Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 10 října 2024
Celkem je zde 179 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Lutro
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 3
Uživatelů celkem: 48 733
Online návštěvníků
Návštěvníků: 175
Uživatelů: 4
Celkem: 179

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

28.03 2023 16:58


Je nutné na B6 sundávat výfuk? Zatím jsem koukal jen decentně (louže pod autem) a přijde mi, že by mohl jít Kardan* vytáhnout dopředu i bez demontáže výfuku. Zítra jdu měnit Kardan*, tak bych rád věděl, zda mám shánět i objímku na výfuk, protože nepředpokládám, že ta z výroby půjde nedestruktivně rozebrat.
Kdo jste to už dělal?
Naposledy upravil Majkl111 dne 14.04 2023 12:42, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





28.03 2023 16:58


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1345 | Témat: 59

28.03 2023 18:19


Kardan* na B7 sundáš v pohodě bez demontáže výfuku. Vzadu si ho vyhákneš z gumých držáků, pak ještě jeden uprostřed + tepelný štít na středovým ložiskem kardanu. To máš za 5min dole. No a pak povolíš na unašečích Kardan*, to je 8 torxů vzadu a vpředu. Pak to bude chtít majzlíček, palici a bušit do toho až to odskočí, bude to k tomu přirezlý + vždy když to dotáhneš, tak se to do toho unašeče kousne, aby to drželo, takže opravdu budeš muset zabírat.

No a pak jen povolíš středový ložisko, co drží do kastle a Kardan* vytáhneš .

Za hoďku to máš dole s 45minutovým bušením, aby to slevilo

B7 je jak B6
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

28.03 2023 18:30


Super, dík.
Budu to dělat venku, takže jsem rád za to super počasí, co teď je
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1345 | Témat: 59

28.03 2023 18:50


Hodíš si to na rampy zadkem a dáš to .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

29.03 2023 15:24


Takže poslušně hlásám, že k demontáži i montáži kardanu (alespoň u mé motorizace) není třeba sundávat ani svěšovat výfuk a není třeba ani demontáž tepelného štítu pod středovým ložiskem. Jen se Kardan* odšroubuje od obou unašečů, plus dva šrouby středového uložení a celý jde vytáhnout směrem dopředu.
Bohužel vibrace nezmizely. Jsou menší, hučení zatím žádné, fofrklacek stále kmitá, Ale projel jsem to jen 5km a to je málo. Obyčejně mi to začalo vibrovat a pořádně hučet až chrastit až po 10-20km.
Středové ložisko na tom nebylo o moc lépe, než na tom mém původním, takže nemohu na 100% říct, zda vibrace fofrklacku a podlahy pod sedačkou jsou kardanem nebo ne. I když na tom mém původním byla nepatrná vůle ve středovém kloubu (tak půl milimetru), krajní OK.
Jdu napsat Polákovi, zda mi udělá kompletní repas
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14768 | Témat: 53

29.03 2023 15:43


Tohle dělá Kardan* sám jsem si tím prošel a zkoušel starý repasovat tady v čr bohužel jsem narazil na blbce co to dokurvili a já stejně musel koupit funglovku. Viz moje téma kde jsem to řešil.

https://audiklub.cz/forum/tema/239953-a4-b7-q-vibr [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

29.03 2023 15:54


Četl jsem tvojí story s kardanem. I jsem přemýšlel o domacím repasu. Ale nejsem si jist, zda homokloub na poloosu má stejný vůle a tolerance, jak homokloub na Kardan*, protože ten běží v 4x vyšších točkách. Počítal jsem to a ve 120km/h má 67ot/sec, což je celkem mazec.

Já bych i tu funglovku vzal, ale prostě nikde nejsou (už pár let). Tak zkusím loterii s repasem. Pokud Polák fakt dává originál klouby i ložisko, tak by to snad mohla být lepší šance, jak 50:50.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

29.03 2023 17:07


Koukal jsem, že se nové kardany (neoriginální) dají sehnat na allegru. Má s nimi někdo nějakou zkušenost?
nahoru

sponzor





29.03 2023 17:07


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1345 | Témat: 59

29.03 2023 21:18


Vubec jsem to neresil, sel cestou repasu a neresim to do ted. Delal jsem to pri 220tkma mam 319tkm dneska jsem jel. Nemit dojebany kola, necitim nic .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

