Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 249 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 249
Uživatelů: 0
Celkem: 249

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

29.03 2023 8:09


Zdravím, omlouvám se že zakládám Nové téma, ale nic podobného jsem nenašel. nechci zakládat Nové vlákno mám podobný problém 2.0TDI 103kw kód BPW. Auto na dálnici asi ve 110ti hodilo nízký tlak oleje, tak jsem okamžitě vyšlápnul spojku a motor zdechl. Hned jsem zkusil nastartovat ale motor ani neotočil. Po ujetí asi 3km z kopce na první sjezd jsem zkusil znovu startovat a už točil. Dokonce i sliboval že chytí ale nic.
Koupil jsem nový motor komplet repas. Vyvážená klika vyhonované válce Nové kroužky repasovaná hlava. Chová se to úplně stejně co Starý motor. Diagnostika hlásí P0321. Chybné údaje snímač klikové hřídele. Koupen nový od Delphi nešlo vůbec. Koupil jsem od Helli a to samé. Zajel jsem do Audi a koupil origo. Má snahu chytit ale zaznamená chybu a chcípne. Maximální délka běhu cca 3-4 vteřiny. Na roztažení se podařilo nastartovat ale byl tupej na plyn strašně nepravidelný chod. Jako kdyby špatné časování. Minimální odezva na plyn. Po uvolnění plynu chcípl.
Rozvody dvakrát kontrolované vše ok.
nahoru

sponzor





29.03 2023 8:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 0

29.03 2023 18:58


Hele BPW jsem mel v B7 quattro*... Ja bych se mrknul je ECU* jednotku a zkontroloval bych pripojeni kostry - jednou se mi uvolnilo prikostreni a vicemene signaly vetsiny senzoru byly trosku mimo - zejmena Analogové a HALL efekt senzory.

Pokud to ukazuje P0321 je to chyba více častá u benzínu - snímač ozubení - startér tuším že to bylo, každopadně se jedná o HALL Efekt senzor který potvrzuje, že se klika točí.
Pokud jsi měnil senzory zkontroluj že jsou opravdu správné, již jsem jednou narazil na problém kdy jeden senzor byl induktivní a druhý hall efekt - mají jiné výstupní signály.
Snad jsem tě aspoň někam navedl. Ahoj.

PS Kde je náhlov?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

29.03 2023 19:08


ECU* mě napadla taky. Nechávám výměnu na poslední pokus. Řídící jednotka pozná že tam je snímač klikové hřídele, když ho vyndám tak to točí naprázdno. Jako když jsem tam měl snímače z druhovýroby. Ten co jsem koupil v Audi je origo co tam má být. Na něj to má aspoň snahu chytit.
Jinak mě ještě nabádají že to může být vadný motorový svazek kabelů.

Náhlov je na kraji vojenského prostoru Ralsko. Okr. Česká Lípa
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 0

29.03 2023 19:13


No tak jen jedině už bylo poškozeno tzv.FlyWheel... setrvačník. Senzor by měl snímat tuším zuby, které mají charakter - 4, 0, 5, 0, atd. tzn.celé kolo má jeden specifický kód podle kterého ECU* pozná, kde přesně je klika, horní úvrať, dolní atd. Pokud ti padl olej - teda spoň ti to indikovalo, mohlo se něco klidně stát i tam. Já být tebou mrknu tak, že sundám startér a mrknu se jak to tam vypadá.
Máš manuál předpokládám??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 0

29.03 2023 19:22


zelda24 (29.03 2023 19:08) orig :
ECU* mě napadla taky. Nechávám výměnu na poslední pokus. Řídící jednotka pozná že tam je snímač klikové hřídele, když ho vyndám tak to točí naprázdno. Jako když jsem tam měl snímače z druhovýroby. Ten co jsem koupil v Audi je origo co tam má být. Na něj to má aspoň snahu chytit.
Jinak mě ještě nabádají že to může být vadný motorový svazek kabelů.

Náhlov je na kraji vojenského prostoru Ralsko. Okr. Česká Lípa

Jo a ještě jedna věc - zkus poslat foto jak je tma ten senzor daný - někdy stačí ho malinko vystrčit a nebo naopak - že není dost "hluboký".
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

29.03 2023 19:37


Je tam Nová klika, i s kroužkem. Čidlo je nasazené jak má být. Nejhorší je že na starém motoru to dělalo úplně to samé. Je pravda že jsem koupil holej blok s hlavou a rozvody. Svazek a vše ostatní je z toho starého motoru
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 0

29.03 2023 20:43


Poradím jednoduchou věc vem startovací kabel nejlépe černý připojit ho na kostru ideálně na kostru na minus pól baterky
A druhý konec zkus cvaknout zaprvé na ECU*
A potom na kostru toho snímače a zkus to nastartovat
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

29.03 2023 20:52


Ok,díky za radu zítra to zkusím
nahoru

sponzor





29.03 2023 20:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 0

31.03 2023 6:56


Tak jak jsi dopadl?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

31.03 2023 7:18


Jelikož mám auto venku, a přijel jsem dost pozdě z práce tak sem to posunul na dnešek. Ale určitě dám vědět
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

31.03 2023 15:21


Tak zkusil jsem ukostřit ECU*. A je to stále stejné.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

