Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 251 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 244
Uživatelů: 7
Celkem: 251

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

31.05 2009 15:56


ciko_pp:
ano ale stale sa bavime o spotrebe..."NOVE" quattro* nieje to co bolo pred 20-30 rokmi
audi 100 quattro*

taktiez ludia si myslia ze automat viac zozerie preto lebo nevie dobre radit...

je to vsak sposobene len (u bezstupnovej prev.)stratamy v retazi ci remeni spojene s pohonom hydr.cerpadla (vsetky hydr.automaty)


tak toto je teda genialne vysvetlenie


Automat žere viac lebo motor stále buči ......
nahoru

sponzor





31.05 2009 15:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

31.05 2009 15:59


ciko_pp:


ako funguje quattro*? hovoris mi to akoby som mal 8 rokov
su to diferencialy, vsetko sa kruti v loziskach...v zatacke ?
ak ides do poriadne ostrej zatacky rychlostou cca 80km/h tak o kolko je draha vonkajsieho kolesa dlhsia ko vnutorneho?

0,5metra?? to je asi 1/3 otacky

tak nepis to ako by malo jedno koleso o 3000ot/min viac

a audi pouziva len a jedine staly pohon vsetkych kolies, tak tam niesu ziadne viskozne spojky a podobne blbosti

len obycajne kolesove diferencialy, dokonca ani "medzinapravovi" diferencial nieje ako kedysi..audi pouziva ako to sami nazyvaju torzny..ci torzen diferrential

aha ako to vyzera :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a napisal som ze mate pravdu, v meste pri rozbiehani auta: auto je tazsie, musia sa roztacat vseky tazke rotujuce sucasti...preto ma v meste quattro* o nieco vecsiu spotrebu - ako pisal MASTIK cca 0,5-0,6litru/100km

ale pri ustalenej rychlosti (dialnica) je rozdiel ZANEDBATELNY


Ciko ale si tu popísal cikoviny.

dakujem za pochopenie
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.05 2009 17:04


automat zere viac lebo je neustale pohanane hudraulicke cerpadlo od motora... to zozerie cca 7-8kw

co je asi 1liter paliva na 100km

a o quatre to niesu cikoviny

to su dokazane veci

a ty MUFTY si to vedecky vysvetlil...motor buči

prevez sa na multitroniku ci motor buci, po meste ked jazdim na multitroniku s lahkou nohou tak motor nikdy nema viac ako 1500ot/min
jedine v prudkom kopci
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

31.05 2009 20:21


ciko_pp:
automat zere viac lebo je neustale pohanane hudraulicke cerpadlo od motora... to zozerie cca 7-8kw

co je asi 1liter paliva na 100km

a o quatre to niesu cikoviny

to su dokazane veci

a ty MUFTY si to vedecky vysvetlil...motor buči

prevez sa na multitroniku ci motor buci, po meste ked jazdim na multitroniku s lahkou nohou tak motor nikdy nema viac ako 1500ot/min
jedine v prudkom kopci


To je jedno, bučí ako sviňa je to myslené ako žart ale v skutočnosti je to tak podobne motor sa vďaka hydraulickej automatickej spojke točí rýchlejšie ako hriadele prevodovky stadial to "bučí"

A k tomu Q je to presne naopak rozdiel v spotrebe sa prejavuje hlavne vo vyšších rýchlostiach na dialnici pri 150,160 cca 1,5 l
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

31.05 2009 20:22


ciko_pp:
automat zere viac lebo je neustale pohanane hudraulicke cerpadlo od motora... to zozerie cca 7-8kw

co je asi 1liter paliva na 100km

a o quatre to niesu cikoviny

to su dokazane veci

a ty MUFTY si to vedecky vysvetlil...motor buči

prevez sa na multitroniku ci motor buci, po meste ked jazdim na multitroniku s lahkou nohou tak motor nikdy nema viac ako 1500ot/min
jedine v prudkom kopci



Hydraulické čerpadlo má báger nie audi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

