Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 4
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

14.04 2023 15:35


Dával jsem teď nové poloosy a v plném rejdu do prava mi bouchá pravý kloub. Sice jsem hned objednal nový vnější kloub od spidanu (reklamovat jsem nemohl, protože jsem si je montoval sám), ale při troše laborování jsem zjistil (čehož jsem si dodnes nevšiml), že mi řízení na jednu stranu (do prava) jde o třetinu otáčky volantem více. A právě v této třetinové otáčce kloub klepe. Když uberu 120° na volantu, tak nezaklepe ani pod plným plynem.
Dával jsem před měsícem nové řízení, ale montáž snad ani nejde splést. Při montáži na sloupek řízení nejde pootočit, je tam jen jedna poloha. Leda o 360°, ale to jsem si kvůli kroužku pohlídal (VAG ukazuje při rovném směru 0° natočení).
Je možné, že je řízení blbě sestavené (jde o kompletní repas)? Že hřeben posunuli o pár zubů?
Nebo je v hajzlu nový kloub (výrobce GSP)?
Naposledy upravil Majkl111 dne 20.05 2023 12:37, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





14.04 2023 15:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.04 2023 16:21


No podle mě budou blbě nasazený kuláky na tyčkách řízení na jedný straně bude víc vevnitř a na druhý víc venku a je potom blbě nastavený střed, 0° bude posunutá víc na jednu stranu. Nebo hřeben by mohl bejt posunutej max o jeden zub.
Tím by se dalo vysvětlit i to že ten kloub na poloose je na tý jedný straně víc přetočenej a už to nebere.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

14.04 2023 16:43


Tomu bych rozumněl, ale předtím tam bylo ještě původní řízení z fabriky a já kuláky nastavil v podstatě podle něj, protože jsem je dal podle "rovného" volantu (plus mínus byly oba na stejný počet závitů). To by muselo dělat i to řízení z výroby. Ale je fakt, že nevím, zda to dělalo také nebo ne a dal jsem ho výměnou za ten repas, takže to už ani nepoměřím.
Nepředpokládám, že by někdo přede mnou při výměně kuláků (pokud vůbec byly měněný) zvolil tu "jednoduší" variantu a než upravil kuláky dle volantu, tak je dal jak se zrovna chtělo a pak se ještě přesazoval volant na tisícíhranu a pak ještě kalibroval snímač natočení. I když lidi jsou všelijací.

Právě mě napadlo, zda při repasu je možné nasadit hřeben o zub(y) mimo. To by pak reálu odpovídalo.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.04 2023 18:50


Ten jeden zub by tomu mohl odpovídat.Pokud jsou kuláky stejně na obou stranách bude to posunutý o zub na hřebenu volant a kroužek je v původní nulové poloze a logicky jedno kolo v dorazu bude víc vytočený než to v druhým rejdu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

14.04 2023 19:33


Takže výměna kloubu za lepší tomu nepomůže. Znovu repasovat řízení nehodlám, takže si asi jen zvyknout a při otáčení na to myslet a nedávat plnej rejd.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

14.04 2023 20:07


Tak s tím bych se nesmířil. To řízení bych reklamoval.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

14.04 2023 20:55


Kdysi se mi tohle objevilo a bylo to tím ze na každé straně jinak dlouhá tyčka ( axiální tahlo)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

15.04 2023 6:46


Problém je, že si auto servisuju sám, takže reklamovat již namontované díly nelze.
Na tyčky kouknu, ale moc tomu nedávám.
Až nebude chcát a zmizí rybník tam, kde auto zvedám, zkusím problém pořešit změnou nastavení kuláků, přesazením volantu a nastavením čidla natočení. Pokud "delší" strana bude držet v alespoň rozumném počtu závitů v axiálním táhlu.

PS: Ahoj Honzo, známe se z Dobrouše od Tomase, kde jsem měl s Ivčou koně
nahoru

sponzor





15.04 2023 6:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

15.04 2023 16:55


Ahoj. No jo Michale Tomas hi hi hi to už je dávno.

Posunutí volantu Hmm to se mi nezdá dobrý.

Ma tvé auto ESP*? pokud ano koukni na diag kolik ukazuje snímač pod volantem.

Nemohl jsi mít řízení jindenez původní? Měřil jsi jeho délku je opravdu stejné s tvým ?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

15.04 2023 17:12


Ano, má ESP*.
VAG ukazuje 0° při rovném volantu (když natočím mění se to tuším po 2,5°).
Jinak převodku nelze namontovat. Pouze o 360°- je tam pojistný šroub, pro který je excentricky udělaná drážka.