02.04 2023 16:29


Polák dělá mrtvého brouka, takže zítra vezu do Velké Bíteše na celkový repas. Dám pak vědět, co mi na to řeknou, kolik to bude stát a hlavně jak se jim to podařilo (pokud to jako zakázku tedy vůbec vezmou).
Jinak ze Slovenska, kde jsem nové kardany v nabídce zahlédl, mi napsali:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Jen předpokládám, že výrobce je Polák. Podle velkého množství recenzí od kupujících by mohlo jít o dobré kardany. Takže pokud by Bíteš neklapla, zkusím jeden ze Slovenska. Kontakt jsem našel na slovenském bazoši.[/quote]
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

07.04 2023 13:38


Takže Kardan* mi v Bíteši zrepasovali za dva dny. Měnili přední kloub, středový kloub, středové ložisko s uložením a vyvažovali. Zadní kloub byl v pořádku. Cena něco málo nad 7 litrů včetně DPH. Druhá výměna kardanu na autě už byla otázkou 25 minut. Celý natěšený jsem to byl hned projet - a vibrace furt. Fofrklacek v záběru lítal tak, že skoro problém ho při přeřazení odchytit Ale prvních 20-30km byl vždycky klid. Zhoršovalo se to během jízdy, jak se něco prohřálo.
Po 200km se to ještě zhoršilo (ze sedačky se stalo masážní křeslo) a navíc se přidával mlácení v pravotočivých zatáčkách (i velmi mírných). Po puštění plynu ticho po pěšině, stejně tak na neutrál, do volantu žádné vibrace. Při prudkém rozjezdu taky nic. Vibrace až někde od 50km/h.
Až teď, když jsem jel z nákupu, se na kruháku ozvalo poprvé křupání od předního pravého kola, takže na 99% je problém nakonec v poloose (a já tam už mám třetí Kardan* ). Přitom, když jsem měl auto na zvedáku, jsem za klouby bral a vůbec žádné vůle - ani milimetr. Předpokládám, že vnější kloub je KO (i když do volantu nejde nic ani v rejdu) a jak se prohřeje a zřídne vazelína během cesty, tak se proto vibrace zhorší. Vůle je patrná až při zatížení, v ruce se neukáže.
Objednal jsem tedy na zkoušku nějaké noname (tuším GSP za 1400,-) nové poloosy a uvidím, zda se něco změní.
Nevím, proč jsou vibrace cítit jen v sedačce a v brutálním kmitání forfklacku, když jde (asi) o přední poloosu.

Za mě tedy mohu kardanku v Bíteši doporučit. Přístup solidní, komunikace jak má být, rychlost, cena, snad i provedení OK (to s konečnou platností ověřím až po výměně poloos). Klouby jsou made in Germany, na středové ložisko jsem nekoukal, ale je o dost tužší, než to, co tam bylo. Je jen přelisováno do původního držáku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

14.04 2023 12:41


Vibrace řadící páky, vibrace v sedačce, vibrace při zátahu motoru, hučení ve vyšších otáčkách - to vše příznaky špatného kardanu.
Já měl to "štěstí", že nakonec (po dvou výměnách kardanu a jeho celkovém repasu) jsem zjistil, že problém je v levé poloose. Po výměně obou poloos za ty nejlacinější vše výše jmenované zmizelo.
Přitom ani po demontáži poloos jsem na nich nezjistil žádné vůle, vnější klouby se volně odvalují ve všech úhlech. Vůle se asi projeví až při zatížení, které rukou nejsem schopen vyvinout.
Přitom původní Kardan* měl vůle jako kráva, středové uložení defakto v gumě utržené.
To jsou ty špeky, které nás hold někdy mohou zaskočit.
Abych uzavřel téma vlákna - demontáž kardanu (alespoň u 1,9 TDI*) lze provést bez demontáže čehokoli. Jen se odšroubuje a vysune směrem k převodovce.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

17.08 2024 16:34


Takže vibrace zase (už dlouhou dobu). Poloosy vyměněny všechny čtyři, přední dokonce už dvakrát a ještě jednou zrepasovaný jiný Kardan*. Za studena vibruje hodně do 80km/h. Po chvilce většina zmizí, ale jsou tam stále a postupně se to zhoršuje.
Chtěl jsem sehnat nějaký jetý Kardan* (nový koupit nejde), ale na 1,9TDI absolutně k nesehnání a záměna za z jiné motorizace také nejde (jiné rozměry)

