Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 418 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 418
Uživatelů: 0
Celkem: 418

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.9. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

10.04 2023 22:48


Zdravím vespolek,

již delší dobu se chystám na koupi svého prvního Audi. Rozhoduji se mezi A5 sportback (2012-2016) a A7 sportback (2010-2018).
O základních věcech mám jasno, motor ideálně 3.0TDI 180kw nebo popřípadě jiné quattro*, automat S-tronic. Poté ideálně S-line exteriér/interiér + nějaká rozumná výbava.

Jsem o něco více nakloněn Audi A5, protože mi více vyhovuje svým charakterem a sportovnějším vzhledem. Ovšem aktuálně mi učarovala jedna konkrétní A7 a začíná mě nahlodávat abych jí dal přednost

Pořizovací cenu tak moc neřeším, spíš dodatečné servisní náklady. Proto se chci zeptat, jestli bude v tomto směru mezi A5 a A7 nějaký zásadní rozdíl, když bych měl model se stejným motorem a převodovkou (3.0Tdi 180kw + s-tronic)?
Zajímaly by mě vaše osobní zkušenosti, který model vlastníte/preferujete a proč? A pak především jaké servisní náklady jsou s provozem vašeho miláčka spojeny ideálně v přepočtu k najetým km. Já sám najedu okolo 15000km ročně.

Díky
nahoru

sponzor





10.04 2023 22:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

11.04 2023 7:13


Ono je jasne, ze A7 ma o trochu drahsie naklady na pneu, brzdy, pretoze zväcsa su väcsie. Motoricky a prevodovkovo podobne. A7 mava oproti A5 vzduchovy podvozok, tam casom odchadzaju zadne tlmice, ale to Ta nezruinuje. Musis mat uz len Ty jasno, ci chces mensie alebo väcsie auto. Samozrejme lepsie po face, tam ale pozor na 160 a 200kw
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 27.4. 2008
Příspěvků: 2673 | Témat: 171

11.04 2023 9:34


A7 s opravenym sevisovanym S-tronicom a vymenenou 2- spojkou

za 4 roky co som ju mal tak naklady zakladny servis ako u kazdeho auta
Jedine S-tronic bola jedna z vacsich oprav 1/5 ceny Auta
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.9. 2020
Příspěvků: 141 | Témat: 11

12.04 2023 13:28


Asi vše bylo řečeno... já bych jen dodal, že pokud nebudeš servisovat v autorizáku, kde už to je palba sama o sobě. - Tak A5 se stejným motorem v menší kastli je mnohem víc napěchovaný, tudíž ke všemu horší přístup a větší nutnost demontáže. U A7 je kolem 3.0tdi víc místa, co každý nezávislý mechanik spíš uvítá.

Běžná údržba je více méně stejná
Jinak rozsáhlejší servis těchto audi se podle mě třídí do dvou kategorií
- A5 je jako A4 jen s rozdílnou zádí
- A7 je jako A6 jen s rozdílnou zádí (navíc oproti A5 možnost vzduchu, silnějších brzd, komplikovanější elektroinstalace a vše co je spojené s vyšší výbavou.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.9. 2019
Příspěvků: 5 | Témat: 2

17.04 2023 22:15


Díky za názory. Ten vzduchový podvozek je právě jedna z věcí, které jsou pro mě velká neznámá. Vůbec netuším, na kolik vyjde, když se tam něco po...
Jinak ty další faktory jako větší pneu, silnější brzdy, složitější elektroinstalace jsou celkem dobře odhadnutelné..

A podělí se ještě někdo o své dlouhodobé servisní náklady (PÚ, opravy) v přepočtu kč/km u své Audi A5/A7? Já jsem se dosud pohyboval někde okolo 1,5kč/km a u Audiny bych byl spokojen, kdybych se vlezl do 3kč/km. Je to reálné? S tím, že jsem zvyklý měnit olej co 10000km a vše co je třeba měním hned jak je to třeba a spíš i dříve
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.5. 2008
Příspěvků: 500 | Témat: 14

19.04 2023 2:22


Pokud chceš rozpočtová provozní náklady na koruny, tak to nekupuj . U 5-10 let starého auta Ti nikdo neřekne, jestli to bude jezdit 4 roky jen s výměnou kapalin, nebo to bude několikrát jednorázové za 50-100 tis, jak kdyz se něco vysype (s-tronic, vstriky atd.), i když ten olej budeš měnit měnit třeba každý měsíc.
Pokud si to to budeš servírovat sám, tak je úplně jedno, jestli A5, nebo A7.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email