31.05 2009 20:27


MUFTY:



Hydraulické čerpadlo má báger nie audi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

31.05 2009 22:27


same srandy sa tu pisu...

nieje automat ako automat
MUFTY: multitronik napriklad nema hydrodynamicky menic ale klasicku viaclamelovy spojku, ktora sa pevne uzavrie

a sam si napisal ze tam je hydraulika....
tak nie len v bagri je cerpadlo

a uz koncim na tuto temu dost rozruchu..zbitocne, kazdy si bude hovorit vzdy svoje, len niekto v duchu vie ze sa myli
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

01.06 2009 13:29


tedko momentalne mam dlouhodobou spotrebu 8,8l a to se jezdi jen mesto z prace do prace autem cca.10minut,mam 4x4 a 6kvalt manual
nahoru

sponzor





01.06 2009 13:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.06 2009 17:29


ciko_pp:
same srandy sa tu pisu...

nieje automat ako automat
MUFTY: multitronik napriklad nema hydrodynamicky menic ale klasicku viaclamelovy spojku, ktora sa pevne uzavrie

a sam si napisal ze tam je hydraulika....
tak nie len v bagri je cerpadlo

a uz koncim na tuto temu dost rozruchu..zbitocne, kazdy si bude hovorit vzdy svoje, len niekto v duchu vie ze sa myli


Ano je to tak nie je prevodovka ako prevodovka , čím ďalej sa viac eliminujú straty pri prenose ,ale stále je tam väčšia spotreba s tým sa nedá nič robiť.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.06 2009 17:48


Inak mal som na mysli klasické automaty teda s hydrodynamickou spojkou ,nie mechanické variatory,teda teraz označované ako Multitronic* teda prevodovka s plynule menitelným prevodovým pomerom,čo je podla mňa asi to najlepčie čo by mohlo byť pokial to 100 percentne funguje avšak aj tu sú väčšie straty v prenose ako u klasiky.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

01.06 2009 21:56


dakujem

a su straty...aj spotreba plus minus...

ale uz nie ako kedysi...taktiez ako quattro*...
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

01.06 2009 22:06


[quote="ciko_pp"]

Ak som dobre čítal ty máš tú A4 s multitronikom ako si s tým spokojný,vieš ja som tvrdý zastánca mechaniky,ale s pribúdajúcimi rokmi leniviem a uvažujem o automate.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

01.06 2009 22:54


no to si cely ja kym som tu A4 nekupil

stale som bol proti a proti automatom...aj ked si dobry sofer tak vies radit lepsie ako obycajny automat...ale

Multitronic* to je ti super vec, po meste si jazdis a otacky motora su od 1100 do 1800... iba ked poriadne pripucis plyn tak vybehnu na 2000-3000
radenie je plynule necititelne - super hlavne ked zena vedla mna pije kavu

a jedna noha volna, a prava ruka takisto...mozes sa bavit s radiom, alebo telefonovat bezproblemov

ozaj, vzdy som pi...oval na automaty, ale asi po 500km na multitroniku som zmenil nazor
asi som lahko ovplyvnitelny pohodou a lenivostou

a trochu k tomu prispelo aj poznanie ze kym sa o automat staras tak vydrzi 500tis.km v klidku, mal som moznost aj porovnat "vydretu" prevodovku s tou mojou co ma 200tis.km, ta moja ma naozaj polku zivota este pred sebou (akurat ze som menil cerpadlo, lebo v servise sa vykakali na vymeny olejov -mal byt meneny 3krat, a asi nebol ani raz )

ale som spokojny
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.4. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 1