31.03 2023 15:28


Příčina: Čidlo otáček motoru dává nevěrohodný signál z důvodu koroze nebo vlhkosti ve svorkovnici, velká vzdálenost mezi čidlem (G28) a setrvačníkem, kovové štěpiny na čidle (G28)
Projevy: Nelze nastartovat, bliká kontrolka žhavení, motor zhasíná, neukazuje otáčkoměr
Postup: Kontrola čidla (G28), odstranění kovových štěpin, výměna čidla (G28), kontrola odporu 730-1000 Ohm

Zkontroluj kabeláž jít po drátech až k ECU* motoru.Kabel může bejt nahnilej nebo je uhnilej pin v zalisování ve svorkovnici a není to vidět.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

31.03 2023 17:37


A až to tu budete řešit opět měsíce a stále to nepojede tak to klidně dovezte já to DAM* do kupy.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

31.03 2023 18:20


Satas: prosím tě odkud jsi?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

31.03 2023 18:55


Praha.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

31.03 2023 22:50


To je trochu z ruky. Jsem kousek od Liberce. Ty bys náhodou nevěděl čím by to mohlo být?
nahoru

sponzor





31.03 2023 22:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

31.03 2023 22:54


Ještě dotaz, rozvody jsou zkontrolovaný. Zkusil jsem start sprej a akorát to střílí do sání. Stříkám to do škrtící klapky. Nemělo by to chitit?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 0

04.04 2023 11:44


Ne nemělo. Rozvody mohou být sice OK z pohledu klika a hlava / ventily, ale pořád je tu ještě elktronika - prostě čidlo G28, jak už jsem psal, posílá signál, ze kterého ECO vyhodnotí dvě vecí. Za prvé , že se klika točí (resp.předpokládá, že se minimálně točí kolo setrvačníku). Pokud tento signál není vůbec, nebude ani posílat signál vtřikům aby něco pustily do komory. No a za druhé - určuje, ve které poloze je. Pokud by ozubené kolo bylo našroubováno jinak, mphlo by to přesně dělat něco takového, ale upřímně, já si myslím že chyba je jednoduchá a opravu je něco s kabeláží a nebo prostě ECU* nejde jak má. Zkontroluj konektor, vytříke kontaktním sprejem, mrkni se na konetror u ECU*... a nebo idálně pokud jsi zručný, může vyrobit svůj kabel - budou to 2 nebo 3 dráty....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 0

04.04 2023 11:47


Ještě . myslím že když bys rozebral kabelový svazek, že je to PURPLE / fialový drát. Někdy stačí oddělat velkou izolaci a uvidíš zda není kabel poškozený - vpřípadě že není kabel 100 procentní, bude to dělat tohle - signál bude zkreslený, na drát se pak může indukovat šum, nebo jiné signály ž jiných čidel - prostě ty 2-3 dráty musí mít impedanci jakou mají mít. Pokuds měnil motor a senzor, tak fakt už jedině kabeláž.... a až nakonec ECU*
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

04.04 2023 12:37


Moc ti děkuju za radu. Dnes to zkusím rozdělat.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.8. 2015
Příspěvků: 10 | Témat: 0

11.04 2023 10:09


Tak jak jsi nakonec dopadl? Nejake info / rady pro ostatni? Samozrejme nabidkami typu - servis, udelame za penize se to tu hemzi, ale pokud to zvladnes udelat svepomoci, ostatni jiste oceni info. J
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

11.04 2023 11:26


Dnes mi dorazil kabelový svazek motoru zkusím ještě vyměnit a pokud už ani toto nepomůže, tak nechám přehrát řídící jednotku. Poslední možnost
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

11.04 2023 11:27


Chtěl jsem svazek nový ale za 1. Se už nevyrábí a za 2. Stál 49tis. To už by mě asi kleplo
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

11.04 2023 12:30


Hele když to dotáhneš do Liberce tak ti dohodím šikovnýho autoelektrikáře co je vyučenej na koncernu a tohle pro něj bude brnkačka.

Jinak pokud půjdeš po svazku hlavně prvně po svorkovnicích a potom po konktétních kabelech mezi snímačem a ECU* tak to dokážeš najít. V lepším případě udělat bypass napřímo podle schématu zapojení a propojit snímač s ECU*. Tím si potvrdíš nebo vyvrátíš chybu v kabeláži. A můžeš se věnovat dalšímu hledání.
nahoru

sponzor





11.04 2023 12:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

11.04 2023 13:27


áček: kabelový svazek jsem sehnal jiný z pojizdného auta. Akorát bylo bourany. Uvidím každopádně pokud už to nechytne ani tak, pak už zbývá jen ECU*. A nebo ještě špatně nasazený kroužek na klice
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

11.04 2023 14:27


Tak definitivně vyloučena i Chyba v kabeláži. Tak za mě už asi jen ECU*
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

11.04 2023 14:39


Ten setrvák jsi měnil nebo ne? Je z původního motoru nebo i ten druhej motor byl se setrvákem? Jestli není zrada tam.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

11.04 2023 16:23


Setrvák je z jiného motoru. Jinak setrvák s tím nemá nic společného. Tady je snímač na klice v bloku. Jinak to dělalo jak na Starý setrvák tak i "nový setrvák"
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

11.04 2023 17:41


Jakej je tlak paliva?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.1. 2022
Příspěvků: 22 | Témat: 1

11.04 2023 17:54


To netuším, ale po vytažení vstřiku tam nafta byla. Nemám to jak promeřit. Vstřiky jsem dal jiné a bezezměny
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email