, ze je nove cerpadlo neznamena, ze je ok, ze reguluje predvstrik jak ma, dava davku kolik ma davat...

zacal bych zvednutim davky na kanale 5 RJ, pak bych hledal na starteru, ikdyz se mi to zda divne, kdyz studeny ztuhly motor nahodi a teply ne....to starterem nebude
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.07 2009 15:48


Lumpiq:
polejvat cerpadlo vodou funguje, osvedcena vec...pokud je ale stare a ne nove, pak bych hledal jinde....

btw, ze je nove cerpadlo neznamena, ze je ok, ze reguluje predvstrik jak ma, dava davku kolik ma davat...

zacal bych zvednutim davky na kanale 5 RJ, pak bych hledal na starteru, ikdyz se mi to zda divne, kdyz studeny ztuhly motor nahodi a teply ne....to starterem nebude
to mam ako chapat ze to cerpadlo chladim hej?
Tak to moj pripad nie je lebo moje cerpadlo moze byt aj studene ale pokial to nezhavi tak to zle chyta. U mna to vidim na baterku ta toci ako o posledny dych a ukazovatel napetia pri starte spadne tusim niekam na 8 v
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.07 2009 19:37


polevat studenou vodou pomaha - pokud je vydrene teleso rozdelovace tak to pomuze (u tepleho motoru - u stedeneho to nema vyznam) je to stara finta....ale kazdopadne bych skontroloval baterku a zmeril odber starteru
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.07 2009 20:21


vlasta:
polevat studenou vodou pomaha - pokud je vydrene teleso rozdelovace tak to pomuze (u tepleho motoru - u stedeneho to nema vyznam) je to stara finta....ale kazdopadne bych skontroloval baterku a zmeril odber starteru
no baterka to hej, ale nechci odomna aby som sa sprtal ku tomu zasranemu starteru, ved ho nenajde ani mys a nad jamu sa mi moc nechce. Nejde od startera nejaky lahsie dostupny vodic na ktorom by sa to dalo odmerat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.07 2009 20:28


zmer to klestovym ampermetrem u baterky - odber uvidis hned
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.07 2009 20:30


vlasta:
zmer to klestovym ampermetrem u baterky - odber uvidis hned
no doma mam klasicky digitalny ale ten zrejme nebude stacit
tak musim nejaky kupit, kolko max. tadial potecie (A)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.07 2009 20:36


klasicky digitalni multak ti stacit nebude -ten je do 10A max - by shorel jak papir v kamnech. Bezne ti tam protece 300A +
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.07 2009 20:38


vlasta:
klasicky digitalni multak ti stacit nebude -ten je do 10A max - by shorel jak papir v kamnech. Bezne ti tam protece 300A +
ved som to pisal
Jeden kamos opraval traktor tusim hanomag 2 valec - veteran a merak zhorel pri zhavicoch takze pri starteri by zhorel aj so mnou a s garazou
nahoru

sponzor





07.07 2009 20:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.07 2009 20:41


aj s papučami
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.07 2009 20:43


vlasta:
aj s papučami
no jo ty papuca, teraz mi este povedz aky merak na to zohnat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.07 2009 21:12


stav se nekde u elektrikaru at to nemusis kupovat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

07.07 2009 21:38


vlasta:
stav se nekde u elektrikaru at to nemusis kupovat
to nebudem mat ten pocit ....
ved vies .... to ako sa to vola do prdele, jaj vlastnorucna praca
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

07.07 2009 22:47


bacha, vlka cast proudovych klesti je jen na stridavy proud, tak je to merak na na stejnosmerny proud§
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.07 2009 22:59


vlasta:
polevat studenou vodou pomaha - pokud je vydrene teleso rozdelovace tak to pomuze (u tepleho motoru - u stedeneho to nema vyznam) je to stara finta....ale kazdopadne bych skontroloval baterku a zmeril odber starteru


je možné,že je to stará finta,ale nikdy som to neurobil,tak neviem či funguje,alebo je to mýtus .

Trocha teorie vstrekovací element je ponorený v nafte,pretetajúca nafta čerpadlom,myslím teraz množstvo odoberá čerpadlu dosť energie teda tepla,to by teda na to čerpadlo musel človek valiť poriadne množstvo studenej vody aby sa cele schladilo aj s tou naftou vo vnútri ,ak by sme aj ratali s ochladením tak možno o cca 20-30 stupňov a vzhladom k priemeru vstrekovaceho elementu ,rádovo v milimetroch ,vymedzenie vôle scvrknutím materialu je z teoretického hladiska nepravdepodobné.

Ale netvrdím,že v praktickom živote by to nemohlo fungovať.
Istejšie je dať čerpadlo na skúšačku .
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email