01.06 2009 23:08


Ano, taky jsem zlenivěl, takže už mám tiptronik 5 kvaltů+quattro*, 5 let staré(a je mně 65 a tohle je moje 1.odpověď, protože rád jen sleduju a nepíšu),ale ta spotřeba mě provokuje, protože jsem se na 7.5 l nikdy dlouhodobě nedostal a nedostanu, protože neumím jen lehtat plyn(snad mně rozumíte).Pokud jsem to 1x zkusil, bylo to 8,5,ale dlouhodobě 9 a to ještě nesmím moc jezdit po městě.Spotřebu ale neřeším, protože jsem na to byl připravenej, známí mě strašili, že pod 10 nepůjdu - a skoro měli pravdu.Takže s 9 l. jsem docela spokojenej.Pokud 7.5, tak snad manuál bez quattra a většinou mimo město, to je moje mínění.Mějte se.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

02.06 2009 22:39


ciko_pp:
no to si cely ja kym som tu A4 nekupil

stale som bol proti a proti automatom...aj ked si dobry sofer tak vies radit lepsie ako obycajny automat...ale

Multitronic* to je ti super vec, po meste si jazdis a otacky motora su od 1100 do 1800... iba ked poriadne pripucis plyn tak vybehnu na 2000-3000
radenie je plynule necititelne - super hlavne ked zena vedla mna pije kavu

a jedna noha volna, a prava ruka takisto...mozes sa bavit s radiom, alebo telefonovat bezproblemov

ozaj, vzdy som pi...oval na automaty, ale asi po 500km na multitroniku som zmenil nazor
asi som lahko ovplyvnitelny pohodou a lenivostou

a trochu k tomu prispelo aj poznanie ze kym sa o automat staras tak vydrzi 500tis.km v klidku, mal som moznost aj porovnat "vydretu" prevodovku s tou mojou co ma 200tis.km, ta moja ma naozaj polku zivota este pred sebou (akurat ze som menil cerpadlo, lebo v servise sa vykakali na vymeny olejov -mal byt meneny 3krat, a asi nebol ani raz )

ale som spokojny



Poznám mulťák,teda mal som možnosť to skúsiť,je to uplne iné ako kl.automat len som sa bál toho variatoru,že akú to bude mať životnosť je tam myslím taká špecialna reťaz a prisahal by som že to nemôže vydržať ani 10 tisíc km
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.06 2009 16:04


MUFTY:



Poznám mulťák,teda mal som možnosť to skúsiť,je to uplne iné ako kl.automat len som sa bál toho variatoru,že akú to bude mať životnosť je tam myslím taká špecialna reťaz a prisahal by som že to nemôže vydržať ani 10 tisíc km


fuha, si mal taku retaz v rukach ? je to pekna kvalitka

ta moja ma 200tisic km a je zcuchana 0,75mm oproti novej
ostavaju este 2,25mm - do minima (kedy vyrobca predpisuje nutnu vymenu)
cize ktovie kolko km este ma pred sebou

podla mna je jediny problem len v hydraulicky ovladacich ventiloch, tie sa zaspinia, zasekavaju..........ale to je rovnake ako u klasike aut.
sponzor





03.06 2009 16:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 19

27.07 2009 13:47


Zdravím všechny, a prosím o radu. Mam A6 2.5 TDI* 132KW quattro* tiprotic....vim že asi na spotřebu nemůžu hrat, když mam 4kolu a automat,ale přece jen se mi zda že tech 10-11 L/100Km (kombinovaná) je celkem dost když od každýho slyším, že jezdi za 8-9. Tak jsem se chtěk zeptat třeba Vás kolik je takova reálná spotřeba u toho auta a jestli nemám s nečím problém...Každopádně na VAGu to psalo zdvih jehly tak jsem vyměnil řídíci vstřik, ale pravda že za starší,ale chybu už nepíše..Diky za odpovědi.

presunute: SCORPION
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.07 2009 13:51


LampaM:
Hoj, myslím, že je to skutečně víc, než je obvyklé. To by odpovídalo o dost výkonnějšímu benzínu. Ale není to zas tak moc, aby to nutně značilo nějakou chybu.

