Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 196 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 196
Uživatelů: 0
Celkem: 196

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

26.01 2012 9:57


bobor: jedinej kdo by se mel sklidnit situ ty typku a 5 litru ti neuveří ani výrobce....přečti si techničak.a pokud nemas total Turbo* v koši a zanesenej naftovej filter jako krava tak si zajdi vymenit palubak protože 5 litru tenhle hrnek nežere ani na volnobeh snad . kdyby si napsal este treba 6 tak to pri 80 pochopim ale zrovna u ALLroada kterej je ješte težší...... pecka hele :Djedine z kopečka.....a pochybuju že si jel 250km 80kou....proste a jasne si mel na nakym mezikuse 5 litru....ale rozhodne to neni prumerka na nadrž.
sponzor





26.01 2012 9:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

26.01 2012 10:36


píšem o audi A4 quattro* M6 V6 TDI* 110 kw. prid osobne presvedčíš sa stači len dodržiavať rychlosť nič viac. P.S palubák sedi v realitou mám to zmerané niekoľko krát. Zdar.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

26.01 2012 10:39


tak jako vždy...když je řeč o spotřebě...tahle to dopadne
AK batole
AK batole


Registrace: 7.11. 2009
Příspěvků: 210 | Témat: 26

26.01 2012 11:27


U mna A6 C5 110kW 2000 Tiptronic*, cip na cca 130kW, pneu v zime 195x65R15 leto 205x55R16 DUNLOOP priemerna na trase Brno-Trencin(dialnica)-Lipt. Mikulas palubak 6,3. Chodim pravidelne, manzelka, ja, dieta, kocik a plny kufor aj auto veci. A urcite sa to da aj za menej, keby som isiel na dialnici pomalsie. Za par rokov pozorujem, ze v zime paradoxne na R15 je spotreba o nejaku desatinu nizsia.

Spotrebu v lete mi snizili aj gumy, predtym som mal R17 Pirelli.

Jazdim takto pravidelne, cez tyzden vzdy 5x20km mesto a vikend 600km a priemer (mesto + dialnica) za cely tyzden 7,1-7,3. Ale velmi to zalezi na vodicovi, ja jazdim v meste vacsinou eko-rally, motor a tip. sa za 10km ani poriadne nezohreje, takze ho setrim.

Verim, ze na dlhej trase s manualom bez Q a jeden clovek sa da dostat aj pod 6, pokial je dobry vodic a motor v dobrej kondicii, co sa o vacsine neda povedat.

Jazdim s V6 kazdy den a pokial sa motoru da nalezita starostlivost tak je spolahlivy a ma aj slusnu spotrebu na tak velke auto.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.01 2012 21:07


killerz:
MUFTY: kte tam mas frajere napsano ustalena?nauč se číst ju a pak placej.....to umim taky kouknout hele 80 jeee a 5litrankuuu to je bomba.......



ak niekto napíše pri 80- tke tak má na mysli ,že ide osemdesiat po rovine a žere mu to 5 l, samozrejme že v tom okamihu asi nedá dole nohu z plynu.....
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

26.01 2012 21:14


Bohužial sú ludia chápaví, menej chápaví a aj takí čo nevedia čo je priemer, okamžitá spotraba, minimálna spotreba,maximál...... ale to už je zbytočné myslím písať

..... ja mám v týchto dňoch po roku nenulovania palubáku priemer 7.6 litra, jazdím obyčajne teda celkom normálne, nie je tam dialnica
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

26.01 2012 21:47


MUFTY: rači mlč protože bysis zachvilku musel utrit pusu toaletakem jaky sračky bleješ ..... proste a jednotuše každej vi co 2,5 žere a že pod 6 nejde v Q. a když jo tak si chce nekdo jen neco dokazovat a schvalne to dusi co nejmin pod plynem.jenže tak se nikdy nejezdí.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.9. 2011
Příspěvků: 182 | Témat: 27

26.01 2012 22:05


Ja mam priemernu spotrebu podla palubaku 7,6 - 8 litrov je to 6 kvalt, predohrab, jazdím večšinou mimo dialnice, mesto, medzi mesto. Ked idem po dialnici rýchlosťou okolo 100, 110 km/h tak mi palubak ukazuje okolo piatich, ale to je len chvilkové . Spotreba okolo 8 litrov je podla mňa normalne...
sponzor





26.01 2012 22:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

26.01 2012 23:13


drakon: presne tak...tech 5 je vždy chvilkových..ale jak tu kluci pišou na 250km nerealna prumerovka a este s Q...... predohrab si veme vklidku o litránek min....ikdyž to pozoruju u novejšiho motoru 120kw s 7 lamelovim DSGčkem na A4 předohrabu....ten ma prumer 6 -6,5 a jezdi se stim svižně.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

29.01 2012 17:59


killerz:
MUFTY: rači mlč protože bysis zachvilku musel utrit pusu toaletakem jaky sračky bleješ ..... proste a jednotuše každej vi co 2,5 žere a že pod 6 nejde v Q. a když jo tak si chce nekdo jen neco dokazovat a schvalne to dusi co nejmin pod plynem.jenže tak se nikdy nejezdí.



