Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 15 června 2021
Celkem je zde 18 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: shasye
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 47 212
Online návštěvníků
Návštěvníků: 12
Uživatelů: 6
Celkem: 18

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

23.02 2012 21:26


hypik: Mame motory v cajku pak to nezere a jede....
sponzor





23.02 2012 21:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

23.02 2012 21:40


vlasta: Já to měl v plánu dát do kupy, měl jsem to v servise teďka na normální ptákoviny jako rozvody, oleje, filtry atd... Říkal jsem mu i o tom, že o ty jehle vim, řekl mi, že to vyřešíme pozdějš, nevim proč, možná bych se už nevešel finančně, takže mám přijet za měsíc
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 12

23.02 2012 21:46


hypik: mě VAG taky píše chybu zdvihu jehly, ale jen sporadickou, a to dýl jak rok. Tak to nijak neřeším. Auto jede obdobně, jak dřív než mi to hlásilo tu chybu a spotřeba je taky obdobná...

Jen mi sem tam jednou za uherskej rok při studeným startu kovově zacvaká něco od motoru. Těžko říci čím to je. Auto jsem už víckrát nechával na delší dobu mechanikovi a nikdy mu to neudělalo. Hydra a hlavy komplet jsou prej dobrý, tak to taky zatím neřeším. Nebo, jestli to může dělat ta jehla? Nevím
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7372 | Témat: 56

23.02 2012 21:51


xjuras: Pokud je tam kovovy zvuk, je to mechanicka zavada. Nikoliv elektronicka....
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

23.02 2012 21:56


vlasta: Když už tě tu mám, co mě tak odhadem bude stát dát do kupy ten zdvih jehly? Je to prej poslední co na tom autě ještě musím udělat, zbytek je komplet novej pár dní, konečně...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 12

23.02 2012 22:00


vlasta: jasný, ale divný je, že se projeví, jen někdy po studeným startu, když auto stojí aspoň 3 dny. Uvažoval jsem, jestli se neozývá vývěva, ale když při cvakání "pošlapu" nebo podržím brzdovej pedál, tak to někdy přestane nebo aspoň trošku utichne, ale někdy ne. Řekl bych, že auto jede normálně, a ani při prudké akceleraci do 4500ot. nelétaj saze z výfuku..mechanik v Audi servisu mi řekl, že při těch kilometrech a stáří tohohle auta(viz. garáž) to může být normální a neřešil by to, hold autorizák
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

24.02 2012 11:43


hypik: jeto o vstrikách a nastavani....me vstriky sundali 1.5 litru dolu
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

24.02 2012 11:48


xjuras: dela mito taky...satas tvrdi že sou to vstriky.a je pravda že jen za studena hned po startu v tahu na 1600ot. v klidi na rovince ne e...a když sešlapnu pedal vic tak taky ne.jeto nakej meznil v množství paliva asi..tak to zarachta...tak bud uberu plyn nebo pridam.ale po 5miinutach nastartovani to nedela.a v lete taky ne když jeto teply
sponzor





24.02 2012 11:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 12

24.02 2012 13:52


killerz:je pravda, že když zvýším otáčky cca. na 1500ot., tak to přestane. Mě to cvaká maximálně 20sekund, jinak většinou to cvakne cca. 20x, takže tak 5-8sekund cvakání. Ty jsi ty vstřiky už měnil nebo na ně jezdíš dál? Já jsem zvýšení spotřeby zatím nepocítil a ani to nehulí. Máš taky chybu na zdvihu jehly u řídícího vstřiku? VAG mi píše sporadickou chybu.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

24.02 2012 15:30


Nechal jsem si nainstalovat Tempomat*.
Dieselovy motory maji radi konstantni otacky.
Na dalnici to namačkám na 110 a jedu.
To je celý kouzlo
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

24.02 2012 16:03


xjuras: menil ale najel nane uz 40 000.stim že mam na 120kw motoru 132kw i čerpadlo a vstriky a cip na 159kw.ted jak se oteplilo tak to necvaka.ale jinak rany jak kdyby kladivem mlatil ...takže rano za studeneho pocasi zrychluju volne bez veciho zaberu aby necvakalo a potech 5minutach uz jeto pak vpoho...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 222 | Témat: 12

24.02 2012 16:34


killerz: to mně to cvaká jen trošičku, jako když zatloukáš menší hřebík lehkým kladívkem do měkýho dřeva. Jak po startu klesnou otáčky na klasicky volnoběžný těch 900ot. za studena, tak už to nic nedělá. Jinak za dobu občasného cvakání mám najeto 20 000 km. Teď jsem to nechal přichipnout na +/- 160kW a zatím se cvakačka neozvala, tak doufám, že to tak zůstane. Píše ti VAG chybu zdvihu jehly u řídícího vstřiku nebo ne?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

24.02 2012 16:42


xjuras: netuším...me seto projevilo až v mrazech...za tepla +5-10 to nedela vubec.podle me toje davka z čerpadla.nebo sito neumim vysvetlit.protože když ten pedal sešlapnu vic aby melo vic stavy tak to prestane.tom tomu udajne rika že ty vtriky prskaj .ale za tepla ani hovínko prskáni .....do 14 dnu knemu jedu na olej tak to napichnem jestli se hlasej naky chyby,ale nemeli by
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 2

