Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 337 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 331
Uživatelů: 6
Celkem: 337

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

04.06 2009 21:29


Zdar, poslední dobou mám problém při nastartování auta za studeného počasí...
Motor sice naskočí napoprvé a poté je vše OK, ale při startování vydává zvuk, že si vždycky říkám, jestli nezdechne..
Jakmile je motor zahřátý, nebo je teplé počasí problém zmizí..
Auto jinak jede normálně.

Mám po výměně Turba, které mi olej vyplivlo do sání i do výfuku ...

Měnil jsem svíčky, a včera jsem čistil škrtící klapku, nic startování nepomohlo ...

Můj laický názor je, že mi olej zaneřádil vstřiky ..
Chtěl bych zajet do Audi servisu na - Čištění palivového systému :

Co získáte vyčištěním palivové soustavy naší technologií?
- snížíte spotřebu paliva a náklady na údržbu vozu
- vyčistěním bude mít Váš motor stále stejný výkon
- snížíte opotřebení motoru
- odstraníte problémy se studenými starty
- odstraníte vodu z paliva
- předejdete poruchám palivového čerpadla
- odstraníte usazeniny a korozi ve - vstřikovacím a palivovém systému
- zabráníte dlouhodobě usazování nečistot


viz :
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Co si o tom myslíte, popřípadě má s tím někdo zkušenost...
Díky
nahoru

sponzor





04.06 2009 21:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

05.06 2009 9:36


to mi dela taky, otacky jsou trosku vyssi ale po minute se to ustali ja to neresim
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

05.06 2009 9:45


Tak jsem volal do Audi servisu a čistí palivový a vstřikovací systém ULTRAZVUKEM cca za 2000 KC => zní to zajímavě´mohlo by to opravdu pomoct autu

nebo koupím STP Čistič vstřikovacího systému pro benzínové motory (250 ml)
Vysoce silný a koncentrovaný čistič speciálně určený k odstranění škodlivých usazenin tvořících se v celém systému vstřikování. Jedno ošetření pomůže uvolnit ucpané trysky, rychle rozpustí usazeniny a zlepší výkon. Bezpečný pro katalyzátory
viz
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Co vy na to.......
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

05.06 2009 11:14


já schválně zkusím tu lahvičku od STP, jestli se něco zlepší - líbí se mi, že to stačí jen nalejt do nádrže
... ale na druhou stranu mám strach, aby to z benzínu v nádrži neudělalo leteckej Kerosin - to by to z motoru odstranilo asi víc věcí, než jen nánosy a usazeniny (pístníma kroužkama počínaje a katalyzátorem konče)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

05.06 2009 11:30


ja som mal tiez problem zo studenim startom,ale trosku iny.musel som ho dost dlho tocit aby naskocil.cca 5 sekund.nerobilo my to vzdy,iba niekedy,ale raz som siel od sestry chcel som nastartovat a dlho,dlho nic.cca 10-15 sekund.dokonca mi sem tam po nastartovani aj zdochol.tak my to nedalo reku skontrolujem sviecky.odsroboval som cievky a zistil som ze sviecky su komplet zaplavene olejom.tesnenie pod vikom hlavy bolo uz zle a natieklo na sviecky.na tesnenie som dal silikon,vycistil sviecky a zatial je vsetko ok.neviem ci aj ty mas sviecky tak sproste usadene hlboko v hlave pod cievkamy,ale ak ano tak si to skontroluj.mozno tam je pes zakopany.potom skus aj zakladne nadstavenie rj motora/obnovit adaptacne hodnoty/na VAG-COM*.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

29.06 2009 7:54


Tak už začínám mít docela problém ráno nastartovat....
Motor naskočí napoprvé, asi 1-3sekundy kašle a ručička otáčkoměru lítá od 500ot do 1200ot - poté někdy zdechne, většinou to nevydržím a přidám trochu plynu abych mu pomohl, ale moc to hned po startu na sešlápnutí plynu nereaguje...
Poté je vše ok, dělá to jen po ránu ....

Jo a tu sračku STP jsem tam nalil a nic.

Prosím o pomoc
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

29.06 2009 8:30


Mě to dělala váha vzduchu, tatkovi zase nejaky studeny spoj v ridici jednotce... Hlavne nestartuj s tim plynem, motor si pridava smes sam, akorat tomu ublizis...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

29.06 2009 9:34


MarkA6:
Mě to dělala váha vzduchu, tatkovi zase nejaky studeny spoj v ridici jednotce... Hlavne nestartuj s tim plynem, motor si pridava smes sam, akorat tomu ublizis...


A co mám jako dělat, když mě to zdechne ......(Ale já přidáám plyn až motor naskočí, ne v průběhu zapalování ani před)

Lamba sondu jsem měnil, na diagnostice nic .......

Bojím se, že to může být palivové čerpadlo.......

