Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 343
Uživatelů: 4
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 70839 | Témat: 8169

31.05 2023 9:00


Test MG EHS 1.5 TGI PHEV: Když vás vystihuje slovo „nenáročnost"
Plug-in hybridní varianta bratrského modelu HS si přidala jedno písmeno a taky něco málo na cenovce.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: MG Velký test adaptivní tempomat auta auto převodovka tempomat výkon
Datum zveřejnění: Wed, 31 May 2023 05:30:25 +0000

Model HS jsme vám v redakci představili nedávno v testu a plynule na něj navážeme. Ona totiž varianta EHS není moc vizuálně odlišná od těch čistě spalovacích variant, takže se spíše zaměřme na to, s čím MG přichází v rámci elektrifikované nabídky.

Zdroj: Sabina Sarkisovová
Test MG HS 1,5 TGI Emotion: SUV za malé peníze?
Číst článek

Na rozdíl od „normálních" verzí si u modelu EHS můžete vybrat jen ze dvou výbavových stupňů. A to Emotion nebo Exclusive. Jestli čekáte, že každá má v nabídce jinou motorizace, mýlíte se. Obě výbavy jsou spojeny s 1,5 TGI motorem, který je propojený s elektromotorem. Obě varianty mají stejný výkon 190 kW, 258 koní. Desetistupňová automatická převodovka je tu taky společná. Rozdíl je tedy jenom ve velikosti a rozmanitosti výbav a v cenovce.

Zdroj: Simona Svátková

V rámci výbavy Emotion dostanete stejně jako u modelu HS přední a zadní parkovací seznzory a zadní parkovací kameru. Pomoc k plynulé jízdě vám pak může adaptivní tempomat a navigace.

Videoreportáž MG EHS

Výbava Exclusive vám pak nabídne přední led světlomety, panoramatickou kameru a střešní okno. Kožené sedačky, elektricky ovládané víko kufru a hliníkové pedály. (samozřejmě všechno jako nadstandard k Emotion)

    - Zdroj: Simona Svátková
    -
    -
    -
Celá galerie 49

Jaký je rozdíl v cenách? V základu auto stojí 914 940 Kč, námi testovaná lepší varianta stála 996 940 Kč. Jasně, v segmentu plug-in hybridním SUV to není moc, ale celkově to není málo.

Jaký máme z jednotlivých funkcí pocit?

Auto vypadá na první pohled dobře. Vizuálem nikoho neuráží. Umě kopíruje už dobře zavedené u ostatních značek. Je velké, na pohled i na prosto uvnitř (ocení hlavně ti, co sedí vzadu, kam se vejdou i opravdu vysocí jedince a mají hodně místa před nohama) a je z celkového pohledu povedené.

Zdroj: Simona Svátková

Ale je prostě jaksi nedotažené.

Fakt, že nastavení všeho je v angličtině je lehce ubíjející, kor, když jsme v České republice. Navíc nastavení funkcí auta je přístupné jenom z displeje a než se tam dostanete, chvíli to trvá. Co je chvályhodné oproti předchozím verzím, že už konečně uvidíte, kolik je stupňů, to HS neukazovalo.

Super je, že máte k dispozici zmiňovaný tempomat. Jenže páčka ovládání není vůbec za volantem vidět (shodné s modelem HS). Tohle musel dávat do kupy nějaký týpek, co si řekl „tady mám volno, tam to dám", ale už nepřemýšlel, jestli to vůbec někdo použije, když to bude půl roku hledat.

Zdroj: Simona Svátková
Dynamiku by mělo, ale co ten podvozek?

Kdysi nám někdo na prezentaci řekl, že lidi dneska už nezajímá, jak to jezdí, že to mají všechna auta podobně, ale nejdůležitější je počet asistentů a množství výbavy. A s touhle hláškou se těžce neztotožňujeme. Na všech autech je právě to nejpodstatnější „jak to jezdí a jaký to má podvozek". A EHS v tomto ohled dost překvapuje. Díky elektromotoru mu totiž nechybí dynamika, takže co se týká odpichu a předjíždění, není si na co stěžovat, i když někdy tak trochu MG lapalo po dechu, ale jen v případě táhlejších kopců. Co je ale nemilé je ten divně vyvážený podvozek? To naklánění do zatáček ve vyšších rychlostech bylo někdy až dost děsivé. Jasně, dá se s tím pracovat a naučit se využívat rekuperaci a nelítat ve vysokých rychlostech, ale je lepší, když to nebudete zbytečně hnát. Stejně tak nás překvapilo, jak se auto rozhoupe na nerovnostech - jasně kamioňácký pocit z jízdy na komfortu neubírá, ale zkuste ses vyhnout větším dírám, jinak vaše sedinka dostane nářez.

Zdroj: Simona Svátková

A co je důležité, nezapomeňte nabíjet! Protože tohle je to nejpodstatnější u těchto motorů. Pokud tak budete činit, jste schopni se dostat na krásné číslo 6,9 litru. Pokud zapomenete dobíjet. Spláčete.

MG EHS je vhodné pro všechny, kteří nechtějí za plug-in utrácet těžké prachy a nejsou nároční a spokojí se s málem. I když dostanou hodně muziky za málo peněz, je potřeba počítat s tím, že je to pořád čínská výroba...


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





31.05 2023 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email