24.02 2012 23:11


zdravim vsechny tady na foru..
Rozhodl jsem se taky pridat tedy zkusenost se spotrebou.
Muj Allroad 132kw nejde pod 13 litru.. Spis 14. na diagnostice to nic nenapsalo zadny problem. ted kdyz byli ty mrazy a bylo tu i -24 tak auto chytalo jako hodinky tak si myslim ze motor bude asi v poradku. auto mam uz tri roky a je to stale stejne. Je to normalni??
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

24.02 2012 23:19


petrgr: když sem vtom mel 110kw v zimě mito bralo taky 13.ale jinak 9.dalka i 7,5 ....ale u 132 sem videl taky že klasicka pod 11 nešla...ale ty vstriky fakt delaj hodne
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.10. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 2

24.02 2012 23:41


ale kdyby sli vstriky do kytek tak by to v zime asi nechytalo nebo placam blbosti??
sponzor





24.02 2012 23:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

24.02 2012 23:44


petrgr: taky mito chytalo jak víno.....ale fakt se zmenila spotreba o 1,5 litru ....ale zase 12 táců investice
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

25.02 2012 10:52


Trocha teorie:

Allroad má v papírech hodnoty:
Město 12.4
Mimo 7.1
Kombinovaná 9.0

Tyto údaje mojí spotřebě odpovídají - průměr 9.0 litrů na sto.
Dejme si tedy mé auti jako muster
Pakliže tvůj kombinovaný je 13-14 litrů na sto je oproti mému o 4-5 litrů větší.
4-5litrů X 37korun za naftu (ano, jsem z jihomoravského kraje a je to tu nejdražší) nám vychází rozdíl 148-185 korun.

Tyhle peníze ty ztrácíš při ujetí 100kilometrů !
Při ujetí 1000 kilometrů ztrácíš 1480-1850 korun !
Při ujetí 10000 kilometrů ztrácíš 14800-18500 korun !

Za rok já osobně ujedu á 15tis kilometrů.
S tvou potřebou bych oproti mé tratil 22200-27750 korun ročně !
Vypočítám-li ti to na 3 roky (poznamenal si že se spotřebou "bavíš" už tuhle dobu), tak jsi na nějakých 66600-83250 !

Tyhle peníze bych omlátil o hlavu mechanikovi, kterej ti dělá auto a nechal tě jezdit s takovou spotřebou.
Je to na každým jak se zachová, nicméně bych ti doporučoval servis a to co nevidět.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

25.02 2012 10:56


Jo a abych to nenechal jen tak vlažné, dálky mi ve spotřebě dělají ještě o litr míň a kluci tu dokonce psali i o 2 litry míň.
Tím bychom se dostali na mnohem vyšší částky

PS: mam quattro* a manuál, prosím neukamenujte mě proto, že automat může brát víc apod.,
výpočet je pouze orientační
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 1

25.02 2012 19:10


nové VP 44 , správně nastavený předvstřik, čip na 155kw vše díky Satasovi...a spotřeba zima do 8L jinak do 7,5L....takže pohoda
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

25.02 2012 19:20


stebi:

normální jízdou jako běloch nebo typ důchodce z Baraňdáku dolů.. ?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 1

25.02 2012 19:44


jako běloch....ale zase ne jako Schumacher ...sám jsem z toho mile překvapenej....ale prostě ten pražák umí, no...
AK batole
AK batole


Registrace: 21.3. 2008
Příspěvků: 161 | Témat: 7

25.02 2012 20:56


dneska natankováno za 500,trasa 186 km-7,3 l
spokojen jak želva..............
AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 29.12. 2009
Příspěvků: 12808 | Témat: 84

25.02 2012 21:06


stebi:

no vzhledem k tomu že jezdíš s 2,5 TDI* jako já s 1,9 TDI* oba máme chip tak asi jezdím jako prase

no vo tom že ten Řepák umí vo tom žádná..
sponzor





25.02 2012 21:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

25.02 2012 21:27


ricom:
stebi:

no vzhledem k tomu že jezdíš s 2,5 TDI* jako já s 1,9 TDI* oba máme chip tak asi jezdím jako prase

no vo tom že ten Řepák umí vo tom žádná..

s 1.9 za 7,5l to už jezdí málokdo jen pár lidí stejně jako se 4.2 za 20..
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

25.02 2012 21:42


ricom: hele ty bělochu dneska jízda Teplice-svitavy a z5 přez prahu na Teplice a spotřeba 7,8 a to sem to kalil klasicky 130-140
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 1

25.02 2012 21:57


macalf:
dneska natankováno za 500,trasa 186 km-7,3 l
spokojen jak želva..............


voe to je ale nejrychlejší želva na světě...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 6409 | Témat: 18

25.02 2012 22:00


Co že si se nezastavil Plzenáku???!!!!
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 1

25.02 2012 22:02


ricom:
stebi:

no vzhledem k tomu že jezdíš s 2,5 TDI* jako já s 1,9 TDI* oba máme chip tak asi jezdím jako prase

no vo tom že ten Řepák umí vo tom žádná..


no jo panáček má 1,9..to je jiná....to s tím lítáš,ne?? no já jen když tady čtu ta šílená čísla, tak jsem tu musel napsat, no...
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.1. 2011
Příspěvků: 44 | Témat: 1

25.02 2012 22:04


Satas:
Co že si se nezastavil Plzenáku???!!!!


stavím, ale jsem po krk zahrabanej v Kamenici ve sračkách...ale tu ten tejden jsem u tebe jako na koni...
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email