Tak jsem se pustil do prohlídky prvního zrepasovaného kardanu. Vůle nikde, ale ve středovém kloubu se zadrhával, pokud nebyl přímo v ose. Tak jsem ho rozebral, vyházel kuličky, vyčistil a zkoušel dát do kupy. Šestou kuličku se mi nedařilo nahodit, protože se zasekávala objímka, která prostě nešla v kloubu natáčet. Tak jsem jí prohlídl a v pěti otvorech šly kuličky protáhnout volně, v šestém se zasekávala. Lehce jsem to jemným šmirglem začistil a kulička už šla protáhnout aniž by měla vůle. Složit to šlo, ale kloub nemá vůbec tendenci se natáčet.
Takže to vypadá, že vibrace byly kvůli středovému kloubu. Na druhém repasovaném kardanu se středový kloub chová stejně. Jakmile Kardan* není přesně v ose, tak se neotáčí volně, ale skáče.
Mám dojem, že při repasu používají nějaké sračky. A to jsem Bíteš chválil.
Nemáte někdo ověřený typ, kde nechat zrepasovat? Našel jsem relativně blízko v Přelouči. Nezkoušel je někdo?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

17.08 2024 20:02


Teď jsem kloub znovu rozebral a věnec ještě více obrousil v otvorech pro kuličky. Po složení je to tak o 50% lepší, ale stále nechodí volně. Kloub je stále bez sebemenší vůle.
Na jednu otáčku přesně po 120° má místa, kde se mu moc nechce natáčet (před obroušením to bylo horší).
Kuličky i všechny plochy na věnci i těle kloubu bez opotřebení. Bez kuliček vnitřní část i věnec chodí volně. Kuličky v těle, ve věnci i ve vnitřní části s tisícihranem chodí také na volno. Ale jak se tam při skládání dá pátá kulička, začíná to drhnout. Při šesté kuličce to už chodí hodně ztuha a hlavně po 120° nepravidelně.
Nedohledal jsem na netu žádnou náhradu toho středového kloubu. Oproti kloubům na poloosách je vnitřek jinak řešený. Kuličky nejsou pravidelně po 60° ani drážky pro ně nejsou rovnoběžné. Jsou cik-cak a vnitřek se musí vůči tělu kloubu nasadit správně, jinak kloub nefunguje vůbec (což jsem udělal předtím).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 21 | Témat: 0

18.08 2024 11:29


to je presne. ked ta vybrace je v zakrutach sa prejavuje z krizovych lozisek co su zasunute v puzdre na konci poloosi nasroubovane k prevodovce alebo aj homokinetaky.
Ta firma na Slovensku co maji nove kardany vyzera solidne mam v planu. ale dve kilka na eura to vyslo este ok za Kardan* repas, asi jak nove snad nebudu drazsi ako 250eur.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 21 | Témat: 0

18.08 2024 11:38


podla mna su to hydra na motoru silenty vymlaceny a az teraz vsimol, ze mnenil polosi, tak potom uz jedine u prevodovky su hriby naboje a loziska z oboch stran u prevodovky. na netu videl video ako sa to da menit je to porod prevodovka ven.
nahoru

sponzor





18.08 2024 11:38


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

18.08 2024 16:13


Vždyť jsem psal, že Kardan* "skáče" ve středovém kloubu 3x za jednu otočku, tak proč řešíš silenty motoru, náboje, poloosy apod.?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 21 | Témat: 0

18.08 2024 18:24


jak je to mozny v zdit si dal novy Kardan*! a pochopil ze mala zmena, prevodovkove loziska a to az za poloosemi, ti neco zřikaj a zaviesi prevodovky rozpadli nemas?! ok sak ked to mas v cajku tak nic.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

18.08 2024 18:52


Psal jsem, že nový Kardan* se již sehnat nedá. Nechal jsem dělat 2x repas. A oba se stejným projevem - nový středový kloub se nenatáčí volně = drhne. A proto vibrace. Dotaz zněl, zda má někdo zkušenost s firmou na repas kardanů v Přelouči.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.8. 2024
Příspěvků: 21 | Témat: 0

18.08 2024 20:01


ctel to bolo to myslene tak,chápu ale az dva krat ?? to tam nevidel, tak ale na slovaci maji nove! tak to uz pěhanis na tom stejnim voze?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

19.08 2024 13:58


Takže vyjádření z Přelouče (kardanexpert.cz) je, že tento Kardan* nejde opravovat. Asi první mnou oslovená firma, co tvrdí, že to nejde.
Ještě jednou ho rozeberu a více obrousím, zda nepůjde hladčeji a když ne, tak na Slovensku prodávají nové (druhovýroba). Cena cca 380 éček plus 14 doprava.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

