Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 6
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

02.03 2008 18:53


Takže už sa nám oteplieva a ja mám takú otázku: Ked poobede štartujem a je nad 10°C tak auto dlho točí pokial nabehne - žhaviče už nežhavia (v zime nebol problém chytil na drnc). Asi bude treba nastaviť predvstrek, že? Viete mi to popísať presne čo a ako príp. ak máte foto pomohlo by.
nahoru

sponzor





02.03 2008 18:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

02.03 2008 19:42


to se mi nezdá, že by to bylo předvstřikem...to by jsi měl problém pořád
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

02.03 2008 19:46


Tako čo to je?? Proste ako prestanú žhaviť žhaviče (ak sa nemýlim tak žhavia do +8°C),tak to točí dosť dlho... čo je zle.
Ráno to chytí hned a aj ked je zahriaty motor nie je problém, ale ked idem po dlhšiom čase a je teplo tak to urobí.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

02.03 2008 20:23


Od staršiehio vozidla už nemôžeme očakávať štart bez prižhavenia na drnc.
Mierne zvýšenie predvstreku pomôže,ale ja osobne by som nastavil predvstrek tak ako udáva výrobca.
Apropo kolko je to dlhé štartovanie ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

02.03 2008 20:46


To auto chytalo na drnc a aj chytá ráno, ked je zima. Ale ako je teplejšie tak to trvá asi cca do 5s. ale zajtra to presne stopnem.
nahoru

Anonymní





02.03 2008 22:21


bubuk:
To auto chytalo na drnc a aj chytá ráno, ked je zima. Ale ako je teplejšie tak to trvá asi cca do 5s. ale zajtra to presne stopnem.

Máš zle nastavený predvstrek skontroluj ho a nastav. Potom uvidiš.Musi to chytať na max 2 otačky motora za tepla za studena na drnc.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

02.03 2008 23:05


BLBOST! Mam 10 let starou ropu se skoro ctvrt milionem km (jako druhy majitel tise doufam, ze je to pravdive) a v -15 startovala behem 2 vterin - to jsem nevedel, ze mi nezhavi ani jeden zhavic. kdyz je na nule, tak nemusim zhavit a chytne na drc. Jenom prihom vyhodi bilej oblacek. Za tepla chyta perfektne taky.
Nastav predvstrik.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

03.03 2008 7:18


Je to zložité nastaviť? Asi je nutná diagnostika pri tom že? Ale ked je to predvstrekom prečo ráno to chytí na drnc?To by robilo somariny zakaždým. Dnes rano boli +4°C a pkene na drnc chytil. Uvidím čo to urobí poobede.
nahoru

sponzor





03.03 2008 7:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

03.03 2008 10:07


Nene, vliv predvstiku na ruzne teploty motoru je ruzny. BTW> Neodchazi ti senzor teploty vody?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

03.03 2008 10:46


Senzor teploty vody? Prečo to ráno ide (zatial sú chladné rána) a poobede ked je motor úplne studený a je vyššia teplota tak to trvá dlhšie..keď je motor zahriaty tak nie je problém!! Jedná sa len o štartovanie: studený motor, vyššia okolitá teplota (cca nad +8°C). Myslím, že senzor teploty vody s tým nič nemá...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

03.03 2008 11:57


Ja nerikam, ze je spatnej, ja se ptam! Nemelduj tady a supej na diagnostiku. Pak budes moudrejsi nez za 1000 prispevku tady.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

03.03 2008 20:11


The second nerob predčasné závery a jednoznačné stanovisko !!
Veď ani nevieš čo bolo menené na tých autách ,nevieš kolko majú kilometrov a potom nie je motor ako motor aj keď majú rovnaký počet kilometrov.
Môžu mať napr rozdielny štartér jeden OK ,druhý horší a podobne,je tam milion možností.
A tak isto diagnostika nie je všemohúca,ale v prvom rade treba skontrolovať ten predvstrek a potom sa uvidí.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

03.03 2008 20:24


MUFTY:
The second nerob predčasné závery a jednoznačné stanovisko !!
Veď ani nevieš čo bolo menené na tých autách ,nevieš kolko majú kilometrov a potom nie je motor ako motor aj keď majú rovnaký počet kilometrov.
Môžu mať napr rozdielny štartér jeden OK ,druhý horší a podobne,je tam milion možností.
A tak isto diagnostika nie je všemohúca,ale v prvom rade treba skontrolovať ten predvstrek a potom sa uvidí.