Prostě to vypadá, že řízení je špatně složené (hřeben je o zub, či několik zubů) posunut oproti vývodu pro sloupek volantu. Takže krajní pozice jsou díky pevnému přidělání ke karosérii dané. Pokud nechci měnit řízení, což nechci, protože mi reklamaci neuznají, když jsem si to montoval sám (vím je to divné, když jsem nezasahoval do vnitřku, ale je to tak), tak nezbývá, než vůči hřebenu změnit pozici kulových čepů, kdy jeden bude zašroubován o X závitů (odhaduji tak 10) více, než druhý. Tím se "opticky" změní střed hřebenu vůči pozici kol a na obě strany bude doraz plus mínus stejný. Hřebenu to narozdíl od kloubů vadit nebude. Prostě stejně jako teď bude chodit od dorazu k dorazu s tím rozdílem, že fyzicky se budou kola natáčet o stejný úhel na obě strany.
Tím pádem se ale změní středová poloha volantu. Takže ho posunu na tisícihranu o cca 60°, čímž se srovná s koly. Pak už jen zkalibrovat čidlo natočení (to jsem ještě nikdy nedělal, tak doufám, že v tom nebude nějaký zádrhel)
Vím, není to ideální řešení, ale na funkci rostlináře, by to mít vliv nemělo, pokud "delší" kulák bude držet na dostatečném počtu závitů.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

16.04 2023 21:51


Co to máš za auto?? Na starých se to muselo fyzicky posunout neslo zkalibrovat jinde.

Za další si nejsem jist jestli tohle bude dobře fungovat s elektronikou volantu a ABS*/ESP*.

Za další nevím proč by ti neuznali reklamaci když sis to montoval sám bral jsem už v mnoha autodilech a je tam v reklamačním protokolu (mimo jiné) napsáno sice kdo montoval ale nikde není povinnost nějakého razítka dílny.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

17.04 2023 6:04


Auto mám pod nickem.
V reklamačním listu mám napsáno, že v případě reklamace již na auto namontovaného dílu musím vyplnit číslo certifikátu servisu, který to dělal.

Nevidím důvod, proč by to nefungovalo s jednotkou ABS*. Ta ví přece kulové, že jeden čep je natočen o několik závitů více, než druhý. Ani nemůže vědět, že je volant přesazený na tisícihranu. Nebo se pletu?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

17.04 2023 20:57


na tisichrane by si musel mat vybratu dookola drazku na skrutku a pokial viem, tak na tychto starych kozach to neposunies ani o zub na tisichrane, lebo jeden zub by mal byt aj iny ako ostatne... posunies to o 360 stupnov alebo ani prd.. ale to by uz asi podvolantovy kruzok poznal
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

19.04 2023 7:41


Jelikož moje druhé auto (passat 3B6) má defakto stejné řízení, tak jsem to porovnal s ním. Volantem otočím na obě strany o naprosto stejný počet stupňů jako u A4 na levou stranu. Tak teď už fakt nevím. Je možné, že by na pravou (respektive levou) stranu dali při repasu nějakou tenčí podložku nebo tak něco, že hřeben má doraz o chlup dál?
Navíc jsem zkusil dát použitý jiný vnější kloub a ten už v plném rejdu necvaká. Ten nový od GSP, když jsem sundal prachovku, tak bylo jasně vidět, jak se při plném rejdu do poloosy obtiskával vnější okraj kloubu. Nebouchaly tedy kuličky uvnitř, ale prostě kloub konstrukčně není schopný se volně otáčet v plném rejdu.

Tak oprava - mlátí i vyměněný kloub. Napsal jsem prodejci řízení. Uvidím, s čím se vycení.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

19.04 2023 15:47


Stare rizeni uz jsi vratil?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

19.04 2023 15:51


Bohužel ano, to šlo jako vratka za to repasované.
Zatím dělají mrtvého brouka.
nahoru

sponzor





19.04 2023 15:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

19.04 2023 15:57


Taky jsem vracel repasovane rizeni, po zahrati oleje melo vule a klepalo
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

19.04 2023 16:07


Krom toho většího rejdu na jednu stranu jsem s ním jinak spokojený. Chování jako originál (to už lehce pouštělo olej - proto jsem měnil).
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

19.04 2023 16:22


Fuxxo (17.04 2023 20:57) orig :
na tychto starych kozach to neposunies ani o zub na tisichrane, lebo jeden zub by mal byt aj iny ako ostatne... posunies to o 360 stupnov alebo ani prd.. ale to by uz asi podvolantovy kruzok poznal


To mi připomnělo ono známé "Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se najde nějaký blb, co neví, že to nejde a udělá to." Takže se pasuji do onoho blba
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 31.5. 2010
Příspěvků: 1359 | Témat: 69

19.04 2023 19:26


Já pod nickem nic nevidím.

No když je to stejný s pasažér 3B tak asi stará A6 nebo A4

No tam by měla být drážka a nemělo by to jít posunout ale …..

Stejně bych jim to řízení vrátil.

Kloub narazí do poloosy? Sakra tam to má teda rejdy.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

19.04 2023 19:47


Mám A4 B6 Avant 1,9TDI quattro*, 2002
Už se odpoledne ozvali, chtějí to vyřešit. Zítra budeme domlouvat postup, tak uvidím.
Ano, kloub naráží na poloosu. Rejd to má fakt solidní, ale kurví to klouby
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 78 | Témat: 12

20.05 2023 12:37


Takže řízení konečně vyreklamováno a vyměněno. To další mi sice dodali s naprosto vymlácenými axiálními tyčkami (naštěstí se válela sada v regálu), ale aspoň je ten rejd už na obě strany stejný.
Ještě jsem to sice neprojížděl, ale i tak doufám, že nepoteče nebo nějaký jiný nedoraz.
Takže téma může být uzavřeno jako vyřešené
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email