Váha vzduchu? to se mi nezdáá
nahoru

sponzor





29.06 2009 9:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 129 | Témat: 37

29.06 2009 10:04


no mozna bych to videl na to palivove cerpadlo....
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

29.06 2009 10:23


Já Ti píši co jsem s tím měl já, nemusí se Ti nic zdát... " přidám trochu plynu abych mu pomohl" - to jsem pochopil, že děláš v průběhu startování palivové čerpadlo nám taky měnili a nic... hodně štěstí
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.06 2009 10:56


JohnnyTT: Možná se zeptám hloupě, ale prováděli jste základní nastavení a adaptaci nových hodnot?

To co popisuješ, tak to je většinou způsobeno odpojením beterky a neprovedením základního nastavení. Alespoň takto se to projevovalo na A3 a A4 s motorem 1.8T.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

29.06 2009 12:05


Petan:
JohnnyTT: Možná se zeptám hloupě, ale prováděli jste základní nastavení a adaptaci nových hodnot?

To co popisuješ, tak to je většinou způsobeno odpojením beterky a neprovedením základního nastavení. Alespoň takto se to projevovalo na A3 a A4 s motorem 1.8T.


Já ti ani nevím, tohle by to mohlo dělat jo ?
Je ale divný, proč to nědělá zahřáté...
Byl jsem v servisu na výměnu Turba a teď i Lambda* sondu a fakt netuším, jak tomu ti borci rozumí....... (nebylo to v orig. Audi servisu)

Já teď pojedu kvůli malému výkonu na VAG na měření tlaků Turba (asi něco borec zapomněl udělat) do orig. Audi servisu, tak si to nechám udělat s tím ......
P.S. nemůže být ten zmenšený výkon taky tím >? (odhaduju cca 140-150PS místo 220PS)

Na kolik mě to vyjde ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.6. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 0

29.06 2009 12:16


To co zde popisujete za problémy muže mít několik příčin, proto je potřeba zkontrolovat několik věcí:
1)vyčistit a HLAVNĚ seřídit škrtící klapku
2)kontroloval někdo kolik skutečně ukazuje čidlo teploty chladicí kapaliny? To neznamená, že když nevykazuje závadu, že ukazuje skutečné hodnoty. Doporučuji zkontrolovat před studeným startem.
3)další problémy mohou být spojené s vadnou škrtící klapkou, nebo ventilem deceleračního odpojování
4)ale nejprve - natankovat Natural 98 a vyšší - na dálnici 200-300km a pořádně prohnat, aby se mototor "vyčistil" od karbonu
5)doporučil bych zároveň nechat vyčistit vstřiky na ultrazvukové čističce

Tohle jsou moje zkušenosti s vozy Škoda a Seat, které myslím používají stejné motory.
Andy
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

29.06 2009 12:31


Mne to teda nechcipa, ale kdyz nastartuju studeny motor, chvili to bezi na cca 1300 otacek s takovym kovovym zvukem (jako vytlucenej katalyzator nebo tak . Obcas se to mirne zadusi. Dela mi to co to auto mam. Vaha vzduchu nova, svicky nove, vzduch filtr novy, zakladni nastaveni jednotky delano nekolikrat. Po cca 2 minutach se to ustali.

Tankuju porad natural 100 a ted babo rad
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.06 2009 12:32


JohnnyTT: Nechtěl jsem se tu rozepisovat, protože bych se opakoval se svými frázemi, ale AndyServis: mám pravdu.

Jinak řečeno, je důležité, aby všechny čidla byla OK a škrtící klapka byla čistá. Zároveň je potřeba zkontrolovat čidlo za škrtící klapkou, které bývá na 99% znečištěná. Pokud se toto provede, je nutné provést základní nastavená a adaptace základních hodnot.

Nicméně jsou případy, kdy nepomůže nic
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

29.06 2009 12:43


Já byl na vyčištění a seřízení škrtící klapky před měsícem, po 14 dnech VAG vyhodil sporadickou chybu nastavení škrtící klapky, ale servisák řekl, že sporadickou nemám řešit............
nahoru

sponzor





29.06 2009 12:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.06 2009 13:41


JohnnyTT: Ještě mě napadlo zkontrolovat elektroniku pedálu plynu.
Nevím, co přesně máš za model, ale předpokládám, že TT jsou standardně vybaveny elektronickým plynem.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

02.07 2009 15:15


V pátek jedu na čištění vštřiků do Audi servisu, tak napíšu co a jak ......
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.5. 2009
Příspěvků: 66 | Témat: 6

13.07 2009 7:58


Tak nechci to zakřiknout, ale už několik startů po sobě a ani náznak problému a předchozího kašlání ..........

Vyčištění vstřiků (ULTRAZVUKEM) + vyměnění tesnění me vyšlo cca na 3 000Kč
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email