Muzu se zeptat jak jinak na VP44 zjistis hodnotu predvstriku nez na diagnostice?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

03.03 2008 22:02


Samozrejme VAG na predvstrek,ale ja som písal že treba aj brať v potaz,že tie motory už majú čosi za sebou a je možné tolerovať pri vlažnom motore kedy už nežhaví trocha dlhší štart asi tolko k tomu.
Mne napr chytá na brnk,ale niekedy zachrchoce ako keby mal vydýchnuť naposledy.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

04.03 2008 17:33


Takže práve som prišiel z diagnostiky... nenašlo žiadnu chybu ani nič zlé....Takže ani predvstrek nie je zlý ináč by to ukázalo že je mimo normu.
Kuknite na hodnoty či je to ok...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

05.03 2008 14:08


Ahoj, já jesem nedávno řešil podobný problém, jen s tím rozdílem, že mě to nechce chytat jen ráno.Nechal jsem seřídit předvstřik a žádné velké zlepšení nepozoruji. Seřizovali to v Bosch servise a ty hodnoty mám podobné, ale snad frantacech nebo avatar ti napíšou víc. .já pokračuji v dalším hledání. Tak držím palec
nahoru

sponzor





05.03 2008 14:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

05.03 2008 16:59


zaja:
Ahoj, já jesem nedávno řešil podobný problém, jen s tím rozdílem, že mě to nechce chytat jen ráno.Nechal jsem seřídit předvstřik a žádné velké zlepšení nepozoruji. Seřizovali to v Bosch servise a ty hodnoty mám podobné, ale snad frantacech nebo avatar ti napíšou víc. .já pokračuji v dalším hledání. Tak držím palec

Startovací dávku paliva přes VAG už jsi zvedal?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

05.03 2008 18:25


Štart vznetového motora je súhra viacerých okolností ktoré musia byť všetky k nám priaznivo naklonenené ak niektorá nie je štarovanie sa predlžuje až do nenaštartovania.
Niekolko otázok na ktoré si treba odpovedť.
Kolko to má kilometrov?
Aký servis,čo bolo menené,trysky,žhaviče,filtre ?
V akom stave je motor ,tlaky?
Vakom stave štartér,nemal mať za sebou už GO ?
A čo batéria.?
Týmto otázkam by mala predchádzať diagnostika ktorá vylúči zlé nastavenie prípadne chybné čidlá,snímače.
Prajem veľa zdaru v pátraní .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

06.03 2008 8:06


Jak to myslíš s tím palivem přes vag? To jde?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

09.03 2008 18:42


ta dávka se zvedá u motorů co už mají něco za sebou,ale já mám najeto skoro půl mega (stale origo Turbo* i čerpadlo) a nic jsem s tím nedělal.Přidá to pouze při startu.Ale k tomu problému se startování-zkusil bych dát nové čidlo teploty motoru.Tahle drobnost umí hodně věcí a hodně jich umí pokazit.A VAG ani nemusí zjistit,že nefunguje tak jak má.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

09.03 2008 20:12


Pokial má motor dobrý dych,je nastavený tak ako má byť a je všetko OKtak TDI*
štartuje v pohode aj bez žhavenia.
U TDI* je žhavenie len pre ulahčenie štartu a zjemnenie chodu krátko po štarte.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

09.03 2008 21:52


Zdravim,měl jsem ten samej problem,ráno jsem točil cca.5 vteřin a po celej den na brnk. Vyřešil jsem to přižhavením a je to OK. Jediné co by mě pomohlo tak výměna pístních kroušků,už mám nalítáno 450000.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

09.03 2008 23:30


Boban:
Zdravim,měl jsem ten samej problem,ráno jsem točil cca.5 vteřin a po celej den na brnk. Vyřešil jsem to přižhavením a je to OK. Jediné co by mě pomohlo tak výměna pístních kroušků,už mám nalítáno 450000.

to nejsou u R5 TDI* kilometry kdy je potreba zaobirat se castecnou nebo generalni opravou motoru.....to to mas konecne poradne zajety spis by ti pomohlo zabrouseni sedel ventilu
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

10.03 2008 15:16


Hele Vlasto a jak jsou na tom a6 C5? Mám seřízený předvstřik, žhavení ok, nikama nepřisává a ráno se tomu nechce.Jen po nastartování to řehtá jako kráva. Jo a nevíte někdo prosím jaký to má mýt tlaky? Nemyslím po
nahoru

sponzor





10.03 2008 15:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

10.03 2008 17:39


Mám taký dojem,že sa tu tak trochu pozabúda na vstreky tie treba tiež z času na čas vymeniť.
Vlasta na OOOO sa sedlá nebrúsia!!!!!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.03 2008 18:49


nebrousi ale zabrusuji - to je rozdil a netvrd tady opak
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

11.03 2008 11:02


Ako sa dá skontrolovať senzor teploty vody (kde sa nachádza?). Máte niekto foto, dosť by pomohlo,prípadne ako to skontrolujem, lebo diagnostika nič nenašla. Dostal som už viac tipov, že by to mohlo byť tým senzorom... ako aj tu už niekto spomínal...
Dikes
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2007
Příspěvků: 111 | Témat: 9

11.03 2008 13:43


Zdar chlapi, tak ví tu někdo něco o těch tlacích?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

11.03 2008 20:21


čidlo skontroluješ tak že ho vyndáš vložíš do mrazáku zchladit pak ho proměříš a potom do horký vody a opět změříš. Pokud bys ho chtěl mam jedno noví a je mě k ničemu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 217 | Témat: 10

11.03 2008 20:52


No a kde ho nájdem ešte som to nelúskal. Ak by bolo zlé tak isto budem mať záujem. máš fotky? Je ho ľahko vymontovať?? Z akého motora to máš?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email