No prosím ďalší blbec... no koment
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

29.01 2012 19:04


MUFTY: si no podekuj doma a přemejšlej.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

31.01 2012 7:06


Dostal jsem se na 4,8 litru průměrnou !
...Průměr počítán na dálnici při 110....v úseku dlouhém 1 km
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

31.01 2012 10:20


pipex: To ja mam rekord tez 4,8 ale jeste s Pasikem AFB 110kW, nequattro, fofrklacek.
Usek asi 20km, chvilku mesto ale zezacatku z kopce.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.2. 2011
Příspěvků: 30 | Témat: 0

31.01 2012 10:27


pipex:
Dostal jsem se na 4,8 litru průměrnou !
...Průměr počítán na dálnici při 110....v úseku dlouhém 1 km

tak to jsi jel z kopce
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2010
Příspěvků: 273 | Témat: 5

31.01 2012 11:17


BarbarCohen:

tak to jsi jel z kopce


Ano, je to z kopecka
Jestli si nekdy prijizdel do Brna po dalnici z Vidne. Tak je to ten usek co konci sjezdem z Rajhradu .
Jinak abych take kvalitne prispel do diskuze - prumerna je podle toho jestli jezidm mesto nebo ne tudiz:
- mesto 8.5 az 9 (nepotrebuju se honit od semaforu k semaforu, hojne vyuzivam Tempomat*)
- mimo mesto si jedu v klidecku kolem 90tky max 100 kdyz predjizdim, tam je to taky na Tempomat* a v prumeru tech 8.
- dalnice Tempomat* na 110 a prumer neco mezi 7.2 a 7.5 max. 8, nepotrebuji byt v cili o 5 minut driv a zvysit si spotrebu o nekolik litru tim ze pojedu 150
- blbnuti – v Brne jeste neni snih, takze nevim kolik, ale tady to resit nebudu
AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

31.01 2012 11:21


sem jednou mel poslednich 60km D1 na svy A6 spotrebu 0.00 az do jiren to nespolklo ani kapku nafty...
sponzor





31.01 2012 11:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.1. 2012
Příspěvků: 344 | Témat: 21

21.02 2012 21:38


Taky se přidám se zkušeností 2,5tdi AKE, Tiptronic* quattro* avant a provoz především u nás na horách a průměr 9,7 je nejlepší dosažený a jinak kolem 11-13 litrů.Takže 7 na sto možná z kopce po dálnici.Ale kdo má na koně, musí mít i na žito a pokud bych chtěl jezdit za 5 na sto, nekupoval bych si kombíka v automatu a čtyřkolce a pak tu brečel jak cigán na sociálce, kvůli každý deci nafty navíc.Koupil bych si nějaký korejský zkur..let s tříválcovou 1,1 a byl bych šťastný jak blecha. Zajímalo by mne jak řešíte servis a náhradní díly, když tu někteří fňukají nad 8 litrama na sto a nespí z toho jak se ráno budou bát dotknout plynovýho pedálu, aby je to nestálo o 20Kč víc.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

21.02 2012 23:47


earthquaker:
.... Zajímalo by mne jak řešíte servis a náhradní díly, když tu někteří fňukají nad 8 litrama na sto a nespí z toho jak se ráno budou bát dotknout plynovýho pedálu, aby je to nestálo o 20Kč víc.....


V zájmu vlastního zdraví... nezajímej se
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 13.7. 2009
Příspěvků: 100 | Témat: 8

22.02 2012 0:21


No ja ked som mal na mojej bývalej A6 132kw priemer 9 lit. tak som bol štastný ,ale zas som jazdil aby som si to aj užil.Neviem prečo si niekto kupuje také auto a potom rieši spotrebu tak ze podtáča motor,Turbo* sa ani neroztočí a najlepšie sa citi pri pohlade na display s priemernou spotr. ktorá ukazuje že sa mu podarilo omrdat fyzikalne zakony
AK senior
AK senior


Registrace: 18.8. 2010
Příspěvků: 1520 | Témat: 34

22.02 2012 1:57


Já jezdím s osmiválem za 3,86l/100km a průměrem kolem 220km/h.. fakt. A když si půjčím tátovu oktu 1.9TDI v kombíku, tak po 100km mám v nádrži víc nafty, než když jsem vyjel, a to běžně pojíždím i lamba a tak. Opravdu

Co to zas řešíte ) Na světlech mi to žere 5 a za jízdy 15+. No a co Až budu chtít šetřit, budu jezdit sockou. Pokud nenajedu 40.000+ km ročně, nevidím v měření spotřeby smysl, stejně ten rozdíl v naftě nasypete do servisu, unových aut zas do garanček a ztráty hodnoty
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.3. 2009
Příspěvků: 179 | Témat: 14

22.02 2012 3:36


Dálky v pohode 6,5-7,5l/100km tiptron, quattro*, mesto 9-10. Jezdim na pohodu, jednou si to uziju, jednou piaanko.
Podle me smysl tohoto topicu je ze majitele V6 chteli demonstrovat ze s timhle motorem da jezdit i za spotrebu blizici se nekdy ctyrvalcum. Zavisi na kondici atd. Zdrava 2.5TDI muze jezdit za malo ale je to hlavne o majiteli. Jak muzem videt, nekdo tvrdi ze se pomalu pod 9 nedostane a nekdo jezdi i za 6. Obcas.

