Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 355 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 351
Uživatelů: 4
Celkem: 355

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.09 2009 21:01


MUFTY:



pri 200 osem litrov????? Tak 14-16 by som povedal synečku .



ja ked idem po rovinke 200 z mojim benzinovym dvojlitrom tak to zere 9-10litrov

tak preco by 2,5dizel skoro raz taky silny nemal byt lepsi, otecku ?

neeide o priemernu spotrebu, jasne ze kym to rozbehnem tak zozere 30 litrov, a potom 10 a z toho mas priemer 14-16
ale disel je disel a 2,5ka ma este trosku dlhsiu prevodovku :-p
sponzor





03.09 2009 21:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.09 2009 21:08


a preco mam karmu -1 ??

joj preco neznesiete kritiku? hmed ako sa niekde nieco napise inym smerom ako je po voli, tak sa na to hned reaguje....hm
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.09 2009 21:16


ciko_pp:
200km/h s dvoulitrem a za 9-10litrů, to ses trošku seknul, ne?
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.09 2009 21:25


neseknul kurva
prid tu a ukazem ti to... asi zacnem vsetko kamerovat lebo ked som slovak tak mi tu nikto na tom VASOM ceskom fore neveri

takisto ako zrychlenie, vy tu pisete ze 10 sekund zo 140kw motormi... ja to zrobim za 10,2 s dvojlitrom....
nakamerujem vsetko a DAM* to tu... potom uz kurva mozno nebudem mat narozdiel od vas minusovu karmu... suhlasite vsetci?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.09 2009 21:28


ciko_pp:
Hele Ty slovačisko. Měl jsem 1.8 20V, která měla o 7koní míň ... A pokud se to náhodou k 200km/h za dobrejch povětrnostních a terénních podmínek přiblížilo, tak to žralo jako závodní tank.

Takže to raděj natoč na kameru, protože to zní velmi, velmi nepravděpodobně
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

04.09 2009 19:28


1,8 a 2,0 nieje trosku rozdiel ?
ako mozes porovnavat motor skoda a audi

aj keby mala ta 1,8 Turbo*, tak aj tak sa na dvojliter nechyta...ale natocim to
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

04.09 2009 19:29


root:
ciko_pp:
Hele Ty slovačisko. Měl jsem 1.8 20V, která měla o 7koní míň ... A pokud se to náhodou k 200km/h za dobrejch povětrnostních a terénních podmínek přiblížilo, tak to žralo jako závodní tank.

Takže to raděj natoč na kameru, protože to zní velmi, velmi nepravděpodobně
teraz si si polepsil ku 200 sice dojdes ale zere to ako dva tanky
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.09 2009 19:30


ciko_pp:
Kdo tady mluví o škodě? Poslední motor co udělala škodofka byl ve fáčku ...
sponzor





04.09 2009 19:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.09 2009 19:32


SCORPION:
Dlouhodobý průměr 9.6 ...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

04.09 2009 19:33


root:
SCORPION:
Dlouhodobý průměr 9.6 ...
a potom musis menit kazalyzator trochu ho prebehni inak zhrdzavie
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.09 2009 19:34


SCORPION:
Ten Tvůj naftovej zázrak si dám ke svačině kdykoli
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

04.09 2009 19:36


root:
SCORPION:
Ten Tvůj naftovej zázrak si dám ke svačině kdykoli
bu bu bu

kurna zeby som to nacipoval nech tie 3,0 idu do prdele
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.09 2009 19:37


SCORPION:
Nachcipovat to můžeš, i tak si Tě dám ke svačině a to kdykoli ...

edit: u nás na moravě se říká: Z hovna bič neupleteš ;P
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

04.09 2009 19:47


naco cipovat? minule tu dakto pisal ze z trojlitrom z 0 na 100km/h da za 9sekund
ja mam dvojliter a zmaknem to za 10,2 :-p aj to nakamerujem...
zajtra idem do ba tak skusim nakamerovat tu spotrebu pri 200
a potom zrychlenie

inac hovorim ze ako mozes porovnavat 1,8 a 2,0 vsak sa pozri na nm aky tam je rozdiel

a aj favorit bol nemec
AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 338 | Témat: 23

04.09 2009 22:21


Já mám dlouhodobou spotřebu 50/50 město/dálnice 11,5 l LPG*.Na benzín bych se možná dostal níže, ale na ten nejezdím Ale v dohledné době to zkusím...
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

04.09 2009 22:35


ciko_pp:
inac hovorim ze ako mozes porovnavat 1,8 a 2,0 vsak sa pozri na nm aky tam je rozdiel


Ukrutných a ďábelských 27Nm?
sponzor





04.09 2009 22:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

05.09 2009 7:47


no dizel ma o 50 viac a zere o 3 litre menej ?
AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

05.09 2009 8:19


ciko_pp:
neseknul kurva
prid tu a ukazem ti to... asi zacnem vsetko kamerovat lebo ked som slovak tak mi tu nikto na tom VASOM ceskom fore neveri

takisto ako zrychlenie, vy tu pisete ze 10 sekund zo 140kw motormi... ja to zrobim za 10,2 s dvojlitrom....
nakamerujem vsetko a DAM* to tu... potom uz kurva mozno nebudem mat narozdiel od vas minusovu karmu... suhlasite vsetci?



To že jsi Slovák tu nikomu rozhodně nevadí. Je vás tu spousta a my jsme rádi, tak si nech tyhle řeči. Naopak ty máš nervy, když někdo nesouhlasí s tebou.