Jistě Ti poradí majitelé 2.5TDi.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 19

27.07 2009 14:33


Taky si právě myslím každý tady řeší jestli mu to žere 6.3, 7,5 nebo 8.8, ale me se jedná o to že tech 11 což tam mam často je celkem dost no...Měl jsem A6 110Kw avanta quattro*, a ten žral 10 no,ale každej mě říkal že AKE 132Kw jsou uspornější jenže zase ten TT. Nicméně Avanta jsem prodal tchanovy a on jezdí za 7.8,ale jakým stylem... 50-90 řadí do 2000ot/min a Turbo* se ani neroztočí,takže rozíl muj a jeho je 7.8 - 10 tažke 2.2 litru no,prptože ja nezdržoval provoz . Ale jezdím ve městě no a dalky tak jenom 15km do prace a zpet a po Ostravě...[/code]
AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

27.07 2009 17:17


...průměr 11L/100km(pilotuji já)...manža tam měla 9,8... takže chyba nebude v motoru
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

27.07 2009 22:57


Jazdíš v meste a na dialky tak 15 km??? A ešte s Tiptronicom....na tak kratke vzdialenosti je to asi aj možne... Natankuj si plnu nadrž alebo len niekolko litrov a pozri si kolko KM najazdíš a hotovo, hned si budeš vediet vypočítat presnu spotrebu.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 60 | Témat: 19

28.07 2009 8:39


Když to počítam jsem stale okolo 10L/100KM takže to tak asi ma byt
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

28.07 2009 9:01


a este nedomyslena spojka ktora pola upgradnuta az v roku 2005
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

28.07 2009 11:21


no jazdis mesto tak to mozes byt este stastny s tou spotrebou, mas to quattro* a automat takze : ano je to normalne

PS: benzin v meste s 4x4 s automatom by sa pohybol hodne vyssie nez 10
sponzor





28.07 2009 11:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

02.09 2009 18:21


tak to ani, tiptronik papa asi o liter, liter aj pol viac ako manualna prevodovka, a quattro* necely liter

kamos ma 2,5tdi quattro* manual a v meste mu papa 10-11litrov
takze ako tu pisu na tiptronik je to OK

to mne v meste zozerie 7-8l benzinu
ale na dialnici mi to papa pri cca 160-170 asi 10litrov

a tomu kamosovi 2,5tdi 7-8litrov a moze ist aj 200, stale to zere do 8...to je vyhoda velkeho motora, bohuzial v meste nevyuzitelny, preto papa viac
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

02.09 2009 18:25


ciko_pp:
tiptronik papa asi o liter, liter aj pol viac ako manualna prevodovka,


Záleží na řidiči pane kolego. Když na to někdo šlape jak do zelí, tak o tom nepochybuju. Ale jinak to není zdaleka taková katastrofa.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

02.09 2009 19:57


ale ked spapes na automat aj na manual tak obe prevodovky zeru.........
takze tiptronik o liter viac :-p
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.12. 2007
Příspěvků: 71 | Témat: 3

02.09 2009 22:29


S Supem 2.8 v benzínu a automatem jezdím v průměru kolem 12lt,s Passatem 2.5 TDI* automat kolem 8lt,obé předokolka(Sup 4 stejně neumí)
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.09 2009 17:24


hm? supem? supem sup?

ide o to ze klasicky tiptronik je to iste ako manual ale zozerie viacej koli hydraulike a hydrodinamickemu menicu, tot vsio co som chcel mojou basnou napisat
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

03.09 2009 20:16


ciko_pp:
tak to ani, tiptronik papa asi o liter, liter aj pol viac ako manualna prevodovka, a quattro* necely liter

kamos ma 2,5tdi quattro* manual a v meste mu papa 10-11litrov
takze ako tu pisu na tiptronik je to OK

to mne v meste zozerie 7-8l benzinu
ale na dialnici mi to papa pri cca 160-170 asi 10litrov

a tomu kamosovi 2,5tdi 7-8litrov a moze ist aj 200, stale to zere do 8...to je vyhoda velkeho motora, bohuzial v meste nevyuzitelny, preto papa viac



pri 200 osem litrov????? Tak 14-16 by som povedal synečku .
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email