Muzu se tomu jen zasmat protoze ma kazdy pravdu. Tak uz toho prosim nechte ze se neda jezdit za 6 s V6. Da. Proc ne... Mne je 22 a dokazu s tim autem jet za 10 i za 6,5. O nejakym podtaceni se nebavim. A na spotrebu zrovna nejezdim ale no nepotesi to kdyz prijedete za 7???? Je to proste podle stylu jizdy. Nechapu co nektery tak zere v tomhle topicu. Kdyby to byl topic o S6 4.2 jak nekdo jezdi za 9 tak ho vsichni taky hned ukamenujou na co si takovy auto kupoval kdyz s tim jezdi za 9 a kdesi cosi?? V normalnim svete by ostatni rekli hmm dobrej ridic umi se chovat k autu a predvidat, ze ma takovou spotrebu ale ne, tady se rekne je to kokot a vubec nevi a palubak mu stejne ukazuje o 5 litru min...

Sorry ale musel jsem, neni to osobni freddy berte to s nadhledem! buenas noches
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

22.02 2012 6:43


Huďas:
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

22.02 2012 6:46


No ja se s 2.5tdi teda pod 10 moc nedostal. Myslim, ze dlohodobej prumer byl 9.5, ale uz si to opravdu presne nepamatuju. Mesto bylo myslim nejak 11-12.

A to jsem mohl jezdit pomalu, rychle, a ani tuk.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

22.02 2012 7:15


no ja ted v zime 9-9,6 ale ja jezdim bez ohledu na spotrebu.ale když nebyli finance tak se dalo jezdit za 7,5-8,5 mesto vpohode.u tohodle motoru je 1mm na plynu snad 1litr takže uspornejš to de ale musi seto hlidat...ale aby to jezdilo pod 5 tak hahaha...ani nadalku ne.nej dalka moje tak polsko do rakous prez nemecko a prahu a na 1nadrž 1200km prumej asi 5.6L...ale furt dalnice 90-100
sponzor





22.02 2012 7:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.4. 2010
Příspěvků: 1381 | Témat: 68

22.02 2012 7:21


já jezdim klínovec a zpět a na plnou ujedu něco kolem 600ti km.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

22.02 2012 7:26


nj hory no... ja mam ted to mesto taky okolo 700.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2010
Příspěvků: 240 | Témat: 14

22.02 2012 7:32


Taky se přidám. Mám A4 2,5TDI AKE, v Q a v manuálu. Podle AK mám dlouhodobou průměrnou spotřebou 7,5l, podle palubního kecala 8,7l. Poslední dobou jezdím cukačky po městě do 5km, na dotankování nádrž - nádrž jsem měl jednu jízdu 70km tam a 70km zpět, průměr podle tankování 8,8l, na palubáku se vyšplhala na 9,1l. V létě do Chorvaska (4lidi a plný auto věcí) ustálená rychlost podle tachecu 160, podle GPS* 150 se zaplou klimou měření nádrž - nádrž 6,8l, totéž zpátky 7,2l, podle palubáku 8,2l. S podvalem a naloženou fábií jízda z kopce do kopce do 120km/h průměr dle tankování 9,5l, palubák 10,8l, přes tuhle spotřebu jsem se nedostal ani v Německu při tachometrových 230km/h. Teď mám přehranej SW na 160kW, tak uvidím jakým směrem to půjde, při stejné jízdě.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 160 | Témat: 12

22.02 2012 10:42


Tak já konečně vyměnil řídící vstřik (vadný snímač zdvihu jehly) a mám nastavený předvstřik (díky Satas)...a poznatky jsou:

1) start motoru v pohodě...na drc
2) žádné klepání, rachtání apod.
3) motor běží klidně
4) viditelný nárůst výkonu, táhne hezky odspoda
5) spotřeba - zatím vyjeta jedna nádrž - nájezd 750 km - cirka o 100 km více než předtím

jezdil jsem defakto jen město, couračky..v těch největších mrazech za 8,41 což mi přijde OK.

Uvidíme, až pojedu nějakou dálku a jak to klesne po zimě
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

23.02 2012 20:06


6,3l/100km podle palubáku,včera jsem koupil-A6 2.5tdi avant 132kw r.v.2000 v Q cesta z Hodonína k nám cca 200km
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

23.02 2012 21:23


2001 A6 Avant, 2.5 TDI*, 132 kW, Q a TT

pod 12l/100km se nedostanu nikdy

Jak to děláte?

** je pravda, že mi VAG hlásí chybu na zdvihu jehly
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email