28.09 2024 15:34


Dnes další marný pokus. Tentokrát Kardan* odtud

Na první pohled vypadal dobře. Žádný repas, ale nový kus. Bohužel o 2cm kratší a hlavně vnější klouby mají špatný tvar, díky němuž nelze na auto namontovat. Průměr sice sedí, ale to je tak vše. Z předního kouká hřídel tak moc, že nelze nandat na Torsen* a zadní je o pořádný kus tenčí. Navíc nejdou použít objímky, kterými se Kardan* přišroubovává - překáží kryt kloubu.

Už mě jebne. Klidně bych dal 30 litrů za nový originál. Už teď jsem dal 1x použitý, 2x repasovaný a 1x novou druhovýrobu. Vše k hovnu.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14768 | Témat: 53

30.09 2024 7:42


Posílal jsi to tomu polákovi na repas co ti psal fan1s?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2220 | Témat: 25

30.09 2024 8:46


Ja pochybujem ze mas problem v kardane.. Mal si v rukach nejaky iny ktory je dobry aby si vedel ako sa toci?
Zotrvacnik, spojka, silenty motoru a prevodovky.. Vsade tam moze byt problem.
nahoru

sponzor





30.09 2024 8:46


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1345 | Témat: 59

30.09 2024 12:54


Teď jsem se chtěl zeptat, jestli to bylo u těch z PL, protože to je obrovská firma a ty to 100% udělají jak mají. Jak jsem psal, jezdím do teď a bez problému. Už to mohlo být vyřešené za 6k
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

30.09 2024 13:25


Špatný je fakt Kardan*, přesněji prostřední kloub. Předpokládám, že při jeho svařování u obou kardanů došlo k nějaké tepelné deformaci a prostě drhne (případně výrobní vada).

Jestli jsem měl v ruce nějaký funkční? Zkoušel někdo takový sehnat? Dnes naprosto nemožná záležitost. Už jsem toho obtelefonoval a objezdil tolik, že je mi jasné, že kardany prostě po 300-400 tisících jsou v háji a to je minimálná nájezd A4 B6, které se dnes rozebírají na vrakovištích apod.

Na toho poláka jsem četl i negativní recenze, tak jsem ho zatím nezkoušel.

Ještě zkusím přehodit vnější klouby z mého starého kardanu, které jsou defakto nové a nikde nedrhnou na ten nový, na kterém nechám středový kloub a ložisko, které vypadají OK.

Slovák se k tomu zatím staví hrdě čelem a je ochotný to pořešit ve výrobě. Horší je, že to chce poslat v původní krabici a tu už samozřejmě nemám. Proto to asi zkusím pořešit nějak jinak.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1345 | Témat: 59

30.09 2024 13:56


A na jakého poláka si našel špatné recenze? Na toto? http://regeneracjawalownapedowych.pl/ bych chtěl vidět kde.. protože já jsem o žádným polákovi nikde konkrétně nepsal a na google mají 5/5 ..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

30.09 2024 15:19


Už nevím, kde jsem to dohledal, ale našel jsem informaci, že ten Slovák to bere právě od Poláka, co jsi uvedl.
Psal jsem do Polska (mají můj Kardan* skladem), jestli mi nepošlou fotky, abych se ujistil, že mi nepříjde úplně ten samý, nepoužitelný.

Přikládám fotky (z nového čumí hřídel 2cm z klou ven a nejde díky tomu přišroubovat k torsenu a z druhé strany nejdou přišroubovat ty měsíčité výztuhy kvůli výčnelkům pro kuličky)
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14768 | Témat: 53

30.09 2024 15:30


Ten kloub musí bejt pohyblivej dopředu dozadu ten novej je jen zatlačenej.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 140 | Témat: 16

30.09 2024 15:37


áček (30.09 2024 15:30) orig :
Ten kloub musí bejt pohyblivej dopředu dozadu ten novej je jen zatlačenej.


Všechno máslo světa si matlám na hlavu. Fakt že jo. Předevčírem jsem za to lomcoval a nic a teď kloub vyjel o kus dopředu. A hned je Kardan* dlouhý, jak má být.

Jen ty výztuhy tam přes ty prolisy nedám. Bude velký problém, když tam nebudou? Že bych tam dal nějaké vetší podložky pod šrouby.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email