Takže klídek a budeš mít plusů spousty.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

05.09 2009 8:59


tom.valmet:



To že jsi Slovák tu nikomu rozhodně nevadí. Je vás tu spousta a my jsme rádi, tak si nech tyhle řeči. Naopak ty máš nervy, když někdo nesouhlasí s tebou.

Takže klídek a budeš mít plusů spousty.
no jo nam nevadi ze jsou tady i slovaci
naopak jsme rádi
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

05.09 2009 9:40


ciko_pp: Tak nechcem do teba rypať, ale raz napíšeš že ti to žere 10 litrov pri 160-170, zrazu pri 200 ide iba za 9-10 litrov... . Mal som jazdil som ten motor s multitronikom a to čo tu píšeš sú bludy.
AK batole
AK batole


Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 143 | Témat: 18

05.09 2009 9:57


8,1L na 100km
mesto/dalnice 60%/40%
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

05.09 2009 21:39


zepon:

no ked najdes urcitu polohu plynu, tak to zere 10 litrov a mozes ist kolko chces... do 160 do zere okolo 8litrov, a nad 160 sa to hybe k 10

jasne ze ked jebnes do plynu tak žre 13
dnes som rychlo nesiel lebo vsade kopec policajtov, ked som siel spet domov tak som siel 180-185 a papkalo 10,2-10,5 ale mal som v aute 300kil tovaru a dvoch ludi

ale ak ides po rovine, prevodovka musi sama na Dcku zaradit najvyssiu rychlost tak sa okamzita spotreba pohybuje medzi 9-10

nakamerujem to ked bude moznost
takze bludy to niesu, len netreba slapan na podlahu ten plynovy pedal

v meste mi to zere dlhodoby priemer 7,5l
asi po 1500km
ale ked si DAM* 50km spotrovej jazdy tak sa ten dlhodoby priemer zvysi zo 7,5 na 9 litrov, takze je to rozdiel ako jazdis, ked mas tluste nohy tak bohuzial

xlukash:
ja dlhodoby priemer (9000km)
mesto/ medzimesto/ dialnica (40/20/40percent) 8,2litra
dnes ked som siel po tej dialnici do ba tak mi to kleslo na 8,0...ale po ceste nazad to zasa vybehlo na 8,2
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

05.09 2009 21:53


ciko_pp:



Vidíš ja som asi Čech ,lebo nesúhlasím s tebou a dovolím si oponovať nepíš sem bludy !!!!!!!!!! jazdím denne do roboty po dialnici s 2,5 V6 TDI* opakujem denne tak asi viem kolko žere,dole si písal že s takýmto motorom aj 200 za osem litrov a ja ti ešte raz píšem že babkin chuj !!!!!!

pri 160 žere slabých 14 litrov a nikto nešlape na plyn,ale ustálená rýchlosť opačný smer mierne s kopca cca o liter menej opakujem dnes a denne.

Ak sa ponáhlam a idem 200-205 cca 16,8 takže od 8 ako si písal ty ďaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleko.


inak bohužial ,že nemáš pravdu dosť ma to totiž sere,bolo by to lacnejšie...
Anonymní





06.09 2009 10:27


som si myslel ze mas dizel
Naposledy upravil azmodan dne 06.09 2009 10:32, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
sponzor





06.09 2009 10:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

06.09 2009 10:29


tak 2,5tdi sa nehadam, to mi len ten kamos povedal ze mu to takato zere

ja mam benzin, a na 6ke viac ako 13,9 litra nezoberie, aj ked pride kopec a idem hociako rychlo, je to obmedzene, maximalna spotreba je proste 13,9, a ked je kopec tak to spomaluje

ale ked 2,5tdi zere pri 200km 16litrov nafty, tak to je uboha kraxna
neviem naco potom kupujete tie dizle ked zeru viac ako benziny
Anonymní





06.09 2009 10:31


MUFTY:




MUFTY mas to pokazene..zgeneralkuj si to
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

06.09 2009 10:33


azmodan:

dobre si to napisal....
AK batole
AK batole


Registrace: 10.10. 2008
Příspěvků: 111 | Témat: 30

06.09 2009 10:40


Ja tu 2,5 TDI* mam a zere mi 2,5 l benzinu a este trosku dolievam olej raciol.To je asi taka pravda jak spotreba pri 200 9 litrov alebo jak su vsetky diesle na ...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

06.09 2009 10:50


Moja spotreba na 2.5 TDI* V6 120 kW nequattro je od 6,4 do 8,5 Podla štýlu jazdy.
Jazda v meste do 7,9
Jazda mesto-medzimesto 6,9
Jazda na spotrebu medzimesto, dialnica podla rýchlostných limitov 6,4
Nakladačka či v meste alebo po dialnici do 8,5 viac to nezožere.
Dlhodoý priemer 7L.
Tak isto som spozoroval že pri jazde po dialnici ustaleným tempom do 130 ž 135 sa dá bežne jazdit za 6,6L, akonáhle prekročím rýchlost 135 (povedzme 140 alebo 150)tak tá spotreba ide zhruba o 0,8L až 1L hore.
To sú zatial moje skúsenosti.
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

06.09 2009 11:07


mippi:
no vidis, tak potom nechapem co sa tu kazdy do mna obuva

ale srat na to, ja som hlavne pisal o mojom dvojlitri benzinovom, ale aj tak
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email